آموزشگاه سینمایی امین حیایی - آموزشگاه بازیگری امین حیایی

آموزشگاه بازیگری امین حیایی

آموزشگاه سینمایی امین حیایی یا “موسسه هنر گستر حیایی” یکی از بهترین آموزشگاه های بازیگری شمال تهران در زمینه کشف استعدادهای بازیگری و پرورش و معرفی آنها می‌باشد که با مدیریت بازیگر مطرح و سرشناس امین حیایی تاسیس شده است.

goyandegi iranamozeshgah

کلاس گویندگی کجا برم؟

bazigari kodak iranamozeshgah

کلاس بازیگری کودک کجا برم؟

rahnamaye bazigari iranamozeshgah

چطور بازیگری رو شروع کنم؟

bazigari iranamozeshgah

کلاس بازیگری کجا برم؟

شماره تماس آموزشگاه بازیگری امین حیایی

دوره های بازیگری آموزشگاه سینمایی امین حیایی

دوره های آموزشی آموزشگاه بازیگری امین حیایی شامل سه دوره مقدماتی، دوره تکمیلی و دوره پیشرفته به شرح زیر می‌باشد:

مدت کلاس های بازیگری امین حیایی

آموزش ها در ۳ دوره ۳ ماهه انجام می‌شود. هر دوره (مقدماتی، متوسطه، پیشرفنه) در هفته یک روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعداظهر ادامه دارد. روزهای پنج شنبه مختص نوجوانان و روزهای سه شنبه نیز مختص برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های مجموعه می‌باشد.

 

معرفی دوره های کلاس بازیگری

دوره مقدماتی

دوره های مقدماتی همان دوره های پایه ای کشف استعداد و قابلیت های هنرجویان بوده که الفبای بازیگری از صفر طی این دوره توسط اساتید مجرب موسسه آموزش داده می شود. دوره های مقدماتی برای دو رده‌سنی نوجوانان ( ۱۰ تا ۱۷ سال) و بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) برگزار می گردد.

دروس نوجوانان (۱۰ تا ۱۷ سال)

دروس بزرگسالان (۱۸ سال به بالا)

  • مبانی بازیگری
  • بداهه و خلاقیت
  • بیان – تاثیر حرکت بر گفتار
  • حرکت و بدن
  • مبانی نمایش

در واقع در این دوره، علاوه بر پایه ریزی مباحث علمی و آکادمیک بازیگری، مهارت های پایه ای و اولیه بدنی، بیانی، بداهه پردازی و خلاقیت ذهنی به هنرجویان آموزش داده خواهد شد و آن دسته از هنرجویانی که در ارزیابی های موسسه موفق به کسب حد نصاب امتیاز گردند به دوره متوسطه راه پیدا می کنند.

 

 

دوره متوسطه

در دوره متوسطه هنرجو با دوربین آشنا می شود ،قاب و لنز دوربین را می شناسد و تسلط وی به بدن و حرکاتش افزایش می یابد. همچنین هنرجو پرورش صدا و طریقه صحیح نفس گیری را می آموزد و به مهارت شناخت، تحلیل نقش و تحلیل فیلم دست می یابد.

دروس نوجوانان (۱۰ تا ۱۷ سال)

دروس بزرگسالان (۱۸ سال به بالا)

  • اصول فیلم شناسی و تحلیل فیلم
  • بیان بدنی
  • بیان – آیین سخنوری
  • بازی مقابل دوربین
  • بازیگری ۲

هنرجویانی که در ارزیابی های موسسه موفق به کسب حد نصاب امتیاز گردند به دوره پیشرفته راه پیدا می کنند.

 

 

دوره پیشرفته

در این دوره، بازی مقابل دوربین به شکل پیشرفته، ناگفته ها و نانوشته های بازیگری، توسط آقای امین حیایی و اساتید مجرب تدریس می گردد.

بازیگری تئاتر

هدف: هنرجویانی که پیش از این مهارت های انفرادی را یاد گرفته اند، از این پس کار در مدیوم تئاتر به صورت گروهی (team work) را می آموزند.

مطالب: آشنایی با نحوه کار گروهی در قسمتی از یک نمایش معتبر، آموزش مدیریت اتفاقاتی که در صحنه زنده تئاتر رخ می دهد و تماشاگر نباید از آن مطلع گردد، هماهنگی با صحنه قبل و بعد از خود.

بازیگری سینما

هدف: تشریح ناگفته ها، نانوشته ها و اخلاق حرفه ای در بازیگری
مطالب: در این کلاس هنرجویان از ابتدایی ترین نقطه تا قسمت پایانی یک فیلمنامه فیلم کوتاه را با توجه به تمام مطالبی که در دوره های پیشین آموخته اند؛ تمرین می کنند.

همچنین میتوان به آموزشگاه بازیگری کارنامهکارگاه آزاد بازیگری امین تارخمدرسه فیلم سازی مسعود کیمیایی – آموزشگاه سینمایی استاد سمندریان و مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج اشاره کرد که از بهترین آموزشگاه های سینمایی تهران میباشد.

 

نکته مهم

هنرجویان بسته به میزان مهارت و استعداد از یکی از دوره های ذکر شده وارد و مشغول به آموزش می‌شوند. توجه فرمایید که بصورت آموزش یک هنرجو بصورت عادی از دوره مقدماتی شروع شده و پله پله بعد از آموزش ها به دوره بعدی گذر میکند و هر دوره به اقتضای خود شامل کلاس های متفاوتی می‌باشد.

شروع کلاس های مقدماتی از قیمت ۲ میلیون تومان در نیمه اول سال ۹۸ می‌باشد و شرایط سنی شرکت در کلاس ها عموما ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال تا محدوده سنی ۴۰ سال است.

آموزشگاه امین حیایی

کلاس بازیگری فریدون جیرانی کجاست؟

آموزشگاه امین تارخ

کلاس بازیگری امین تارخ کجاست؟

آموزشگاه بازیگری 8 میلیمتری (هومن سیدی) - آموزشگاه کارگردانی و بازیگری هومن سیدی

کلاس بازیگری هومن سیدی کجاست؟

آموزشگاه داریوش ارجمند

کلاس بازیگری داریوش ارجمند کجاست؟

بیوگرافی امین حیایی و همسرش

بیوگرافی کوتاهی از امین حیایی و همسرش

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران و بازیگر است. دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد، دیپلمه ریاضی و فیزیک است تا بحال دو بار ازدواج کرده و یک پسر دارد، او در کنار بازیگری خواننده و کافه دار نیز می باشد.

خانواده

حیایی در بیمارستان شهدای تجریش متولد شد، پدرش شغل آزاد و مادرش معلم بود، یک برادر کوچکتر از خود بنام امید دارد و تنها خواهرش در سال ۱۳۷۰ فوت کرده است.

شروع فعالیت بازیگری و تئاتر

سال ۱۳۷۰ در ۲۱ سالگی زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود توجه ثریا قاسمی بازیگر را جلب کرد و همان سال با معرفی او به فیلم “دو همسفر” رفت و اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت.

این فیلم اما به علت زمینه سیاسی به موقع اکران نشد تا اینکه در سال ۱۳۷۱ در فیلم دو روی سکه بازی کرد و با پخش آن از این طریق دیده شد و اولین بار با سریال آپارتمان در سال ۷۱ – ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد.

چهره اش در سال ۷۹ با سریال همسایه ها شناخته تر شد و در ادامه با شمش العماره، کلاه پهلوی و گرفتن سیمرغ بهترین بازیگر مرد در سال ۸۶ برای فیلم شب به شهرت رسید.

همسر امین حیایی

امین حیایی در سال ۱۳۷۱ در ۲۲ سالگی با مونا بانکی پور بازیگر ازدواج کرد، با وجود بدنیا آمد یک پسر بنام دارا حیایی رابطه این زوج هنری در یکسال به جدایی و طلاق ختم شد.

بعد از ۳/۵ سال از ازدواج اول با نیلوفر خوش خلق در جریان فیلمبرداری یکی از فیلم ها دوست شد و در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند. نیلوفر خوش خلق متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان، بازیگر است. اولین بار با حمایت همسرش امین در سال ۱۳۷۷ کنار او در سریال روزگار جوانی بازی کرد سپس در سال ۷۹ با فیلم مونس وارد سینما شد و حالا گهگاهی بازی می کند

فعالیت های هنری دیگر

در کنار بازی، کلاس های بازیگری را انداختم، در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که هدفمان استعدادیابی است در کنار آن در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای هم خوانده ام. امین حیایی نوازنده چیره دست گیتار نیز می باشد.

حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران، به جرگه هنرمندانی کافه دار پیوستند.

پرسش و پاسخ

آموزش توسط خود امین حیایی انجام میشود؟

بله دوره بازیگری پیشرفته توسط خود امین حیایی تدریس میشود.

مدت دوره کلاس بازیگری امین حیایی چقدر است؟

معمولا مدت دوره مقدماتی ۳ ماه است.

۳۵۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *