تتو موقت 6 ماهه چیست

راهنمای کامل تتو موقت ۶ ماهه

یکی از انواع تتو که این روز‌ها در فضای مجازی صحبت‌های بسیاری درباره آن می‌شود، تتو موقت ۶ ماهه است. اما تتو موقت ۶ ماه چیست و چگونه بعد از ۶ ماه قرار است که پاک شود؟ این روش تتو کاملا با روش تتو صورت یا آرایش دائم فرق دارد و با استفاده از ابزارهای متفاوتی انجام می‌شود. برای بررسی کامل این نوع از تتو و میزان دوام آن، ما را در این مطلب همراهی کنید.

کاربردهای تتو موقت 6 ماهه چیست

کاربردهای تتو موقت ۶ ماهه چیست؟

افراد بسیاری به ایجاد طرح‌ و نقش‌ها بر روی پوست خود علاقه دارند، اما ممکن است که به هر دلیل نتوانند از تتوهای دائمی استفاده کنند. این دسته افراد می‌توانند از تتوهای موقتی استفاده کنند تا در صورت نیاز بتوانند آن را به‌سادگی از روی پوست خود پاک کنند. البته تتوهای موقتی می‌توانند برای افرادی که بسیار سخت‌پسند هستند نیز مفید باشند. چرا که تتوهای دائمی ممکن است که بعد از مدتی برای این دسته از افراد، تکراری و خسته‌کننده شوند. احتمالا یکی دیگر از دلایل استفاده از تتوهای موقت این است که این‌گونه تتوها به‌هیچ‌وجه دردناک نیستند و به نگهداری و استفاده از داروهای مختلف نیازی ندارند.

تفاوت تتو موقت ۶ ماه و تتو دائم

به جرات می‌توان گفت که به جز شکل ظاهری و رنگ، تتو موقت ۶ ماهه و تتو دائمی هیچ‌گونه شباهتی با یکدیگر ندارد. با شرکت در دوره آموزش آرایش دائم می‌توان تتو دائمی را فرا گرفت و متوجه این تفاوت شد. تتو دائمی جوهر را با استفاده از سوزن‌هایی کوچک به زیر پوست شما می‌برد. این کار با استفاده از دستگاه‌های مخصوص تتو  انجام می‌شود و نتیجه نهایی آن نیز دوام بسیاری دارد.

با این حال اوضاع تتو موقت ۶ ماهه، کاملا متفاوت است. تتو موقت ۶ ماهه در واقع یک طرح از قبل چاپ شده است که بر روی پوست شما قرار می‌گیرد و هرگز قرار نیست که جذب پوست شود. این طرح‌ها با استفاده از مواد پلاستیکی چسبناک و یا اسپری‌ تتو موقت ایجاد می‌شوند که رنگی مشابه تتو دائمی دارند، اما دوام آن‌ها بسیاری کمتر از تتوی دائمی است.

تتو موقت ۶ ماهه یک دروغ تبلیغاتی بزرگ است

هرچند که تتوهای موقت می‌توانند بسیار جذاب باشند و طبیعی جلوه کنند، اما تتو موقت ۶ ماهه یک دروغ تبلیغاتی بزرگ برای جلب مشتریان بیشتر است. تتوهای موقت در بهترین حالت خود می‌توانند ۳۰ روز بر روی پوست بدن شما سالم بمانند. البته در این ۳۰ روز نیز باید استحمام را کاهش دهید و از انواع شوینده‌ها استفاده نکنید. در چنین شرایطی بسیاری از افرادی که از تتو موقت با ادعای ۶ ماه دوام استفاده کرده‌اند، شکایت دارند که تتو آن‌ها چند هفته بیشتر سالم نمانده است.

کاربرد تتو موقت 6 ماهه

آیا تتو موقت ۶ ماهه کاربردی است؟

هرچند که این مساله برای بسیاری از افراد ناراحت‌کننده است، اما باید بگوییم که قطعا تتو موقت نمی‌تواند جایگزین خوبی برای تتو دائمی باشد. البته تتوهای موقت نیز در کیفیت‌های متنوعی عرضه می‌شوند که با خریداری برترین‌های آن‌ها می‌توانید کیفیت بالاتری را دریافت کنید. پس پیشنهاد می‌‎شود که برای ایجاد طرح و نقش بر روی بدن خود، به سراغ تتو موقت ۶ ماهه نروید و پول را ذخیره کنید.

همچنین اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید، استفاده از تتوهای موقت برای شما پیشنهاد نمی‌شود، چرا که این نوع تتو در بیشتر اوقات موجب نارضایتی مشتریان می‌شود. بنابراین بهتر است که با مراجعه به بهترین آموزشگاه تاتو صورت و بدن، این حرفه را به شکل واقعی یاد بگیرید.

تتو آرتیست

چگونه یک تتو آرتیست شویم؟

تتو آرتیست شدن همانند نامش جذاب است. چرا که با ورود به این حرفه کاری می‌توان درآمد بالایی کسب کرد که تصور آن نیز برایتان شگفت‌انگیز است. پیش‌نیاز ورود به این حرفه و موفقیت در آن استعداد است. با داشتن کمی استعداد و البته تلاش فراوان می‌توانید وارد این حرفه شوید. معمولا افرادی که ریزبینی و دقت بالایی دارند نیز در این زمینه موفق‌تر هستند. اما فنون این حرفه را باید از کجا یاد گرفت؟ با شرکت در دورهای آرایشگری که در کشور فعال هستند، می‌توان هنر تتو و آرایش دائم را به بهترین شکل فرا گرفت. بعد از شرکت در این دوره‌ها و دریافت مدرک می‌توانید وارد بازار کار شوید و موفقیت خود را رقم بزنید.

برترین دوره‌های تتو و آرایش دائم را از ایران آموزشگاه بخواهید

ایران آموزشگاه همواره این افتخار را دارد که در کنار هنرجویان باشد و به آن‌ها کمک کند که برترین و مطمئن‌ترین دوره‌های آموزشی را پیدا کنند. اگر به دنبال یک دوره آموزش تتو و آرایش دائم هستید، می‌توانید به یکی از دوره‌های معرفی‌شده در ایران آموزشگاه مراجعه کنید.

سوالات متداول

تتو مو‌قت ۶ ما‌هه چگونه پاک می‌شود؟

تتو موقت ۶ ماهه را می‌توان با استفاده از مواد شوینده قوی و یک دستمال پارچه‌ای پاک کرد.

آیا تتو موقت ظاهری مشابه تتو دائمی دارد؟

تتوهای موقت در ظاهر، رنگ، انعکاس نور و حجم شباهت بسیاری به تتوهای دائمی دارند و در بیشتر مواقع قابل تشخیص نیستند.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *