عکس مدل موی دخترانه کیوت ساده

مدل موی دخترانه کیوت ساده؛ برای دختران با اعتماد بنفس

امروزه بسیاری از دختران به دنبال مدل موهای کیوت و ساده هستند. این مدل مو به چهره افراد حالتی جوان و مدرن می‌دهد و مناسب کسانی است که به دنبال اعتماد بنفس بالا هستند. مدل موی کیوت دخترانه انواع مختلفی دارد که هرکدام متناسب با سلیقه افراد انتخاب می‌شود. همچنین مدل موی کیوت دخترانه به رنگ خاصی محدود نمی‌شود و می‌توان از هر رنگ مویی (مخصوصا رنگ موهای فانتزی) برای آن استفاده کرد. اگر می‌خواهید عکس‌های مدل موی دخترانه کیوت ساده را ببینید و با مدل موهای کیوت بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

در مطلب های پیشین راهنمای خوبی در زمینه رنگ موی دخترانه کیوت در اختیار شما کاربر عزیز قرار داده ایم که میتواند مورد توجه شما قرار گیرد.

عکس مدل موی دخترانه کیوت ساده

به چه مدل مویی کیوت گفته می‌شود؟

مدل موی کیوت دخترانه یک مدل موی مدرن است که بسیاری از دختران امروزی برای زیباتر کردن چهره خود به سراغ آن می‌روند. این مدل مو معمولا شامل موهای بلند تا چند سانتی‌متری از سطح سر می‌باشد. مدل موی کیوت دخترانه با استفاده از ابزارهایی مانند ماشین اصلاح یا قیچی برای تکه تکه کردن مو ایجاد می‌شود و معمولا دارای دو رنگ است. مدل موی کیوت شکل مشخصی ندارد و می‌توان چند مدل مختلف را برای مدل موی کیوت نام برد. در ادامه چند عکس مدل موی دخترانه کیوت ساده به همراه اسم آن‌ها را می‌بینیم.

مدل موی دوگوجه ای

مدل موی دوگوجه ای

مدل موی دوگوجه ای

۱. مدل موی دو گوجه‌ای

در مدل موی دو گوجه‌ای، فرق مو از وسط باز شده و موها به دو قسمت مساوی در چپ و راست تقسیم می‌شوند. پس مانند مدل موی گوجه‌ای ساده، هر طرف را به صورت جدا به پشت سر کشیده و سپس گوجه می‌کنیم تا در دو طرف پشت سر، دو گوجه مساوی بسازیم. این مدل مو برای دخترانی که می‌خواهند با بستن مو، ظاهری کیوت داشته باشند مناسب است.

مدل موی خرگوشی بافت

مدل موی خرگوشی بافت

مدل موی خرگوشی بافت

۲. مدل موی خرگوشی بافت

مدل موی خرگوشی بافت، مدل مویی است که شامل ترکیب موی خرگوشی و بافت یکدست می‌شود. در این مدل مو، ابتدا موها را به صورت خرگوشی به عقب جمع کرده و سپس شروع به بافتن مو می‌کنیم. معمولا برای زیباتر کردن این مدل مو از آرایش مژه‌ها هم استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید نحوه آرایش کردن مژه‌ها را یاد بگیرید می‌توانید از طریق این صفحه، نسبت به گرفتن مردک اکستنشن کرده مژه اقدام کنید.

مدل موی چتری

مدل چتری

مدل چتری

۳. مدل موی چتری

مدل موی چتری که احتمالا همه شما با آن آشنا باشید، این روزها بین نوجوان‌ها و جوان‌ها بسیار محبوب است. در این مدل مو پشت و کناره‌های مو دست‌نخورده باقی مانده و جلوی موها تا خط زیر پیشانی کوتاه می‌شود. مدی موی چتری برگشت‌ناپذیر است و باید تاکید کنیم اگر از آن مطمئن نیستید، هرگز ریسک چتری زدن موهایتان را به جان نخرید.

مدل موی گیس بلند

مدل موی گیس بلند

مدل موی گیس بلند

۴. مدل موی گیس بلند

مدل موی گیس بلند یک مدل موی رایج میان اکثر دختران نوجوان است. برای این مدل مو نیاز به موهای نسبتا بلند دارید تا بتوانید چندین گیس در موهای خود ایجاد کنید. آموزش‌های زیادی برای نحوه گیس کردن مو در اینترنت وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و گیس کردن مو را یاد بگیرید.

مدل موی موشی دخترانه

۵. مدل موی دم موشی

یکی دیگر از مدل موهای کیوت برای دختران، مدل موی دم موشی است. در این مدل مو مانند مدل دو گوجه‌ای، ابتدا مو را به دو قسمت تقسیم می‌کنیم و سپس هر طرف را به صورت جدا بالای سرمان می‌آوریم. حالا باید مو را به‌صورت دایره‌ای شکل ببنیدم تا شکل دم موشی به‌خود بگیرد. با چند بار تمرین به راحتی می‌توانید به این روش مسلط شوید.

مدل موی دخترانه کیوت ساده

با توجه به سلیقه خود، مدل موی مورد نظرتان را انتخاب کنید

مدل موهای زیادی وجود دارند که شما بتوانید با استفاده از آن‌ها چهره‌ای کیوت داشته باشید. ما در این صفحه تلاش کردیم به شما چند عکس مدل موی دخترانه کیوت ساده را نشان دهیم تا بتوانید به راحتی و با توجه به سلیقه خود، مدل موی موردنظرتان را انتخاب کنید و با استفاده از آن، چهره‌ دخترانه کیوت و زیبا داشته باشید.

سالن های زیبایی معتبر در زمینه انتخاب مدل موی شما میتوانند به شما راهنمایی های خوبی ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *