اقامت با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری

فرصت مهاجرت کاری برای آرایشگران دارای مدرک فنی حرفه‌ای

بیشتر افراد همیشه به دنبال فرصت‌هایی هستند که درآمد خود را افزایش دهند و شرایط کاری خود را بهبود ببخشند. مهاجرت شغلی به کشورهای مرفه و دارای اقتصاد پیشرفته، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش درآمد است. خبر خوب برای علاقه‌مندان حرفه آرایشگری این که امکان مهاجرت آن‌ها به کشورهای گوناگون و کسب اقامت برای آن‌ها با دریافت مدرک فنی و حرفه ای وجود دارد. آرایشگرانی که دارای مدرک فنی حرفه‌ای هستند، می‌توانند از این طریق سطح درآمد خود را نیز افزایش دهند. اگر می‌خواهید با تمام نکات مهم در رابطه با کسب اقامت با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری آشنا شوید، با ما در این مطلب همراه باشید.

مهاجرت کاری برای آرایشگران

مدرک فنی و حرفه ای چیست؟

اولین چیزی که بعد از شنیدن نام فنی حرفه‌ای به ذهن افراد خطور می‌کند، مدارس فنی هستند. اما باید بدانید که منظور از مدارک فنی حرفه‌ای، مدارک تحصیلی در مدرسه نیستند. در واقع مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری و سایر شغل‌ها توسط سازمان فنی حرفه‌ای کل کشور صادر می‌شوند. مدارکی که از سوی این سازمان صادر می‌شوند، دارای مهر تائیده و شماره پیگیری کشوری هستند و در سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار هستند. امروزه افراد بسیاری با استفاده از این مدرک، مهاجرت تحصیلی موفقیت‌آمیزی می‌کنند. این مدارک را می‌توان با گذراندن دوره‌ها و آزمون‌ها در مراکزی به دست آورد که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای کل کشور فعالیت دارند.

ارزش و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای چقدر است؟

مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری و سایر حرفه‌ها در سطح کشوری و بین‌المللی از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و به‌عنوان یک مدرک معتبر شناخته می‌شوند. این مدارک توسط تمام کشورهایی که عضو سازمان بین‌المللی کار (ILO) هستند، مورد پذیرش قرار می‌گیرند. روسیه، کشورهای بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، بلژیک، نیوزلند، هلند و بسیار دیگر از کشورهای پیشرفته جهان عضو سازمان جهانی کار یا همان  ILO هستند و از مدرک فنی حرفه‌ای صادر شده در ایران استقبال می‌کنند. بنابراین به جرات می‌توان گفت که ارزش و اعتبار مدرک فنی حرفه‌ای بسیار بالا است و قطعا ارزش صرف زمان و انرژی را دارد.

ارزش و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای

 

آیا دریافت اقامت با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری ممکن است؟

همان‌طور که گفته شد مدرک فنی حرفه ای آرایشگری یکی از معتبرترین مدارکی است که می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید. بنابراین قطعا اخذ اقامت در کشورهای پیشرفته با این مدرک ممکن است. البته برای مهاجرت به هر کشوری یک‌سری قوانین خاص وجود دارد که باید از آن‌ها پیروی کنید. در بیشتر موارد برای مهاجرت به این کشورها مدارکی مانند عدم سو سابقه کیفری، مدرک زبان، پاسپورت با حداقل ۱ سال اعتبار و دیگر موارد الزامی هستند. البته تمام کشورهای دنیا، مدرک زبان را به‌عنوان یک آیتم ضروری نمی‌شناسند و عدم برخورداری از آن را یک محدودیت نمی‌دانند.

آرایشگری از آن دست شغل‌هایی است که معمولا به شکل آزاد انجام می‌شود و هیچ‌گونه تامین مالی از سوی دولت‌ها ندارند. در چنین شرایطی باید خودتان یک آرایشگاه راه بیندازید و یا این که به‌صورت حرفه‌ای در آرایشگاه‌های بزرگ فعالیت خود را ادامه دهید. معمولا این آرایشگاه‌ها به‌صورت شراکتی در درآمد برای آرایشگران پیشنهاد شغلی ارسال می‌کنند. در اینجا مجموعه ای از دوره های آرایشگری زنانه و مردانه را ملاحظه میکنید:

برای مشاهده لیست دوره های آرایشگری زنانه یا مردانه روی آن کلیلک کنید:

 

دوره های آرایشگری زنانه

دوره های آرایشگری مردانه

 

شرایط اقامت با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری در خارج از کشور چیست؟

همان‌طور که گفته شد تمام کشورهای عضو اتحادیه کار، از قوانین خاص خود برای پذیرش مهاجران شغلی و ارائه اقامت به آن‌ها پیروی می‌کنند. برای مثال مهاجرت کاری به ترکیه نیازمند داشتن گواهی نداشتن سو پیشینه، مدرک زبان ترکی و یا انگلیسی، آدرس محل اقامت و یا سند اجاره یا خرید ملک، کپی و اصل شناسنامه و پاسپورت و مدارک لازم برای نشان دادن تمکن مالی مناسب است.

در بیشتر کشورهای جهان، امکان دریافت اقامت دائم با مهاجرت کاری وجود دارد. معمولا آرایشگران نیز برای دریافت اقامت دائم باید ۲ الی ۷ سال در کشور مبدا فعالیت داشته باشند و در این مدت مرتکب قانون‌شکنی نشوند. در چنین شرایطی بهتر است که در ابتدا مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری خود را اخذ کرده و سپس مراحل دریافت مدارک لازم را با استفاده از خدمات حرفه‌ای آژانس‌های مهاجرتی معتبر و مشاوره‌های جامع و کامل آن‌ها انجام دهید.

شرایط اقامت با مدرک فنی حرفه ای

مزایای مهاجرت کاری با مدرک فنی‌ حرفه ای آرایشگری

قطعا مهم‌ترین دلیل مهاجرت کاری با مدرک فنی‌ حرفه ای آرایشگری، کسب درآمد بیشتر است. میانگین درآمد آرایشگران در کشورهای پیشرفته‌ای مانند انگلستان، هلند و حتی ترکیه بیش از ۷ برابر میانگین درآمد این صنف در داخل کشور است. بنابراین بزرگ‌ترین مزیت مهاجرت کاری با مدرک فنی‌ حرفه ای آرایشگری، کسب درآمد بیشتر است.

برخی دیگر از مزایای مهاجرت کاری با مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری، عبارت‌اند از:

  • امکان ارتقای مهارت و در نتیجه افزایش درآمد
  • کسب درآمد به‌صورت دلاری و سایر ارزهای رایج
  • امکان اخذ اقامت و استفاده از امکانات شهروندی کشورهای پیشرفته
  • تجربه کار حرفه‌ای و کسب سابقه کاری بین‌المللی و معتبر
  • دریافت ویزای کشورهای پیشرفته
  • امکان دریافت اقامت دائم بعد از چندین سال فعالیت رسمی
  • استفاده از حساب‌های بانکی بین‌المللی

گذراندن دوره آرایشگری برای دریافت اقامت با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری

آرایشگری از آن مشاغلی است که با داشتن ذوق، خلاقیت و کمی استعداد می‌توان آن را در مدت کوتاهی فرا گرفت. مهاجرت کاری به کشورهای پیشرفته و اخذ اقامت با مدرک فنی حرفه ای آرایشگری نیز یک انتخاب هوشمندانه و فوق‌العاده برای آرایشگران است. با شرکت در دوره آرایشگری زنانه یا دوره آرایشگری مردانه می‌توانید مدرک فنی حرفه‌ای را دریافت کنید و آینده شغلی خود را در بهترین کشورهای دنیا رقم بزنید. برای پیدا کردن بهترین دوره‌های آموزشی می‌توانید از خدمات شرکت ایران آموزشگاه بهره‌مند شوید. هم حالا با مراجعه به ایران آموزشگاه می‌توانید برترین دوره‌های فعال زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای را پیدا کنید و برای ثبت نام در آن‌ها اقدام کنید.

مزیت مهاجرت کاری با مدرک فنی‌ حرفه ای آرایشگری

مهاجرت شغلی به‌عنوان آرایشگر؛ یک انتخاب هوشمندانه

آرایشگران می‌توانند با داشتن مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری به کشورهای پیشرفته مهاجرت کنند و با اخذ اقامت، شرایط مالی و سطح زندگی خود را بهبود ببخشند. پیشنهاد می‌کنیم که این مدرک را از بهترین مراکز آموزشی دریافت کنید تا علاوه بر ارزش مدرک، توانایی‌های آرایشگری خود را نیز افزایش دهید. ایران آموزشگاه همواره افتخار این را دارد که در کنار مشاغل باشد و بهترین دوره‌های آموزشی را به متقاضیان معرفی کند. شما نیز می‌توانید با یافتن یک دوره معتبر در سایت ما، مدرک فنی حرفه‌ای آرایشگری دریافت کرده و به کشورهای پیشرفته مهاجرت کنید.

مهاجرت شغلی به‌عنوان آرایشگر

چه مدارکی برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری لازم است؟

داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری از جمله شروط اساسی برای مهاجرت به کشورهای خارجی است. شما قبل از اقدام برای مهاجرت با مدرک آرایشگری لازم است تا مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و به مراکز مورد نظر تحویل دهید. نقص مدارک می‌تواند از مانع از صدور ویزا شود. با توجه به اهمیت این موضوع در زیر مهم‌ترین مدارک برای مهاجرت کاری یا تحصیلی آرایشگری بیان شده است. لازم به ذکر است که مدارک مورد نیاز برای مهاجرت آرایشگران در هر کشور متفاوت است.

  • مدارک شناسایی از جمله شناسنامه و کارت ملی
  • یک قطعه عکس پرسنلی که در ۶ ماه اخیر گرفته شده باشد
  • اصل پاسپورت با حداقل ۸ ماه اعتبار
  • سند ازدواج (در صورت متأهل بودن)
  • پرکردن فرم‌های مربوط به درخواست ویزا
  • مدرک فنی و حرفه‌ای به همراه نسخه ترجمه شده آن

انواع رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای کدام است؟

تخصص در رشته‌های آرایشگری می‌تواند فرصت شغلی خوبی برای علاقه‌مندان به این حوزه باشد. کشورهای مختلف مهاجران با مدرک آرایشگری را جذب می‌کنند و از این رو آنها می‌توانند از این طریق به درآمدهای بالایی برسند. انواع رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای در زیر بیان شده است. شما با داشتن مدرک هر یک از این رشته‌ها می‌توانید جهت دریافت ویزای تحصیلی یا کاری در کشورهای مختلف اقدام کنید.

  • رشته کاشت ناخن
  • رشته شینیون مو
  • رشته رنگ و مش
  • رشته لیزر بدن
  • رشته میکاپ صورت
  • رشته تاتو
  • رشته اکستنشن مو
  • رشته اکستنشن مژه
  • رشته کراتینه مو
  • رشته کوتاهی مو
  • رشته پاکسازی پوست
  • رشته اپیلاسیون بدن
  • رشته آرایش دائم صورت (میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو)
  • رشته ماساژ بدن

بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای کدام است؟

شناخت بهترین رشته آرایشگری برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا در این مورد تصمیم بهتری بگیرید. انواع رشته‌های آرایشگری در کشورها مختلف بازار کار دارد؛ اما میزان درآمد و استقبال از این رشته‌ها متفاوت است. نکته قابل توجه در مهاجرت با مدرک آرایشگری این است که مهارت و اعتبار آرایشگری بسیار مهم است. در واقع شما برای اینکه بتوانید در خارج کشور درآمد بالا کسب کرده و در رشته خود موفق شوید باید سطح مهارت بالایی داشته باشید. برای این کار می‌توانید در دوره‌های آرایشگری که در آموزشگاه‌های معتبر برگزار می‌شود شرکت کرده و مدرک فنی و حرفه‌ای آن را بگیرید.

شینیون مو

شینیون مو یکی از رشته‌های پرطرفدار در کشورهای اروپایی، آمریکا، استرالیا و کانادا است. شما می‌توانید با یادگیری مهارت‌های شینیون مدل‌های مختلف مو و دریافت مدرک آن، برای ویزای تحصیلی یا کاری این کشورها اقدام کنید.

میکاپ صورت

شما با شرکت در دوره آموزش میکاپ صورت می‌توانید انواع روش‌های میکاپ از جمله اسموکی، لایت یا اروپایی، شاین و نچرال را یاد بگیرید. با یادگیری این مهارت‌ها و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای میکاپ صورت امکان مهاجرت به کشورها مختلف از جمله آمریکا، کانادا، کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا برای شما فراهم می‌شود.

رنگ و مش

یکی دیگر از رشته‌های مناسب برای مهاجرت، رنگ و مش است. شما با شرکت در دوره‌های آموزش رنگ و مش و تسلط به شناخت انواع رنگ‌ها، ژورنال خوانی، ترکیب رنگ‌های اولیه و ثانویه، نحوه پوشش سفیدی‌های مو، نحوه ریشه‌گیری و از بین بردن زردی و قرمزی مو می‌توانید مدرک آن را دریافت کرده و مهاجرت کنید.

لیزر بدن

این مدرک برای افرادی که در رشته‌های پزشکی یا پیراپزشکی تحصیل کرده‌اند، می‌تواند به‌عنوان یک فرصت خوب برای مهاجرت باشد. در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس است که در چند سال با گسترش کلینیک‌های زیبایی و مراکز زیبایی، فرصت خوبی برای تکنسین لیزر فراهم کرده است.

کاشت و طراحی ناخن

کاشت و طراحی ناخن از جمله بهترین رشته‌های آرایشگری برای مهاجرت است. این رشته در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارد که باعث افزایش درآمد ناخنکارها شده است. علاوه بر این کاشت و طراحی ناخن به سرمایه زیادی نیاز ندارد و شما با حداقل سرمایه می‌توانید کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

کراتینه مو

یکی از رشته‌های پردرآمد در خارج از کشور، کراتینه مو است. رسیدگی به موها و زیبا کردن آنها در خارج از کشور نیز متقاضیان زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا کراتینه مو به یکی از رشته‌های پولساز تبدیل شود. شما با شرکت در دوره آموزش کراتینه مو و دریافت درک آن می‌توانید به بسیاری از کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا، امارات، عمان و ترکیه مهاجرت کنید.

بهترین کشور برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری کدام است؟

کشورهای زیادی در دنیا وجود دارد که به خدمات آرایشگری نیاز داشته و از آرایشگران استقبال می‌کنند. همچنین شرایط دریافت ویزا برای انواع کشورها متفاوت است. از جمله کشورهایی که از طریق رشته‌های آرایشگری مهاجر جذب می‌کنند شامل کانادا، نیوزلند، استرالیا، آمریکا، انگلستان، آلمان، ترکیه، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، امارات، عمان و قطر هستند.

شما به‌عنوان یک آرایشگر ممکن است این دغدغه را داشته باشید که بهترین کشور برای مهاجرت با مدرک فنی و حرفه‌ای آرایشگری کدام است؟ قطعاً کشورهایی که از نظر درآمد و امکانات زندگی در سطح بالایی هستند و همچنین شرایط اخذ ویزا در آنها راحت‌تر است می‌توانند گزینه خوبی برای مهاجرت آرایشگران باشند. کانادا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس جزو گزینه‌های مناسب برای مهاجرت با مدرک آرایشگری هستند.

سابقه کار برای مهاجرت آرایشگران با مدرک فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

شرایط مهاجرت در کشورهای مختلف متفاوت بوده و یکی از شروط مهاجرت در بسیاری از کشورها داشتن سابقه کار است. سابقه کار برای مهاجرت آرایشگران با مدرک فنی و حرفه‌ای معمولاً بین ۱ تا ۳ سال است. در این کشورها افراد با سابقه کار می‌توانند از طریق مختلف از جمله ویزای گلوبال تلنت، طرح‌های نامزدی کارفرما، ویزای تحصیلی و اکسپرس اینتری برای مهاجرت اقدام کنند. شما پیش از مهاجرت لازم است تا برنامه کاری و جذب مهاجر هر کشور را به دقت بررسی کنید.

سوالات متداول

ارزش و اعتبار مدرک فنی و حرفه ای چقدر است؟

درک فنی حرفه‌ای آرایشگری و سایر حرفه‌ها در سطح کشوری و بین‌المللی از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و به‌عنوان یک مدرک معتبر شناخته می‌شوند.

مزایای مهاجرت کاری با مدرک فنی‌ حرفه ای آرایشگری چیست ؟

قطعا مهم‌ترین دلیل مهاجرت کاری با مدرک فنی‌ حرفه ای آرایشگری، کسب درآمد بیشتر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *