سوزن‌های تاتو صورت چیست

سوزن های تاتو صورت باید کیفیت بالایی داشته باشند

اگر از علاقه‌مندان به آرایش دائم هستید، باید با روش انجام این نوع آرایش صورت آشنا باشید. تاتوی دائم یکی از روش‌های زیبایی و تغییر ظاهر افراد به‌شمار می‌رود که عموما در بالای صورت از آن برای زیباسازی استفاده می‌شود. برای انجام این متد زیبایی در بخش‌های مختلف صورت، باید از سوزن‌های تاتو استفاده کرد. انواع سوزن های تاتو صورت در بخش‌های خاصی استفاده شده و این سوزن‌ها متناسب با نوع کاربردشان در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار می‌گیرند. در این مطلب با انواع این سوزن‌ها و کاربرد آن‌ها آشنا می‌شویم.

سوزن های تاتو صورت

کاربردهای انواع سوزن های تاتو صورت

یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای انجام تاتو دائم، سوزن تاتو است. انتخاب نوع مناسب این سوزن برای انجام دقیق و باظرافت تاتوی صورت مهم بوده و متناسب با ضخامت تارهای موی و نوع پوست او باید سوزن مناسب را به کار برد. پیش از انتخاب سوزن تاتوی مناسب باید نوع تاتوی خود را انتخاب و متناسب با میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، تاتوی بدن و… سوزن مناسب را خریداری کرد. با توجه به وجود انواع سوزن های تاتو صورت در بازار لزوم شناخت آن‌ها و کاربردهای هرکدام از آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

سوزن های تاتو صورت به چهار دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • سوزن تاتو پیچی: سوزن‌های طوسی رنگ دستگاه تاتو پیچی
  • سوزن تاتو قدیمی: سوزن‌هایی شبیه به سوزن خیاطی و مخصوص دستگاه‌های قدیمی تاتو صورت
  • سوزن تاتو کارتریجی (تی): انتهای شکل آن‌ها شبیه T بوده و بر روی لبه قلم تاتو مدل T قرار می‌گیرند
  • سوزن تاتو موزاییک: سوزن‌های محکم و با کاشت رنگ قوی دستگاه‌های سرامیک یا بایوتاچ با بیشترین تنوع موجود در بازار

انواع سوزن های تاتو صورت

انواع سوزن های تاتو صورت بر اساس تعداد سوزن‌های سر

سوزن های تاتو صورت در هرکدام از دسته‌بندی‌های چهارگانه که قرار بگیرند، انواع مختلفی دارند. این سوزن‌ها به دو نوع گرد و فِلت (Flat) تقسیم‌بندی شده که هر یک از آن‌ها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند. اگر به شناخت کاربردهای مختلف سوزن‌های تاتو صورت علاقه دارید، می‌توانید با ثبت نام در یک دوره آموزش تاتو صورت معتبر با کاربردهای مختلف این سوزن‌ها آشنا شوید. شما می‌توانید برای این کار از ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

سوزن تک سر (یک پاور یا P1)

سوزن تک سر شامل یک سوزن تکی است که در هد دو مدل گرد و فلت استفاده می‌شود. این سوزن با کاربرد بالا در قاب ابرو، ایجاد خط چشم ظریف، بن مژه، انداخت طرح خط چشم پهن و هاشور مویی ابرو به کمک دستگاه در میکروبلیدینگ، یکی از مفیدترین سوزن های تاتو صورت به‌شمار می‌رود.

سوزن دو سر، (دو پاور یا P2)

یکی از ظریف‌ترین سوزن های تاتو صورت که با قرارگیری دو سوزن ظریف و نازک به‌صورت موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند، سوزن‌های دو پاور هستند. این سوزن‌ها با کاربرد بالا در تاتو خط چشم ظریف و تاتو قاب ابرو، به ایجاد دقت بالا در تاتو ابروها کمک می‌کند.

سوزن سه‌ سر گرد (سه پاور یا P3)؛ از کاربردی‌ترین سوزن های تاتو صورت

کاربرد بالای سوزن‌های سه پاور در تاتو قاب و سایه ابرو، تاتوی خط چشم، تاتو خط لب و ریموو ابرو سوزن‌های P3 را به ابزار مفید تاتو کاران تبدیل کرده است. این سوزن‌ها با قرارگیری سه سوزن ظریف گرد در کنار یکدیگر و زاویه ۱۲۰ درجه بین آن‌ها ساخته می‌شوند.

سوزن سه سر فلت (سه فلت یا F3)؛ سوزن مناسب سایه‌های ابرو

کاربرد بالای سوزن‌های سه سر فلت را باید در انواع آموزشگاه آرایش دائم پیدا کرد. این سوزن‌ها با قرارگیری سه سوزن تخت در یک ردیف ساخته می‌شوند و در این آموزشگاه‌ها برای انجام سایه‌زنی لب، تاتو سایه ابرو و ریموو تاتو مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای آگاهی از چگونگی استفاده از این سوزن‌ها به لیست بلند آموزشگاه‌های آرایشگری موجود در سایت ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

سوزن‌های P5 و P7

از دیگر انواع سوزن های تاتو صورت می‌توان سوزن‌های P5 و P7 را نام برد که با تعداد پنج و هفت سوزن با یک آرایش دایره‌ای، در یک محور چیده‌ شده‌اند. این سوزن‌ها برای سایه ابروها و پر کردن لب‌ها بیشترین کاربرد را دارند.

سوزن‌های پنج فلت و هفت فلت؛ سوزن‌های مناسب پرکردن

کاربرد بالای سوزن‌های پنج تا هفت پلت در موارد پر کردن، ریموو، ایجاد رژگونه، خط لب پهن و سایه از موارد زیبایی دیگر بیشتر است. این سوزن‌ها با قرارگیری در یک راستای پشت سر هم، این سوزن‌ها را به ابزاری مناسب برای ایجاد طرح‌های مختلف بر روی صورت علاقه‌مندان تبدیل می‌کند.

شناخت سوزن‌های تاتو صورت

ثبت نام در آموزشگاه‌های آرایش دائم؛ راه شناخت سوزن‌های تاتو صورت

ایران آموزشگاه به‌عنوان یک کتگوری جامع آموزشگاه‌های سراسر کشور، بهترین آموزشگاه‌های آرایش دائم را به شما معرفی می‌کند. مجموعه ما با بررسی شرایط این مراکز اطلاعات جامعی از آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید برای شناخت سوزن‌های تاتو صورت در دوره‌های آرایش دائم آن‌ها ثبت نام کنید.

 

سوالات متداول

سوزن‌های مگنوم در کدام‌یک از انواع سوزن های تاتو صورت قرار می‌گیرند؟

کاربردهای بالای این سوزن‌ها باعث شده است تا آن‌ها برای پرکردن و ایجاد سایه استفاده شوند.

سرهای انواع سوزن‌های تاتو صورت چه تاثیری در تاتو دارند؟

به‌کارگیری سوزن‌ها با تعداد سرهای متفاوت خود، به کاربرد آن‌ها در تاتو صورت بستگی دارد.

۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *