دوره آموزش فی ریمووال

دوره آموزش فی ریمووال (پاک کردن تاتو) + معرفی آموزشگاه فی ریمووال

دوره آموزش فی ریمووال یا آموزش پاک کردن تاتو یک دوره آموزشی از دوره های مراقبت و زیبایی است که هدف اصلی از آن یادگیری روش هایی مناسب برای حذف تتوهای مختلف از روی صورت می‌باشد. شما در این دوره آموزش می بینید که چگونه تتوهای مختلف، مانند تتوی لب، تتوی ابرو، تتوی خط چشم و… را به طور کامل و بدون ایجاد درد و خونریزی حذف کنید. در آموزشگاه فی ریمووال می توانید با انواع تتوی پوستی آشنا شده و راه های مختلف برای ریموو کردن آنها را یاد گرفته و به کار ببندید. کلاس فی ریمووال در یک دوره ۶ ساعته برگزار می شود و شما به هیچ پیش نیازی برای گذراندن این دوره نیاز نخواهید داشت. در این محتوا قصد داریم در مورد روش های مختلف آموزش فی ریمووال و مراحل و هزینه ثبت نام در این دوره توضیحاتی ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

سرفصل‌های آموزش فی ریمووال:

  • حرکت صحیح دست
  • ریموو تاتو ابرو
  • ریموو تاتو لب
  • آموزش پاک کردن تاتوهای قدیمی
  • اصول ارگونومی در انجام فی ریمووال
  • مراقبت های بعد از فی ریمووال
  • مواد مورد نیاز برای فی ریمووال و کاربرد هر یک
برای مشاهده کلیک کنیدصفحه را جمع کنید

توضیحات صوتی دوره

_

هزینه دوره فی ریمووال

کلاس آموزش فی ریمووال تحت نظارت آموزشگاه های مجاز فنی و حرفه ای برگزار می شود. این کلاس یک دوره ۶ ساعته است که در سه نوع عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می شود. در دوره های عمومی معمولا تعداد کارآموزهای شرکت کننده بیش از ۱۰ نفر و کمتر از ۱۵ نفر می باشد. کلاس های نیمه خصوصی با تعداد ۵ تا ۷ کارآموز قابل برگزاری می باشد و در کلاس های خصوصی نیز بین ۱ تا ۳ نفر می توانند پذیرش شوند و تحت آموزش قرار گیرند. با توجه به تمرکز و صرف وقت بیشتر مربی متخصص در کلاس های خصوصی، قیمت و هزینه این دوره بیشتر از سایر دوره ها می باشند. البته با یادگیری چنین مهارت هایی می توانید در کوتاهترین زمان ممکن تمامی هزینه های صرف شده را جبران کنید. هزینه دوره آموزش فی ریمووال به ترتیب زیر می باشد:

نوع دوره  هزینه دوره
دوره خصوصی و نیمه خصوصی حرفه ای حدود ۶ میلیون تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی حدود ۲ میلیون و پانصد هزار تومان

بهترین آموزشگاه فی ریمووال در تهران کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های فی ریمووال وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آرایشگری در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های فی ریمووال پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی آموزشگاه معتبر برای فی ریمووال تهران و ایران:

وارد مطلب زیر شوید

وارد مطلب زیر شوید

_

آموزش دوره فی ریمووال

آموزش ریمووال، مانند اکثر روش های آموزش زیبایی پوست، شامل دو مرحله تئوری و عملی می باشد. در مرحله تئوری ابتدا لازم است شما با انواع مختلف تتوی ابرو و لب آشنا شوید. اولین گام در ارائه یک پاکسازی صحیح و با کیفیت، شناخت درست از انواع تتوی لب و ابرو می باشد. سپس با انواع لایه های پوستی آشنا می شوید. شناخت لایه های پوستی در نوع موادی که برای پاکسازی تتو از روی پوست به کار می برید نقشی مهم و اساسی ایفا می کند. در واقع مواد پاک کننده دوزهای مختلفی دارند که با توجه به نوع پوست و عمق تتو می توان از انواع مناسب آنها استفاده نمود. در مرحله عملی نیز ابتدا با وسایل و ابزار مورد نیاز در آموزش فی ریمووال آشنا می شوید. سپس به اجرا و پیاده کردن آموخته های خود روی صورت یک مدل واقعی می پردازید. لازم است بدانید، طی انجام عمل فی ریمووال، مربی متخصص به طور کامل روی انجام فعالیت های شما نظارت می کند تا در صورت وجود خطا و نقص به شما گوشزد کند. این مسئله باعث می شود تا بتوانید تمامی اشکالات خود را برطرف کنید.

_

مراحل آموزش دوره فی ریمووال

در ابتدای آموزش فی ریمووال  شما سرفصل های تئوری را آموزش می بینید. یعنی ابتدا به یادگیری انواع تتوی لب و ابرو و یا تتوهای پوستی دیگر، مشغول می شوید. سپس با انواع مختلف پوست و لایه های پوستی آشنا می شوید. در مرحله بعد مواد پاک کننده فی ریمووال را خواهید شناخت تا بتوانید مناسب با هر پوستی از ماده ای خاص استفاده نمایید. سپس آموزش های عملی، مانند نحوه فشار دست حین فی ریمووال، نحوه حرکت دست، کار با مواد و ابزار آشنا خواهید شد. همچنین روش های مراقبتی پوست پس از انجام فی ریمووال را یاد خواهید گرفت. در ادامه به مهمترین بخش های آموزش فی ریمووال می پردازیم:

  • آشنایی با انواع مختلف پوست: نوع پوست تاثیر به سزایی در انتخاب ماده لازم برای فی ریمووال دارد. در واقع مهمترین ملاک ها برای تشخیص ماده مناسب برای فی ریمووال، نوع پوست و عمق تتو می باشد. در صورت عدم آشنایی با لایه های مختلف پوست و عمق تتو ممکن است از ماده ای نامناسب استفاده کرده و به پوست آسیب وارد کنید. پس یادگیری این مورد جزء ملزومات محسوب می شود.
  • آشنایی با مواد و روش فی ریمووال: آشنایی با مواد و روش انجام فی ریمووال به صورت عملی نیز، یکی دیگر از مهمترین مراحل آموزش فی ریمووال می باشد.
  • آشنایی با روش های مراقبت پوست: پس از انجام پاکسازی و اجرای فی ریمووال روی پوست لازم است با روش های مراقبت از پوست آشنا شوید تا پوست دچار کبودی، تورم، خونریزی و سایر عوارض و بیماری ها نشود.

 

روی مطلب زیر کلیک کنید

روی مطلب زیر کلیک کنید

_

لوازم مورد نیاز اموزش فی ریمووال

برای شروع و گذراندن مراحل دوره آموزش فی ریمووال به ابزار و مواد ویژه ای نیاز دارید. این مواد عموما بر مبنای گلیکولیک اسید ساخته می شوند که اسیدی سازگار با پوست است و هیچ خطری برای پوست ایجاد نمی کند. تمامی مواد و ابزارهای لازم برای آموزش و شروع کار مورد نیاز هستند و شما برای ارائه کاری موفق به تهیه این مواد و ابزار نیاز دارید. این مواد و ابزار عبارتند از:

  • مواد پاک کننده در انواع و دوزهای مختلف
  • پدهای بهداشتی و استریل پوستی
  • ژل های بی حس کننده

با استفاده از مواد و ابزاری که بیان شد، می توانید دوره فی ریمووال را به صورت کامل و صحیح آموزش ببینید. البته آموزشگاه فی ریمووال، جهت سهولت کار شما، این ابزار و مواد را به صورت پکیج هایی در اختیار شما قرار می دهد. البته واضح است که شما باید هزینه های لازم برای دریافت این پکیج ها را به صورت اضافه بر مبلغ مورد نظر برای هزینه کلاس پرداخت نمایید.

توانایی شما پس از دوره فی ریمووال

پس از گذراندن دوره آموزش فی ریمووال شما قادر خواهید بود، با شناسایی لایه های پوستی و درصد نفوذ تتو به لایه های پوست، ماده مناسب برای انجام فی ریمووال را انتخاب کرده و کار خود را طبق آموزش انجام دهید. با آموزش این دوره شما می توانید انواع مختلف تتوهای پوستی را از روی پوست پاک کنید. همانطور که می دانید، نقاطی مانند لب، چشم و ابرو از حساس ترین نقاط روی صورت می باشند که فی ریمووال کردن این نقاط از حساسیت بالایی برخوردار است. شما با وجود آموزش حرفه ای می توانید به راحتی و بدون کوچکترین میزان درد و خونریزی، مراحل فی ریمووال کردن را روی این نقاط حساس اجرا کنید.

اعتبار مدرک دوره آموزش فی ریمووالیا پاک کردن تاتو

همانطور که پیش از این ذکر شد، مدرک آموزش فی ریمووال از نهاد سازمان فنی و حرفه ای کشور صادر می شود که جزء معتبرترین نهاد های رسمی کشور به شمار می رود. بنابراین شما با طی کردن این دوره آموزشی و دریافت مدرک خود، می توانید بلافاصله در سالن های آرایشی فعالیت خود را آغاز کنید. همانطور که می دانید روش های مختلف زیبایی پوست اعم از فی ریمووال در سالهای اخیر با گسترش استقبال مواجه شده اند. بنابراین با ارائه مدرک خود می توانید به راحتی به عنوان نیروی کار در آرایشگاه ها جذب شده و در سریع ترین زمان ممکن، هزینه های صرف شده خود را جبران نمایید.

مزایای شرکت در کلاس فی ریمووال

کلاس فی ریمووال جهت آموزش تخصصی پاک کردن تاتو به‌صورت مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود. کلاس‌های فی ریمووال دارای پشتیبانی از هنرجویان پس از اتمام دوره بوده و آنها می‌توانند در صورت بروز هرگونه سؤال آن را با پشتیبان‌ها مطرح کنند. این دوره دارای مزایای مختلفی است که در زیر بیان شده است.

آموزش تخصصی فی ریمووال

دوره آموزش فی ریمووال به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود. در این دوره مهم‌ترین سرفصل‌های پاک کردن تاتو از جمله حرکت صحیح دست‌ها، ریموو کردن تاتو لب، ریموو کردن تاتو ابرو، ریموو کردن تاتو چشم، رعایت اصول ارگونومی در پاک کردن تاتو و مراقبت‌های بعد از پاک کردن تاتو آموزش داده می‌شود؛ بنابراین شما پس از پایان دوره به‌صورت تخصصی بر مباحث فی ریمووال تسلط کامل خواهید داشت.

ورود به بازار کار و کسب درآمد

یکی از دغدغه‌های افرادی که در کلاس‌های فی ریمووال شرکت می‌کنند این است که بتوانند از این راه کسب درآمد کنند. کلاس‌های فی ریمووال با آموزش‌های تخصصی و افزایش مهارت هنرجویان در پاک کردن تاتو، نحوه ورود به بازار کار و کسب درآمد آن نیز آموزش می‌دهد.

دریافت مدرک فی ریمووال

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در کلاس‌های فی ریمووال دریافت مدرک آن است. این مدرک نشان می‌دهد که هنرجو دارای تخصص لازم برای کار در زمینه پاک کردن تاتو بوده و می‌تواند در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شود؛ بنابراین شما با داشتن مدرک فی ریمووال می‌توانید طی مدت زمان کوتاه‌تری مشغول به کار شوید.

آموزش توسط اساتید حرفه‌ای و مجرب

در آموزشگاه‌های معتبر آرایشگری که کلاس‌های فی ریمووال برگزار می‌شود اساتید دارای تجربه و مهارت بالایی هستند؛ بنابراین شما با شرکت در کلاس‌های آموزش فی ریمووال علاوه بر آموزش تخصصی می‌توانید از تجربیات این اساتید نیز استفاده کرده و در کار خود پیشرفت بیشتری داشته باشید.

نحوه دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای فی ریمووال

مدرک فنی و حرفه‌ای فی ریمووال یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مدارک در حوزه زیبایی است که از طرف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر می‌شود. شما با داشتن این مدرک می‌توانید از مزایای آن مانند دریافت وام و تسهیلات، تدریس در آموزشگاه‌ها و ورود سریع‌تر به بازار کار استفاده کنید. شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید مدرک فی ریمووال فنی و حرفه‌ای را دریافت کنید.

  1. در ابتدا باید بهترین آموزشگاه فی ریمووال را انتخاب کنید.
  2. سپس در یکی از کلاس‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی یا گروهی آن ثبت‌نام کنید.
  3. در دوره آموزش تئوری و عملی شرکت کنید.
  4. پس از اتمام دوره در آزمون فنی و حرفه‌ای فی ریمووال شرکت کنید.
  5. در صورت کسب نمره قبولی در آزمون می‌توانید مدرک فنی و حرفه‌ای فی ریمووال را دریافت کنید.

نحوه برگزاری کلاس‌ها در بهترین مرکز فی ریمووال

کلاس‌ها در بهترین مرکز فی ریمووال به سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود. سرفصل‌هایی که در این دوره‌های آموزشی تدریس می‌شود دقیقاً مشابه هم هستند اما از نظر هزینه و تعداد هنرجویان با هم تفاوت دارند. در واقع دوره خصوصی فی ریمووال با تعداد هنرجویان کمتر و هزینه بیشتر برگزار می‌شود. شما بسته به شرایط و علاقتان می‌توانید در هر یک از این دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

دوره آنلاین فی ریمووال

دوره آنلاین فی ریمووال یک فرصت عالی برای هنرجویانی است که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند. مباحث آموزشی در این دوره دقیقاً مشابه دوره حضوری است و از این نظر با یکدیگر تفاوتی ندارند. مزایای این دوره نسبت به دوره حضوری این است که هزینه آن کمتر بوده، انعطاف‌پذیری در زمان برگزاری کلاس‌ها وجود دارد و همچنین شما می‌توانید از کلیپ‌های ضبط شده آن نیز استفاده کنید.

هزینه کلاس آنلاین فی ریمووال چقدر است؟

هزینه کلاس آنلاین فی ریمووال نسبت به دوره حضوری کمتر است و هنرجویان که به دلیل هزینه‌های بالا در دوره‌های آموزشی شرکت نمی‌کنند می‌توانند با صرف هزینه کمتر در این دوره ثبت‌نام کرده و به‌صورت تخصصی آموزش ببینند. هزینه این دوره بسته به تعداد هنرجویان، نوع دوره، سرفصل‌های آموزشی، متد آموزشی، اعتبار آموزشگاه و تجربه و تخصص اساتید متفاوت بوده و بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان است.

دوره پیشرفته فی ریمووال در مراکز آموزشی معتبر

دوره پیشرفته فی ریمووال یک دوره کاملاً تخصصی است که در آن جدیدترین تکنیک‌های از بین بردن تاتو با دستگاه‌ها به‌روز آموزش داده می‌شود. شما با شرکت در این دوره می‌توانید مهارت‌های خود را در این حرفه ارتقا داده و به‌عنوان یک تکنسین حرفه‌ای مشغول به کار شوید.

دوره آموزش فنی و حرفه‌ای فی ریمووال

دوره آموزش فنی و حرفه‌ای فی ریمووال در آموزشگاه‌های معتبر زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود. این دوره شامل آموزش تخصصی پاک کردن تاتو بوده و سرفصل‌های آن مطابق با استانداردهای روز دنیاست. این دوره زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شده و از اعتبار بالایی برخوردار است. دوره فنی و حرفه‌ای پاک کردن تاتو شامل دو بخش تئوری و عملی بوده که در بخش تئوری اصول و مفاهیم و در بخش عملی نحوه کار آموزش داده می‌شود. شما در پایان این دوره می‌توانید مدرک فنی و حرفه‌ای فی ریمووال را با شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی دریافت کنید.

آیا دوره اموزش فی ریمووال برای افراد حرفه‌ای خوب است؟

دوره اموزش فی ریمووال جهت افزایش ارتقا مهارت‌های هنرجویان و آموزش تکنیک‌های فی ریمووال به آنها برگزار می‌شود. در این دوره مباحث پایه تا پیشرفته پاک کردن تاتو آموزش داده می‌شود و شما با هر سطح از مهارت می‌توانید در آن شرکت کنید.

کدام یک از دوره های فی ریمووال بهتر است؟

انتخاب بهترین دوره فی ریمووال به شرایط شما و نحوه برگزاری کلاس‌ها در آموزشگاه‌ها بستگی دارد. اگر در سطح مبتدی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در دوره خصوصی فی ریمووال شرکت کنید، زیرا این دوره با تعداد هنرجویان کمتری برگزار می‌شود و به همین دلیل آموزش‌ها متمرکزتر است. شما با شرکت در این دوره می‌توانید طی مدت زمان کوتاه‌تری مفاهیم و تکنیک‌ها را یاد بگیرید.

صفر تا صد آموزش فی ریمووال

شما برای یادگیری تخصصی نحوه پاک کردن تاتو باید در یک دوره جامع که در آن صفر تا صد ریمووال آموزش داده می‌شود شرکت کنید. این دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کند تا نحوه پاک کردن تاتو را به‌صورت کامل یاد بگیرید و نیازی به شرکت در دوره‌های آموزشی دیگر و صرف هزینه نداشته باشید.

_

کلاس فی ریمووال در تهران

_

گالری تصاویر رشته

_

سوالات متداول دوره فی ریمووال

_
مدت و هزینه دوره آموزش فی ریمووال چقدر است؟

هزینه دوره اموزش فی ریمووال بنا به دوره خصوصی یا عمومی در مراکز مختلف از ۲۵۰۰۰۰۰ هزارتومان تا ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان است.

برای شرکت در دوره آموزش فی ریمووال نیاز به چه وسایلی است؟

ابزار مورد نیاز برای شرکت در دوره های اموزش فی ریمووال می‌توان به مواردی همچون:مواد پاک کننده در انواع و دوزهای مختلف، پدهای بهداشتی و استریل پوستی، ژل های بی حس کننده اشاره کرد.

در آموزشگاه فی ریمووال بدن، چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

در دوره آموزش فی ریمووال شما قادر خواهید بود، پس از گذراندن دوره آموزش فی ریمووال شما قادر خواهید بود، با شناسایی لایه های پوستی و درصد نفوذ تتو به لایه های پوست، ماده مناسب برای انجام فی ریمووال را انتخاب کرده و کار خود را طبق آموزش انجام دهید.

در دوره فی ریمووال ، انجام فی ریمووال روی چه نقاطی از بدن آموزش داده می شود؟

در کلاس فی ریمووال نحوه ایجاد فی ریمووال روی ابرو، لب، خط چشم و .. داده می شود.

آیا برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش فی ریمووال پیش نیاز خاصی لازم است؟

شما برای ثبت نام در آموزشگاه فی ریمووال به پیش نیاز خاصی نیاز نخواهید داشت.

آیا در کلاس فی ریمووال ، روش های بهداشتی مراقبت از فی ریمووال نیز آموزش داده می شود؟

در مباحث تئوری دوره آموزش فی ریمووال ، روش های بهداشتی مراقبت از ابرو، لب،  بعد از فی ریمووال نیز آموزش داده می شود.

آیا برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای دوره فی ریمووال بدن، باید سطح تحصیلی خاصی داشته باشیم؟

برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای دوره آموزش فی ریمووال نیاز به داشتن سطح تحصیلی خاصی نیست. شما با هر سطح از تحصیل می توانید در این دوره شرکت کرده و مدرک خود را اخذ کنید.

تفاوت دوره خصوصی فی ریمووال ، با دوره نیمه خصوصی در چیست؟

لازم است بدانید مربی در دوره های خصوصی آموزشگاه فی ریمووال به دلیل داشتن تعداد کمتر هنرجو، تمرکز و وقت بیشتری صرف آموزش می کند. پس کیفیت دوره خصوصی فی ریمووال از دوره های نیمه خصوصی بالاتر است.

بازار کار دوره آموزش فی ریمووال چگونه است؟

بازار کار دوره آموزش فی ریمووال از رونق خوبی برخوردار است. چرا که در سالهای اخیر و با توجه به مد روز، استفاده از فی ریمووال بسیار مرسوم شده است.

آیا آموزش فی ریمووال در موارد ممنوعه هم آموزش داده میشود؟

طبق چارت آموزش سازمانی فقط فی ریمووال موارد مجاز انجام میشود اما ممکن است در برخی مراکز انتقال تجربیات آموزشی بصورت تجربی صورت گیرد.

آیا امکان پاک کردن تاتو صورت به روش خانگی وجود دارد؟

برخی از روش‌های خانگی در پاک کردن تاتو صورت مؤثر است یکی از این روش‌ها ترکیب آلوئه‌ورا و ماسه است. برای ساخت این ترکیب کافی است حدود ۱.۴ فنجان پودر ماسه و ژل آلوئه‌ورا را بردارید، آنها را با هم ترکیب کنید تا خمیری بی‌رنگ ایجاد کنید و آن را چندین بار در روز روی خالکوبی خود بمالید تا زمانی که از بین برود. ماسه شن موجود در مخلوط به حذف رنگدانه چسبیده به پوست کمک می‌کند و روشی کارآمد برای از بین بردن خالکوبی است.

برای پاک شدن سریع‌تر تاتو صورت چیکار کنم؟

برای تسریع پاک شدن تاتو صورت نکات زیر را رعایت کنید:

  • از قرار دادن ناحیه‌ای که تحت درمان قرار گفته در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  • خوب بخوابید.
  • مقدار زیادی آب بنوشید.
  • بیشتر از غذاهای تقویت‌کننده سیستم ایمنی استفاده کنید.
  • سیگار نکشید.
  • توصیه‌های مراقبتی بعد را رعایت کنید.
  • به طور منظم در جلسات فی ریمووال حاضر شوید.

آیا آب‌لیمو می‌تواند تاتو را پاک کند؟

بله آب‌لیمو و لیموترش روشن‌کننده‌های طبیعی هستند که می‌توانند به محوشدن تاتو کمک کنند. آب تازه گرفته شده را ۲ تا ۳ بار در روز روی خالکوبی بمالید. این روش برای تاتوهای سیاه (قهوه‌ای روشن می‌شوند) به‌خوبی کار می‌کند؛ اما برای جوهرهای رنگی – سبز، آبی و غیره نتیجه قابل قبولی نخواهد داشت.

راحت‌ترین خالکوبی برای پاک کردن چیست؟

به طور معمول، رنگ‌دانه‌های سیاه، سبز و آبی ساده‌ترین رنگ‌دانه‌های خالکوبی برای پاک کردن هستند. از طرف دیگر، رنگ‌های سفید، قرمز، زرد و نارنجی دشوارتر هستند. اگرچه غیرممکن نیست، اما ممکن است جلسات طولانی‌تر و بیشتری برای پاک کردن این تاتوها طول بکشد. سن تاتو شما عامل دیگری است که باید به آن توجه کنید.

آیا وازلین در فی ریمووال کاربرد دارد؟

در فی ریمووال از وازلین استفاده نمی‌شود؛ زیرا ممکن است رطوبت و باکتری‌ها را در بالای خالکوبی به دام بیندازند و خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهند.

آیا PhiRemoval دردناک است؟

به این دلیل که کرم بی‌حس‌کننده موضعی قبل از درمان روی ناحیه تحت درمان اعمال می‌شود تا پوست بی حس شود احساس درد بسیار کم می‌شود. اما بسته به حساسیت پوست شما ممکن است احساس سوزش خفیفی داشته باشید.

فی ریمووال چگونه انجام می‌شود؟

در فی ریمووال از تیغه‌های بسیار ظریفی استفاده می‌کند تا محلول پاک‌کننده را به عمق پوست هدایت کند و جوهر را با آن بیرون بکشد.

آیا فی ریمووال بی‌خطر است؟

برخلاف روش‌های جراحی که دردناک هستند و جای زخم زیادی به جا می‌گذارند، PhiRemoval ایمن‌ترین و بدون درد برای از بین بردن رنگ ناخواسته از روی پوست شما است.

فی ریمووال چقدر طول می‌کشد؟

این روش را می‌توان با فاصله ۴-۶ هفته انجام داد تا بدن بتواند حداکثر مقدار رنگدانه خالکوبی را بعد از هر عمل حذف کند. هر جلسه معمولاً ۲ ساعت طول می‌کشد. شما همچنان بعد از هر عمل شاهد روشن‌شدن تاتوهای خود خواهید بود؛ زیرا در طول این جلسات بدن شما رنگدانه بیشتری را دفع می‌کند.

مراقبت‌های بعد از فی ریمووال شامل چه مواردی می‌شود؟

برای تأثیر بیشتر فی ریمووال روی پوست از حمام، سونا، استخر به مدت ۲ هفته پس از فی ریمووال خودداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

مشاهده مطلببستن مطلب

۱ دیدگاه

  • سلام با عرض احترام من چهار ساله ترک تحصیل کردم و شرایط مالی مون خیلی کم بود و مامانم طلاق گرفته نمیتونم درس بخونم و الانم تصمیم گرفتم برم ارایشگاه لطفا اگه خواستید قبولم میکنید از طرفه کمیته خیلی ممنون میشم خداحافظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *