بیبی لایت چیست

بیبی لایت؛ یکی از تکنیک‌های محبوب و منحصر به فرد لایت مو

بیبی لایت به عنوان یکی از خاص‌ترین و بهترین روش‌های لایت مو شناخته می‌شود. به عنوان یکی از خدمات رنگ سفارشی مو، در بیبی لایت بخش‌های ظریفی از موها روشن‌تر می‌شوند و سایه‌های زیبایی در موها ایجاد خواهد شد. این روش لایت می‌تواند باعث ایجاد جلوه‌ای منحصر به فرد شود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بیبی لایت هیچ محدودیت سنی ندارد و همچنین می‌تواند شما را جوان‌تر نیز نشان بدهد. برای آشنایی با این روش و پاسخ به سوال ” بیبی لایت چیست”، در این مطلب با ما همراه باشید.

اگر علاقه مند به حرف رنگ مو و هایلایت هستین به شما پیشنهاد میدهیم حتما از صفحه دوره ترکیب رنگ مو دیدن نمایید.

 

بیبی لایت چیست؟

در پاسخ به سوال بیبی لایت چیست، باید بگوییم که یکی از زیبا‌ترین و البته رایج‌ترین روش‌های هایلایت مو، بیبی لایت است. در این روش لایت مو، سایه‌های ظریفی به رنگ بلوند در میان تارهای مو ایجاد می‌شوند. ایجاد سایه‌های رنگ بلوند باعث می‌شود تا بتوان از این مدل لایت مو، برای انواع مو و استایل در هر بازه سنی استفاده کرد.

مهم‌ترین مزایای انجام بیبی لایت

دلیلی که باعث شده است تا به بیبی لایت، چنین اسمی لقب داده شود، ظرافت آن می‌باشد. برخلاف برخی از روش‌های لایت مو مانند ماکرولایت که روی بخش‌های کلی موها تمرکز دارند، بیبی لایت روی بخش‌های خاص و کوچکی از موها تمرکز دارد.

۱. عدم آسیب به سلامت موها

بیبی لایت می‌تواند برای شما ظاهری منحصر به فرد را ایجاد کند. وقتی که از این روش استفاده می‌کنید، برخلاف برخی روش‌های دیگر، به موهای خود آسیب نمی‌زنید. در حالی که برخی روش‌های دیگر، به دلیل استفاده از دکلره و برخی مواد شیمیایی دیگر، به موها آسیب خواهند زد.

بیبی لایت

۲. افزایش شادابی موهای شما

در کنار اینکه بیبی لایت به سلامت موهای شما آسیب نمی‌زند، می‌تواند باعث ایجاد شادابی در آن نیز بشود. چرا که با استفاده از این روش، موهای شما بدون استفاده از مواد شیمیایی خطرآفرین، ظاهری منحصر به فرد خواهند داشت.

۳. امکان استفاده برای انواع استایل

امکان استفاده برای انواع استایل و مو، مزیت دیگر روش بیبی لایت است. مهم نیست که در چه بازه سنی قرار دارید و موهای شما چه ظاهر و بافتی دارند، در هر صورت، می‌توانید از روش بیبی لایت استفاده کنید. همین موضوع باعث شده است تا بیبی لایت به یکی از بهترین روش‌ها برای لایت مو تبدیل شود.

بیبی لایت موهای کوتاه

۴. امکان استفاده در موهای کوتاه

با پیدا کردن پاسخ برای سوال بیبی لایت چیست، شاید تصور کنید که برای بیبی لایت باید حتما موهای بلندی داشته باشید. اما حقیقت این است که هدف اصلی این تکنیک، پر کردن موها با ایجاد سایه‌های روشن‌تر از رنگ پایه است. به همین خاطر، حتی در موهای کوتاه نیز می‌توان از این روش استفاده کرد. در عین حال، ضخامت مو نیز در بیبی لایت مطرح نیست و حتی اگر موهای بسیار نازکی داشته باشید هم این روش می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد.

۵. امکان استفاده در رنگ‌های مختلف مو

مورد دیگری که باید درباره بیبی لایت به آن توجه کنید، رنگ مو است. بیبی لایت سایه‌های بلوند روی موهای شما ایجاد می‌کند. در نتیجه، اگر از آن دسته افراد خاص با رنگ موهای منحصر به فرد مانند قرمز هستید، بیبی لایت ممکن است روش مناسبی برای رنگ کردن موهایتان نباشد. در مقابل، خانم‌های با رنگ موهای کاراملی، تیره، مسی، پایه‌های قرمز تیره و قهوه‌ای سوخته می‌توانند از این روش استفاده کنند.

بیبی لایت

چگونه باید از روش بیبی لایت برای سایه روشن استفاده کرد؟

اگر می‌خواهید برای موهای خود روش بیبی لایت را انجام دهید، باید بخش‌های ظریف مو را که قصد رنگ کردنشان دارید، با فویل بپوشانید. این بخش‌ها که با فویل آن‌ها را مشخص کرده‌اید، بین یک تا دو درجه از رنگ پایه موهای شما روشن‌تر خواهند شد.

بیبی لایت با فاصله کم اجرا می‌شود و روی هر فویل، مقدار کمی مو به صورت یکپارچه قرار خواهد گرفت. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که در این روش، بخش‌های رنگ شده ممکن روشن‌تر و درخشان‌تر از قسمت‌های دیگر به نظر برسند.

اگر به خاطر داشته باشید، در گذشته یا حتی در برخی از مراکز امروزی، هایلایت با فویل انجام می‌شد. از نظر روش کار، بیبی لایت نیز دقیقا همین روش است و تفاوتی با روش دیگر ندارد. با این تفاوت که در بیبی لایت، موها با حجم کمتری در داخل فویل ریخته می‌شوند.

برای انجام بیبی لایت، روی سه قسمت اصلی مو متمرکز خواهیم بود:

  • موهای طبیعی فرد
  • بخش‌های انتهایی موها
  • خط رویش موهای فرد

برای انجام بیبی لایت باید حتما این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از انجام این کار، دو قسمت تاج و انتهای موها روشن‌تر خواهند بود. البته بهترین روش اجرای این تکنیک این است که از پوست سر شروع کنید و وقتی که به انتهای موها می‌رسید، روشن‌ترین طیف رنگی را خواهید داشت.

بیبی لایت

روش نگهداری و افزایش طول عمر بیبی لایت

یکی از مواردی که بعد از انجام بیبی لایت باید در نظر داشته باشید، روش نگهداری از آن است. به طور کلی، می‌توان گفت که این روش نیاز خاصی به نگهداری وسواسی ندارد. بلکه در صورت اجرای صحیح و استفاده از رنگ‌دانه‌های طبیعی، ممکن است تا ۱۴ هفته به ترمیم یا اصلاح بیبی لایت نداشته باشید. همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این روش لایت مو شده است.

با بیبی لایت زیباتر شوید

اگر می‌خواهید به زیبایی منحصر به فردی برسید و موهای خاص داشته باشید، بیبی لایت یکی از روش‌هایی است که می‌تواند از جهات مختلف نیاز شما را برطرف کند. در این روش، تنها بخش‌های کوچکی از موها رنگ می‌شوند و بعد از اتمام کار، موهای شما حالت سایه خواهند داشت. همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این روش لایت مو شده است.

برای گرفتن نتیجه مطلوب خود بهتر است مرکز رنگ مورد نظر را از لیست بهترین مرکز خدمات رنگ مو در تهران انتخاب کنید.

سوالات متداول

آیا بیبی لایت امکان سازگاری با هر نوع استایل مو را دارد؟

بله و همین به عنوان یکی از مزایای این روش لایت مو شناخته می‌شود.

بهترین موها برای انجام بیبی لایت چه نوع موهایی هستند؟

به طور کلی، هیچ محدودیتی برای اجرای بیبی لایت وجود ندارد و همه موها قابلیت انجام این نوع روش لایت مو را دارند.

ماندگاری بیبی لایت چقدر است؟

این ماندگاری بسته به روش اجرا و نوع مواد دارد. اما حداقل ماندگاری بین ۱۲ تا ۱۵ هفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *