آکادمی سینمایی قرمز

آکادمی سینمایی قرمز

آکادمی سینمایی قرمز با مدیریت آقای فریدون جیرانی یکی از برترین مراکز آموزش دوره های سینمایی و بازیگری و تئاتر در تهران محسوب میشود. این مرکز با دارا بودن اساتید برجسته حوزه سینما و بازیگری دوره های مختلف سینمایی را در تهران بصورت حضوری و آنلاین برگزار مینماید. در ادامه به معرفی مجموعه بنا به اطلاعات وبسایت میپردازیم.

آموزشگاه امین حیایی

کلاس بازیگری امین حیایی کجاست؟

آموزشگاه امین تارخ

کلاس بازیگری امین تارخ کجاست؟

آموزشگاه بازیگری 8 میلیمتری (هومن سیدی) - آموزشگاه کارگردانی و بازیگری هومن سیدی

کلاس بازیگری هومن سیدی کجاست؟

آموزشگاه داریوش ارجمند

کلاس بازیگری داریوش ارجمند کجاست؟

نام اساتید آکادمی سینمایی قرمز فریدون جیرانی

نام اساتید آکادمی سینمایی قرمز فریدون جیرانی

از اساتید برجسته این مرکز میتوان به کیانوش عیاری، فریدون جیرانی، سهیل دانش اشراقی، سحر دولتشاهی، مصطفی کیایی، محمدرضا منصوری، حسن معجونی، مسعود سلامی، سارا بهرامی، محسن قرائی، امیر حسین شجاعی، بهروز شعیبی، محمد کارت، حمیدرضا آذرنگ، بهرام دهقان، رضا ثروتی، حمید نعمت الله، و دیگر اساتید برجسته سینمای ایران اشاره کرد.

مطالب مفید: معرفی معتبرترین و بهترین کلاس بازیگری تهران و ایران

معرفی مجموعه

قرمز به عنوان یک موسسه غیردولتی با هدف آموزش در عرصه فرهنگ و هنر با انگیزه توسعه و رشد خلاقیت در راستای اعتلای فرهنگ و هنر ایران و به منظور آموزش در حوزه ی سینما، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی به عنوان یکی از ارکان اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی به طراحی و تدوین دوره‌های آموزشی مهارتی بر مبنای استانداردهای روز دنیا پرداخته و شیوه های موثر آموزشی، تعهد به کیفیت، تمایز در عنوان بندی دوره ها و آموزش ها، ساختن آینده بهتر و پرورش استعدادها همواره از ارزش های کلیدی آکادمی سینمایی قرمز بوده‌اند.

خدمات آموزشی آکادمی قرمز

کارگاه های تئوری

تلفیقی از تجارب چندین ساله بزرگان این عرصه به همراه آموزش آکادمیک می باشد که به همت آکادمی قرمز تدوین گردیده و توسط اساتید مجرب تدریس می گردد.

کارگاه های عملی

این دوره ها در پلاتویی کاملا استاندارد و با تجهیزات به روز برگزار می گردد، اغلب این دوره ها دارای پروژه های پایانی می باشد که با تجهیزات حرفه ای و لوکیشن مورد نیاز، زیر نظر مدرس مربوطه برگزار می گردد.

کارگاه های آنلاین

دوره های غیر حضوری با بهره گیری از تجارب دانشگاه های معتبر جهانی برنامه ریزی گردیده است، که در این شیوه ی آموزش با استفاده از نرم افزارهای SKYPE و ZOOM و یا پلتفرم آموزش آنلاین اختصاصی آکادمی قرمز کلاس های مجازی تشکیل می گردد.

پرسش و پاسخ

آموزش توسط خود استاد جیرانی انجام میشود؟

بله دوره بازیگری پیشرفته توسط خود فریدون جیرانی تدریس میشود.

مدت دوره کلاس بازیگری فریدون جیرانی چقدر است؟

معمولا مدت دوره ۱۰ ماه و در انتها یک نمایش اجرا میشود.

اطلاعات تماس آموزشگاه

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *