جدید ترین مدل ابرو

زیبایی ابرو؛ یکی از عناصر تکمیل کننده زیبایی

یک آرایش موفق، به جزییات صورت بستگی دارد. ابرو،قسمتی از صورت که هرگز نباید از توجه ویژه به آن غافل شوید. بسته به شکل و رنگ ابروها، آن‌ها می‌توانند به طور کامل ظاهر چشمان شما و کل صورت را تغییر دهند. اگر می‌خواهید زیبایی خود را ارتقا دهید، توصیه می‌کنیم ازاین عضو مهم به‌سادگی عبور نکنید.

با وجود تغییرات اساسی در صنعت مد و میکاپ، به‌طبع مدل‌ها و ابزارهای این حرفه نیز تغییر می‌کند. برای داشتن ابروهایی خاص و زیبا، شما نیازمند شناخت و کسب اطلاعات از انواع مدل‌های ابرو، و کاربرد آن‌ها بسته به فرم صورت فرد هستید. در این مقاله جدیدترین مدل مدل ابرو امسال را به شما معرفی می‌کنیم و هرکدام از این مدل‌های ترند را شرح می‌دهیم. اگر از علاقه مندان حوزه آرایش هستین، دوره آموزش اصلاح ابرو، راهنمای خوبی برای معرفی این دوره پرکاربرد است.

جدید ترین مدل ابرو

چرا فرم و میکاپ ابرو مهم است؟

فرم دادن به ابروها کار ساده‌ای است که می‌تواند تغییرات بزرگی در ویژگی‌های صورت افراد ایجاد کند. اغلب اوقات، بسیاری از مردم تاثیر عظیمی که ابروها بر ظاهر کلی آن‌ها می‌گذارد را نمی‌دانند. با این حال، حفظ شکل ابروها با کمک یک متخصص این حرفه می‌تواند بیشتر از بسیاری از درمان‌های زیبایی دیگر برای بهبود ظاهر صورت افراد انجام بپذیرد.

یکی از مزایای شناخت و اجرای جدیدترین مدل مدل ابرو امسال این است که می‌توانند به افراد کمک کنند ظاهری جوان‌تر داشته باشند. وقتی ابروها با قوس مناسب شکل می‌گیرند، درواقع می‌توانند چشم‌ها را بیشتر باز کنند، نه‌تنها میکاپ کردن ابروها چشم‌ها را باز می‌کند، بلکه فضای بیشتری را برای سایه چشم، کانتورینگ و سایر ترفندهای آرایشی که می‌تواند به پنهان کردن علائم پیری کمک کند، می‌دهد.

داشتن ابروهای زیبا پایه‌ای عالی برای آرایش کامل صورت است، اما برای ظاهر بدون آرایش نیز ایده آل هستند. ابروهای آراسته به شما این امکان را می‌دهد که حتی بدون آرایش، با زیبایی طبیعی خود بدرخشید.

وقتی مزایای رسیدگی به ابروها در نظر می گیرید، جای تعجب نیست که پیدایش مدل‌های متنوع برای آراستن ابروها در صنعت آرایش و مد به این داغی باقی مانده است. ابروهای زیبا و چشمگیر می توانند شکل و تقارن را برای صورت ایجاد کنند.

ابروها قابلیت این را دارند که ساختار مشخصی را به صورت شما اضافه کنند، همچنین ابروهای زیبا نشان‌دهنده تایپ شخصیتی شما نیز هستند. شما با در اختیار داشتن طیف وسیعی از جدیدترین مدل مدل ابرو امسال، می‌توانید مزایای ذکر شده میکاپ ابرو با  اجرای انواع مدل‌های آرایش این عضو مهم را برای خود به ارمغان بیاورید. در ادامه جدیدترین مدل‌های میکاپ و فرم ابروها را به شما معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین مدل مدل ابرو امسال

همانطور که ذکر شد برای داشتن ابروهایی جذاب و خاص، نیاز به شناخت مدل‌های جدیدی دارید که به‌تازگی توسط متخصصان حرفه آرایشگری عرضه شده‌اند. شما می‌توانید با مشاهده این مدل‌های برتر ابرو با توجه به شکل صورت خود، مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

ابروی کرکی

ابروی کرکی

۱. ابروهای کرکی

ابروهای کرکی از جدیدترین مدل‌های ابرو در سال ۲۰۲۴ هستند. در این نوع میکاپ ابتدا ابروها به‌دقت با اسپری مو یا موم برس می‌شوند. نتیجه این مدل در نوع خود بی‌نظیر است. ابروهای کرکی برای شما ظاهری قوی و بی عیب را به‌همراه دارند که می‌توانید با انتخاب این مدل محبوب ابروهای خود را متراکم کنید و زیبایی صورت خود را ماندگار کنید.

ابروی سفید

ابروی سفید

۲. ابروهای سفید

ما شاهد ظاهر شدن مدل ابروی سفید شده در کت واک‌ها و چهره افراد مشهور در سال جاری بوده‌ایم. افزایش ۲۴۶ درصدی جستجوهای شبکه اجتماعی  Pinterest از ابتدای سال، نمایان‌گر علاقه افراد به این مدل ابرو هستیم.

در حال حاضر، محصولات حرفه‌ای زیادی برای سفید کردن ابرو وجود دارد، با توجه به اینکه فقط باید یک ماه و نیم صبر کنید تا ابروها دوباره به رنگ طبیعی خود بازگردند، وهمیشه می‌توانید بلافاصله آنها را دوباره رنگ کنید، هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که به طور جدی از این مدل جذاب استفاده نکنید.

ابروی باریک

۳. ابروهای باریک

جالب است بدانید که پس از منسوخ شدن مدل ابروهای باریک در دهه ۹۰ میلادی، این مدل ابرو  توسط چهره‌های شاخص سینما و مد دوباره پا به عرصه میکاپ بانوان گذاشته‌ است. در این مدل، ابروها به شکل باریک و کاملا منحنی تغییر می‌کنند، اما بدون اینکه بیش از حد نازک یا مصنوعی شوند. اجرای ابروهای لاغر به دو صورت قابل اجرا است. در این روش میکاپ به طور موقت ابروها را با یک کانسیلر قوی می‌پوشانند تا به فولیکول‌های مو آسیبی وارد نشود.

ابروی صاف

۴. ابروهای صاف

ابروهای صاف برای علاقه‌مندان خود مزایای زیادی دارد. اگر چشم‌های درشت و موهای تیره دارید، می‌توانید به کمک این مدل ابرو به زیبایی خود بیفزایید. در این مدل جدید، دم ابرو کمی بلند می‌شود تا چشم‌ها جذاب‌تر جوان و شاداب به نظر برسند. همچنین باعث می‌شود صورت کشیده نشان داده شود تا خطوط جداکننده گونه و چانه نمایان شوند.

ابرو رنگین کمان

ابرو رنگین کمان

۵. ابروهای رنگین کمان

ابروهای رنگین کمان نیز یکی از جدیدترین مدل مدل ابرو امسال است. به گفته یکی از مطرح‌ترین طراحان مد سال ۲۰۲۴، سال ابروهای رنگی ‌می‌باشد.این میکاپ ابرو به‌راحتی برای کسانی که ابروهای آشفته یا به طور طبیعی روشن دارند بسیار کاربردی است.

گزینه‌های زیادی برای رسیدن به این ظاهرابرو با آرایش وجود دارد. در این مدل، از ریمل رنگارنگ برای آرایش  ابروها استفاده می‌شود. همچنین در این روش از رنگ‌هایی مانند: قرمزو شاه‌بلوطی برای  ایجاد یک گرمای خاص به ابروها کاربرد دارند.

مدل ابرو طبیعی

مدل ابرو طبیعی

۶. ابروهای نچرال

برخلاف نام این مدل، ابروهای نچرال مدل جدیدی از میکاپ ابرو است که طرفداران بسیاری دارد. با وجود مدل‌های  هیجان انگیزی که می‌آیند و می‌روند، یک ابروی مرتب هرگز از مد نمی‌افتد. ابروهای نچرال، پس از آغاز همه‌گیری کووید-۱۹ با ابروهای ضخیم و تیره جایگزین شده‌اند.

جیمی لانگ، طراح برجسته HD Brows به‌تازگی اظهار نظر جالبی راجع به این مدل محبوب کرده‌است. او می‌گوید با استفاده از یک مداد ابروی ظریف می‌توان خطوط نازک و پر در شکاف ابروها یک زیبایی طبیعی ایجادکرد. او می‌افزاید: در این مدل می‌توانید از یک رنگ سبک با تکنیک حرکت دادن ریمل یا مداد به سمت بالا روی ابروها یک ترکیب نچرال ایجاد کنید. این روش همچنین می‌تواند با حجم‌دهی و ایجاد موج‌های زیبا در ابرو، با حفظ  ظاهر طبیعی به‌عنوان یک پایه اصلی در نگهداری ابرو به‌کار گرفته شود.

مدل ابروی میکروبلیدینگ

مدل ابروی میکروبلیدینگ

۷. ابروی میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ ابرو شامل روشی است ظاهر ابروهای شما را بهبود می‌بخشد. یکی از جدیدترین مدل مدل ابرو امسال، روش  میکروبلیدینگ به‌شمار می‌رود. میکروبلیدینگ توسط یک تکنسین آموزش‌دیده انجام می‌شود، اگرچه سطح و نوع آموزش بسته به ایالت متفاوت است.

تکنسین آموزش دیده با استفاده از یک ابزار مخصوص ابروها را با دقت هاشور می‌زند. این روش که از ابزار خاصی برای هاشور زدن ابروها استفاده می‌کند، اساسا پوست ابروهای شما را برش می‌دهد و رنگدانه را در برش‌های کاشت قرار می‌دهد. این شامل صدها ضربه کوچک است. تاثیر ابرو در زیبایی غیر قابل انکار است. از این رو بهتر است حتما سالنی که انتخاب میکنید جز لیست کل سالن های کشور باشد که از نتیجه کار خیالتان راحت باشد.

ایران آموزشگاه؛ معیاری معتبر برای یافتن جدیدترین مدل مدل ابرو امسال

برای اجرای مدل‌های میکاپ ابرو که نقش به‌سزایی در زیبایی ظاهرشما دارند، نیاز به آشنایی با مراکز معتبر انجام این نوع آرایش هستید. به‌منظور پیدا کردن مجموعه‌ای با‌کیفیت که به ظاهر و ابروهای شما اهمیت بدهد باید اطلاعات کافی و معیارهای مناسبی را از این مراکز در اختیار داشته باشید.

ایران آموزشگاه، برترین موسسه اطلاعاتی و آگاهی‌بخشی ایران با سابقه‌ای درخشان در معرفی و شرح مراکز میکاپ ابرو می‌تواند شما را در پیدا کردن بهترین مجموعه‌های آرایشی بانوان راهنمایی کند همچنین کسانی که قصد دیدن آموزش میکاپ ابرو را نیز دارند با مراجعه به وبسایت ما می‌توانند لیست مراکز آموزش آرایش کل کشور در ایران را بیابند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *