طرح شگفت انگیز اوج پلاس زودبیست آغاز شد!

طرح شگفت انگیز اوج پلاس زودبیست آغاز شد!

طرح اوج پلاس زودبیست یکی از طرح‌هایی استثنایی سال کنکور است. دوران کنکور یکی از دوران حساس و مهم برای هر شخصی است، زیرا در این زمان است که دانش آموز می‌تواند نتیجه ۱۲ سال تلاش بی‌وقفه خود را دریافت کند و به سوی آینده‌ای بهتر قدم بردارد. به همین علت دانش آموزان تلاش خود در سال کنکور چندین برابر می‌کنند تا بتوانند به هدف نهایی خود برسند. موسسات و اساتید بسیاری وجود دارند که در مسیر رسیدن دانش آموزان به اهدافشان، آن‌ها را همراهی می‌کنند. برخی دیگر از موسسات نیز وجود دارند که تنها به دنبال اهداف مادی خود هستند و هیچ گونه کمکی به دانش آموزان نمی‌کنند؛ بلکه آن‌ها را به بی‌راهه می‌کشانند.

اگر شما هم جز دانش آموزان کنکوری هستید که در میان انبوهی از موسسات کنکور به دنبال موسسه‌ای معتبر و مطمئن می‌گردید، می‌توانید این متن را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله درباره ویژگی‌ها و خدماتی که یک موسسه کنکور استاندارد و مطمئن در اختیار دانش آموزا می‌گذارد، صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با موسسه و طرح اوج پلاس زودبیست

در این بخش طرح اوج پلاس زودبیست را که یک طرح استثنایی برای تمام دانش آموزان کنکوری است، بررسی می‌کنیم. دانش آموزان با شرکت و ثبت نام در طرح اوج پلاس، تمام مواردی که در این یکسال احتیاج دارند را دریافت خواهند کرد.

امتحانات نهایی

یکی از قسمت‌های مهمی که اکثر دانش آموزان کنکوری آن را به فراموشی سپرده‌اند، امتحانات نهایی و معدل سال آخر دبیرستان است. به دلیل اینکه کنکور ۱۴۰۲ تنها از دروس اختصاصی است، بیشتر دانش آموزان مطالعه دروس عمومی برای امتحانات نهایی را تلف کردن وقت می‌دانند. در حالی که امتحانات نهایی و نتایج آن یکی از قسمت‌های مهم سال آخر دبیرستان است. در طرح اوج پلاس زودبیست، اهمیت این موضوع در نظر گرفته شده است و برای مطالعه امتحانات نهایی نیز برنامه مطالعاتی تنظیم شده است.

برنامه ریزی شخصی

دانش آموزان مانند عادات غذایی دارای عادات مطالعاتی متفاوت نیز هستند، بنابراین نوشتن برنامه ثابت برای هریک از آن‌ها کار را برای رسیدن به هدف دشوار می‌کند. هریک از دانش آموزان با توجه به هوش، روحیه، سطح علمی، خانواده و غیره نمی‌توانند مشابه یکدیگر مطالعه کنند. برخی از دانش آموزان با حل سوال، بحث جدید درسی را یاد می‌گیرند و برخی دیگر با خواندن درسنامه‌های طویل. با وجود این تفاوت‌ها، برخی از مشاوران سودجو برای همه دانش آموزان یک نسخه ثابت می‌پیچند و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنند. این کار باعث افت روحیه و در نتیجه افت تحصیلی در دانش آموزان می‌شود. با توجه به این موضوع در طرح اوج پلاس زودبیست، این مشکل حل شده است و برای هر دانش آموز برنامه مطالعاتی متفاوتی ارائه می‌شود.

مشاور تحصیلی

به دلیل حجم بالای درس‌ها اکثر دانش آموزان در سال آخر دچار سردرگمی و استرس می‌شوند که داشتن یک مشاور دلسوز می‌تواند این مسیر دشوار را آسان کند. دانش آموزان در سال کنکور به یک مشاور نیاز دارند که بتوانند مسائل و مشکلات مطالعاتی خود را با او در میان بگذارند، همچنین درباره ساعات مطالعاتی نظر او را جویا شوند. در طرح اوج پلاس زودبیست، مشاوران حاذقی وجود دارند که از آغاز برنامه همراه دانش آموزان خواهند بود. همچنین مشاوران تحصیلی به صورت مستمر، برنامه مطالعاتی دانش آموزان را بررسی می‌کنند تا در صورت وجود مشکل و سستی در اجرای برنامه به دانش آموز گوش‌زد کنند.

شروع از تابستان

تابستان سال کنکور یکی از زمان‌های موثر و استثنایی است که طرح اوج پلاس زودبیست از آن بهره برده است. بسیاری از دانش آموزان تابستان سال کنکور خود را به بطالت می‌گذرانند، در صورتی که می‌توانند این زمان را به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنند. تابستان فرصتی است که بدون وجود استرس و فشار دروس سال دوازدهم، دانش آموزان می‌توانند روی دروس سال‌های پیش تمرکز کنند و مشکلات خود را حل کنند. به همین علت، طرح اوج پلاس برنامه مطالعاتی خود ر ا از تابستان تنظیم کرده است تا دانش آموزان بتوانند از این زمان به عنوان یک فرصت جبران و رفع ضعف‌های تحصیلی استفاده کنند.

همایش‌های آنلاین

امروزه هزینه شرکت در کلاس‌ها و همایش‌های بسیار زیاد شده است، همچنین این همایش‌ها وقت بسیاری از دانش آموزان می‌گیرد و تاثیر آنچنانی روی پیشرفت تحصیلی آن‌ها ندارد. در طرح اوج پلاس زودبیست این مشکل نیز برطرف شده است، همایش‌ها به صورت آنلاین و ماهانه برگزار می‌شود و دانش آموزان امکان این را دارند که در هر زمانی از شبانه روز فیلم همایش را مشاهده کنند و نکته‌های مهم و کاربردی آن را یادداشت کنند.

آزمون

آزمون روشی برای محک زدن اطلاعات و نحوه مطالعه دروس است، در طرح اوج پلاس زودبیست دانش آموزان پیش از شرکت در همایش آزمونی از دروس اختصاصی خود می‌دهند. در این آزمون‌ها نقاط ضعف و مشکلات دانش آموزان تشخیص داده می‌شود و دانش آموزان می‌توانند براساس این مشکلات فیلم‌های آموزشی دریافت کنند. این آزمون‌ها به دانش آموزان کمک می‌کند تا رفع مشکلات تحصیلی خود را به زمان دیگری موکول نکنند و به راحتی بتوانند با آن‌ها روبرو شده و حلشان کنند.

معرفی موسسه زودبیست

زودبیست یکی از موسسات تحصیلی معتبر است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. موسسه زودبیست به مرور زمان امکانات و خدمات بسیاری در اختیار دانش آموزان قرار داده است، برای مثال امکان شرکت در آزمون‌ها و کلاس‌ها آنلاین جز امکاناتی است که به مرور به خدمات این موسسه افزوده شده است. در نهایت امسال یک طرح ویژه و استثنایی برای تمامی دانش آموزان کنکور ارائه داده است.

این طرح، طرحی جامع است که تمامی نیازهای دانش آموزان کنکوری را در برگرفته است. در طرح اوج پلاس زودبیست، دانش آموزان با مناسب‌ترین هزینه بهترین و کامل‌ترین امکانات را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند به راحتی در مسیر موفقیت و رویاهای خود قدم بردارند.

اساتید و مشاوین این موسسه، از رتبه‌های برتر سال‌های پیش انتخاب شده‌اند و توانسته‌اند در این مدت رضایت دانش آموزان بسیاری را به خود جلب کنند و باعث موفقیت دانش آموزان زیادی در آزمون کنکور شوند. اگر شما هم علاقه مند هستید درباره زودبیست و طرح اوج پلاس آن بیشتر بدانید می‌توانید به سایت این موسسه مراجعه کنید تا پاسخ تمامی پرسش‌های خود را بیابید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *