شهریه کلاس ترکی استانبولی

شهریه کلاس ترکی استانبولی در شهرهای مختلف ایران

زبان ترکی استانبولی یکی از محبوب‌ترین زبان‌هایی است که هر ترم زبان‌آموزان بسیاری برای یادگیری آن اقدام می‌کنند. برای یادگیری صحیح و مناسب زبان ترکی استانبولی، باید در دوره‌های سطوح مختلف آن شرکت کنید که این دوره‌ها توسط آموزشگاه‌های متنوع ارائه می‌شوند. با توجه به تنوع دوره‌‌ها و آموزشگاه‌ها، لازم است ابتدا هزینه شرکت در این دوره‌ها را برآورد کنید. برای این منظور، در این صفحه از مجموعه ایران آموزشگاه با ما همراه باشید.

شهریه کلاس ترکی استانبولی

کلاس ترکی استانبولی چه محلی است؟

با جست‌وجوی عبارت بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی، متوجه می‌شوید که در حال حاضر آموزشگاه‌های مختلفی این دوره‌ها را آموزش می‌دهند. شما می‌توانید متناسب با شرایط و نیازتان، در این دوره‌های آموزشی شرکت کنید.

بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش زبان ترکی در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین کلاس های زبان ترکی استانبولی پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای زبان ترکی استانبولی در ایران:

اگر دنبال یک کلاس ترکی استانبولی معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست کلاس ترکی استانبولی تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس ترکی استانبولی در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

شهریه کلاس ترکی استانبولی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلاس‌های ترکی استانبولی

عوامل مختلفی وجود دارند که به نوبه خود می‌توانند در تعیین شهریه کلاس ترکی استانبولی تاثیرگذار باشند. اگر شما هم قصد شرکت در دوره‌های مختلف آموزش این زبان را دارید، توصیه می‌کنیم با این عوامل آشنا باشید. در این صورت می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین کلاس را برای شرکت در دوره زبان انتخاب کنید.

از جمله عوامل موثر بر قیمت کلاس‌های زبان ترکی استانبولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع دوره
  • استاد
  • شیوه برگزاری دوره
  • آنلاین یا حضوری بودن کلاس
  • سطح دوره آموزشی
  • فشرده یا فوق فشرده بودن کلاس‌ها

شهریه کلاس ترکی استانبولی

شهریه کلاس ترکی استانبولی چقدر است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی به دو روش گروهی و خصوصی برگزار می‌شوند. بدیهی است که هزینه کلاس ترکی استانبولی خصوصی به مراتب بیشتر از شهریه این کلاس برای دوره گروهی است.

به طور کلی، برای هر ترم از آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت گروهی، باید بین یک میلیون و چهارصد هزار تومان تا شش میلیون تومان هزینه پرداخت کنید. اما اگر قصد شرکت در کلاس خصوصی را دارید، هزینه شما برای هر کلاس، حدودا جلسه‌ای ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود. در واقع، اگر در هر هفته در سه جلسه کلاس شرکت کنید، برای هر ماه آموزش خصوصی، ماهیانه حدودا ۶ الی ۷ میلیون تومان شهریه پرداخت خواهید کرد.

شهریه کلاس های حضوری ترکی استانبولی

هزینه آموزش ترکی استانبولی به‌صورت حضوری چقدر است؟

محبوب‌ترین نوع برگزاری کلاس‌های آموزش زبان استانبولی، آموزش به صورت حضوری است. برای شرکت در دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت حضوری، شرایط قیمتی مختلفی وجود دارند که در جدول زیر آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

نوع کلاس

مبلغ قابل پرداخت

کلاس فشرده آموزش زبان حضوری گروهی حدودا ۲ میلیون تومان
کلاس فوق فشرده آموزش زبان حضوری گروهی حدودا ۴ میلیون تومان
کلاس خصوصی آموزش زبان حضوری حدودا ۹ میلیون تومان

شهریه کلاس ترکی استانبولی

هزینه آموزش ترکی استانبولی به‌صورت آنلاین چقدر است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که شهریه شرکت در دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین، بین ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از برگزاری کلاس به صورت حضوری است. در نتیجه، اگر به هر دلیلی بودجه محدودی دارید یا نمی‌توانید در کلاس‌های حضوری شرکت کنید، دوره‌های آنلاین بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

قیمت کلاس ترکی استانبولی در شهرستان‌ها چقدر است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که شهریه کلاس ترکی استانبولی در شهرستان‌ها و حاشیه شهرها، به مراتب کمتر از شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها است. این تفاوت هزینه در برخی مواقع ممکن است به ۳۰ الی ۴۰ درصد هم برسد.

کلاس رایگان ترکی استانبولی

آیا کلاس رایگان ترکی استانبولی هم وجود دارد؟

ممکن است در برخی مواقع، بعضی از آموزشگاه‌ها برخی جلسات آموزش زبان ترکی استانبولی را به صورت رایگان برگزار کنند. اما اگر به دنبال یادگیری کامل مفاهیم هستید، توصیه می‌کنیم در دوره‌های پولی آموزش این زبان شرکت کنید.

کلاس ترکی با قیمت مناسب

بررسی آموزشگاه‌ها و شهریه آن‌ها برای کلاس ترکی استانبولی

اگر به دنبال شرکت در دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی هستید و می‌خواهید شهریه این کلاس‌ها را برآورد کنید، می‌توانید از خدمات بانک اطلاعاتی ایران آموزشگاه استفاده کنید. در وب‌سایت ما آموزشگاه‌های برتر از هر شهر به همراه شهریه تحصیل این دوره در آن‌ها ثبت شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است همین حالا از دسته‌بندی سایت، زمینه مورد نظرتان را انتخاب کنید تا لیست کامل برایتان نمایش داده شود.

پرسش و پاسخ

هزینه کلاس ترکی استانبولی بیشتر است یا آلمانی؟

شهریه کلاس ترکی استانبولی به مراتب بیشتر است.

ارزان‌ترین نوع کلاس آموزش زبان ترکی استانبولی کدام است؟

کلاس‌های گروهی و آنلاین ارزان‌ترین نوع کلاس‌های آموزشی هستند.

کدام نوع کلاس آموزشی بیشترین بازدهی را دارد؟

به طور کلی، کلاس‌های حضوری به دلیل وجود افراد بیشتر ایجاد شرایط رقابتی برای یادگیری، بازدهی بهتری دارند.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *