مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری آموزشگاه

کارت صلاحیت مربیگری آموزشگاه یا صلاحیت تدریس چیست؟

شرایط و مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری و تدریس اساتید آموزشگاه ها چیست؟ و چگونه کارت صلاحیت تدریس بگیریم؟ مراحل دریافت کارت تدریس چیست؟ بنا به اعلام اداره ارشاد اسلامی هر شخصی که قصد تدریس در آموزشگاه آزاد هنریی را دارد باید حائز شرایط عمومی و اختصاصی باشد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

کارت مربیگری یا همان پداگوژی، گواهی برای آموزش مرابیان در آموزشگاه های مختلف است. این آموزشگاه ها ممکن است زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان فنی و حرفه ای کشور باشند که در ادامه به معرفی هر یک از آنها میپردازیم. بعد از مراجعه به مراکز آموزشی از طریق آموزشگاه به سازمان مربوطه معرفی شده تا در آزمون شرکت کرده (فنی و حرفه ای) و پس از قبولی مدرک مربیگری یا مدرک پداگوژی به شما داده خواهد شد.

مراکز برگزار کننده دوره های پداگوژی یا مربیگری:

لیست بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه

مفهوم پداگوژی چیست؟

واژه پداگوژی Pedagogy در اصل یک لغت لاتین است و در معنا به روش ها و مقدماتی اطلاق می گردد که برای تعلیم و تربیت خردسالان مورد استفاده می گیرد. لیکن در حال حاضر هنگامی که عبارت فوق مورد استفاده قرار می گیرد، مراد و مقصود روشهای آموزش و تربیت مربی به معنای عام آن می باشد.

استاندارد آموزش شایستگی روش ها و فنون تدریس (پداگوژی) برای آموزش مهارت روش وفنون تدریس، ارزشیابی و ارزیابی کارآموزان و دوره آموزشی و همچنین آیین کلاس داری و آموزش و یادگیری طراحی و تدوین گردیده است.

برای دسترسی سریع تر روی عناوین کلیک کنید:

شرایط و مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری مراکز هنری

اول: شرایط و مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری مراکز هنری

طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش معاونت امور هنری و دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری مربیان برای تدریس باید شرایط این آیین نامه را دارا باشند.

آیین نامه احراز صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاههای آزاد هنری

هنر پدیده ای است که از دیرباز نقشی بسزا در زندگی انسان داشته و تاثیر این موضوع چنان بوده است که همواره بسیاری از صاحب نظران و اندیشمندان در ادیان و مکاتب مختلف از آن به عنوان وسیله ای کارآمد و موثر در جهت ترویج و تبلیغ اندیشه ها و رفتار مورد نظر خود نام برده اند. از این رو آموزش هنر از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و در همین راستا، دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان متولی قانونی رسیدگی و نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری و بر اساس شرح وظایف خود، ذیل مصوبه ۷۴۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و استناد به بند ۳ ماده ۵۱ آن، بکارگیری کسانی که رد صلاحیت شده اند را جزو تخلف آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز قلمداد کرده که منجر به لغو مجوز صادر شده میداند و همچنین، ضمن نظام بخشیدن به وضعیت آموزش آزاد هنر در کشور، شرایط مناسبی را برای ارج نهادن به حقوق شهروندان و تشویق عموم به رعایت قانون و ارتقاء سطح کیفی آموزش و جذب افراد مستعد به مراکز معتبر و واجد صلاحیت فراهم سازد. از این رو برای تحقق این هدف ضرورت دارد، مربیان یا هنرآموزان شاغل در آموزشگاههای آزاد هنری تحت پوشش که شرایط، معیارها و صلاحیت لازم را دارا میباشند، جهت اخذ کارت صلاحیت تدریس اقدام نمایند. این کارت معیار و مبنایی برای تائید صلاحیت علمی و هنری مربیان در نظر گرفته خواهد شد.

تعاریف

آموزشگاه آزاد هنری: به مکانی اطلاق می شود که به منظور تربیت و آموزش هنرجوهای علاقمند به یکی از رشته های هنری (هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، هنرهای سنتی) برای اشاعه فرهنگ و هنر، بر اساس ضوابط و شئون اسلامی و با رعایت این ضوابط توسط افراد حقیقی یا حقوقی تأسیس می گردد.

مدیر مسئول: شخصی است حقیقی که مدیریت آموزشگاه را بر اساس شرایط و ضوابط لازم بر عهده میگیرد.

مربی یا هنرآموز: فردی است حقیقی، دارای مدرک تحصیلی هنر یا درجه هنری و یا سوابق تجربی – آموزشی مفید که صلاحیت و توانایی تدریس در رشته تخصصی و هنری مورد نظر را کسب کرده است.

کارت صلاحیت تدریس: مجوزی است که به موجب آن مربیان یا هنرآموزان میتوانند، در آموزشگاه های آزاد هنری دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یکی از رشته های هنری مرتبط تدریس نمایند.

شورای فنی آزمون: شورایی است متشکل از چند نفر اساتید مطرح و شناخته شده مرتبط با یکی از رشتهای هنری، دارای تخصص علمی و هنری لازم که به پیشنهاد مدیر کل دفتر آموزش به عنوان دبیر شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای آزاد هنری و با تایید معاون هنری وزیر به عنوان رئیس شورای مذکور، انتخاب و پس از صدور حکم، وظیفه بررسی سوابق هنری متقاضیان و انجام مصاحبه علمی آنان را جهت تایید صلاحیت تدریس و دریافت کارت صلاحیت تدریس به عهده دارند.

مربیان باید حائز شرایط عمومی و اختصاصی زیر برای دریافت کارت تدریس باشند

الف: شرایط عمومی مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری آموزشگاه شامل:

  1. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
  2. اعتقاد به مبانی دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  3. اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  4. برخورداری از حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر
  5. عدم اعتیاد به مواد مخدر
  6. داشتن برگه پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه (برای آقایان)
  7. دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن در زمان ثبت نام.

ب: شرایط اختصاصی مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری آموزشگاه شامل:

۱. دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم مرتبط یا بالاتر و یا داشتن توانایی های تجربی، عمومی، فنی و تخصصی تدریس در رشته مورد تقاضا.

۲. دارا بودن درجه هنری مرتبط با رشته مورد تقاضا از شورای ارزشیابی هنرمندان.

تبصره ۱: متقاضیان فاقد مدرک تحصیلی یا درجه هنری باید دارای مستندات و سوابق تجربی حرفهای قابل دفاع باشند.

۳. ارائه معرفینامه از یکی از آموزشگاههای آزاد هنری دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که باید پس از امضاء و مهر مدیر مسئول آموزشگاه به تائید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد تقاضا نیز رسیده باشد.

تبصره ۲: به تقاضاهای شخصی و فاقد معرفی نامه معتبر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴. اخذ استعلامات بهداشتی، قضایی و انتظامی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد تقاضا پس از قبولی فرد در آزمون انجام میشود.

مقررات مراحل دریافت کارت صلاحیت مربیگری آموزشگاه:

۱- متقاضیان قبل از هر اقدامی آئین نامه نحوه احراز صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری را در سامانه مطالعه نموده و در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند. http://aes.farhang.gov.ir

۲– متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس، قبل از ثبت نام در سامانه، باید فرم آموزشگاه معرف را از سامانه یا ادارات کل استانی دریافت و توسط یکی از آموزشگاههای آزاد هنری دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکمیل و به مهر و امضاء آموزشگاه برساند.

۳– متقاضی باید قبل از ثبت نام فایل و تصاویر مدارک ذیل را جهت ثبت نام آماده کند. حجم فایلها برای عکس پرسنلی از حداکثر ۵ مگابایت و سایر مدارک از ۲ مگابایت تجاوز ننماید.

  • الف) تصویر معرفی نامه از آموزشگاه معرف (بند ۲)
  • ب) تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • ج) تصویر کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
  • د) تصویر کارت ملی
  • ه) تصویر صفحه اول شناسنامه
  • و) تصویر کارت صلاحیت قبلی (ویژه متقاضیان تمدید کارت)
  • ز) عکس پرسنلی جدید

۴– مسئولیت اولیه بررسی صحت اطلاعات و مدارک و مستندات متقاضی جهت معرفی و شرکت در آزمون برای اخذ کارت صلاحیت تدریس بر عهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانها میباشد.

۵– یکی دیگر از مراحل دریافت کارت تدریس تاییده وزارت ارشاد است. پس از ثبت نام متقاضی در سایت، کلیه درخواستها و ثبت نامهای صورت گرفته از هر استان، باید به تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان متقاضی رسیده و در ادامه به واحد آزمون معرفی گردد.

۶– تائید یا عدم تائید صلاحیت علمی متقاضیان در آزمون بر عهده شورای فنی آزمون بوده و رای صادره قطعی و لازم الاجراست.

تبصره ۳: آزمون کارت صلاحیت تدریس توسط اساتید مجرب و شناخته شده در رشته مورد تقاضا برگزار میگردد، لذا شایسته است متقاضیان با آمادگی کامل در آزمون شرکت نموده و کلیه مدارک و مستندات حرفهای خود را به همراه ساز تخصصی (رشته موسیقی)، در روز برگزاری آزمون، به همراه داشته باشند.

۷– صدور نهایی کارت الکترونیکی صلاحیت تدریس، پس از قبولی متقاضیان در آزمون مربوطه و اخذ پاسخ استعلامات بهداشتی، قضایی و انتظامی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها صورت خواهد گرفت، لذا صرفاً، شرکت متقاضیان در آزمون مربوطه مجوزی برای تدریس آنان نخواهد بود.

۸– مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد هنری و کلیه مربیانی که در سنوات گذشته کارت صلاحیت دریافت و دارای کد شناسایی ۵۷ رقمی تدریس میباشند یا در آزمونهای گذشته، قبول شده ولی کارت صلاحیت دریافت نکردهاند، ابتداباید در سایت آزمون ثبت نام کرده و پس از بارگذاری مدارک، چنانچه درخواست آنان توسط دفتر آموزش تائید گردد در نوبت تمدید یا صدور کارت صلاحیت قرار میگیرند.

۹– برای مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد هنری فاقد کارت صلاحیت و همچنین هنرمندان نام آشنا و پیشکسوتان رشته های هنری، شرایطی در نظر گرفته شده تا بدون شرکت در آزمون و با تائید شورای فنی آزمون، صرفاً در یک رشته کارت صلاحیت صادر شود، اما مانند سایرین باید قبل از هر اقدامی در سامانه ثبت نام کرده باشند.

۱۰– مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد هنری، موظف به استفاده از مربیان دارای کارت صلاحیت تدریس در آموزشگاه میباشند، در غیر اینصورت، مطابق مصوبات شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای آزاد هنری به شورای رسیدگی و نظارت ادارات کل استانها معرفی خواهند شد.

۱۱– متقاضیان رد صلاحیت شده در آزمون، میتوانند پس از گذشت شش) ۶ ( ماه از تاریخ آخرین آزمون خود و با کسب آمادگی بیشتر، در سامانه ثبت نام و در صورت تایید اداره کل استان مورد تقاضا، در آزمون مجدد شرکت نماید.

۱۲– کارت صلاحیت تدریس صرفاً در آموزشگاههای آزاد هنری وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای اعتبار بوده و مجوزی برای تدریس خصوصی و غیره در اماکن دیگر، غیر از آموزشگاه نمیباشد.

تبصره ۴: مربیان دارای کارت صلاحیت تدریس، میتوانند به جز آموزشگاه معرف در سایر آموزشگاههای دارای مجوز از
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدریس نمایند.

۱۳– مسئولیت صحت و سقم اطلاعات و مدارک ارسالی به عهده متقاضی دریافت کارت صلاحیت تدریس میباشد و چنانچه محرز شود اطلاعات و مدارک بصورت غیر واقعی وارد شده، قبولی ایشان کان لم یکن تلقی شده و کارت صادره از درجه اعتبار ساقط و از شرکت در آزمونهای بعدی نیز محروم خواهد شد.

۱۴– هر متقاضی، در هر نوبت ثبت نام فقط با یک معرفینامه و صرفاً در یک رشته و ساز میتواند در آزمون شرکت نماید، لذا چنانچه تقاضای بیش از یک رشته و ساز را داشته باشد، باید مراحل ثبت نام را مجدداً و با ارائه معرفینامه جدید انجام و در آزمون مربوطه شرکت نماید.

۱۵– کلیه کارتهای صلاحیت تدریس بصورت الکترونیکی و اختصاص کد شناسایی ۵۷ رقمی با اعتبار دو (۲) ساله صادر یا تمدید میگردد.

۱۶– مدیران مسئول آموزشگاههای آزاد هنری، موظف به ارائه گزارشهای فصلی فعالیت آموزشگاه با درج مشخصات مربیان دارای صلاحیت تدریس در کلیه سازها بوده و مجاز به استفاده از مربیان فاقد کارت یا مربیان مردود شده در آزمونهای کارت صلاحیت تدریس نمیباشند.

تبصره ۵: مربیان مندرج در گزارشات فصلی باید دارای کارت صلاحیت تدریس بوده یا جهت دریافت کارت صلاحیت تدریس معرفی شده و در سایت ثبت نام کرده باشند، در غیر این صورت طبق بند ۳ ماده ۵۱ مصوبه ۷۴۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی، بکارگیری افرادی که رد صلاحیت شده اند از جمله مواردی میباشد که مجوز آموزشگاه را لغو خواهد کرد.

این آیین نامه، پس از مشاوره با اعضای شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای آزاد هنری و با تائید معاون محترم امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاههای آزاد هنری به کلیه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها ابلاغ میگردد.

 

برای ورود به سامانه ثبت نام دریافت کارت مربیگری در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد دکمه زیر شوید:

مشاهده باقی مصوبهجمع کردن مطلب

دانلود فایل pdf مصوبه ۷۴۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی و استناد به بند ۳ ماده ۱۵ آن مبنی بر آیین نامه احراز صلاحیت تدریس مربیان اموزشگاه

دانلود فایل

مدارک کارت صلاحیت هنری

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت صلاحیت تدریس

مراحل رسیدگی به پرونده ی متقاضیان تدریس در آموزشگاه های آزاد موسیقی :
۱) پرکردن فرم (ک) توسط متقاضی و ممهور نمودن آن توسط مدیرمسئوول آموزشگاه معرف که دارای پروانه ی فعالیت باشد.
۲) واریز ۲۰۰.۰۰۰ ریال و جه ثبت نام توسط متقاضی به حساب جاری شماره ی ۳۶۱۲ بانک ملی ایران شعبه ی صبا به نام خانه ی موسیقی.
۳) تحویل برگه ی تکمیل شده ی (ک) به همراه مدارک و مستندات به اداره ی کل استان .
۴) ارسال فرم (ک) به دفتر آموزش و توسعه ی فعالیت های هنری از سوی اداره ی کل استان.
۵) اعلام تاریخ برگزاری آزمون توسط دفتر آموزش و توسعه ی فعالیت های هنری.
۶) شرکت متقاضی در آزمون .
۷) در صورت موفقیت در آزمون و پس از اعلام نتیجه ی آن از سوی دفتر آموزش و توسعه ی فعالیت های هنری به اداره ی کل استان ، کارت صلاحیت تدریس جهت متقاضی صادر می شود.

تبصره : در صورتی که متقاضی دارای مدرک تحصیلی مرتبط و یا معادل آن باشد کارت صلاحیت وی توسط اداره ی کل استان (اداره ی امور موسیقی ) صادر خواهد شد.
واحد مراجعه : اداره ی امور موسیقی استان

مراحل دریافت کارت مربیگری فنی و حرفه ای

دوم: مراحل دریافت کارت مربیگری فنی و حرفه ای

کارت مربیگری فنی و حرفه ای را میتوان از بسیار از آموزشگاه های مرتبط دریافت کرد. بعنوان مثال برای دریافت مدرک مربیگری در رشته آرایشگری میتوانید به یک آموزشگاه آرایشگری که مدرک فنی و حرفه ای یا پداگوژی را آموزش میدهد مراجعه کنید.

مربیگری آموزشگاه فنی و حرفه ای

شغل مربیگری آموزشگاه به مجموعه ای از وظایف و توانمندی های خاص که از یک مربی در سطح مورد نظر انتظار می رود اطلاق می شود. در حرفه پداگوژی عمومی حداقل توانمندی های آموزشی و حرفه ای، رفتارهای عاطفی و مهارت های غیر فنی و اخلاق حرفه ای از مربیان دوره آموزش استاندارد فنی و حرفه ای انتظار می رود. مربی آموزشگاه باید شایستگی و توانایی انجام کار در محیط ها و شرایط گوناگون را به طور موثر و کارا برابر استاندارد سازمان فنی حرفه ای داشته باشد. مربیگری آموزشگاه فنی و حرفه ای شامل بکارگیری روش ها و فنون تدریس یا پداگوژی، بررسی و بکارگیری اهداف آموزش های فنی و حرفه ای، برنامه ریزی آموزشی، تهیه و تنظیم طرح درس، بکارگیری وسایل کمک آموزشی، اجرای دوره های آموزشی، سنجش و ارزیابی می باشد.

اخذ کارت مربیگری آموزشگاه

طبق دستورالعمل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گذراندن دوره مربی گری آموزشگاه جهت دریافت کارت مربی گری و تدریس در آموزشگاه های فنی و حرفه ای الزامیست. علاقمندان شغل مربیگری و تدریس پس از گذراندن دوره آموزشی پداگوژی و قبولی در آزمون مربیگری یا همان پداگوژی می توانند اقدام به اخذ کارت مربیگری آموزشگاه مرتبط با تحصیلات و تخصص خود نموده و بعنوان مربی و مدرس آموزشگاه های فنی و حرفه ای فعالیت نمایند.

فهرست توانایی های شغل مربیگری آموزشگاههای فنی حرفه ای:

  • آشنایی با آموزش های رسمی و غیر رسمی و نیاز سنجی آموزشی
  • توانایی تهیه و تنظیم برنامه های آموزشی و درسی و طرح درس
  • توانایی بکارگیری وسایل آموزشی و کمک آموزشی و تکنولوژی آموزشی
  • اجرای دوره های آموزشی و اصول مربیگری در تدریس تئوری و عملی
  • توانایی سنجش و ارزشیابی فراگیران
  • آشنایی با انواع آزمون های فنی و حرفه ای
  • شرایط آزمون و نحوه طرح سوالات و نمره دادن به آزمون

شرایط متقاضیان کارت مربیگری آموزشگاه

طبق آیین نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مربی آموزشگاه به پیشنهاد موسس آموزشگاه انتخاب و با صدور ابلاغ از سوی هیات نظارت استان در آموزشگاه مورد نظر منصوب می شود.

  • متقاضی کارت مربیگری آموزشگاه باید دارای حداقل سن ۱۸ سال باشد.
  • دارای سلامت کامل جسمی و ذهنی.
  • دارای حداقل تحصیلات دیپلم باشد.
  • دارای گواهینامه مهارت مربیگری (پداگوژی) باشد.
  • دارای گواهینامه مهارت در حرفه مورد تقاضا جهت تدریس
  • دارای تحصیلات مرتبط با رشته مورد نظر جهت تدریس
  • ارائه مدرک کارشناسی یا مدرک کاردانی کلیه رشته ها از دانشگاهها، موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و گواهی عدم اعتیاد (پس از موفقیت در آزمون)
  • ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان
  • معرفی نامه از آموزشگاه مربوطه

منبع بخش دوم : https://office-skills.com/license-coaching-training.aspx

پرسش و پاسخ

_
چطور کارت مربیگری فنی و حرفه ای بگیریم؟

برای دریافت مدرک مربیگری فنی و حرفه ای باید به آموزشگاه های فنی و حرفه ای مراجعه کنیم که در متن توضیح داده شده است.

چطور کارت مربیگری آموزش هنری بگیریم؟

برای دریافت مدرک مربیگری هنری باید به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنیم که در متن توضیح داده شده است.

۲۲ دیدگاه

  • سلام ارادت ۲۸سال سابقه در حوزه نمایشی دارم و…… الان یکسال هست درگیرم ثبت نام هستم و الان یکماه می باشد کلاسهاس های آموزشی بنده رو بستند در اموزشگاه هنری فعالیت میکردم میگن تا کارت تدریس نداشته باشید حق تدریس ندارید انصاف نیست با آبروی بنده بازی شود خواهشمندم پاسخ گو باشید

  • سلام خسته نباشید. من یک دیجیتال آرتیست هستم و حدود ۲ ساله که تو حوضه های مختلف فعالیت کردم. چند وقتی هست که به سرم زده تدریس کنم. ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم. دوره خاصی داره یا به مدرک خاصی نیاز داره؟ چیکار باید بکنم تا یک روزی صلاحیت تدریس کردن رو داشته باشم؟

  • سلام ایا حتما باید مدرک موسیقی(در مقطع کارشناسی یا ارشد) داشته باشیم برای تایید شدن؟ اگه مدرکمون مرتبط نباشه چی بازم تایید میشیم و می‌تونیم تدریس بدیم؟

  • سلام خسته نباشید. حتما باید دارای مدرک تحصیلی(کارشناسی) مرتبط باشیم برای تدریس پیانو؟ یعنی حتما باید مدرک موسیقی داشته باشیم برای تایید شدن؟

  • سلام بنده سه سال در مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش دوره دبیرستان شرکت کردم و رتبه اول را در شهرستان و استان کسب کردم و نیز رتبه سوم کشوری را در رشته سیاه قلم کسب کردم آیا بنده باید کارت مربیگری داشته باشم؟ لطفا راهنمایی کنید

  • سلام …من ۳۵ ساله هستم و مدرک کاردانی حسابداری دارم .دیپلمم هم حسابداری است و قبلا دوره های کامل حسابداری رو توی آموزشگاه گذروندم .آیا میتونم مربیگری حسابداری انجام بدم ..ممنون میشم کمکم کنید از کجا میتونم اقدام کنم

  • سلام من کارشناسی صنایع دستی دارم و چند سال هست به صورت برونسپاری در هنرستان مشغول تدریس هستم اما کارت مربی گری ندارم البته قبلا هم تدریس داشتم الان میخوام کارت مربی گری بگیرم چطور باید عمل کنم چون من خودم مربی فنی حرفه ای هم هستم ازمون به چه صورت هست و باید به کجا مراجعه کرد

  • سلام شهرستانی ها شهر خودشون امتحان میدن یا میان تهران.من اهل تبریز خانم هستم نوازنده سنتور و طرح پژوهشی درموسیقی دارم که ثبت بهزیستی کشور هست و موضوع پایان نامه ام.و کارشناس ارشد نرم افزار هستم
    میشه با این شرایط کارت مربی گری گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *