تاتو خط چشم

زیباترین خط چشم را برای همیشه تاتو کنید

تاتو خط چشم یک تکنیک آرایش برای کسانی است که می‌خواهند خط چشم همیشگی داشته باشند. به این ترتیب دیگر نیاز نیست هر روز وقت زیادی را برای آرایش چشمان خود اختصاص دهید. این تکنیک که میکروپیگمنتیشن نیز نامیده می‌شود مزایای دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به از بین رفتن افتادگی پلک و پوشاندن محل زخم و لک اشاره کرد. در این صفحه از ایران آموزشگاه با تاتو خط چشم و مزایا و معایب این تکنیک محبوب آشنا می‌شویم.

به دوستان علاقه مند به دنیای تاتو و آرایش دائم پیشنهاد میدهیم حتما از صفحه آموزش آرایش دائم تهران دیدن نمایید. و آموزش حرفه ای را از ابتدا شروع کنید.

تاتو خط چشم

آموزش تاتو خط چشم

برای انجام تاتو خط چشم باید مراحل مشخص را بدون ایراد انجام دهید. اولین گام بررسی ویژگی‌های چهره فرد و فرم صورت او است. شما باید با تماشای مدل چشم مشتری بهترین مدل خط چشم را پیدا کنید و در نهایت با در نظر گرفتن سلیه مشتری انتخاب نهایی را انجام دهید. حتما پیش از هر چیز فاصله ابرو و خط چشم را بسنجید تا میزان نازک یا پهن بودن خط چشم را تعیین کنید. هرچقدر این فاصله بیشتر باشد باید تاتو خط چشم را پهن‌تر کنید. حتما طرح نهایی را بر روی کاغذ بکشید تا مشتری آن را مشاهده کند، زیرا تاتو خط چشم قابل تغییر نیست و مشتری باید از تمام ابعاد و بخش‌های آن مطمئن شود.

برای شروع عملیات تاتو ابتدا باید پلک را با استفاده از پماد و کرم‌ مخصوص بی‌حس کنید. در صورت حساس بودن مشتری به درد از مواد بی‌حسی‌ مایع استفاده کنید. ورود سوزن به پوست پلک دردناک است و باید مطمئن شوید مشتری را آزار نمی‌دهد. در ادامه باید رنگ مدنظر را تعیین کنید. در تاتو خط چشم معمولا از رنگ مشکی همراه با دو قطره رنگ قرمز استفاده می‌شود تا جلوه زیباتر داشته باشد. این رنگ را باید با استفاده از سوزن دو سر به پوست پلک وارد کنید. سوزن دو سر به دلیل وارد کردن رنگ کافی به پوست برای تاتو خط چشم مناسب‌تر است.

برای شروع تاتو ابتدا سوزن را داخل رنگ کنید و خیلی آرام روی پوست بکشید. باید این کار را خیلی آرام انجام دهید تا همزمان با ورود رنگ کافی به داخل پوست پلک از بروز هرگونه آسیب جلوگیری شود. بهتر است تاتو را از وسط شروع کنید و سپس به سمت اطراف ادامه دهید. در حین انجام تتو پوست پلک را به طور مرتب بکشید و مالش دهید تا دچار چروک یا آسیب نشود. در پایان رنگ‌های باقی مانده را با دستمال پاک کنید و نتیجه نهایی را به مشتری نشان دهید.

تاتو خط چشم

مزایای تاتو خط چشم

تاتو خط چشم چهره شما را برای همیشه زیبا می‌کند و می‌توانید در هر شرایط چشمانی جذاب داشته باشید. این تکنیک تاتو با تغییر فرم چشم‌ها به درشت‌تر دیده شدن آن‌ها کمک می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید و زمان کمتری را برای آرایش روزانه اختصاص دهید. یکی دیگر از مزایای تاتو خط چشم توانایی آن برای پوشاندن نواقص پلک و محل زخم است. همچنین این تاتو افتادگی چشم‌ها را نیز برطرف می‌کند.

معایت تاتو خط چشم

معایب تاتو خط چشم

انجام تاتو خط چشم ممکن است برخی عوارض محدود داشته باشد. پیش از هر چیز توجه داشته باشید که این تکنیک دائمی است و پس از پایان تاتو نمی‌توان آن را پاک کرد. همیشگی بودن این خط چشم برای برخی مزیت و برای برخی دیگر عیب به شمار می‌رود. بنابراین حتما از رنگ و طرح آرایش خود مطمئن شوید. انجام تاتو خط چشم برای کسانی که بیماری‌های پوستی و حساسیت‌های خاص دارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و می‌تواند عفونت و عوارض گوناگون در پی داشته باشد. به طور کلی مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر تا حد زیادی عوارض احتمالی تاتو خط چشم را کاهش می‌دهد.

تاتو خط چشم

نکات مهم درباره تاتو خط چشم

تاتو خط چشم یک تکنیک بسیار حساس است و به مهارت بالا نیاز دارد. اطمینان از سلامت کامل مشتری و نداشتن حساسیت یا بیماری پیش از شروع تاتو بسیار مهم است. دیگر نکاتی که باید پیش از تاتو خط چشم مدنظر داشت عبارتند از:

  • معمولا پس از تاتو شاهد ورم چشمان هستیم. این ورم چند روز پس از انجام تاتو خط چشم برطرف می‌شود و برای درمان سریع‌تر آن می‌توان از کمپرس یخ استفاده کرد
  • باید حداقل تا یک هفته پس از انجام تاتو خط چشم به استخر و سونا نروید
  • استفاده از پماد ویتامین A تا یک هفته پس از تاتو خط چشم به درمان محل زخم کمک می‌کند
  • پس از تاتو خط چشم تا سه روز از تماس آب با آن جلوگیری کنید
  • تا بهبود و درمان کامل محل تاتو خط چشم از عینک آفتابی مناسب استفاده کنید و در معرض نور خورشید قرار نگیرید
  • پس از انجام تاتو تا یک هفته آرایش نکنید. تماس مواد آرایشی با تاتو می‌تواند موجب حساسیت و عفونت شود

قیمت تاتو خط چشم

قیمت تاتو خط چشم

هزینه انجام تاتو خط چشم به مهارت تاتوکار، کیفیت مواد مصرفی، تجهیزات تاتو و مرکز ارائه‌دهنده خدمات بستگی دارد. انجام تاتو خط چشم فرایندی بسیار حساس است، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه آسیب و اشتباه جبران‌ناپذیر به دنبال دریافت بهترین خدمات را از متخصصان و مراکز معتبر باشید. هزینه انجام تاتو خط چشم از ۷۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

اگر علاقه مند به آموزش تاتو هستین و از شهریه آن اطلاعات دقیقی ندارید. در مقاله های پیشین مطالب جامعی در رابطه با هزینه آموزش تاتو خدمت شما ارائه داده ایم.

تاتو خط چشم

با تاتو خط چشم دیگر نگران پاک شدن آرایش خود نباشید

انجام تاتو خط چشم یک تکنیک زیبایی عالی برای داشتن چهره زیبا است. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های معتبر بدون نگرانی تاتو خط چشم را انجام دهید. این شیوه آرایش در طولانی‌مدت موجب صرفه‌جویی قابل توجه در زمان و هزینه می‌شود. همچنین آرایش چشم شما همیشه متقارن و بدون نقص خواهد بود. مراکز آموزشی گوناگون تکنیک خط چشم را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. وبسایت ایران آموزشگاه همیشه آموزش آرایش تهران را برای یادگیری این تکنیک‌ها معرفی می‌کند و می‌توانید از خدمات و مشاوره مجموعه ما بهره‌مند شوید.

سوالات پرتکرار

تاتو خط چشم تا چند سال ماندگاری دارد؟

ماندگاری تاتو خط چشم به نوع پوست بستگی دارد و معمولا بین ۲ تا ۵ سال باقی می‌ماند. ماندگاری این تاتو در پوست‌های خشک و مسن بیشتر از پوست‌های چرب و جوان است.

چه ترکیب رنگی برای تاتو چشم مناسب‌تر است؟

استفاده از رنگ مشکی برای تاتو چشم محبوبیت بیشتری دارد. با اینحال شما می‌توانید با توجه به تناژ پوست خود از رنگ‌های دیگر نیز استفاده کنید. کسانی که تناژ پوستی روشن دارند می‌توانند رنگ‌های مشکی، قرمز و بنفش را استفاده کنند. در تناژ پوستی تیره نیز استفاده از رنگ زرد بسیار زیبا است.

آیا پیش از انجام تاتو باید پرهیز غذایی و دارویی داشته باشیم؟

بله، بهتر است یک روز پیش از انجام تاتو از مصرف دورهایی چون آسپرین و ویتامین E و نوشیدنی‌های کافین‌دار، سیگار و الکلی خودداری کنید. همچنین خوردن آب زیاد به فرایند تاتو بهتر کمک می‌کند.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *