تتو دست شادمهر چیست

تتوی دست شادمهر عقیلی چیست؟

شادمهر عقیلی به عنوان یکی از برترین خواننده‌های پاپ در سراسر ایران طرفداران بسیاری دارد که همواره آثار او را ستایش می‌کنند. چرا که آهنگ‌های شادمهر حتی پس از گذشت سال‌ها در ذهن شنوندگان باقی مانده‌اند. علاقه شدید طرفداران به شادمهر باعث شده است که بسیاری از افراد بخواهند یک تتو مشابه تتو دست شادمهر عقیلی داشته باشند. شادمهر بر روی دست‌های خود چند تتو مختلف دارد که قطعا برای طرفداران جذاب است. اگر می‌خواهید بدانید تتو دست شادمهر چیست، این مطلب را بخوانید.

مطلب مفید: اگر علاقمند به دنیای موسیقی هستید و فکر میکنید استعداد خوانندگی یا ساز زدن را دارید حتما پیشنهاد میکنم به یکی از کلاس های موسیقی خوب در تهران مراجعه کنید تا دوره های موسیقی را بصورت اصولی یادبگیرید.

تتوی دست شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی یکی از پرطرفدارترین آرتیست‌های ایرانی است

یکی از پرطرفدارترین آرتیست‌های ایرانی یعنی شادمهر عقیلی در هفتم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و نوجوانی و جوانی خود را نیز در تهران سپری کرد. شادمهر از همان دوران نوجوانی خود علاقه شدیدی به زمینه موسیقی داشت و همین باعث شد که در جوانی، یک آهنگ‌ساز، نوازنده و ترانه‌سرای حرفه‌ای شود. شادمهر عقیلی بعد از این که اولین آلبوم موسیقی خود را منتشر کرد، خیلی سریع معروف شد. این معروفیت به همراه محبوبیت با بازی در فیلم سینمایی پر پرواز نیز افزایش بیشتری پیدا کرد. شادمهر بعد از بازی در این فیلم به کانادا و سپس به آمریکا مهاجرت کرد.

اگر کمی درباره شخصیت شادمهر تحقیق کنید، خواهید فهمید که این پاپ استار محبوب، یک شخصیت احساساتی و سرزنده دارد. تتوهای دست شادمهر نیز این مساله را تایید می‌کنند. در ادامه این تتوها و معانی آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

 

 

متن عاشقانه بر روی دست شادمهر عقیلی

معروف‌ترین تتو دست شادمهر عقیلی یک متن عاشقانه است. مخاطب این متن کسی  نیست جز همسر شادمهر عقیلی. جالب است که بدانید این تتو، عینا بر روی دست همسر شادمهر نیز هک شده است تا یادآور عشق عمیق میان آن‌ها باشد. متن زیر، متن تتوی عاشقانه دست شادمهر عقیلی و همسرش است:

Write for her on piece of me, To be with her every time , Every where, For her joy, The one and only love in my life, Until my heart stop.

روی تکه‌ای از بدنم برای او می‌نویسم که همیشه و همه‌جا با او باشم تا او شاد باشد. همان کسی که تنها عشق زندگی من است تا زمانی که قلبم از کار بایستد.

 

عکس تتو دست شادمهر و همسرش میا

 

عکس تتو دست شادمهر و همسرش میا

متن عاشقانه بر روی دست شادمهر عقیلی

تاتو شادمهر

تتوی دست شادمهر

تتوی دست شادمهر

تتو نمادهای پاسور بر روی دست شادمهر

شادمهر علاوه بر تتوی عاشقانه‌ای که به‌صورت مشترک با همسر خود انجام داده است، یک تتوی دیگر از نمادهای بازی پاسور بر روی دست چپ خود دارد. معانی چهار علامت پیک، دل، خشت و خاج در بازی پاسور عبارت‌اند از:

  • پیک: نمادی از مرگ
  • دل: نمادی از عشق و مهر
  • خاج: نمادی از جنگ و نزاع
  • خشت: الماس و نمادی از ثروت

تاتو شادمهر

تتوی پاسور

شادمهر نام دخترش را تتو کرده است

شادمهر عقیلی و همسرش میا صاحب یک دختر به نام ملینا هستند. این پاپ استار محبوب نام دخترش را نیز با فونت فارسی برای دستش تتو کرده است. جالب است که بدانید این تتو نیز بر روی دست شادمهر با فونت فارسی دیده می‌شود. در حالی که همسر شادمهر اصلیتی فیلیپینی-آمریکایی دارد.

پلی لیست موسیقی؛ تتوی متفاوت دست شادمهر

تا به اینجای کار متوجه شدیم که شادمهر علاقه شدید به تتو کردن علایقش دارد. شادمهر به‌واسطه علاقه شدیدش به موسیقی، طرح یک پلی لیست موسیقی را نیز بر روی مچ دستش تتو کرد است. این تتو با فعالیت شادمهر و حرفه او ارتباطی مستقیم دارد و معنی آن نیز کاملا واضح است. ناگفته نماند که عکس بالایی مربوط دست شادمهر نیست، اما طرح تتو شادمهر دقیقا مشابه عکس بالا است.

پلی لیست موسیقی تتوی دست شادمهر

چگونه تتو آرتیست شویم؟

هنر تتو این روزها آن‌قدر جذاب شده است که حتی شادمهر عقیلی نیز چندین طرح را بر روی دستان خود ایجاد کرده است. امروزه تتو به‌عنوان یکی از معیارهای زیبایی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. تتو در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و قطعا فرصت‌های کاری بزرگی را برای تتو آرتیست‌ها ایجاد می‌کند. با شرکت در یک دوره آموزش تاتو بدن می‌توان مهارت تاتو را یاد گرفت و از این طریق درآمد بالایی را کسب کرد. البته برای موفقیت در این زمینه کاری باید آموزش‌های لازم را در یک مرکز معتبر فرا بگیرید که قبلا اعتبار و استاندارد بودن آن ثابت شده است.

معنی تاتو شادمهر

معنی تاتو شادمهر مورد توجه بسیاری از علاقمندان این خواننده محبوب قرار گرفته است. تاتوهای بدن طرح‌های موقتی یا دائمی هستند که به‌سختی پاک می‌شوند. این تاتوها معمولاً با معنا و مفهوم خاصی روی بدن حک می‌شوند و دارای اشکال مختلف مانند گل، گیاه، حیوانات، طرح‌های هنری، قلب، ستاره، نوشته و… هستند. شادمهر یکی از خواننده‌های مورد علاقه ایرانی است که روی دست خود تاتوهای مختلفی دارد. یکی از تاتوهای شادمهر که توجه افراد احساسی را به خود جلب کرده یک نوشته عاشقانه است. تاتو شادمهر و معنی آن در زیر بیان شده است.

Write for her on piece of me, To be with her every time , Every where, For her joy, The one and only love in my life, Until my heart stop

روی تکه‌ای از بدنم برای او می‌نویسم که همیشه و همه‌جا با او باشم تا او شاد باشد. همان کسی که تنها عشق زندگی من است تا زمانی که قلبم از کار بایستد.

بهترین دوره‌ها را از ایران آموزشگاه بخواهید

اگر به دنبال دورهای آرایشگری فنی و حرفه ای و تتو با کیفیتی بالا هستید، ایران آموزشگاه می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند. در ایران آموزشگاه می‌توانید برترین دوره‌های آموزشی آرایشگری و تاتو بدن و صورت را پیدا کنید و در صورت علاقه به صورت آنلاین در آن‌ها ثبت نام کنید. تمام دوره‌های معرفی‌شده از سوی ایران آموزشگاه در بالاترین کیفیت ممکن هستند و هنرجویان را به بالاترین سطوح مهارت می‌رسانند. برای مشاهده مراکز آموزش تاتو خوب در ایران بهتر است صفحه ” بهترین کلاس تاتو ” را مشاهده کنید.

 

سوالات متداول

شادمهر چه تتوهایی بر روی دستانش دارد؟

شادمهر بر روی دستانش یک متن عاشقانه دارد که در آن همسرش را مخاطب قرار داده است. اسم دختر شادمهر نیز بر روی دستان او نیز هک شده است.

فونت تتو دست شادمهر عقیلی چیست؟

شادمهر چند تتو مختلف بر روی دستان خود دارد که هرکدام یک فونت متفاوت دارند. این فونت‌ها را می‌توانید در این مطلب پیدا کنید.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *