ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

اصول کار با دستگاه هیدروفشیال با استفاده از آموزش ویدیویی

فشیال یکی از رایج‌ترین و در عین حال موثرترین روش‌های پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست به‌شمار می‌آید که با استفاده از دستگا‌ه‌های مخصوص انجام می‌شود. بسیاری از آرایشگران مبتدی یا اپراتورهای تازه‌کار، برای استفاده از این دستگاه به آموزش‌هایی تخصصی نیاز دارند. دستگاه هیدروفشیال با استفاده از دسته‌های کاربردی فرایند حذف آلودگی‌های پوستی، آب‌رسانی، زاویه‌سازی و فرم‌دهی را انجام می‌دهد. بر همین اساس در این صفحه جدیدترین ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال را برای شما قرار داده‌ایم.

اگر علاقه مند به حرفه پاکسازی پوست هستین حتما یک سر به صفحه دوره فیشیال بزنید.

ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

شروع آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال با شناخت عملکرد مخازن

جدیدترین دستگاه‌های هیدروفشیال با پشتیبانی از تعداد مناسبی از دسته‌ها، عمل لایه‌برداری، آب‌رسانی و پاک‌سازی پوست را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. هر کدام از این هندپیس‌ها، وظیفه مخصوصی بر عهده دارند که برای کار با دستگاه هیدروفشیال باید با آن‌ها آشنا بود. همچنین برای افزایش کیفیت کار، اپراتورها در ابتدا باید مخازن و کاربردهای آن‌ها را بشناسند.

بر همین اساس وظیفه مخازن موجود در دستگاه هیدروفشیال عبارت‌اند از:

  • مخازن جلویی: با نام‌های A، B و Cشناخته می‌شوند و برای استفاده از آب مقطر، آب، لایه‌بردار، اسیدهای میوه و محلول‌های دیگر به کار می‌روند
  • مخازن پشتی: یک مخزن برای نگهداری آب و مخزن دیگر برای خروج آلودگی‌های پوستی ناشی از پاک‌سازی پوست در این دستگاه تعبیه شده‌اند

فیشیال پوست هم به نوعی با دوره پاکسازی پوست همرسانی دارد برای درک بیشتر تفاوت های این دوره ها بهتر است شناخت کاملی از دوره پاکسازی پوست داشته باشید.

 

 

کار با دستگاه هیدروفشیال

مراحل آموزش کار‌ با دستگاه هیدروفشیال

برای استفاده از ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال باید با عملکرد دسته‌های مختلف این دستگاه آشنا شد و کار با آن‌ها را یاد گرفت. بهترین دستگاه‌‌های هیدروفشیال از تعداد زیادی هندپیس تشکیل شده‌اند که عملکرد هر کدام از آن‌ها برای پاک‌سازی پوست متفاوت است. بر همین اساس در ادامه به چگونگی کار با این آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. هندپیس میکرودرم ابریژن

اولین مرحله در کار با دستگاه هیدروفشیال، آموزش کار با دسته میکرودرم است. اصلی‌ترین فرایند در این مرحله تنظیم میزان مکش دستگاه، میران آبی ورودی و تعیین مخزن مناسب برای ورود آب یا محلول به درون هندپیس با استفاده از دکمه‌های روی بدنه دستگاه است. با روشن شدن دسته میکرودرم آن را به آرامی بر روی صورت حرکت دهید.

۲. روش کار هندپیس درما اف (اتوی پوست)

مرحله دیگر از ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال چگونگی به‌کارگیری دسته درما اف است. این هندپیس به سیستم لرزشی یا ارتعاش مجهز می‌باشد و برای پاک‌سازی آلودگی‌های عمق پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از اتوی پوست می‌توانید پوست را بکشید و با باز کردن چین‌وچروک‌های پوستی، آلودگی‌ها و جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از بین ببرید.

آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

۳. نقش دسته اولتراسونیک در پاک‌سازی پوست

هندپیس دیگری که برای پاک‌سازی پوست باید به درستی از آن استفاده کنید، دسته اولتراسونیک است. با استفاده از آن می‌توان جذب بهتر مواد بر روی صورت را بهبود بخشید. در ابتدا با استفاده از نمایشگر قابل تغییر بر اساس نیاز پوست هر مشتری، شدت تابیده شدن اولتراسونیک بر روی پوست را تعیین کنید. سپس با مشخص کردن نوع دورانی یا خطی از مرکز به سمت بیرون، نحوه کار آن را تنظیم کنید تا چین‌وچروک‌ها تا حد قابل ملاحظه‌ای کمرنگ‌تر شوند.

بر همین اساس روش کار دسته اولتراسونیک به‌صورت زیر است:

  • نظافت محل تحت درمان
  • انتخاب و مصرف ژل مناسب برای ناحیه مورد نظر
  • تنظیم زمان کار، حالت و شدت اولتراسونیک
  • نزدیک کردن دسته اولتراسونیک به ناحیه تحت درمان و فشار دادن دکمه شروع روی صفحه

۴. چگونگی کار با دسته آر اف (RF) برای لیفت صورت

اصلی‌ترین کاربرد دسته آر اف لیفت صورت و زاویه‌سازی است. استفاده از این هندپیس در لیفت صورت در نواحی اطراف دهان، قسمت‌های دور چشم، فرم‌دهی به گونه‌، زاویه‌سازی و حذف کامل غبغب نقش دارد. ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال در بخش دسته آر اف، با تنظیم میزان حرارت RF برای باز کردن چین‌وچروک با استفاده از نمایشگر دستگاه قابل تغییر انجام می‌شود.

نحوه کار با دسته آر اف عبارت است از:

  • استفاده از ژل مناسب در ناحیه درمان
  • تنظیم زمان کار و شدت و حالت RF
  • نزدیک کردن دسته RF به ناحیه تحت درمان و فشار دادن دکمه شروع

آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

۵. روش استفاده از دسته مزوگان، مزوپاش، اسپری یونیزه یا اسپری تزریق مواد

نقش اصلی هندپیس مزوگان در فشیال پوست، اکسیژن‌رسانی به پوست با استفاده از دریافت اکسیژن و هیدروژن آزاد شده در مخازن پشتی دستگاه است. این دستگاه بدون استفاده از سوزن مواد را به پوست تزریق کرده و برای جذب راحت‌تر پوست مواد مغذی را به ریز مولکول‌ها تبدیل می‌کند.

مراحل کار با این هندپیس عبارت‌اند از:

  • تمیز کردن نواحی تحت درمان
  • افزودن محصول مراقب از پوست در بطری روی دسته به‌صورت رقیق شده
  • فشار دادن دکمه شروع روی صفحه برای تفنگ اسپری
  • کار کردن تفنگ و هدف قرار دادن ناحیه تحت درمان

۶. هندپیس چکش سرد

دسته چکش سرد بر روی دستگاه‌های هیدروفشیال برای تلطیف قرمزی و التهاب پوست پس از انجام فشیال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هندپیس با ارائه درجه سرمای مطلوبی به مشتریان، منافذ پوستی را کوچک‌تر می‌کند. روش کار استفاده از این دسته در ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال بسیار آسان است. فقط کافی است ابتدا منطقه تحت درمان را تمیز کنید؛ سپس با زدن دکمه شروع و نزدیک کردن چکش سرد به ناحیه مورد نظر، این هندپیس فعالیت خود را شروع می‌کند.

۷. ماسک ال ای دی تراپی؛ پایان کار با دستگاه هیدروفشیال

استفاده از نوردرمانی در فشیال در جذب مواد مغذی سرم‌ها، بهبود رنگ چهره و آرامش بیشتر پوست بسیار موثر است. برای این کار ابتدا باید کلید LED در روی صفحه نمایش را فشار دهید. سپس با انتخاب حالت رنگ متناسب با رنگ پوست مشتریان، بهترین نتیجه را برای رفع مشکلات پوستی تجربه کنید.

کار با دستگاه هیدروفشیال

ویدیو کار با دستگاه هیدروفشیال؛ کلید آموزش اصولی با این دستگاه

آموزش تصویری کار با دستگاه هیدروفشیال بسیاری از سوالات شما برای عملکرد اصولی این دستگاه را پاسخ می‌دهد و چالش‌های شما در این زمینه را کاهش می‌دهد. بر همین اساس شما می‌توانید با مشاهده از ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال که در همین صفحه منتشر شده است، اصولی‌ترین تکنیک‌های کار با این دستگاه را یاد بگیرید.

برای انجام عمل پاکسازی یا فیشیال پوست بهتر است قبل از مراجعه اطلاعات کاملی از بهترین کلینیک زیبایی پوست داشته باشید. تا بتوانید مرکز حرفه ای و مطمئنی را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

برای کار با دستگاه هیدروفشیال باید کار با چه اجزایی را یاد گرفت؟

باید وظایف و عملکرد مخزن‌ها و دسته‌ها (هندپیس‌ها) را یاد بگیرید.

آیا می‌توان برای کار با دستگاه هیدروفشیال از هندپیس‌ها به‌صورت نامنظم استفاده کرد؟

خیر. باید ترتیب استفاده از آن‌ها رعایت شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *