بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کوتاه

مدل ناخن باید با انگشتان دست کوتاه تناسب داشته باشد

عوامل مختلفی در انتخاب مدل مانیکور ناخن تاثیر دارند. همان‌طور که رنگ و طرح برای شما مهم است، مدل ناخن نیز باید متناسب با دست شما باشد. برای انتخاب بهترین مدل برای مانیکور انگشتان دست ابتدا باید فرم انگشتان دست خود را در نظر بگیرید. در غیر این صورت جذابیت و زیبایی لازم ایجاد نمی‌شود. اما بهترین مدل کاشت ناخن برای دست کوتاه کدام مدل‌ها هستند؟ در این مطلب با بهترین مدل‌ها آشنا می‌شویم.

مطالب مفید:

 

مدل ناخن متناسب انگشتان دست کوتاه

 بهترین فرم ناخن برای انگشتان کوتاه

اگر به طور طبیعی انگشتان کوتاهی دارید، احتمالا از خود می‌پرسید که چه شکل ناخن‌هایی برای شما بهتر هستند. متخصصان کاشت ناخن بر اساس تجربیات خود، بهترین مدل‌ها را متناسب با فرم دست‌های کوتاه، بلند، لاغر، تپل و … به شما پیشنهاد می‌کنند.شما همچنین باید مدل‌هایی را که برای دست شما مناسب نیستند بشناسید.

برخی از بهترین مدل های کاشت ناخن برای دست های کوتاه عبارتند از:

  • مدل بادامی
  • مدل نوک تیز دراز
  • مدل بیضی

بهترین فرم ناخن برای انگشتان کوتاه

مزایای انتخاب بهترین مدل ناخن متناسب با فرم دست

یک نکته مهم در مورد فرم دادن به ناخن‌ها این است که می‌توانید ظاهر دست‌های خود را به دلخواه تغییر دهید و فرم زیبا و جذابی را به آن‌ها بدهید. افرادی که دست کوتاه دارند باید مدل‌هایی را انتخاب کنند که فرم و ظاهر دست آن‌ها را بلندتر از حالت عادی نشان بدهد. توجه کنید، ممکن است بعضی فرم‌های کشیده بسیار زیبا و عالی به نظر برسند اما کارایی و ظاهر آن‌ها بر روی دست شما مناسب نباشد. پس یکی دیگر از مزایای انتخاب فرم مناسب کاشت ناخن، کارایی آن متناسب با مراسم و نیز شغل شما است. از سوی دیگر تصمیم‌گیری بین مدل‌های مناسب به نظر شما و مشاوره متخصص کاشت ناخن بستگی دارد.

بهترین فرم ناخن برای انگشتان کوتاه

بهترین مدل ناخن برای انگشتان کوتاه کدام مدل است؟

یکی از مهم‌ترین اهداف در تمامی انواع خدمات آرایش، پیرایش و زیبایی، پوشاندن نقص‌ها در کنار افزایش زیبایی است. به‌همین دلیل متخصصان کاشت ناخن برای هر فرم دست، چند مدل را پیشنهاد می‌کنند که ظاهر ایجاد شده برای دست شما بهتر باشد. در ادامه با بهترین مدل‌های کاشت ناخن برای دست کوتاه آشنا می‌شویم.

مدل بادامی؛ مدل کاشت ناخن مناسب برای انگشتان و دست‌های کوچک

ناخن‌های بادامی به‌دلیل تغییر ظاهر انگشتان دست مشهور هستند. آن‌ها ظاهری زنانه و باظرافت را ارائه می‌دهند. به‌همین دلیل است که آن‌ها را می‌توان بهترین مدل برای دستان کوتاه دانست. همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، شکل آن‌ها دقیقا شبیه به مغز بادام است. شما می‌توانید با سوهان زدن نوک ناخن به‌صورت مورب در گوشه‌ها، این ظاهر را به ناخن‌های دست خود بدهید و نوک بادامی شکل را ایجاد کنید.  توصیه می‌شود که آن‌ها را صاف کنید تا جلوه‌ای بادامی داشته باشند. زمانی که این سبک را اعمال کردید، انگشتان دست شما باریک‌تر به نظر می‌رسند. البته ناخن‌های آماده برای کاشت در این مدل نیز وجود دارند.

بهترین مدل ناخن برای انگشتان کوتاه

مدل ناخن نوک تیز و بلند

امروزه مدل نوک تیز و بلند در مانیکور محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. اگر ایجاد ناخن‌های نوک تیز را برای خودتان می‌پسندید و انگشتان و ناخن‌های دست شما کوتاه هستند، می‌توانید از مدل نوک تیز و بلند ناخن استفاده کنید. این مدل باعث می‌شود تا دست و ناخن شما ظاهری بلندتر پیدا کنند. در اصل، دلیل این‌که آن‌ها برای شما بسیار عالی هستند این است که شکل نوک تیز باعث باریک‌تر نشان دادن انگشتان شما می‌شود.

مدل نوک تیز و بلند ظاهری منحصر به فرد را به انگشتان دست می‌دهد و باعث افزایش زیبایی و جلوه بهتر دست‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید بدون کاشت، این مدل را انتخاب کنید و ناخن‌های نوک تیز و بلند داشته باشید، باید ناخن‌تان را مانند بادام سوهان بزنید و سپس نوک آن را بیشتر تیز و اصلاح کنید.

مدل بیضی؛ یکی از بهترین مدل ها برای دست کوتاه

اگر انگشتان کوتاهی دارید و به دنبال شکلی برای افزایش طول انگشتان خود هستید، گزینه سوم برای شما مدل بیضی است. این مدل یک جایگزین کلاسیک و فوق‌العاده برای مدل‌های دیگر است. علاوه‌براین، ناخن‌های بیضی برای نگهداری آسان عالی هستند و مانند نمونه‌های گفته شده در زمان در دست گرفتن اجسام و موبایل مزاحمت ایجاد نمی‌کنند. مدل بیضی‌ به‌راحتی ایجاد می‌شود و همچنین با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف هماهنگی دارد.

مدل ناخن را متناسب با فرم دستتان انتخاب کنید

انتخاب مدل ناخن باید متناسب با فرم دست و انگشت‌ها باشد. در این مطلب بهترین مدل‌های مناسب برای دست کوتاه را به شما معرفی کردیم که عبارتند از: مدل بادامی، مدل بلند و نوک‌تیز و مدل بیضی. همچنین توصیه می‌شود از برخی مدل‌ها که ممکن است کارایی لازم را نداشته باشند خودداری کنید. برای مثال مدل گرد برای دستان شما مناسب نیست و انگشتان شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

ما در مطلب ” بهترین مدل کاشت ناخن برای انواع دست ” بصورت کامل درباره انواع کاشت ناخن برای دست های مختلف صحبت کردیم.

سوالات متداول

بهترین مدل ناخن برای انگشتان کوتاه کدام مدل است؟

متخصصان کاشت ناخن برای هر فرم دست، چند مدل را پیشنهاد می‌کنند که ظاهر ایجاد شده برای دست شما بهتر باشد.

مدل ناخن باید چگونه باشد؟

نتخاب مدل ناخن باید متناسب با فرم دست و انگشت‌ها باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *