هزینه کلاس تاتو

هزینه کلاس تاتو مقرون‌به‌صرفه است

تاتو یا همان خالکوبی به روشی برای افزایش زیبایی گفته می‌شود که در آن تاتوکار با استفاده از ابزارهای خاص، رنگ‌های تاتو را به لایه‌های زیرین پوست منتقل می‌کند تا نقش‌های مختلف را ایجاد کند. محبوییت بالای خدمات تاتو و درآمد بسیار بالای این رشته باعث شده است که افراد بسیاری به‌دنبال یادگیری تاتو باشند. اما دغدغه اصلی این افراد، هزینه کلاس تاتو است. در یک کلام باید بگوییم با توجه به درآمد ۸ تا ۸۰ میلیونی تاتوکاران، هزینه کلاس تاتو واقعا مقرون‌به‌صرفه است. در این صفحه از ایران آموزشگاه، شهریه کلاس‌های تاتو را بررسی می‌کنیم.

اگر علاقه مند به شرکت در دوره های تاتو هستین و اطلاعات دقیقی از این رشته آرایشی ندارید بهتر است از صفحه “دور آموزش تاتو صورت ” دیدن نمایید.

 

هزینه کلاس تاتو

شهریه کلاس تاتو چقدر است؟

تاتو را می‌توان یکی از روش‌های آرایش دائم دانست که در آن طرح‌های مختلفی با انتقال رنگ به زیر پوست با روش‌های مختلف ایجاد می‌شوند. البته با توجه به روش‌های مختلف آرایش دائم و نیمه‌دائم می‌توانیم دوره‌های تاتو را به دوره‌هایی مانند: دوره میکروپیگمنتیشن، دوره میکروبلیدینگ، دوره فیبروز ابرو و دوره تاتو بدن تقسیم‌بندی کنیم. با این حال معمولا در یک معنای کلی، منظور از دوره تاتو همان دوره تاتو بدن است.

شهریه کلاس‌های تاتو به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم این موارد اشاره کنیم:

  • مکان برگزاری کلاس تاتو و امکانات و تجهیزات در کلاس
  • موقعیت جغرافیایی آموزشگاه
  • شرایط بهداشتی محیط آموزشی
  • مهارت مربی تاتو و سابقه آن
  • شهرت و اعتبار مرکز آموزشی
  • اعتبار مدرک دوره
  • تعداد جلسات دوره و طول هر جلسه
  • روش برگزاری کلاس

هزینه کلاس تاتو

هزینه آموزش تاتو به‌صورت حضوری چقدر است؟

تاتو از جمله آن مهارت‌هایی است که بهتر است به‌طور حضوری و عملی آن را بیاموزید. زیرا بخش اعظم این هنر به مهارت عملی کار با ابزارهای تاتو و اجرای طرح‌ها مربوط است. شما همچنین در کلاس‌های حضوری مواردی مانند: روش ایجاد بی‌حسی، طراحی طرح‌ها بر روی کاغذ، آماده‌سازی ابزارها و مواد مورد نیاز، روش انتقال طرح بر روی پوست ناحیه مورد نظر، طرح‌های تاتو سه بعدی، سایه‌زنی و … را می‌آموزید. شهریه کلاس تاتو حضوری به روش برگزاری دوره نیز بستگی دارد. زیرا این کلاس‌ها ممکن است از انواع گروهی، خصوصی، نیمه‌خصوصی و فشرده باشند.

 

نوع دوره آموزشی
قیمت
کلاس گروهی تاتو ۱ تا ۴ میلیون تومان
کلاس نیمه‌خصوصی تاتو ۱.۵ تا ۷ میلیون تومان
کلاس خصوصی تاتو ۲ تا ۸ میلیون تومان
کلاس فشرده تاتو ۲ تا ۸ میلیون تومان

هزینه دوره ها با توجه به سطح آموزشگاه و تجهیزات مرکز متفاوت است.

هزینه کلاس تاتو

قیمت کلاس تاتو در شهرستان‌ها چقدر است؟

همیشه هزینه کلاس تاتو در شهرستان‌ها کمتر از پایتخت است. به‌طور معمول قیمت کلاس‌های تاتو در شهرستان‌ها چیزی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد کمتر از تهران می‌باشد. برای مثال در بهترین آموزشگاه آرایش دائم در شهر مشهد، قیمت کلاس‌ها عبارتند از:

  • کلاس گروهی: ۱.۵ میلیون تومان
  • کلاس نیمه‌خصوصی: ۲ میلیون تومان
  • کلاس خصوصی: ۲.۵ میلیون تومان

هزینه کلاس تاتو

هزینه آموزش تاتو به‌صورت آنلاین چقدر است؟

دوره‌های تاتو آنلاین نیز در آموزشگاه‌های کشور برگزار می‌شوند ولی تعداد این دوره‌ها بسیار کمتر از دوره‌های حضوری است. در این دوره‌ها مربی تاتو به شما اصول طراحی و انتخاب نقش مناسب، انواع پوست و ویژگی‌های آن‌ها، کاربردهای مختلف تاتو، تکنیک‌ها و ابزارهای سنتی و جدید و … را می‌آموزد. هزینه کلاس تاتو آنلاین عموما بین ۱۰ تا ۳۰ درصد از دوره‌های آموزش حضوری ارزان‌تر است.

هزینه کلاس تاتو

آیا کلاس رایگان تاتو هم وجود دارد؟

در هیچ‌یک از آموزشگاه‌های کشور دوره‌های رایگان تاتو برگزار نمی‌شوند. با این حال این امکان برای شما وجود دارد که برخی ویدئوهای آموزش تاتو را در پلتفرم‌هایی مانند آپارات و یوتیوب تماشا کنید. توجه داشته باشید که این ویدئوها بیشتر مناسب دو گروه از افراد هستند؛ اول افرادی که می‌خواهند به‌طور کلی با تاتوکاری آشنا شوند تا در صورت تمایل در دوره‌های تاتو شرکت کنند و گروه دوم افرادی هستند که در این دوره‌ها شرکت کرده‌‌اند می‌خواهند با طرح‌ها و تکنیک‌های جدید آشنا شوند.

بهترین آموزشگاه تاتو در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های تاتو وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش تاتو در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین آموزشگاه های تاتو پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای تاتو در تهران و ایران:

وارد مطلب زیر شوید

اگر دنبال یک کلاس تاتو معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست بهترین کلاس تاتو تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس تاتو در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

هزینه کلاس تاتو

کلاس تاتو چه محلی است؟

کلاس تاتو مکانی برای آموزش تمامی نکات مرتبط با تاتو و انواع تکنیک‌ها و ابزارهای آن است. در این کلاس شما مطالبی مقدماتی مانند شناخت ساختار پوست بدن و انواع پوست را می‌آموزید. همچنین انواع ابزارهای تاتو به شما معرفی می‌شود و با رنگ‌های تاتو آشنا می‌شوید. در کلاس‌های حضوری همچنین این امکان را دارید که به‌طور عملی طرح‌های تاتو را بر روی پوست مصنوعی اجرا کنید. همچنین در این دوره‌ها نکاتی را درباره مراقبت‌های بعد از تاتو می‌آموزید تا آن‌ها را به مشتریان خود منتقل کنید. بنابراین با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید وارد این حرفه پردرآمد شوید. شما همچنین می‌توانید برای انتخاب بهترین کلاس تاتو، از خدمات ما در زمینه معرفی آموزشگاه‌های برتر در سایت ایران آموزشگاه استفاده کنید.

اگر قصد شما گرفتن خدمات مربوط به تاتو است به شما پیشنهاد میدهیم از صفحه ” بهترین سالن زیبایی ” دیدن نمایید.

 

پرسش و پاسخ

در دوره آموزش تاتو چه موادی آموزش داده می‌شوند؟

از جمله مواردی که در این دوره‌ها می‌آموزید می‌توان به آموزش طراحی، آشنایی با انواع پوست، روش‌های بی‌حسی پوست، مراقبت‌های تاتو و ابزارها و تکنیک‌های تاتو اشاره کرد.

دوره تاتو حضوری در کلاس‌های حضوری چقدر هزینه دارد؟

هزینه کلاس‌های حضوری گروهی در حدود ۱ تا ۴ میلیون تومان است.

تفاوت قیمت کلاس تاتو تهران و شهرستان چقدر است؟

شهریه کلاس تاتو در شهرستان چیزی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر است.

گالری تصاویر

هزینه کلاس تاتو
هزینه کلاس تاتو
هزینه کلاس تاتو
هزینه کلاس تاتو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *