بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس

بهترین کتاب آیلتس برای افزایش نمره رایتینگ

اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید و به دنبال کسب نمره بالا هستید، باید بتوانید به بخش‌های مختلف این آزمون از جمله رایتینگ مسلط شوید. در حال حاضر کتاب‌های مختلفی برای تقویت ” مهارت رایتینگ ” وجود دارند که می‌توانید با مطالعه آن‌ها، در این آزمون بالاترین نمرات را کنید. در این صفحه از ایران آموزشگاه بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس را معرفی کرده‌ایم.

بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس

بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس برای کسب بالاترین نمره

مهارت‌های نوشتاری آیلتس برای هر کسی که به دنبال ادامه تحصیلات عالی، اشتغال یا مهاجرت در یک کشور انگلیسی زبان است ضروری است. آزمون آیلتس مهارت شرکت کنندگان در مهارت‌های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن را ارزیابی می‌کند و نوشتن یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های امتحان است. مهارت‌های نوشتاری یا همان رایتینگ خوب برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس بسیار مهم است، زیرا ۲۵ درصد از نمره کلی را به خود اختصاص می‌دهد. اگر به دنبال کسب نمره بالا در این آزمون هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما بهترین کتاب برای رایتنگ آیلتس را مطالعه کنید تا بتواند مهارت نوشتاری شما را تقویت کند.

در حال حاضر کتاب‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید برای آماده شدن برای شرکت در آزمون آیلتس و تقویت مهارت نوشتاری خود، از آن‌ها استفاده کنید. وجود منابع مطالعاتی زیاد ممکن است باعث ایجاد سردرگمی میان زبان‌آموزان شود و نتوانند از میان منابع و کتاب‌های مختلف، منبع آموزشی مناسب را انتخاب کنند.

ویژگی‌های بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس

اگر به دنبال بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس هستید، باید حتما با ویژگی‌های یک کتاب برتر در این زمینه آشنا باشید. برای این منظور، فاکتورهای مختلفی وجود دارند که باید با توجه به نیاز خود، آن‌ها را اولویت‌بندی کنید.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس عبارتند از:

  • باید ساختار خوبی داشته باشد و توضیح روشنی ارائه دهد
  • باید تمرین‌های تمرینی فراوان، مقاله‌های نمونه و بازخورد آن‌ها را در اختیار داشته باشد
  • باید با آخرین روندهای امتحانی به روز شده باشد
  • استراتژی‌هایی برای نزدیک شدن به سبک نگارشی مورد نظر آیلتس

محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب‌ها برای رایتینگ آیلتس

انواع مختلفی از کتاب‌های رایتینگ آیلتس در بازار موجود است که هر نوع کتاب نقاط قوت و ضعف خود را دارد و بهترین نوع آن به سبک یادگیری و نیازهای فرد بستگی دارد. هنگام انتخاب کتاب، ویژگی‌های کلیدی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم را باید بررسی کنید. در ادامه با برخی از این کتاب‌ها آشنا می‌شویم.

کتاب IELTS Advantage: Writing Skills by Richard Brown and Lewis Richards

کتاب IELTS Advantage: Writing Skills by Richard Brown and Lewis Richards

کتاب IELTS Advantage یک راهنمای عملی در مورد مهارت‌های نوشتاری آکادمیک مورد نیاز برای امتحان ارائه می‌دهد و شامل نمونه مقالات و تمرین‌هایی برای تمرین است. این کتاب ساختار خوبی دارد و انواع مختلفی از مقالات مانند نظرات، بحث و مقاله‌های حل مسئله را پوشش می‌دهد. نویسندگان IELTS Advantage دستورالعمل‌های واضحی را در مورد نحوه نگارش هر نوع مقاله، از جمله استراتژی‌های برنامه‌ریزی و نوشتن ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید از بخش رایتینگ آیلتس نمره بالایی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را از دست ندهید.

کتاب IELTS Writing Task 1 and 2: Academic and General by Mike Wattie

کتاب IELTS Writing Task 1 and 2: Academic and General by Mike Wattie

کتاب IELTS Writing Task 1 and 2 برای داوطلبان آزمون‌های آکادمیک و برای شرکت کنندگان در آزمون آیلتس جنرال کتاب بسیار خوبی است. این کتاب هر دو مقاله Task 1 و Task 2 را پوشش می‌دهد و راهنمایی گام به گام در مورد نحوه نگارش یک مقاله حرفه‌ای را شامل می‌شود. این کتاب به خوبی سازماندهی شده است و حتی اگر دانش بالایی نداشته باشید نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

کتاب IELTS Writing Task 1 and 2 دارای تعداد مقالات زیاد و تمرین‌های آموزشی مختلفی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین Mike Wattie، نویسنده این کتاب، تلاش کرده است تا در هر بخش نکات و راهکارهای مفیدی را برای بهبود مهارت‌های نوشتاری و کسب امتیاز بالاتر در آزمون آیلتس ارائه دهد. این کتاب یک منبع عالی برای خودآموزی، و همچنین برای معلمان و دانش آموزان در کلاس درس است.

کتاب محبوب Target Band 7: IELTS Academic Module

کتاب محبوب Target Band 7: IELTS Academic Module

کتاب Target Band 7: IELTS Academic Module یک کتاب آموزش رایتینگ جامع است که راهبردها و تمرین‌های عملی را برای کمک به حداکثر رساندن امتیاز شما در ماژول آیلتس آکادمیک ارائه می‌کند. این کتاب شامل یک نمای کلی از فرمت آزمون آیلتس، همراه با راهنمایی خاص در مورد نحوه نزدیک شدن به هر بخش است. سبک نگارش نویسنده این کتاب واضح و مختصر است و درک کتاب را برای افراد غیربومی آسان می‌کند. تمرین‌ها و مقاله‌های نمونه چالش‌برانگیز و در عین حال واقع‌گرایانه هستند و به خوانندگان این احساس را می‌دهند که در روز آزمون چه انتظاری دارند.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS از جهات مختلف به عنوان بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس شناخته می‌شود و تمام جنبه‌های این آزمون را با جزئیات کامل پوشش می‌دهد. این کتاب حول چهار مهارت تست شده در آزمون آیلتس ساخته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه اشاره کرد. بخش نگارش یکی از برگ‌های برنده این کتاب است و نمونه‌های متعددی از مقالات، گزارش‌ها و نامه‌ها برای آشنایی با سبک نگارش صحیح Essay در آن قرار دارند.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS توضیحات واضح و مختصری در مورد انواع سؤالات مختلف ارائه می‌دهد و نکات عملی در مورد نحوه برخورد با هر یک ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خرید این کتاب، مهارت نوشتاری یا همان رایتینگ خود را تا حد زیادی تقویت کنید و در آزمون واقعی نیز نمره بالا بگیرید.

بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس

با بهترین کتاب آیلتس می‌توانید بالاترین نمره رایتینگ را بگیرید!

اگر می‌خواهید پیش از شرکت در آزمون آیلتس مهارت نگارش خود را تقویت کنید، باید به سراغ بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس بروید. اما برای یادگیری با راندمان بالاتر، پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس‌های آموزشگاه‌های زبان است. ما در ایران آموزشگاه لیست کاملی از ” برترین آموزشگاه‌ آیلتس ” را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

سوالات متداول

آیا آیلتس جنرال نیز بخش رایتینگ دارد؟

بله. همه آزمون‌های آیلتس دارای بخش نگارش هستند.

بخش رایتینگ آیلتس چند درصد از نمره کل را شامل می‌شود؟

این بخش تقریبا ۲۵ درصد از کل نمره را شامل می‌شود.

بهترین کتاب برای رایتینگ آیلتس چیست؟

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *