شرایط ازدواح آسان

طرح ازدواج آسان بر اساس ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی است

امکان پرداخت هزینه‌های گزاف مراسم عقد و عروسی برای بسیاری از زوج‌های جوان وجود ندارد. فرهنگ تجمل‌گرایی نیز باعث شده است که بسیاری از جوانان کمال‌گرا شده و به دنبال برگزاری مراسم در تالارها یا باغ تالارهای مجلل باشند که همین مساله باعث شده است برخی از زوجین مجبور به دریافت وام‌های کلان شوند و متاسفانه تا سال‌های سال مجبور به بازپرداخت آن باشند. با کاهش ازدواج، سال‌ها پیش طرحی موسوم به ازدواج آسان بر سر زبان‌ها افتاد. طرحی که در ابتدا پایه‌گذار آن کسبه بودند و سپس بعد از مدتی از سوی مسئولان دولتی نیز مورد حمایت قرار گرفت. در این مطلب به شرایط ثبت نام در طرح ازدواج آسان و مزایای آن می‌پردازیم.

ما در مقاله از پیش منتشر شده ای به طور مفصل طرح ازدواج آسان را توضیح داده ایم.

شرایط ثبت نام ازدواح آسان

شرایط ثبت نام در طرح ازدواج آسان برای متقاضیان چگونه است؟

طرح ازدواج آسان یک طرح است که برای افرادی که قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین مراسم عروسی نیستند، ارائه شده است. در این طرح، ثبت نام خاصی لازم نیست و همه افرادی که توان پرداخت هزینه‌های سنگین را ندارند، می‌توانند از خدمات تالارها و باغ تالارها بهره ببرند.

با این طرح، مراسم عروسی شما به صورت ساده‌تر و با کمترین هزینه برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این طرح، شما نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و تنها کافی است که به مراکز مختلفی که خدمات عروسی ارائه می‌دهند، مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام کنید. با این حال، ممکن است شرایط و الزامات طرح ازدواج آسان در هر مرکزی متفاوت باشد. در نتیجه بهتر است قبل از ثبت نام، با مراکز مختلف تماس بگیرید و از شرایط و الزامات دقیق آن‌ها آگاه شوید.

 

قبل از پرداختن به باقی موضوع بگیم که اگر دنبال مراکز و تالارهای خوب برای ازدواج آسان میگردید بهتر به صفحه ” لیست تالار ازدواج آسان ” مراجعه کنید.

خدمات ازدواح آسان

با ثبت نام در طرح ازدواج آسان از خدمات ویژه این طرح بهره‌مند می‌شوید

یکی از شرایط ثبت نام در طرح ازدواج آسان مخصوص متقاضیانی است که امکان پرداخت هزینه‌های اصلی و جانبی تالار را ندارند. تالارهای برگزارکننده این طرح، طرف قرارداد با موسسات و کانون‌های برگزارکننده این طرح می‌باشند. در صورتی که شخصا به این تالارها مراجعه کنید، هزینه‌های اعلام شده ‌برای برگزاری جشن متفاوت خواهد بود. اما با معرفی از طریق این مراکز هزینه‌ها به مراتب کمتر خواهند بود. توجه داشته باشید که بسیاری از تالارهای مخصوص ازدواج آسان در سراسر تهران و استان البرز وجود دارند و معمولا تشریفات آن‌ها به شکل لوکال ارائه می‌شود.

۱. طرح ازدواج آسان هزینه‌های مربوط به آرایشگاه عروس را پوشش می‌دهد

یکی از شرایط افرادی که متقاضی ثبت نام در طرح ازدواج آسان هستند، مواردی است که در آن‌ها امکان پرداخت هزینه‌های آرایشگاه برای زوجین وجود ندارد. در این شرایط مراکز مجری طرح ازدواج آسان با انعقاد قرارداد با سالن‌های میکاپ عروس در تمامی‌نقاط شهر هزینه به مراتب پایین‌تری را برای ارائه خدمات به عروس پرداخت کنند. شما می‌توانید بدون داشتن هیچ نگرانی به این آرایشگاه‌ها مراجعه کرده و از پکیج‌های ویژه این طرح بهره‌مند شوید.

۲. پوشش هزینه‌های آرایش و گریم داماد توسط طرح ازدواج آسان

طرح ازدواج آسان تمامی ‌خدمات مربوط به ازدواج آسان را برای متقاضیان فراهم می‌کند. آرایش و گریم داماد نیز یکی از همین خدمات است. برای استفاده از این مزیت، مراکز طرف‌ قرارداد با طرح ازدواج آسان به شما معرفی می‌شوند. شما بعد از تحقیق می‌توانید به این مراکز مراجعه کرده و هماهنگی‌های لازم در خصوص دریافت خدمات آرایش و پیرایش داماد را در روز عروسی انجام دهید. در این مراکز نیز، پکیج مشخصی برای طرح ازدواج آسان درنظر گرفته ‌‌شده است و شما می‌توانید با افزودن خدمات موردنظرتان به این پکیج، هزینه‌ بالاتری پرداخت کنید.

فیلمبرداری در طرح ازدواح آسان

۳. از شرایط ویژه که ثبت نام در طرح ازدواج آسان برای زوجین فراهم می‌کند، فیلمبرداری است

طبیعتا بسیاری از زوج‌ها تمایل به داشتن فیلم و عکس از یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی خود دارند. کانون ازدواج آسان این مساله را نیز مورد توجه قرار داده است. به منظور بهره‌مندی از خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی، مراکز و آتلیه‌هایی به عروس و داماد معرفی می‌شوند که شما با بازدید از این مراکز می‌توانید نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید.

۴. درصد بالایی از هزینه‌های عروسی مربوط به خدمات کترینگ می‌شود

با ثبت نام در طرح ازدواج آسان، فرصت استفاده از خدمات کترینگ تالارها با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای شما فراهم می‌شود. چرا که بدون استفاده از این طرح پرداخت هزینه‌های مربوط به پکیج‌های سلف سرویس و یا فینگرفودها می‌تواند برای بسیاری از خانواده‌ها چالش‌برانگیز باشد.

شرایط ازدواح آسان

۵. در طرح ازدواج آسان هزینه‌های مربوط به کارت عروسی نیز پیش‌بینی شده است

ثبت نام در طرح ازدواج آسان مخصوص افرادی است که شرایط پرداخت هزینه‌های مربوط به سفارش کارت عروسی را ندارند. شما با مراجعه به این مراکز و سفارش کارت عروسی نسبتا ساده و شیک، می‌توانید برای دعوت از مهمانان‌تان، از کارت عروسی استفاده کنید.

در این مراکز کارت عروسی با قیمتی منصفانه و پایین عرضه می‌شود. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید با  به خرج دادن کمی‌خلاقیت، خودتان کارت عروسی را جذاب‌تر کنید. به این منظور با استفاده از گل خشک، مروارید، مهره‌های خاص و مواردی از این دست می‌توانید کارت عروسی را لوکس تر از آنچه برایش هزینه داده‌اید نشان دهید. استفاده از کاغذهای ساده، مقواهای گرم پایین و ابعاد کوچک تر می‌تواند برای کاهش هزینه‌ها مفید باشد.

۶. بهره‌مندی از خدمات موسیقی زنده در طرح ازدواج آسان

دعوت از گروه موسیقی زنده و دی جی‌های معروف هزینه بسیار زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. به همین خاطر می‌توانید با کمک گروه‌های موسیقی که عملکرد حرفه‌ای در این زمینه دارند اما رزومه بلند بالایی ندارند و در ابتدای مسیر هستند، یک جشن عالی برگزار کنید. در صورتی که باز هم تمایل به کاهش قیمت داشته باشید، به جای گروه موسیقی می‌توانید از دی جی کمک بگیرید تا کل جشن را در دست داشته باشد. در بسیاری از موارد در این حوزه برای کاهش قیمت‌ها می‌توانید خدمات جانبی استیج، نورپردازی خاص و موارد از این دست را محدود کنید تا با خیالی راحت جشن مدنظرتان را به سبک ازدواج آسان برگزار کنید.

شب عروسی از ماندگار ترین خاطرات زندگی هر شخصی مبتواند باشد که با دقت در انتخاب سالن عروس خوب میتوانید این خاطرات را برای خود ماندگار تر کنید.

شرایط ازدواح آسان

با خیالی آسوده یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی خود را برگزار کنید

توجه داشته باشید که جشن عروسی یکی از به‌یادماندنی‌ترین رویدادهای زندگی شما است. به همین دلیل باید بدون نگرانی از بابت مسائل مختلف آن را برگزار کنید. توجه داشته باشید که تجملات و هزینه‌های اضافی هیچ تاثیری روی خوشبختی شما ندارند. با ثبت نام در طرح ازدواج آسان می‌توانید از مزایای گفته شده در این مطلب بهره‌مند شوید و شروع فصلی تازه در زندگی خود را جشن بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *