هزینه فیبروز ابرو

شهریه کلاس فیبروز ابرو چقدر است؟

فیبروز ابرو یک روش نیمه‌دائمی آرایش ابروها است و در آن از ابزارهایی برای هاشور زدن ابروها و نیز سایه زدن استفاده می‌شود. سوزن‌های فیبروز در این روش، رنگدانه‌ها را به لایه زیرین پوست انتقال می‌دهند. کارایی این روش باعث شده است بسیاری از بانوان به دریافت خدمات فیبروز علاقه داشته باشند و افراد دیگری نیز قصد شرکت در دوره‌های فیبروز را داشته باشند. اما هزینه فیبروز ابرو و قیمت کلاس‌های چقدر است؟ در این مطلب این موضوع را با هم بررسی می‌کنیم.

هزینه فیبروز ابرو

کلاس فیبروز ابرو چه محلی است؟

کلاس فیبروز ابرو یک محیط آموزش آنلاین یا حضوری است که در آن چگونگی انجام فیبروز ابرو را بر اساس یک محتوای آموزشی از پیش‌تعیین‌شده و مدون می‌آموزید. مربیان این دوره‌ها نیز خود آموزش‌دیده هستند و معمولا سابقه بالایی در آموزش و ارائه خدمات فیبروز دارند.

برخی از نکاتی در این کلاس‌ها می‌آموزید عبارتند از:

  • آماده سازی پوست برای فیبروز
  • طراحی فیبروز بر اساس فرم صورت و مدل چهره
  • روش کار با ابزارهای فیبروز ابرو
  • فیبروز و هاشور ابرو
  • انواع هاشور (هاشور ابروی تیغ ماهی، هاشور ابروی کلاسیک، هاشور سه‌ بعدی و هاشور ابروی آسیایی)

در مطلب از پیش منتشر شده ای اطلاعات جامعی در رابطه با دوره فیبروز ابرو ارائه داده ایم که به شما پیشنهاد میدهیم حتما از ضفحه ” دوره فیبروز ابرو ” دیدن نمایید.

بهترین آموزشگاه فیبروز ابرو در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های فیبروز ابرو وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش فیبروز ابرو در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های فیبروز ابرو  پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای تاتو ابرو در ایران:

اگر دنبال یک سالن زیبایی که آموزش و خدمات فیبروز ابرو را به صورت حرفه ای در تهران انجام میدهد بهتر است صفحه لیست بهترین فیبروزکار ابرو تهران را نیز مشاهده کنید. چرا خدمات فیبروز ابرو در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند، در این بین در کنار خدمات آموزش های بسیار ارزنده ای داده میشود، همچنین  بسیاری از این مراکز امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اختیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

هزینه خدمات فیبروز ابرو

قیمت خدمات فیبروز ابرو چقدر است؟

فیبروز ابرو یک متد آرایشی پرکاربرد است و مزایای فراوانی دارد. برای مثال در این روش میزان التهاب کمتر از برخی از دیگر روش‌ها است و به‌دلیل دقت بالا در اجرا، ظاهر ابروها طبیعی‌تر می‌شود. از سوی دیگر برای انجام فیبروز ابرو، مدل‌های بسیار متنوعی وجود دارند و هزینه این روش نیز نسبت به برخی روش‌های دیگر مقرون‌به‌صرفه است.

عوامل زیادی در تعیین هزینه متد فیبروز ابرو تاثیر دارند. برای مثال هزینه این خدمات در تهران و شهرستان و بالا و پایین شهر با هم تفاوت دارند. همچنین زمانی که برای انجام کار مورد نیاز است می‌تواند تعیین‌کننده هزینه باشد.

برخی از عوامل دیگر موثر بر قیمت خدمات فیبروز ابرو عبارتند از:

  • مهارت تاتوکار و سابقه او
  • شهرت سالن آرایشی و اعتبار آن
  • نوع رنگ مصرفی
  • مقدار رنگ
  • میزان ماندگاری خدمات
  • کیفیت ابزارها

در حال حاضر فیبروز ابرو در بهترین سالن زیبایی در شهر تهران می‌تواند بین ۱ میلیون تومان تا ۲.۵ میلیون تومان باشد. هزینه ریمو نیز تقریبا در همین بازه قرار دارد. هزینه ریمو برای جلسه دوم معمولا نصف می‌شود و هزینه ترمیم بسیار کمتر است.

نوع خدمات قیمت
هزینه فیبروز ابرو ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه ترمیم فیبروز ابرو هر جلسه ۴۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه ریمو فیبروز ابرو ۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه ریمو فیبروز ابرو جلسه دوم ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت هاشور ابرو ساده ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت هاشور ابرو لیفت ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت هاشور ابرو تلفیقی ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت هاشور ابرو شیدینگ ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت هاشور ابرو کلاسیک ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان
قیمت ترمیم هاشور ابرو ۸۵۰.۰۰۰ تومان

هزینه آموزش فیبروز ابرو

شهریه دوره فیبروز ابرو چقدر است؟

بسیاری از بانوان علاقه دارند با یادگیری سرفصل‌های آموزشی در دوره فیبروز ابرو شروع به ارائه خدمات این متد آرایشی در سالن‌های زیبایی کنند. عوامل متعددی باعث تفاوت شهریه این دوره‌ها می‌شوند. برای مثال کلاس‌های حضوری فیبروز در انواع کلاس‌های گروهی، خصوصی و نیمه‌خصوصی برگزار می‌شوند که کلاس‌های خصوصی بالاترین هزینه را دارند. قیمت کلاس‌های فیبروز ابرو آنلاین نیز قیمت کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند.

برخی از عوامل موثر بر قیمت این کلاس را با هم مرور می‌کنیم:

  • اعتبار مدرک دوره
  • اعتبار آموزشگاه
  • مهارت و سابقه مربیان آموزشی
  • امکانات آموزشگاه
  • مکان آموزشگاه
  • طول دوره
  • روش برگزاری دوره
نوع دوره قیمت دوره
دوره عمومی در حال حاضر در کرونا برگزار نمیشود – تا هزار تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی حرفه ای از ۳۰۰ هزارتومان تا ۵۰۰ هزار تومان
دوره خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی از ۱۰۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزار تومان

دوره های حضوری آموزش فیبروز ابرو

هزینه آموزش فیبروز ابرو به‌صورت حضوری چقدر است؟

در بسیاری از آموزشگاه‌های آرایشگری که زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای فعالیت می‌کنند، دوره آموزش حضوری فیبروز ابرو برگزار می‌شود. قیمت شهریه در این کلاس‌ها بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در شهر تهران برای کلاس‌های حضوری خصوصی در حدود ۲ تا ۴ میلیون تومان، برای کلاس‌های فشرده، در حدود ۲.۵ تا ۴ میلیون تومان و برای کلاس‌های گروهی در حدود ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان است.

هزینه آموزش آنلاین فیبروز ابرو

هزینه آموزش فیبروز ابرو به‌صورت آنلاین چقدر است؟

در حال حاضر آموزشگاه‌های بسیاری، در کنار دوره‌های حضوری، دوره‌های آنلاین فیبروز ابرو را نیز برگزار می‌کنند. این دوره‌ها در حدود ۱۰ تا ۴۰ درصد از دوره‌های حضوری ارزان‌تر هستند. برای مثال ممکن است یک دوره آنلاین فیبروز ابرو در تهران در حدود ۱ تا ۳ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

هزینه آموزش فیبروز ابرو در شهرستان ها

قیمت کلاس فیبروز ابرو در شهرستان‌ها چقدر است؟

به‌طور معمول قیمت کلاس‌های فیبروز ابرو در شهرستان‌ها از کلاس‌های فیبروز در شهر تهران ارزان‌تر هستند. با این حال میزان تفاوت قیمت به وسعت و جمعیت شهرستان و کیفیت خدمات آموزشی و مهارت استادان بستگی دارد. برای مثال ممکن است بتوانید در یکی از آموزشگاه‌های استان گیلان با شهریه ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان در این کلاس‌ها ثبت نام کنید.

کلاس فیبروز رایگان

آیا کلاس رایگان فیبروز ابرو هم وجود دارد؟

فیبروز ابرو متدی تخصصی است و آموزش‌های آن کاملا تخصصی و دقیق هستند. به‌همین دلیل هیچگونه کلاسی در آموزشگاه‌های کشور و حتی سالن‌های زیبایی با عنوان کلاس رایگان فیبروز ابرو برگزار نمی‌شود. پیشنهاد ما نیز است که برای افزایش ایمنی کار و کیفیت خدمات حتما در دوره‌های فیبروز ابرو در بهترین آموزشگاه‌های کشور ثبت نام کنید.

بهترین کلاس فیبروز ابرو

ثبت نام در بهترین کلاس‌های فیبروز ابرو

دوره فیبروز ابرو یکی از دوره‌های محبوب در آموزشگاه‌های مطرح آرایش در کشور است که در آن با این متد آرایش نیمه‌دائمی آشنا می‌شوید. در این کلاس‌ها شما می‌آموزید که چگونه از سوزن‌های یکبارمصرف و به‌صورت دستی، رنگدانه‌ها را به لایه زیرین پوست برسانید و طرحی مناسب را برای ابرو ایجاد کنید.

قیمت کلاس‌های فیبروز در آموزشگاه‌های کشور به مواردی مانند مکان و اعتبار آموزشگاه، ویژگی‌های فضای آموزشی، شیوه برگزاری دوره و … بستگی دارد. اگر به‌دنبال خدمات آموزشی باکیفیت هستید ما در ایران آموزشگاه، بهترین آموزشگاه‌های آرایشی کشور را در شهرهای مختلف فهرست کرده‌ایم. بنابراین می‌توانید از طریق سایت ما این آموزشگاه‌ها و قیمت دوره‌های آن‌ها را بررسی کنید.

پرسش و پاسخ

قیمت خدمات فیبروز ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

از عوامل موثر بر تعیین قیمت خدمات فیبروز ابرو می‌توان به مهارت تاتوکار، شهرت سالن آرایشی و اعتبار آن، نوع رنگ مصرفی، مقدار رنگ، میزان ماندگاری خدمات و کیفیت ابزارها اشاره کرد.

قیمت خدمات فیبروز ابرو در سالن‌های زیبایی تهران چقدر است؟

قیمت این خدمات در حدود ۱ تا ۲.۵ میلیون تومان است.

شهریه دوره فیبروز ابرو برای کلاس‌های خصوصی چقدر است؟

شهریه این دوره در تهران در حدود ۲ تا ۴ میلیون تومان است.

تفاوت قیمت کلاس فیبروز در تهران و شهرستان چقدر است؟

این کلاس در شهرستان‌ها در حدود ۱۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *