هزینه کلاس کنکور

شهریه کلاس کنکور در سال ۱۴۰۲ برای دانش‌آموزان رشته‌های مختلف

کنکور یکی از شناخته‌شده‌ترین آزمون‌های پذیرش دانشگاهی در ایران است که سالانه دانشجویان زیادی برای شرکت در آن اقدام می‌کنند. به طور کلی، می‌توان گفت که شهریه شرکت در کلاس‌های کنکور در هر رشته متفاوت است. در این میان، گران‌ترین دوره‌ها به دروس رشته تجربی اختصاص دارند و سپس نوبت به رشته ریا       ضی می‌رسد. برای برآورد دقیق شهریه کلاس کنکور در سال ۱۴۰۲، در این صفحه از مجموعه ایران آموزشگاه با ما همراه باشید.

هزینه کلاس کنکور

کلاس کنکور چه محلی است؟

در کلاس کنکور دروس مختلف را به همراه تمام نکات مهم یاد می‌گیرید. با شرکت در این دوره، یاد می‌گیرید که چگونه از پس آزمون کنکور بر بیایید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به سوالات پاسخ صحیح بدهید. در حال حاضر دانشجویان رشته‌های مختلفی برای شرکت در کلاس‌های کنکور اقدام می‌کنند.

هزینه کلاس کنکور

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلاس کنکور

عوامل مختلفی می‌توانند در تعیین هزینه کلاس کنکور تاثیرگذار باشند. اگر به دنبال برآورد هزینه دقیق شرکت در کلاس‌های کنکور هستید، حتما باید با این معیارها آشنایی داشته باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید هزینه دقیق را برآورد کنید.

از جمله معیارهای تعیین شهریه کلاس کنکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استادی که دوره را تدریس می‌کند
  • نام آموزشگاه و سوابق کاری آن
  • برنامه‌ریزی حرفه‌ای و ارائه خدمات مشاوره به دانش‌آموزان
  • تعداد جلسات و ساعات کلاس‌ها
  • ارائه کتاب‌های آموزشی و کمک درسی
  • برگزاری آزمون‌های مختلف و انواع Quiz

بهترین آموزشگاه کنکور در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های کنکور وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آمادگی کنکور در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های کنکور پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای کنکور در ایران:

اگر دنبال یک کلاس کنکور معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست کلاس کنکور تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس کنکور در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

شهریه کلاس کنکور

شهریه کلاس کنکور چقدر است؟

به طور کلی، کلاس‌های کنکور به دو شکل خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. بدیهی است برای شرکت در دوره‌هایی که به صورت خصوصی هستند، باید شهریه بیشتری را پرداخت کنید. کلاس‌های خصوصی کنکور، بین ۳۰ تا ۶۰ درصد گران‌تر از کلاس‌های گروهی هستند.

برای شرکت در کلاس‌های گروهی کنکور، باید شهریه‌ای بین ۱.۵ تا ۵ میلیون تومان را بابت هر درس پرداخت کنید. این در حالی است که این شهریه برای کلاس‌های خصوصی به ۲.۵ تا ۶ میلیون تومان هم می‌رسد. در نهایت، این شما هستید که متناسب با شرایطتان انتخاب می‌کنید در کدام دوره‌ها شرکت کنید.

شهریه کلاس حضوری کنکور

هزینه آموزش کنکور به‌صورت حضوری چقدر است؟

شهریه کلاس کنکور حضوری در رشته‌های مختلف از جمله علوم انسانی را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. اگر به دنبال شرکت در دوره‌های کنکور به صورت حضوری هستید، توصیه می‌کنیم جدولی را که در ادامه قرار داده‌ایم، به صورت کامل بررسی کنید تا متوجه هزینه‌های شرکت در این دوره‌ها بشوید.

نوع دوره مبلغ قابل پرداخت
کلاس کنکور برای دروس عمومی به صورت گروهی بین ۱.۵ تا ۳ میلیون تومان
کلاس کنکور برای دروس عمومی به صورت خصوصی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان
کلاس کنکور برای دروس تخصصی به صورت گروهی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان
کلاس کنکور برای دروس تخصصی به صورت خصوصی بین ۳ تا ۷ میلیون تومان
کلاس کنکور جامع با آزمون‌های دوره‌ای بین ۹ تا ۱۲ میلیون تومان

 

شهریه کلاس کنکور آنلاین

هزینه آموزش کنکور به‌صورت آنلاین چقدر است؟

اگر قصد شرکت در کلاس کنکور را دارید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که برخی دوره‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. هزینه شرکت در این نوع دوره‌ها بین ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر دوره‌های حضوری است. به همین خاطر، ممکن است بسیاری از دانش‌آموزان این نوع دوره‌های آموزشی را انتخاب کنند.

هزینه کلاس کنکور شهرستان

قیمت کلاس کنکور در شهرستان‌ها چقدر است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که هزینه شرکت در کلاس‌های آموزش کنکور بین ۲۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از کلاس‌های مراکز استان‌ها و تهران است. به همین خاطر، افرادی که بودجه محدودی برای شرکت در کلاس کنکور دارند، بهتر است به سراغ کلاس‌هایی بروند که در شهرستان‌ها واقع شده‌اند.

کلاس کنکور رایگان

آیا کلاس رایگان کنکور هم وجود دارد؟

بعضی از آموزشگاه‌ها برخی از جلسات آموزشی کنکور را به صورت رایگان برگزار می‌کنند. اما اگر به دنبال آموزش کامل مفاهیم هستیم، دوره‌های پولی می‌توانند گزینه بهتری برای شما باشند. در حال حاضر آموزشگاه‌های مختلفی این دوره‌ها را ارائه می‌دهند.

هزینه کلاس کنکور

دریافت قیمت کلاس کنکور از ایران آموزشگاه

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت و بانک اطلاعاتی ایران آموزشگاه، بهترین آموزشگاه کنکور را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. برای این منظور، تنها کافی از طریق دسته‌بندی موجود در وب‌سایت ما، وارد بخش کنکور شوید تا لیست آموزشگاه‌ها با شهریه شرکت در دوره‌های آن‌ها برای شما نمایش داده شود.

پرسش و پاسخ

آیا دانش‌آموزان رشته انسانی هم می‌توانند در کلاس کنکور شرکت کنند؟

بله. دانش‌آموزان همه رشته‌ها امکان شرکت در این کلاس‌ها را دارند.

هزینه شرکت در کلاس‌های کنکور چقدر است؟

هزینه شرکت در این کلاس‌ها به صورت جامع بین ۹ تا ۱۲ میلیون تومان است.

شهریه دوره دروس تخصصی چقدر بیشتر از دروس عمومی است؟

برای دروس تخصصی، باید حدودا ۴۰ درصد شهریه بیشتری پرداخت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *