فلارایز؛ آکادمی آموزش آنلاین زبان‌های زنده دنیا

یادگیری زبان خارجی، یکی از نیازهای افراد

امروزه گسترش فناوری و اطلاعات به‌ گونه‌ای است که برقراری ارتباط با افراد مختلف در اقصی نقاط جهان به یکی از اصلی ترین نیازهای جوامع بشری تبدیل شده است. از این‌ رو دانستن زبان‌های خارجی جوامع مختلف اولین گام مهم در برقراری این ارتباط با آنهاست. یادگیری زبان‌های پرکاربرد نظیر انگلیسی، آلمانی، فرانسه و … که جزء مهم‌ترین زبان‌های دنیا هستند از اهمیت ویژه ای برخودار هستند. اما به راستی برای یادگیری این زبان‌ها چگونه باید شروع کرد؟ مهم‌ترین مشکلاتی که زبان‌آموزان در یادگیری زبان‌های خارجی با آن روبرو هستند چیست؟

مشکلات یادگیری زبان خارجی

تسلط به یک زبان‌ خارجی از مهم ترین مهارت‌هایی است که یادگیری آن از اصول خاصی تبعیت می‌کند و نداستن این اصول زبان‌آموزان را با مشکلات جدی مواجه می‌کند. از مشکلات مهمی که یادگیری زبان را برای زبان‌آموزان سخت می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمبود منابع آموزشی استاندارد و اساتید باتجربه برای یادگیری زبا‌ن‌های غیرانگلیسی

کشورهای آلمان، هلند، سوئد، فرانسه و … جزء پیشرفته‌ترین کشورهای جهان می‌باشند، از این رو یادگیری زبان این جوامع نیز همانند یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اما دانستن این زبان‌های خاص در کشوری نظیر ایران که اکثر افراد به‌دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند بسیار مشکل است. چراکه منابع آموزشی صحیح نظیر کتاب‌ها و ویدیوهای آموزشی بشدت محدود می‌باشد و تهیه این منابع از دسترس اکثر افراد خارج است. یادگیری سخت و محدود این زبان‌ها سبب شده تا تعداد افراد آموزش دیده‌ای که به این زبان‌ها مسلط هستند بسیار معدود باشد و همچنین دارای تجربه کافی برای آموزش زبان به افراد دیگر نباشند. از این رو افراد برای در اختیار داشتن اساتید باتجربه به موسسات آموزش زبان که در این زمینه تخصص دارند مراجعه می‌کنند.

اما آیا تمامی مراکز آموزش زبان از اعتبار کافی برخودار اند؟

  • افزایش بیشمار تعداد مراکز آموزش زبان و کاهش کیفیت آموزشی آنان

همزمان با استقبال بی رویه افراد برای یادگیری زبان‌های خارجی، افراد زیادی اقدام به تاسیس موسسات و مراکز آموزش زبان نمودند که باعث افزایش تعداد آموزشگاه‌های زبان در کشور شد ولی متاسفانه با رشد چشگیر تعداد موسسات زبان، کیفیت آموزشی این مراکز، نزول شدیدی داشت.

این اتفاقات، کار را برای زبان آموزانی که به دنبال مراکز معتبر آموزشی با کیفیت بالا بودند سخت کرد. بطوریکه یافتن یک موسسه معتبر و باکیفیت آموزشی بالا به یک معزل اساسی تبدیل شده است.

  • دور بودن مراکز آموزش زبان و تلف شدن وقت در راه رفت وبرگشت موسسه

با توجه به اینکه کلاس‌ها بصورت حضوری و در محل آموزشگاه برگزار می‌شوند، زبان آموزان باید زمانی برای رفتن به موسسه و همینطور به هنگام برگشت بگذارند که این موضوع زمان زیادی را از آنان تلف می‌کند و روند یادگیری آنان را با سختی مواجه می‌کند.

  • کاهلی زبان‌آموز در روند یادگیری، به دلیل عدم پشتیبانی‌های مداوم آموزشی توسط مشاور

اصولا خصوصیات افراد بگونه‌ای است که برای شروع یادگیری هر مهارتی و استمرار در روند آن به یک مشاور و یا پشتیبان آموزشی که بصورت مداوم، پیگیر یادگیری آنان باشند نیاز دارند. عدم وجود پشتیبان در مراکز آموزش زبان سبب کاهلی زبان آموزان در انجام تکالیفشان می‌شود.

فلارایز، آکادمی آموزش آنلاین زبان‌های زنده دنیا

وجود مشکلاتی نظیر آنچه گفته شد سبب شد تا ما به فکر برطرف کردن این موانع بیفتیم. ما با تاسیس آموزشگاه آنلاین فلارایز (felarise.com) توانستیم تا بخش اعظمی از این مشکلات را برای تمامی زبان آموزان از هر نقطه ای از دنیا که هستند برطرف کنیم بطوریکه از ابتدا تا انتهای پروسه یادگیری همراه و پشتیبان زبان‌آموزان باشیم. ما با جذب و استخدام متخصصین مجرب داخل و خارج از کشور در حوزه آموزش زبان، چیزی حدود ۲۰ زبان زنده دنیا را آموزش می‌دهیم. با توجه به ویژگی آنلاین بودن کلاس ها در آموزشگاه فلارایز، تمامی زبان‌آموزان از هر نقطه ای از کشور قادرند تا بدون اتلاف وقت از تمامی خدمات آموزشی مرتبط بهره مند شوند.

این ویژگی‌ها و سایر ویژگی‌های گفته شده باعث شده تا آموزشگاه آنلاین فلارایز لقب بهترین موسسه آموزش زبان‌های خارجی را در ایران به خود اختصاص دهد.

فلارایز؛ آکادمی آموزش آنلاین زبان‌های زنده دنیا

یادگیری زبان، آنلاین یا حضوری

امروزه گرچه اکثر آموزشگاه‌ها با برگزاری کلاس حضوری اقدام به آموزش زبان می‌کنند ولی این موضوع سبب شده تا اکثر افرادی که قصد یادگیری زبان دارند با مشکل اتلاف زمان در مسیر رفت و برگشت روبرو شوند. به همین جهت، اکثر داوطلبان یادگیری زبان‌های خارجه برای رفع این مشکل، تمایل به شرکت در کلاس‌های آموزش زبان بصورت آنلاین دارند.

اما آیا همه موسسات قادر به برگزاری کلاس آنلاین هستند؟

برگزاری کلاس آنلاین توسط آموزشگاه‌های زبان نیازمند زیرساخت قوی برای آن موسسه می‌باشد و هر موسسه‌ای قادر به تشکیل این نوع از کلاس‌ها نیست. چراکه زیرساخت‌هایی همچون نظارت‌های مداوم برای بررسی کیفیت آموزشی، برگزاری کلاس در پلتفرم اختصاصی خود موسسه، مشاوره و پشتیبانی‌های آموزشی مداوم برای تشکیل این کلاس‌ها نیاز است. متاسفانه بسیاری از موسسات آموزشی قادر به ایجاد چنین زیرساخت‌هایی برای تشکیل کلاس آنلاین نیستند و هیچ اطلاعاتی از شیوه برگزاری این نوع از کلاس‌های آموزشی ندارند. به همین جهت، بررسی ویژگی‌های یک آموزشگاه آنلاین از جمله مهم‌ترین مواردی است که یک زبان‌آموز قبل از ثبت نام در آن می‌بایست انجام دهد.

ما با بررسی مشکلات اکثر زبان آموزان در کلاس‌های‌آنلاین و همچنین بررسی نقاط ضعف موسسات آنلاین توانستیم تا کامل ترین مرکز آموزش زبان‌های خارجه را در تهران بنام فلارایز تاسیس کنیم که کیفیت آموزشی چندین برابر کلاس‌های حضوری را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد.

زبان‌هایی که در فلارایز آموزش داده می‌شوند

آموزشگاه آنلاین فلارایز با آموزش ۲۰ زبان زنده دنیا به نام‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، کره ای، عربی، دانمارکی، هلندی، سوئدی، نروژی، یونانی، ایتالیایی، هندی، پرتغالی، فارسی، روسی، ارمنی، ترکی استانبولی، اسپانیایی و …شروع به فعالیت کرد و این امکان را برای تمامی زبان‌آموزان کشور  فراهم کرده تا از هر نقطه‌ای از ایران اقدام به یادگیری زبان دلخواه خود کنند.

ویژگی‌های منحصر به فرد آموزشگاه آنلاین فـــلارایـــز

از ویژگی‌های منحصر به فرد آکادمی آنلاین فلارایز که آن را از سایر موسسات آموزش حضوری و آنلاین زبان متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش آنلاین تمامی زبان های زنده دنیا
  • برگزاری کلاس های آنلاین با استفاده از پلتفرم اختصاصی موسسه که امکان نظارت همه‌ جانبه بر روی کیفیت آموزشی کلاس‌ها را چندین برابر میکند.
  • مکالمه محور بودن کلاس های آموزشی
  • متخصص برگزاری دوره های آموزش زبان به کودکان و افراد مسن
  • پشتیبانی و مشاوره های آنلاین مداوم
  • ارسال اساتید درب منزل و یا محل کار زبان آموزان
  • همکاری با ارگان های و سازمان های دولتی و خصوصی جهت آموزش زبان تخصصی به پرسنل و ارسال مترجم شفاهی به شرکت ها

یکی از مشکلات اساسی زبان آموزان در کلاس های آنلاین، کمبود کیفیت آموزشی لازم در شیوه تدریس و برگزاری کلاس هاست.

از این رو ما در فلارایز برای رفع این معزل به این فکر افتادیم تا با برگزاری کلاس های آنلاین در پلتفرم اختصاصی موسسه و با نظارت همه جانبه بر روند آموزش، از برگزاری باکیفیت کلاس ها اطمینان حاصل کنیم. علاوه بر این ها، پشتیبانی های تمام وقت مشاورین آموزشی فلارایز به زبان آموزان سبب شده تا کیفیت آموزش به حداکثر خود برسد و رضایت همه جانبه زبان آموزان را در برگیرد.

این ویژگی ها و سایر خصوصیات آکادمی فلارایز سبب شده تا آکادمی آنلاین فلارایز، نسبت به رقبای خود برتری یابد و به عنوان بهترین آموزشگاه زبان در ایران شناخته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *