بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل

راهنمای انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل

بیشتر بانوانی که دستانی تپل دارند تمایل دارند تا ناخن‌های خود را به گونه‌ای دیزاین کنند که انگشتان آن‌ها کشیده‌تر و دست‌هایشان هم خوش‌فرم‌تر و لاغرتر به نظر برسند. در صورتی که شما هم جزو این افراد هستید بهتر است با بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل آشنا شوید تا بتوانید ناخن‌هایی خوش‌فرم و جذاب‌تر داشته باشید.

مطالب مفید:

 

راهنمای انتخاب بهترین مدل کاشت ناخن

فرم ناخن گرد برای انگشتان تپل

در بررسی بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل ابتدا از فرم ناخن گرد آغاز می‌کنیم. اگر دست‌های شما تپل است و تمایل دارید ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید بهتر است از مدل ناخن گرد برای فرم دادن به ناخن هایتان استفاده کنید. زیرا این مدل ناخن طبیعی و کوتاه می‌باشد و باعث می‌شود تا انگشتان شما باریک و خوش‌فرم‌تر به نظر برسند.

ناخن گرد جزو مدل ناخن های کوتاه به شمار می‌آید. بنابراین اگر شما شاغل هستید بهتر است برای داشتن احساس راحتی بیشتر در محیط کارتان ناخن هایتان را به صورت گرد فرم دهید. برای دیزاین ناخن گرد می توانید از همه رنگ های لاک استفاده نمایید و در انتخاب رنگ لاک برای این فرم ناخن ها محدودیت زیادی نخواهید داشت.

ناخن گرد برای انگشتان تپل

ناخن مربع شکل بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل است

این مدل ناخن‌ها برای آن دسته از افرادی که انگشتانی کوتاه و دستانی تپل دارند مناسب بهترین گزینه است. برای اینکه ناخن‌های شما به شکل مربعی درآیند باید دو ضلع جانبی ناخن را به صورت صاف و موازی سوهان بکشید و همچنین لبه آزاد ناخن‌ها نیز بر این دو ضلع به صورت عمود باشند و بعد از اینکه ناخن های شما به شکل مربعی درآمدند می‌توانید به کمک سوهان ناخن به دو گوشه تیز ناخن ها مقداری انحنا بدهید. برای دیزاین ناخن مربع شکل می‌توانید از انواع رنگ های جیغ، روشن و براق لاک استفاده نمایید.

انواع روش‌های کاشت ناخن برای دست تپل

بعد از اینکه با بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل آشنا شدید نوبت به بررسی انواع روش‌های کاشت ناخن برای دست تپل می‌رسد. ناخن‌های مصنوعی برای دستان تپل را می‌توان به ۳ گروه تقسیم کرد. ناخن قالبی ناخن‌هایی از جنس پلاستیک هستند که در فروشگاه‌های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می‌شود. ناخن‌های پودری هم در واقع پودرهای کاشت ناخنی هستند که بر روی ناخن طبیعی قرار می‌گیرند. سومین روش کاشت بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل، ژل UV است که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش‌های کاشت به شمار می‌آید. در ادامه ویژگی‌های هر کدام از این روش‌های کاشت ناخن برای دستان تپل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

روش‌های کاشت ناخن

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی به نوعی بی کیفیت ترین نوع کاشت ناخن محسوب می شود. در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت را بر روی ناخن مصنوعی قرار داده، سپس مواد ضد قارچ را روی ناخن‌های طبیعی قرار می‌دهند و در نهایت ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار داده و برای مدتی آن‌ را فشار می‌دهند تا بخوبی به هم بچسبند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان‌کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل است. این روش از نظر زیبایی و مقاومت بهترین روش کاشت ناخن برای انگشتان تپل است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند.

سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.

کاشت ناخن ژله‌ای

مواد ژله‌ای به صورت آماده قابل خریداری هستند. در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. ر.ش کاشت ناخن ژله‌ای با کاشت ناخن پودری یکی است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن‌هاست.

زیبا کردن ناخن

افزایش زیبایی دستان شما با بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل

انتخاب فرم مناسب ناخن برای انگشتان تپل یکی از دغدغه‌های مهم بانوان جوان و میانسال است. قطعا داشتن ناخن‌های زیبا، محکم و خوش‌فرم هدف اصلی شما است. به همین دلیل اگر به‌صورت طبیعی ناخن‌های محکمی ندارید و یا شکل ناخن‌هایتان بدفرم است و یا به‌اندازه‌ای بلند نیست که بر روی آن طراحی انجام دهید، کاشت ناخن متناسب با دستان تپل گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست ” بصورت کامل درباره انواع کاشت ناخن برای دست های مختلف صحبت کردیم.

سوالات متداول

مدل ناخن گرد برای انگشتان تپل خوب است؟

اگر دست‌های شما تپل است و تمایل دارید ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید بهتر است از مدل ناخن گرد برای فرم دادن به ناخن هایتان استفاده کنید.

بهترین مدل کاشت ناخن برای دست تپل چیست؟

مدل ناخن مربعی برای آن دسته از افرادی که انگشتانی کوتاه و دستانی تپل دارند بهترین گزینه است.

۱ دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر… من ۳۰ سالمه مدرک پیرایش و آرایش و تخصص کار باموادو گرفتم ولی برای مدرک دیپلم دبیرستانم تا سوم دبیرستان قبول شدم ولی واسه پیش دانشگاهی ۴تا کتابو رد شدم الان میخوام سالن بزنم حتما باید دیپلم دبیرستانمو تکمیل کنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *