بهترین سن آموزش زبان چیست

کودکی بهترین بازه سنی برای آموزش زبان است

دغدغه آموزش زبان دوم یکی از نگرانی‌های بزرگ افراد به‌شمار می‌رود. روش‌های متنوع و فراوانی برای آموزش مهارت‌های زبان دوم به کودکان و بزرگسالان وجود دارند. در کنار آموزش‌های اصولی و تمرین، سن مهم‌ترین عامل برای آموزش زبان است. در بازه کودکی پذیرش بیشتری از آموزش‌های زبان دوم وجود دارد. تنوع روش‌های آموزشی در این بازه سنی نیز به ارتقای بهتر مهارت‌های زبانی کمک فراوانی می‌کند. در این مطلب به بررسی تاثیر سن در آموزش زبان دوم و معرفی بهترین سن آموزش زبان می‌پردازیم.

بهترین سن آموزش زبان چیست

بهترین سن آموزش زبان چه سنی است؟

محدودیت خاصی برای شروع آموزش زبان وجود ندارد. شما متناسب با توانایی و استعداد مهارت‌های زبانی خود می‌توانید در هر سنی به فراگیری زبان دوم بپردازید. آنچه در این بین مهم است تاثیر سن در فهم مطالب و تسریع روند آموزشی است. مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد که کودکان تا سن ۱۱ سالگی درک بهتری از شرایط زبانی دارند و بهترین سن آموزش زبان قبل از ۱۲ سالگی است.

بهترین سن آموزش زبان چیست

بهترین سن آموزش زبان برای بزرگسالان

هیچ بازه مشخصی برای یادگیری مهارت‌های زبان دوم بزرگسالان وجود ندارد و شما می‌توانید در هر سنی به آموزش زبان بپردازید؛ اما یک نکته مهم وجود دارد. تجربه نشان داده است که با افزایش سن و دغدغه‌ها، حوصله و توانایی شما برای دریافت آموزش‌های زبان کاهش می‌یابد و کیفیت آموزشی نیز به اندازه بازه جوانی یا نوجوانی نیست.

با درک آموزش‌های انگلیسی پیش از بزرگسالی، می‌توان به راحتی بر اساس اهداف شغلی و مهاجرتی با یک آشنایی کلی و ذهنی آماده‌تر بهترین زبان بعد از انگلیسی را نیز آموخت. این زبان هر زبانی باشد، یادگیری زبان انگلیسی به آموزش آن سرعت می‌دهد.

پس بر اساس نکات گفته شده هر چه زودتر فرایند آموزشی خود را شروع کنید، نتیجه بهتری به دست می‌آورید. شما می‌توانید برای شروع آموزش‌های خود، در بهترین کلاس زبان تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم و … ثبت نام کنید. برای این کار می‌توانید از مراکز لیست شده در سایت ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

بهترین سن آموزش زبان چیست

بهترین سن آموزش زبان برای کودکان

ذهن انعطاف‌پذیر کودکان امکان استفاده از روش‌های نوین و متنوعی را برای آموزش زبان دوم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این آموزش‌ها با ادغام با سرگرمی‌های مختلف، بیشترین تاثیر را بر کودکان می‌گذارند و آن‌ها را به سطح بالایی از مهارت زبان دوم می‌رسانند.

آموزش زبان انگلیسی به‌عنوان بهترین زبان بعد از فارسی برای آموزش کودکان، فرصت‌های شغلی، مهاجرتی و تحصیلی متنوعی را در آینده برای آن‌ها به وجود می‌آورد. سلول‌های مغزی کودکان تا اوایل جوانی در حال توسعه هستند. بر اساس تحقیقات معتبرترین دانشگاه‌های جهان مناسب‌ترین زمان برای یادگیری زبان دوم در کودکان، از زمان تولد تا ۱۰ سالگی است. در این دوره به‌دلیل کامل نشدن مهارت‌های زبانی امکان آموزش زبان دوم مانند زبان مادری به کودکان وجود دارد و تثبیت آن در ذهن آن‌ها راحت‌تر است.

بعد از ده سالگی، قابلیت الاستیته یا کشش ذهن کاهش می‌یابد و نهادینه‌سازی تلفظ صحیح و ساخت جملات در این بخش دشوارتر است. همچنین کودکان تا پیش از ده سالگی ساختارهای زبانی کاملی ندارند و مغز آن‌ها انعطاف بیشتری برای تغییرپذیری و سازگاری زبان‌ها را دارد.

اگر به دنبال شروع آموزش کودکتان هستید، بهترین سن آموزش زبان برای او پیش از ده سالگی است. متد دکتر مانی سلیمانی یکی از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی است که با تاکید بر روانشناسی کودکان، جدیدترین متد آموزشی را ارائه می‌دهد. برای شروع فرایند زبان‌آموزی کودک خود می‌توانید از این متد استفاده کنید.

بهترین سن آموزش زبان چیست

متد دکتر مانی سلیمانی؛ بهترین روش آموزش زبان به کودکان

تعیین سن مناسب برای آموزش زبان دوم به کودکان نخستین گام شروع فرایند آموزشی او است؛ اما تکمیل این فرایند به انتخاب روش آموزشی او بستگی دارد. حتی با وجود ثبت نام کودکان در بهترین کلاس زبان کودک پیش از ۶ سالگی، نمی‌توان مهارت‌ها زبان دوم را به‌طور کامل به آن‌ها آموزش داد؛ زیرا در این سن آن‌ها به روش‌های متفاوت‌تری نیاز دارند.

بهترین متد شناخته‌شده برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، تکنیک روانشناسانه دکتر مانی سلیمانی است. این متد باتکیه‌بر اصول روانشناسی کودک، بهترین سن آموزش زبان کودک را تشخیص داده و متناسب با سنین مختلف مهارت‌های زبانی را پیش از دوران تولد و از زمان جنینی به کودکان آموزش می‌دهد.

بهترین سن آموزش زبان چیست

ویژگی‌های متد روانشناسی آموزش زبان کودکان دکتر مانی سلیمانی

دکتر سلیمانی در روش آموزشی خود با تاثیر بر ناخودآگاه ذهن کودک شما، زبان انگلیسی را مانند زبان مادری به آن‌ها تدریس می‌کند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره‌های آموزشی دکتر سلیمانی برای کودکان عبارت‌اند از:

  • تاکید بر اصول روانشناسی کودک برای آموزش
  • نهادینه‌سازی، تثبیت و یادگیری کامل زبان انگلیسی در ذهن ناخودآگاه کودک
  • پوشش کامل بازه‌های سنی کودکان برای آموزش از دوران جنینی تا سن ۱۴ سالگی
  • استفاده از تصاویر، موسیقی، انیمیشن، بازی و فایل‌های صوتی و تصویری آلفا
  • آموزش مهارت‌های مهم زندگی مانند مسئولیت‌پذیری، نظم، احترام و … به زبان انگلیسی
  • تکرار محسوس و غیر محسوس آموزش‌های برای تثبیت در ذهن کودکان
  • آموزش زبان دقیقا منطبق با روانشناسی زبان مادری و تثبیت همیشگی برای کودکان

مانی انگلیش؛ بهترین منبع آموزش زبان برای کودکان در سنین مختلف

برای فراگیری مهارت‌های زبانی در سنین کودکی باید از آموزش‌های اصولی استفاده کرد. بسیاری از متدهای آموزشی کودکان، فرزندان دلبند شما را از آموزش زبان دوم دلزده می‌کنند و یکی از بهترین فرصت‌ها برای بهبود شرایط تحصیلی و شغلی کودکتان را از بین می‌برند.

متد دکتر سلیمانی تحت عنوان مانی انگلیش با پشتیبانی از تمام بازه‌های سنی کودکان، برترین و تخصصی‌ترین آموزش‌ها را به کودکان شما ارائه می‌دهد و پس از مدت‌زمان مشخصی، فرزندان شما می‌توانند زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود صحبت کنند. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با متد دکتر سلیمانی و چگونگی تهیه دوره‌های آموزشی، به سایت ایشان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *