بهترین منابع رایتینگ آیلتس

بهترین منابع رایتینگ آیلتس برای تقویت این مهارت و کسب نمره بالا

آزمون آیلتس از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که یکی از مهم‌ترین‌های آن‌ها رایتینگ است. برای اینکه به رایتینگ مسلط شوید، می‌توانید از منابع آنلاین و کتاب‌های آموزشی مختلف استفاده کنید. هرکدام از این منابع و کتاب‌ها دارای ویژگی‌ها و نکات خاص خود هستند. به همین خاطر، در این صفحه از ایران آموزشگاه تلاش کرده‌ایم تا بهترین منابع رایتینگ آیلتس را به شما معرفی کنیم.

بهترین منابع رایتینگ آیلتس

آیلتس؛ آزمونی متشکل از چهار بخش

آیلتس یک آزمون مهارت زبان انگلیسی است که برای آزمایش مهارت شما در این زبان قبل از پذیرش شما در کالج در کشورهای انگلیسی زبان برگزار می‌شود. این آزمون از چهار بخش مانند خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن تشکیل شده است.

آزمون رایتینگ آیلتس دو نوع رایتینگ آکادمیک و رایتینگ جنرال دارد. افرادی که می‌خواهند تحصیلات خود را در کشورهای انگلیسی زبان ادامه دهند باید در آزمون نگارش آکادمیک شرکت کنند. رایتینگ آموزش عمومی آیلتس برای افرادی است که می‌خواهند برای استخدام در کشورهای انگلیسی زبان کار یا آموزش ببینند.

بهترین منابع رایتینگ آیلتس

الگوی امتحان رایتینگ آیلتس

آزمون رایتینگ آیلتس شامل دو بخش نگارشی در قالب مقاله با زمان از پیش تعیین شده یک ساعت است. در این دو مقاله، اولین مورد، نوشتن مبتنی بر گزارش است که در آن شما باید برخی از داده‌های داده شده در اینفوگرافیک‌ها مانند جداول، نمودارها یا نمودارها را تفسیر کنید.

وظیفه توصیف داده‌های داده شده در اینفوگرافیک باید بیش از ۱۵۰ کلمه باشد. تسک دوم نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع خاص است. مقاله ای که در مورد موضوع مورد نظر می‌نویسید باید حداقل ۲۵۰ کلمه داشته باشد و باید در آن خط سیر و نتیجه‌گیری مناسبی داشته باشید.

در مقاله از پیش منتشر شده ای اطلاعات مفیدی در زمینه بهترین کتاب رایتینگ آیلتس خدمت شما ارائه داده ایم.

منابع آنلاین رایتینگ آیلتس

بهترین منابع آنلاین برای افزایش آمادگی در بخش رایتینگ آیلتس

اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس پیشرفت کرده و حداکثر نمره ممکن را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم در کنار مطالعه کتاب‌های مختلفی، سری به منابع آنلاین نیز بزنید. هرکدام از این منابع می‌توانند به نوبه خود به شما کمک کنند که این بخش از آزمون IELTS را با نمره بالاتری پشت سر بگذارید.

در ادامه با برخی از بهترین منابع رایتینگ آیلتس آشنا می‌شویم:

  • وب‌سایت آیلتس: وب‌سایت اصلی آیلتس یکی از بهترین منابع آنلاین است. این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا فرمت آزمون را درک کنید و خود را برای بخش‌های مختلف آن از جمله رایتینگ آماده کنید
  • وب‌سایت Kanan prep: این سایت یک ابزار آماده‌سازی آنلاین برای آیلتس است. در اینجا می‌توانید مهارت‌های زبان انگلیسی خود را توسعه دهید و این ابزار به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان حداکثر امتیاز را در بخش‌های مختلف از جمله رایتینگ کسب کنید
  • وب‌سایت Road to IELTS: این وب‌سایت با کمک شورای بریتانیا تست‌های آزمایشی، نمونه فیلم‌ها، آموزش‌ها و غیره را ارائه می‌دهد. همچنین در این وب‌سایت تمرین‌های تعاملی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید
  • وب‌سایت Magoosh IELTS Writing: این سایت انواع تست‌های تمرینی را ارائه می‌دهد. شرکت در این تست‌ها باعث می‌شود تا با سیستم نمره‌دهی آشنا شوید و در عین حال بتوانید خود را برای شرکت در آزمون آماده کنید
  • وب‌سایت IELTS mentor: این سایت یکی از بهترین منابع آنلاین برای تمرین رایتینگ آیلتس آکادمیک است. در منتور آیتم‌های تمرینی زیادی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید
  • وب‌سایت IELTS IDP: این سایت از روشی مشابه برای آموزش و درست مانند آیلتس واقعی پیروی می‌کند. در IDP آموزش‌های تصویری و نمونه‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرند که کمک می‌کنند تا با تکنیک‌ها و بخش‌های مختلف رایتینگ آشنا شوید
  • وب‌سایت IELTS Liz: این سایت دسترسی منابع آنلاین را از طریق یوتیوب فراهم می‌کند

بهترین منابع رایتینگ آیلتس

بهترین کتاب‌های رایتینگ آیلتس برای افزایش آمادگی

آماده شدن برای بخش رایتینگ آیلتس با مراجعه به کتاب‌های مناسب به شما در دستیابی به نمره بالا کمک زیادی می‌کند. برای این منظور کتاب‌های مختلفی وجود دارند که در ادامه این بخش با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد. لازم به ذکر است که برخی از این کتاب‌ها به صورت مشترک برای آیلتس آکادمی و جنرال مناسب هستند.

کتاب رایتینگ آیلتس از Lin Lougheed

کتاب رایتینگ آیلتس از Lin Lougheed

کتاب رایتینگ آیلتس که توسط لین نوشته شده است یکی از بهترین کتاب‌ها برای آمادگی برای آیلتس محسوب می‌شود. این کتاب مخصوص رایتینگ آیلتس منتشر شده است. این کتاب بر روی رایتینگ آیلتس عمومی و رایتینگ آکادمیک تمرکز دارد. با کتاب رایتینگ لین فرصت عالی برای تسلط به بخش رایتینگ آیلتس خواهید داشت.

Official IELTS Practice Materials

کتاب Official IELTS Practice Materials

کتاب Official IELTS Practice Materials توسط برخی از سازمان‌های بزرگ در صنعت آموزش خارج از کشور ارائه شده است. از جمله این سازمان‌ها می‌توان به شورای بریتانیا، IDP، دانشگاه کمبریج و برخی سازمان‌های دیگر اشاره کرد. این کتاب قصد دارد به داوطلب نشان دهد که آزمون آیلتس به چه صورت است و چگونه می‌توان به بخش‌های مختلف آن از جمله رایتینگ مسلط شد.

کتاب The Essential IELTS Writing Preparation Book

کتاب The Essential IELTS Writing Preparation Book

کتاب The Essential IELTS Writing Preparation Book مخصوص رایتینگ آیلتس طراحی و منتشر شده و توسط تیم E.L.S IELTS نوشته شده است. این کتاب به شما بینشی در مورد نحوه نوشتن بر اساس نیازهای آزمون می‌دهد. با مطالعه این کتاب، روی تسک‌های مختلف رایتینگ آیلتس تسلط کامل پیدا خواهید کرد.

برای تسلط به رایتینگ آیلتس از منابع معتبر کمک بگیرید

افرادی که به دنبال کسب نمره بالا در آزمون آیلتس هستند و می‌خواهند مهارت رایتینگ خود را از طریق بهترین منابع تقویت کنند، می‌توانند سری به سایت IELTS IDP بزنند. اما برای تقویت اصولی پیشنهاد می‌کنیم در کلاس‌های آموزشگاه‌های برتر شرکت کنید. ما در ایران آموزشگاه لیستی از برترین آموزشگاه‌های زبان آیلتس را در شهرهای مختلف آماده کرده‌ایم که می‌توانید از طریق دسته‌بندی سایت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

آیا منابع آنلاین برای تسلط به رایتینگ آیلتس کافی هستند؟

اگر به دنبال کسب بالاترین نمره هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب هم در کنار استفاده از منبع مطالعه کنید.

آیا استفاده از بهترین منابع رایتینگ آیلتس رایگان است؟

برخی از این منابع کاملا رایگان هستند.

بهترین منبع برای تسلط به رایتینگ آیلتس چیست؟

وب‌سایت IELTS mentor و IELTS IDP می‌توانند منابع خوبی برای یادگیری باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *