جدیدترین مدل میکرو ابرو امسال

میکروبلیدینگ ابرو با جدیدترین مدل میکرو ابرو امسال

حالت ابروها در زیبایی چهره تاثیرات زیادی می‌گذارد و باعث می‌شود که زیبایی چشم‌ها و پوست صورت نیز به بهترین شکل نمایان شود. روش‌های متعددی برای حالت‌دهی و طراحی ابرو وجود دارند و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، میکروبلیدینگ است. میکروبلیدینگ روشی نیمه‌دائمی برای طراحی و فرم‌دهی به خطوط ابرو است و امروزه افرادی زیادی برای دریافت خدمات میکرو ابرو به مراکز زیبایی مراجعه می‌کنند. با گسترده‌تر شدن تکنیک‌های آرایشی، مدل‌های زیادی برای فرم‌دهی و پرپشت ‌کردن ابرو معرفی شده‌اند. بسیاری از افراد به‌جای روش‌های دائمی پرکردن ابرو مانند تاتو، ترجیح می‌دهند از خدمات میکرو ابرو استفاده کنند. در این مطلب با محبوب‌ترین و جدیدترین مدل میکرو ابرو آشنا می‌شویم.

میکروبلیدینگ ابرو

منظور از میکروبلیدینگ یا میکرو ابرو چیست؟

شما می‌توانید با انتخاب بهترین مدل و فرم ابرو در روش میکرو ابرو، تغییری اساسی در حالت چهره خود ایجاد کنید. زنانی که ابروهای کم‌پشتی دارند و از زیبایی ابروهای پرپشت آگاه هستند، سعی می‌کنند که با استفاده از مداد ابرو، ژل و سایه ابروهایشان پرپشت‌تر به‌نظر برسد. در حالی که میکروبلیدینگ روشی نیمه‌دائمی است و بهترین نتیجه را در زیبایی ابروها دارد. در این روش به‌وسیله قلمی که از چندین سوزن تشکیل شده است، با استفاده از رنگدانه‌های مخصوص، خطوط نازک و باریکی در نواحی خالی ابروها کشیده می‌شوند که شباهت زیادی به تار مو دارند. این روش فرم‌دهی ابرو با تاتو و فیبورز ابرو شباهت‌های زیادی دارد و به دلیل محبوبیت و مزایای زیاد آن، در چندین روش و مدل متنوع اجرا می‌شود.

انواع تاتو ابرو

معرفی جدیدترین مدل‌های میکرو ابرو امسال

میکروبلیدینگ ابرو به‌عنوان یکی از جدیدترین خدمات مراکز زیبایی برای فرم‌دهی به ابرو، در روش‌های زیادی انجام می‌شود و با توجه به فرم صورت و چشم‌ها مدل‌های گوناگونی نیز دارد. حالت چهره و فرم ابروهای طبیعی شما، مهم‌ترین فاکتورها در تشخیص بهترین مدل میکرو ابرو هستند. بنابراین همواره به‌خاطر داشته باشید که مناسب‌ترین مدل برای صورت گرد، الزاما بهترین گزینه برای صورت‌های کشیده نیست. میکاپ-آرتیست‌های حرفه‌ای که به‌صورت اصولی تعلیم دیده‌اند، با توجه به حالت پلک‌ها و چشم‌ها، تناژ پوست، سن مشتری، فرم صورت، تقاضای مشتری، حساسیت پوست و … بهترین مدل را پیشنهاد می‌کنند. در ادامه با انواع روش‌های میکروبلیدینگ و جدیدترین مدل میکرو ابرو امسال آشنا می‌شویم.

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو

۱. فیبروز؛ جدیدترین مدل میکرو ابرو امسال

یکی از رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روش‌هایی که زیرمجموعه میکرو ابرو است، فیبروز ابرو است. در بین بهترین مدل‌های میکرو ابرو، فیبروز طبیعی‌ترین ظاهر را دارد و حتما پیش از مراجعه به مراکز زیبایی برای فیبروز، لازم است که از صلاحیت و مهارت آرایشگران مطمئن شوید. علاوه بر مهارت آرایشگران، کیفیت مواد و رنگدانه‌ها نیز در اجرای اصولی فیبروز اهمیت زیادی دارد. فیبروز علاوه بر فرم‌دهی و پرپشت نشان دادن ابروها، ظاهر طبیعی‌تری نسبت به سایر روش‌ها دارد و باعث افزایش تراکم ابروها می‌شود. دستگاه فیبروز دارای سوزن‌های ریز است و روی سطح پوست کشیده می‌شود. سوزن‌ها در این روش در عمق کمی وارد پوست می‌شوند و به همین دلیل نیز لازم است که پس از اجرای فیبروز نکات نگهداری را جدی بگیرید.

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو

۲. نانو بلیدینگ؛ یکی دیگر از جدیدترین مدل‌های میکرو ابرو امسال

روش نانو بلیدینگ با فناوری‌های نانو در چند سال اخیر طرفداران خود را پیدا کرده است. در این روش از تیغه‌های نانو استفاده می‌شود که تفاوت آن‌ها با سایر روش‌ها، در ضخامت تیغه‌ها است. تفاوت میزان ضخامت تیغه‌ها در روش نانو بلیدینگ ابرو، منجر به ایجاد هاشورهایی شده است که ظریف‌تر از حالت عادی به‌نظر می‌رسند. همچنین یکی دیگر از مزایای این روش، احتمال اندک پخش‌شدگی رنگدانه‌ها پس از تزریق است. این مساله باعث می‌شود که میکروبلیدینگ در این روش طبیعی‌تر و زیباتر به‌نظر برسد.

میکروشیدینگ ابرو

میکروشیدینگ ابرو

۳. میکروشیدینگ ابرو

همان‌طور که از نام این روش، یعنی میکروشیدینگ، مشخص است، در این روش هاشورها در کنار سایه‌هایی اجرا می‌شوند که منجر به طبیعی‌تر شدن میکرو ابرو می‌شود. ترکیب سایه و هاشور علاوه بر متراکم و پرپشت نشان دادن ابروها، باعث می‌شود که در ظاهر نشانه‌هایی از تزریق مشخص نباشد و ابروهای شما زیباتر به‌نظر برسد. معمولا در تمام روش‌های میکرو ابرو، در قسمت تاج ابرو هاشورهای موازی اجرا می‌شوند و بخش‌های باقی‌مانده با سایه پر می‌شوند. در نتیجه این روش، ابروها آراسته و پرتر به‌نظر می‌رسند. البته این تکنیک مهارت و ظرافت زیادی را می‌طلبد و تنها آرایشگران حرفه‌ای از پس آن برمی‌آیند.

دیجیتال بلیدینگ ابرو

دیجیتال بلیدینگ ابرو

۳. دیجیتال بلیدینگ

دیجیتال بلیدینگ به‌عنوان جدیدترین مدل میکرو ابرو امسال، یک روش نوین در میکروبلیدینگ می‌باشد. این روش در چند سال اخیر در ایران معرفی شده است و در زمان کوتاهی مشتریان خود را پیدا کرده است. در روش دیجیتال بلیدینگ، به‌جای استفاده از نیروی دست برای کنترل تزریق رنگدانه‌ها به زیر پوست، تمام مراحل تزریق به‌صورت دیجیتال و با کمک دستگاه‌های میکرو انجام می‌شود. استفاده از ماشین‌آلات و دستگاه‌های پیشرفته، احتمال خطا و اجرای غیراصولی را به حداقل می‌رساند. این دستگاه با ظرافت و دقت بالا، از پس تمام تکنیک‌های مرسوم میکروبلیدینگ برمی‌آید و نتیجه تزریق با آن، به‌عنوان یکی از روش‌های دائمی آرایش ابرو به‌شمار می‌آید.

میکروبلیدینگ با ‌روش FNB

۴. میکروبلیدینگ با ‌روش FNB؛ جدیدترین مدل میکرو ابرو امسال

میکروبلیدینگ با روش FNB، برای افرادی که قصد دارند علاوه بر تزریق رنگدانه و پرپشت کردن ابروها، به‌صورت همزمان از لیفت ابرو نیز استفاده کنند، گزینه‌ای ایده‌آل است. در این روش هاشورها به‌شکلی روی ابرو کشیده می‌شوند که همزمان باعث کشیدگی و لیفت ابرو نیز می‌شوند. روش FNB برای میکرو ابرو، تغییرات زیادی در حالت ابرو و چهره شما ایجاد می‌کند و شما با مراجعه به آرایشگران حرفه‌ای، از زیبایی نتیجه این روش میکرو ابرو، رضایت کامل خواهید داشت.

بلد بروز ابرو

بلد بروز ابرو

۵. بولدبروز ابرو

بولدبروز ابرو نیز مانند میکروشیدینگ، روشی است مرکب از هاشور و سایه. بنابراین این روش با روش میکروشیدینگ از این لحاظ شباهت دارد؛ با این تفاوت که در این روش، رنگدانه‌ها به‌مقدار بیشتری در قسمت تاج ابرو تزریق می‌شوند. در حقیقت، تزریق در این روش، متمرکز بر قسمت تاج ابرو است. این روش برای افرادی که از نازکی و کم‌پشت بودن ابروهای خود گلایه دارند، بهترین روش است. با توجه به نام این روش، با روش بولدبروز ابروهایتان بیشتر از سایر روش‌های میکرو، برجسته و بولد به‌نظر می‌رسد و به چهره شما شادابی و جوانی منحصربه‌‌فردی می‌بخشد. روش بولدبروز نیز مانند سایر روش‌های میکروبلیدینگ با تیغه‌ها و سوزن انجام می‌شود.

ما مجموعه ای از لیست برترین سالن تاتو کشور را در غالب لیستی آماده کرده ایم تا شما براحتی سالن تاتو مورد نظر خود را در شهر خود بیابید.

هزینه میکروبلیدینگ ابرو

عوامل موثر در هزینه میکرو ابرو

هزینه میکروبلیدینگ به عوامل مختلفی بستگی دارد و اولین اصلی که باید در تزریق رعایت کنید، مراجعه به مراکز معتبر است. پیش از هر چیزی لازم است که از مهارت و صلاحیت پیگمنتر و اعتبار آرایشگاه اطمینان حاصل کنید.

برخی از عوامل موثر در هزینه میکروبلیدینگ عبارتند از:

  • روش و مدل: هر روش و مدل میکرو ابرو، با تجهیزات خاص خود اجرا می‌شود و همین مساله در هزینه‌های اجرا تاثیرگذار است. همچنین برخی از روش‌های پیچیده‌تر، ظریف‌تر و حساس‌تر از سایر روش‌ها هستند و این مساله نیز باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود
  • میزان مهارت آرایشگر: هر چه مهارت و اعتبار پیگمنتر و میکاپ‌آرتیست بیشتر ثابت شده باشد، خیال شما در زمان تزریق و پس از اجرا راحت‌تر خواهد بود. طبیعتا افراد ماهر در مراکز معتبر، نسبت به مراکزی که به‌صورت غیراصولی و غیرقانونی خدمات زیبایی ارائه می‌کنند، هزینه بیشتری را درخواست می‌کنند
  • انواع رنگ‌ها و تیغه‌های مورداستفاده: رنگدانه‌های موجود در بازار که برای میکروبلیدینگ استفاده می‌شوند، انواع و کیفیت گوناگونی دارند. همچنین تیغه‌ها و سوزن‌های یک‌بارمصرف باکیفیتی نیز در دسترس هستند که نسبت به محصولات معمولی گران‌تر هستند. بنابراین کیفیت تجهیزات مورداستفاده در تزریق نیز در هزینه میکرو موثر است

مضاف بر موارد گفته شده تخصصی تکنسین ابرو نیز بسیار در خروجی کار مهم است. پس بهتر است سالن میکرو ابروی خود را از بین بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو تهران انتخاب کنید تا خیالتان از نتیجه کار راحت باشد.

برای دوری از عوارض احتمالی میکرو ابرو به مراکز معتبر مراجعه کنید

تراکم ابروها در زیبایی چهره تاثیرگذار است. افرادی که ابروهای نازک و کم‌پشت دارند، برای متراکم کردن ابروها با روش‌های متنوعی مواجه هستند. یکی از بهترین روش‌ها میکروبلیدینگ است که در چندین روش انجام می‌شود و افراد با آشنایی با نحوه اجرای آن‌ها می‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند و تغییری اساسی در زیبایی چهره خود ایجاد کنند. انواع مدل‌های میکروبلیدینگ به‌صورت روزانه محبوب‌تر می‌شوند و افراد زیادی میل به یادگیری این تکنیک دارند. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد قصد یادگیری این تکنیک آرایشی را دارید، می‌توانید از طریق سایت ایران آموزشگاه از شرایط برگزاری بهترین دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ مطلع شوید.

سوالات متداول

معایب میکروبلیدینگ چیست؟

ماندگاری کم، حساس بودن فرایند اجرا، ضخیم‌تر بودن هاشورها نسبت به تار مو، احتمال بروز حساسیت برای برخی از افراد، تخریب بافت پوستی با کشیده شدن تیغه روی پوست و … برخی از معایب این روش هستند.

مراحل میکرو ابرو چیست؟

مشاوره و انتخاب مدل، بی‌حس کردن، ترسیم اسکچ و فرم اولیه، تزریق رنگدانه‌ها و تمدید آن پس از یک ماه، مراحل میکرو ابرو هستند.

پس از میکرو ابرو چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

خودداری از فعالیت‌های سنگین که باعث تعریق می‌شوند، دوری از تابش شدید و مستقیم خورشید، استفاده از آنتی‌باکتریال و وازلین، دوری از اسیدها و رتینوئیدها و … برخی از نکات نگهداری از میکرو ابرو هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *