دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل

دوره ابریشم سازی مو یا کوکتل؛ کلاس محبوب آرایشگران حرفه‌ای

در میان انواع روش‌های بازسازی و احیای موهای آسیب‌دیده، ابریشم سازی یا کوکتل متد جدیدی است که بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای به جای کراتین تراپی به کار می‌گیرند. در این روش، به جای استفاده از مواد حاوی پروتئین کراتین از شامپوهای دارای سرامید، نشاسته گندم، ابریشم، روغن نارگیل، ویتامین E و پانتنول استفاده می‌شود. دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل از محبوب‌ترین دوره‌های جدید آرایشگری به‌شمار می‌آید که چگونگی تقویت ریشه‌های مو و لخت کردن آن‌ها را به هنرجویان آموزش می‌دهد. در این صفحه از ایران آموزشگاه به بررسی دوره‌های ابریشم سازی مو می‌پردازیم.

سرفصل‌های دوره آموزش‌ ابریشم‌ سازی مو یا کوکتل

کلاس‌های آموزش ابریشم سازی مو از دوره‌های تخصصی احیای مو است که سرفصل‌های آموزشی آن بر اساس تجربه اساتید و اهداف دوره‌ها متفاوت هستند. با‌این‌حال معتبرترین آموزشگاه‌ها برای پوشش کامل آموزش این متد درمانی و زیبایی، برنامه‌ریزی‌های آموزشی اصولی را تدوین کرده‌اند.

دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل

بر همین اساس مهم‌ترین سرفصل‌های دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل عبارت‌اند از:

  • شناخت مشکلات و معضلات اصلی مو برای مشاوره‌های تخصصی
  • شناخت ساختار اصلی مو
  • آشنایی با مواد تشکیل‌دهنده مو
  • آسیب‌شناسی مو
  • شرایط ابریشم سازی مو
  • تقسیم‌بندی اصولی موها برای شروع فرایند ابریشم سازی
  • تئوری‌های اصلی در ابریشم‌‌ سازی
  • آموزش تکنیک‌های اصولی ابریشم سازی
  • بیان تفاوت‌های ابریشم سازی با سایر روش‌های احیای مو
  • شناخت تکنیک‌های کاربردی برای ابریشم سازی مو در خانه
  • نکات مراقبتی قبل و بعد از کوکتل مو

بهترین آموزشگاه آرایشگری در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های آرایشگری وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش آرایشگری در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های کراتینه مو پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای ابریشم سازی یا کوکتل مو در تهران و ایران:

اگر دنبال یک کلاس آرایشگری معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس آرایشگری تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس آرایشگری در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل

آموزش ابریشم‌ سازی مو‌ یا‌ کو‌کتل

بر خلاف بسیاری از افراد کاربردهای درمانی ابریشم سازی مو از مزایای زیبایی آن بیشتر است. به دلیل استفاده مکرر از وسایل حرارتی مانند اتو مو و سشوار و استفاده از مواد شیمیایی قوی برای دکلره موها، ساختار موها آسیب می‌بیند و پس از مدتی حالت‌دهی به آن‌ها غیر ممکن می‌شود. دوره آموزش ابریشم سازی یا کوکتل به آرایشگران کمک می‌کند تا با استفاده از خدمات درمانی احیا و مراقبت از موها، بتوانند از این روش در کنار کراتین مو یا بوتاکس بیشترین استفاده را بکنند.

آموزش ابریشم سازی مو از دوره‌های تخصصی است که در لاین‌های مختلف مو انجام می‌شود. تمرکز اصلی این دوره‌ها بر شناخت تفاوت‌های ابریشم سازی مو با روش‌هایی مانند کراتینه کردن موها است تا آرایشگران بتوانند متناسب با شرایط مو و میزان آسیب‌دیدگی آن‌ها بهترین روش را به کار بگیرند.

مدرسان آموزش ابریشم‌ سازی مو متدهای متفاوت را برای آموزش این متد نسبت به کراتین مو یا پلکس تراپی در نظر می‌گیرند. هنرجویان پس از پایان این دوره‌های شناخت مناسبی از چگونگی اجرای مواد بر روی موها و نکات مراقبتی آن به دست می‌آورند.

دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل

دوره آموزش ابریشم‌ سازی‌ مو‌ یا‌ کوکتل

دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل از مهم‌ترین دوره‌های کامل احیا و مراقبت مو به‌شمار می‌رود که در برترین مراکز آموزشی به دو روش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این دوره به‌صورت کاملا کاربردی و متناسب با نیازهای بازار کار، آموزش‌هایی تئوری و عملی را در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای شناخت انواع دوره‌های آموزشی و ارتقای مهارت‌های خود در آرایشگری به صفحه لیست دوره‌های مراقبت و زیبایی در سایت ایران آموزشگاه مراجعه کنید.

مدرسان کلاس‌های کوکتل مو، بر اساس آخرین آپدیت‌های جهانی کاربردها و مزایای روش ابریشم سازی مو و تفاوت آن با سایر روش‌های تراپی مو را تشریح می‌کنند. معمولا کلاس‌های ابریشم سازی مو به‌صورت گروهی برگزار می‌شوند و هنرجویان در این دوره‌ها پس از کسب مهارت‌های نسبی و شناخت مواد و تکنیک‌های لازم، کار بر روی مدل‌های زنده را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

مراحل آموزش ابریشم سازی مو

مراحل آموزش‌ ابریشم‌ سازی مو‌ یا کوکتل

برترین آموزشگاه‌های آرایشی برای تدریس ابریشم سازی مو رویکردی کاربردی را در نظر می‌گیرند. هنرجویان در این دوره‌ها ابتدا با مباحث تئوری آشنا می‌شوند و پس از تسلط کامل و شناخت انواع مواد و متریال، روش پیاده‌سازی مواد بر روی موهای آسیب‌دیده را آموزش می‌بینند. با توجه به میزان بلندی یا کوتاهی موها نیز، هنرجویان روش‌هایی کاربردی را برای شروع اصولی احیای موها بر اساس ضخامت و میزان آسیب موها یاد می‌گیرند.

ابزار مورد نیاز برای ابریشم سازی مو

ابزار مورد نیاز برای دوره‌ ابریشم سازی مو یا کوکتل‌

برای شروع آموزش‌های ابریشم سازی مو نیازی به تجهیزات تخصصی نیست. مهم‌ترین ابزار مورد نیاز شما مواد پروتئینی احیای موی مرغوب و سشوار هستند تا پس از پایان فرایند بتوان موها را به‌صورت اصولی خشک کرد. البته برترین دوره‌های آموزشی ابزارهای لازم برای شرکت در دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند.

هزینه دوره ابریشم سازی مو

قیمت دوره آموزش ابریشم‌ سازی مو

نمی‌توان شهریه‌ای یکسان برای دوره‌های کوکتل مو در نظر گرفت. با توجه به اهداف آموزشی آموزشگاه‌ها و مدت‌زمان برگزاری دوره‌ها، شهریه‌های متغیری برای این کلاس‌ها از هنرجویان دریافت می‌شود. بااین‌حال معیارهایی مانند تجربه استاد، مدت‌زمان دوره، حضوری یا آنلاین بودن دوره‌ها، خصوصی یا گروهی بودن کلاس‌ها (در برخی مراکز) و موقعیت جغرافیایی آموزشگاه، می‌تواند در تعیین شهریه آموزش ابریشم سازی مو تاثیرگذار باشد.

قیمت خدمات ابریشم‌ سازی مو

جدول زیر بخشی از هزینه های خدمات مربوط به مو از جمله ابریشم سازی مو، صافی مو، کراتینه مو و… را نشان میدهد. این هزینه ها به نسبت تجهیزات سالن و تکنسین خدمات متفاوت است.

نوع خدمات هزینه
کراتینه و صافی مو ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان
کراتین و پروتئین تراپی ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کراتین و ابریشم سازی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
خدمات پروتئین و کراپلکس تراپی مو ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان

مدرک دوره ابریشم سازی مو

مدرک دوره آموزش ابریشم‌ سازی مو یا کوکتل چیست؟

دوره‌های آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای هستند. سرفصل‌های این دوره بر اساس آخرین آپدیت‌های آموزشی این سازمان تدوین شده و کیفیت دوره با نظارت مستقیم بازرسان سازمان فنی و حرفه‌ای ارزیابی می‌شود. به همین دلیل  هنرجویان در پایان دوره‌ در صورت کسب نمره بالا، مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای را دریافت می‌کنند.

فراگیران می‌توانند باتکیه‌بر اعتبار بالای این مدرک شانس خود را برای تاسیس سالن‌های زیبایی معتبر امتحان کنند یا به‌عنوان آرایشگر تخصصی احیای مو در مجموعه‌‌های زیبایی مشغول به کار شوند. همچنین می‌توان با استفاده از این مدرک برای اخذ ویزای کاری بیش از ۱۴۰ کشور عضو سازمان بین‌المللی کار نیز اقدام کرد.

آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل

با ایران آموزشگاه در بهترین دوره‌های ابریشم سازی مو ثبت نام کنید

برای ثبت نام در بهترین دوره آموزش ابریشم سازی مو یا کوکتل کار سختی پیش روی شما نیست. فقط کافی است با استفاده از مراکز لیست شده در ایران آموزشگاه، به اطلاعات مراکز آموزشی مورد نظرتان دسترسی پیدا کرده در بهترین مجموعه متناسب با شرایط خود ثبت نام کنید. دوره‌های معرفی شده در سایت ما از تخصصی‌ترین دوره‌های کشور هستند که در این زمینه به شما کمک فراوانی می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *