بهترین استاد برای آموزش آیلتس

بهترین استاد آیلتس برای آموزش سریع آیلتس

The best IELTS teacher for fast IELTS training

یکی از معیارهای مهم برای قبولی در آزمون آیلتس، داشتن یک استاد حرفه‌ای است. علاوه بر اینکه لازم است استاد آیلتس دانش بالایی در این زمینه داشته باشد، باید بتواند مفاهیم را به‌خوبی منتقل کنند. در واقع وجود یک مدرس آیلتس که بر مباحث اشراف کامل داشته و راهنمایی کند، اهمیت زیادی دارد.

اساتید زیادی در این زمینه آموزش آیلتس فعالیت می‌کنند که شناختن و انتخاب آنها ممکن است شما را کمی سردرگم کند. با توجه به اهمیت داشتن یک استاد آیلتس برای رسیدن به موفقیت در این آزمون، در ادامه مطلب به این موضوع بیشتر پرداخته و در انتها بهترین استاد آیلتس برای آموزش سریع آیلتس معرفی خواهند شد.

مطلب مرتبط: آیلتس چیست؟

اهمیت داشتن استاد آیلتس

آزمون آیلتس برای بسیاری از افراد تعیین‌کننده سرنوشت است. در واقع افرادی که قصد مهاجرت کاری، تحصیلی و زندگی در کشورهایی مانند آمریکا، بریتانیا، استرالیا و بسیاری دیگر از کشورهای انگلیسی‌زبان را دارند، باید مدرک آیلتس خود را ارائه دهند. در غیر این صورت موفق به اخذ ویزا نخواهند شد.

هر یک از کشورها و مؤسسات خارجی برای گرفتن پذیرش مهاجران نمره خاصی را در آیلتس مشخص کرده‌اند.

این آزمون پیچیدگی‌هایی دارد و برای موفقیت لازم است یک استاد آیلتس در مسیر یادگیری حضور داشته باشد. آشنایی با کلیت آزمون، نکات مهم و کلیدی آزمون، چگونگی تسلط بر مباحث آزمون، مدیریت زمان و نحوه پاسخگویی به سؤالات، از جمله مواردی است که اساتید باتجربه آیلتس به زبان‌آموزان آموزش خواهند داد.

تدریس آیلتس از طریق استاد خصوصی

تدریس آیلتس از طریق استاد خصوصی

داوطلبان آزمون آیلتس می‌توانند در کلاس‌های خصوصی شرکت کرده و روند یادگیری خود را تسریع ببخشند. کلاس‌های خصوصی معمولاً به‌صورت یک یا دو نفره برگزار می‌شود. در این کلاس‌ها مهارت‌ها و سطح اطلاعات زبان‌آموز بررسی شده و مطابق با آن، آموزش‌های لازم ارائه می‌شود. این موضوع کمک می‌کند تا آموزش آیلتس با سرعت بالایی انجام شود.

تدریس آیلتس از طریق استاد خصوصی عموماً به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود و زبان‌آموزان می‌توانند متناسب با شرایط خود در این کلاس‌ها شرکت کنند. آموزش آیلتس به‌وسیله مدرس خصوصی در کنار پشتکار داوطلب سبب موفقیت در این آزمون سرنوشت‌ساز خواهد شد.

ویژگی‌های یک مدرس آیلتس

همه افرادی که در زمینه آیلتس تدریس می‌کنند قاعدتاً صلاحیت لازم را ندارند. مدرس آیلتس باید مهارت و ویژگی‌هایی داشته باشد و بتواند نیاز زبان‌آموزان خود برای کسب نمره دلخواه را برآورده کند. از جمله ویژگی‌های یک مدرس آیلتس که لازم است هنگام انتخاب آن مد نظر قرار بگیرد در زیر بیان شده است.

داشتن تجربه تدریس

یادگیری بیشتر در هر حرفه‌ای مستلزم وجود یک استاد باتجربه است و آیلتس نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدرسین آیلتس که حداقل ۴ تا ۵ سال تجربه داشته باشند، می‌توانند انتخاب خوبی باشند برای تدریس و یادگیری باشند.

تسلط عالی به زبان انگلیسی در نوشتن و مکالمه

آیلتس شامل چهار بخش، نوشتن، خواندن، گوش‌دادن و صحبت‌کردن است. هر یک از این بخش‌ها نمره مختص به خود را داشته و میانگین آنها به‌عنوان نمره کل در نظر گرفته می‌شود. یک استاد آیلتس باید تسلط و دانش بالایی در نوشتن و مکالمه داشته باشد.

کسب آیلتس ۷ در چند سال اخیر

یک مدرس آیلتس که قبلاً این مسیر را رفته باشد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای آموزش و یادگیری مطرح شود. مدرسینی که در چند سال اخیر حداقل نمره ۷ را در آیلتس کسب کرده باشند، می‌توانند راهنمای خوبی به شمار بیایند.

توانایی ایجاد علاقه در زبان‌آموزان به کلاس

مسیر یادگیری زبان و تلاش برای کسب آیلتس بالا می‌تواند برای برخی از افراد سخت و خسته‌کننده باشد. این موضوع به خصوص برای افرادی که به زبان علاقه‌مند نیستند یا باید یادگیری زبان را از صفر شروع کنند، سخت‌تر است. بهترین مدرس آیلتس باید بتواند روحیه زبان‌آموزان و علاقه به یادگیری آنها را افزایش دهد.

به‌روز بودن

با اینکه چارچوب آزمون آیلتس ثابت است اما سؤالاتی که در آن مطرح می‌شود، دائماً در حال تغییر است. علاوه بر این، شرایط آزمون به‌روز می‌شود؛ بنابراین لازم است تا مدرسان آیلتس در این باره اطلاعات کامل داشته باشند تا زبان‌آموزان با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند.

راه‌های تشخیص معلم آیلتس خوب

راه‌های تشخیص معلم آیلتس خوب

Ways to recognize a good IELTS teacher

با وجود تعداد زیادی از مدرسین آیلتس، تشخیص بهترین آنها کمی سخت می‌شود. یک معلم آیلتس خوب باید توانایی ارائه دانش خود به زبان‌آموزان و هدایت آنها برای کسب آیلتس بالا را داشته باشد. در ادامه راه‌های تشخیص معلم آیلتس خوب بیان شده است:

  1. یکی از بهترین روش‌ها برای تشخص مدرس آیلتس، تحقیق و پرس‌وجو از افرادی است که در کلاس‌ها شرکت کرده و آزمون آیلتس داده باشند. موفقیت زبان‌آموز علاوه بر اینکه به توانایی و پشتکار خود بستگی دارد، نشان‌دهنده دانش و نقش مدرس وی هم هست.
  2. یکی دیگر از راه‌ها، استفاده از اینترنت و فضای مجازی است. امروزه با گسترش فضای اینترنت، بسیاری از اساتید و مؤسسه‌ها در این فضا فعالیت می‌کنند که می‌توان از این طریق با اساتید مختلف آشنا شد. البته باید درمورد صحت تبلیغات و پیشینه هر یک از این اساتید به‌خوبی تحقیق کرد.
  3. در صورت داشتن مشاور آیلتس می‌توان بهترین اساتید آیلتس را انتخاب کرد. مشاوران معمولاً مدرسین با مهارت و دانش این حوزه را شناخته و می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار داوطلبان قرار دهند.
  4. مدرسین آیلتس باتجربه که در کارنامه خود سوابق درخشانی داشته باشند، می‌توانند گزینه خوبی برای آموزش باشند. اطلاعات این مدرسین و سوابق آنها را می‌توان از طریق اینترنت یا آموزشگاه‌هایی که در آن مشغول به کار هستند، به دست آورد.

معرفی بهترین اساتید آیلتس تهران و ایران

معرفی بهترین اساتید آیلتس تهران و ایران

یکی از دغدغه‌های متقاضیان آیلتس، یافتن بهترین اساتید این حوزه است. مدرسین برتر آیلتس در کنار آموزش مهم‌ترین نکات آزمون، باعث شناخت داوطلبان از نقاط ضعف و قوت خود می‌شوند؛ بنابراین مدرسین آیلتس نقش مهمی در موفقیت متقاضیان دارند. از این رو در ادامه به معرفی بهترین اساتید آیلتس تهران و ایران خواهیم پرداخت.

البته برای مشاهده کامل مشخصات این مراکز میتوانید وارد صفحه ویژه آیلتس شوید: لیست ۱۰ کلاس آیلتس تهران

  نام استاد شهر شماره تماس
۱ مازیار گودرزی تهران ۰۹۱۲۲۱۰۸۱۰۱
۲ علیرضا اکباتانی تهران ۰۲۱۲۸۳۱۸
۳ حامد رفیعی تهران ۰۹۱۲۱۴۸۹۸۸۸
۴ وحید طائب نیا تهران ۰۹۱۹۷۰۱۳۵۲۷
۵ مهرنوش دهقانی شیراز ۰۹۳۹۰۶۵۱۸۷۰
۶ کریم حمیدی شیراز ۰۹۱۶۴۴۲۶۱۱۳
۷ چیستا دانشمند اصفهان ۰۹۱۹۳۳۷۷۰۹۶
۸ ایمان تقوی و مهتاب دهقان مشهد ۰۹۳۵۲۹۴۹۷۶۵
۹ مهدی شهبازی کرج ۰۹۱۲۸۳۵۰۸۹۱
۱۰ امین رهبر همدان ۰۹۱۴۹۳۶۴۰۱۵

هزینه کلاس بهترین استاد آیلتس

هزینه کلاس بهترین استاد آیلتس یکی از دغدغه‌های زبان‌آموزانی است که می‌خواهند در این کلاس‌ها شرکت کنند. اساتید مختلف معمولاً هزینه‌های متفاوتی را برای آموزش زبان آیلتس می‌گیرند که به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر به برخی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت کلاس بهترین استاد آیلتس می‌پردازیم.

  • تجربه اساتید: اساتیدی که کلاس‌های آموزش آیلتس برگزار می‌کنند دارای تجربه در این زمینه هستند. برخی از اساتید دارای تجربه بیشتر در این زمینه و برخی دیگر به نسبت سایرین تجربه کمتری دارند. معمولاً هزینه کلاس آیلتس اساتیدی که تجربه بیشتری دارند، بالاتر است.
  • مدت‌زمان دوره آموزش آیلتس: شما بسته به نیاز خود به آموزش و همچنین تشخیص اساتید باید مدت‌زمان مشخصی را در کلاس‌های آیلتس شرکت کنید. به عنوان مثال اگر در سطح پیشرفته باشید مدت‌زمان دوره آموزش آیلتس کمتر است. به طور کلی هر چه مدت‌زمان دوره آموزش آیلتس بیشتر باشد، هزینه بیشتری دریافت می‌شود.
  • نوع کلاس آیلتس: معمولاً دوره‌های آیلتس به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در آنها متفاوت است. هزینه کلاس‌های خصوصی اساتید برتر آیلتس نسبت به کلاس‌های نیمه‌خصوصی و گروهی بیشتر است.
  • امکانات و تجهیزات کلاس: یکی از فاکتورهایی که باعث تغییر هزینه‌های کلاس آیلتس می‌شود، تجهیزات و امکانات مورد استفاده در آنها برای آموزش است. استفاده از تجهیزات و امکانات باکیفیت در کیفیت تدریس تأثیر زیادی دارد. کلاس‌ها با تجهیزات پیشرفته و امکانات باکیفیت‌تر هزینه بیشتری دارند.
  • سطح زبان‌آموزان: زبان‌آموزانی که در کلاس‌های آیلتس شرکت می‌کنند در سطح مختلفی از زبان هستند. در واقع برخی از آنها در سطح بالاتر و برخی در سطوح پایین‌تر هستند. هزینه کلاس آیلتس برای زبان‌آموزانی که در سطح بالاتری قرار دارند معمولاً بیشتر است.

تدریس آیلتس حضوری یا آنلاین؟

تدریس آیلتس حضوری یا آنلاین نزد بهترین اساتید سؤالی است که بسیاری از زبان‌آموزان برای شرکت در کلاس‌ها با آن مواجه می‌شوند. تدریس حضوری و آنلاین هر یک دارای ویژگی‌هایی هستند که سبب تمایز آنها از یکدیگر شده است. در جدول زیر یک مقایسه کلی بین تدریس حضوری و آنلاین آیلتس انجام شده است.

تدریس حضوری آیلتس تدریس آنلاین آیلتس
امکان مشارکت با سایر زبان‌آموزان آموزش به‌صورت انفرادی
دقت و تمرکز بیشتر در کلاس‌ها دقت کمتر حین آموزش
تماس چهره به چهره با اساتید تماس مجازی و غیرمستقیم با اساتید
حل سؤالات و مسائل در کلاس عدم امکان حل مسائل با مشارکت زبان‌آموزان
هزینه بیشتر کلاس نسبت به کلاس آنلاین هزینه کمتر نسبت به کلاس‌های حضوری
صرف زمان بیشتر برای رفت و آمد عدم نیاز به صرف وقت برای رفت و آمد

بهترین مدرس آیلتس برای رایتینگ

رایتینگ یکی از بخش‌های مهم آزمون آیلتس است که به نظر بسیاری از متقاضیان سطح سخت‌تری نسبت به سایر مهارت‌های آزمون دارد. با توجه به اهمیت این بخش در آزمون آیلتس لازم است تا زمان بیشتری صرف یادگیری و آموزش آن شود. انتخاب بهترین مدرس آیلتس برای رایتینگ می‌تواند در یادگیری این بخش تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. اساتید مجرب آیلتس که از تکنیک‌های مناسب آموزشی استفاده می‌کنند باعث می‌شوند زبان‌آموزان بتوانید مفاهیم رایتینگ را یاد گرفته و در آزمون آیلتس از این بخش نمره بالایی کسب کنید.

پرسش و پاسخ

راه های تشخیص استاد آیلتس خوب چیست؟

در متن مقاله مجموعه ای از راه کارها را برای تشخیص استاد ایلتس خوب معرفی کردیم.

لیست استادهای آیلتس مربوط به تدریس خصوصی است؟

بله اساتید معرفی شده بهترین اساتید آموزش آیلتس هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *