نماد ماه های تولد در انگلیسی

نماد ماه های تولد در انگلیسی؛ یادگیری کامل‎‌تر نکات مرتبط با زبان انگلیسی

اگر به طالع‎بینی ماه‎های تولد اعتقاد داشته باشید، مطمئنا با نمادهای زویاک نیز آشنا هستید. اصطلاح زودیاک چیزی نزدیک به ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ایجاد شده است. اخترشناسی بابلی برای نخستین دفعه، هر ماه را به ۳۰ روز و همچنین هر سال را به ۱۲ ماه تقسیم کرده‎اند و برای هر یک از این ماه‎ها نیز نمادی را مشخص کرده‎اند. زودیاک در واقع به صورت فلکی بخشی از ستاره‏‎ها گفته می‎شود که با قرارگیری آن‎ها در کنار یک‎دیگر، باعث به وجود آمدن شکل‎های مختلفی خواهند شد. لازم به ذکر است که، ۸۸ صورت فلکی مشهور و رسمی در دنیا وجود دارند که در این بین، ۱۲ مورد از آن‎ها به ماه‎های تولد مربوط می‎شوند. برای آشنایی با نماد ماه های تولد در انگلیسی این مطلب را از دست ندهید.

برای ارتقای سطح زبان خود در زندگی روزانه، حتما برای شروع یادگیری زبان انگلیسی برنامه ریزی کنید.

نماد ماه های تولد در انگلیسی

ماه‎های میلادی چه نمادی دارند؟

نماد و سمبل ماه تولد در فرهنگ‎های مختلف بسیار متعدد هستند که در برخی از موارد این نمادها قدمت‎های چند هزار ساله دارند. برای مثال بابلی‎ها نمادهای منطقه‎البروج را از مصریان باستان برگرفته‎اند و خصوصیات شخصی را با هر صورت فلکی که در زمان تاریکی هوا در آسمان مشاهده کرده بودند، ترکیب نموده‎اند. در ادامه نماد ماه های تولد در انگلیسی را بررسی می‎کنیم.

ماه به انگلیسی نماد به انگلیسی
ژانویه January بز کوهی Capricorn
فوریه February دلو Aquarius
مارس March حیوان ماهی Pisces
آوریل April قوچ Aries
می May گاو نر Taurus
ژوئن Juan دوپیکر Gemini
جولای July خرچنگ Cancer
آگوست August حیوان شیر Leo
سپتامبر September سنبله یا خوشه Virgo
اکتبر October ترازو Libra
نوامبر November عقرب Scorpio
دسامبر December کمان یا قوس Sagittarius

۱. ژانویه (January)

افراد متولد ماه ژانویه یا January عنصر وجودشان خاک است. ماگنولیا گل محبوب متولدین این ماه بوده و روز مبارک و شانس آن‏ها نیز روز شنبه است. متولدین ماه ژانویه شخصیت کاردینلی داشته و شعار مشهورآن‎ها هم ( من به کار می‏‎گیرم ) می‏باشد. حیوان بز کوهی نیز به عنوان نماد ماه ژانویه به شمار می‏آید.

۲. فوریه (February)

نماد ماه فوریه یا همان February دلو است. عنصر وجودی متولدین این ماه نیز هوا می‎باشد. از سایر نکات مربوط به متولدین فوریه می‏توان به شنبه که روز مبارک آن‎ها است، اشاره کرد. فوریه‏ای‏ها شخصیت (ثابت) دارند و سنگ خوش شانسی این افراد، یاقوت کبود است.

۳. مارس (March)

در لیست نماد ماه های تولد در انگلیسی می‎توان به ماه مارس (March) که حیوان ماهی است، اشاره داشت. عنصر وجود متولدین ماه مارس آب است و از کل بنفشه و همچنین لی لی می‎توان به عنوان گل محبوب این افراد نام برد. در ضمن این افراد شخصیت (راوی) دارند و پنجشنبه روز شانس آن‎ها می‎باشد.

۴.  آوریل (April)

ماه آوریل (April) از سایر ماه‏‎های میلادی به شمار می‏آید. عنصر وجود متولدین آوریل آتش بوده و گل پرطرفدار در بین آن‎ها هم رز سرخ است. آوریلی‎ها به نوازد طبیعت معروف هستند و شخصیت (کاردینالی) دارند. از مریخ به عنوان ستاره حاکم‎، آهن به عنوان فلز وجود و همچنین الماس و یاقوت می‎توان به عنوان سنگ شانس متولدین ماه آوریل نام برد. نماد ماه آوریل نیز حیوان قوچ می‎باشد.

۵. می (May)

در لیست نماد ماد های تولد در انگلیسی نام گاو نر نیز به چشم می‏خورد که نماد ماه می به شمار می‏‎آید. البته نکات بسیار زیادی در خصوص متولدین این ماه وجود دارد. برای مثال خاک عنصر وجود این افراد است از روز جمعه نیز می‏توان به عنوان روز خوش یمن یا مبارک متولدین می نام برد. افراد متولد ماه می یا May به طفل شیرخوار طبیعت هم معروف هستند.

۶. ژوئن (Juan)

از دیگر ماه‎های میلادی می‎توان به ماه ژوئن (Juan)با نماد دوپیکر  اشاره کرد. افرادی که در ماه ژوئن به دنیا آمده‎اند، به کودک طبیعت معروف هستند و زمرد کبود به عنوان سنگ شانس این افراد معرفی شده است. ستاره حاکم متولدین ژوئن عطارد، گل محبوب آن‏ها کاملیا و همچنین چهارشنبه نیز روز مبارک این افراد به شمار می‏آید.

۷. جولای (July)

افرادی که در ماه جولای یا July متولد شده‏‎اند، به تازه بالغ طبیعت معروف هستند. عنصر وجودی این افراد آب است و افراد بسیار با اراده‏ای نیز به شمار می‎آیند. شخصیت متولدین جولای (کاردینالی) است و سنگ شانس این افراد نیز مروارید می‏باشد. از حیوان خرچنگ به عنوان نماد ماه جولای یاد می‏‎شود که در واقع یکی از خاص‎ترین نماد های ماه های تولد در انگلیسی است.

۸. آگوست (August)

نماد ماه آگوست (August) حیوان شیر است. آفتابگردان گل محبوب افراد متولد این ماه روز شانس آن‏ها همچنین روز یکشنبه می‏باشد. شعار آگوستی‎ها (من اراده می‎کنم) است و این افراد شخصیت (ثابت) دارند. از سایر نکات مربوط به متولدین این ماه می‎توان به روز یک شنبه که روز مبارک آن‏ها است و آتش که عنصر وجودی آن‏ها به شمار می‏آید نیز اشاره کرد.

۹. سپتامبر (September)

ماه سپتامبر (September) یکی دیگر از ماه‎های میلادی با نماد سنبله یا خوشه است. کسانی که تولدشان در این ماه است به بالغ طبیعت شهره هستند. ستاره حاکم متولدین سپتامبر مرکوری یا ولکان است و همچنین از روز چهارشنبه می‎توان به عنوان روز خوش یمن برای سپتامبری‎ها نام برد.

۱۰. اکتبر (October)

ترازو از سایر نماد ماه های تولد در انگلیسی است و به ماه اکتبر مربوط می‎شود. عنصر وجودی متولدین اکتبر یا October هوا است و رز سفید نیز گل محبوب این افراد به شمار می‎آید. زهره ستاره حاکم اکتبری‎ها بوده و روز جمعه نیز روز مبارک آن‎ها می‎باشد. در ضمن متولدین اکتبر به باآرمان و ازدواج معروف هستند.

۱۱. نوامبر (November)

افرادی که متولد ماه نوامبر (November) هستند به افرادی که در زندگی خود هدف دارند، شهرت داشته و عنصر وجودی آن‎ها نیز آب می‏باشد. سیلیس سنگ خوش شانسی این افراد به شمار می‎آید و نماد ماه تولد نوامبری‎ها هم عقرب است.

۱۲. دسامبر (December)

متولدین ماه آذر افرادی کنجکاو بوده و به همین دلیل آن‎ها به با آرمان کسب اطلاعات مشهور هستند. ژوپیتر ستاره حاکم و پنجشنبه روز شانس و مبارک افرادی است که در این ماه به دنیا آمده‎اند. از فلز می‎توان به عنوان عنصر وجودی و در نهایت از قوس یا کمان می‎توان به عنوان نماد دسامبری‏ها  یاد کرد.

بهترین کلاس زبان تهران

کسب اطلاعات درباره نماد ماه های تولد در انگلیسی با مراجعه به کلاس زبان

بعد از تحقیق و مطالعه ارتباطات بین جماعه‎شناختی، ماه‎های تولد و همچنین ویژگی‎های شخصی، می‎توان به این نتیجه رسید که ماه تولد هر فردی نقش بسیار مهمی در شخصیت و فرهنگ افراد دارد. شما نیز می‎توانید با شرکت در بهترین کلاس انگلیسی تهران، اطلاعات خود درباره نماد ماه های تولد در انگلیسی را افزایش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *