انواع پودر کاشت ناخن

معرفی انواع پودر کاشت ناخن

این روزها کاشت ناخن توانسته جای خود را به‌عنوان موثر‌ترین شیوه ترمیم و طراحی ناخن باز کند و علاقه‌مندان به آن دد هر سن و سال و موقعیت اجتماعی در سالن‌های آرایش و زیبایی در سراسر کشور اقدام به کاشتن ناخن با روش‌های مختلف می‌کنند. یکی از شیوه‌های بسیار جذاب و کاربردی کاشت ناخن، استفاده از پودرهای مخصوص است. این پودرها انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه این آموزش از سایت ایران آموزشگاه با ما همراه شوید تا در رابطه با آموزش کاشت ناخن هلویی و انواع پودر کاشت ناخن اطلاعاتی را به شما بدهیم.

انواع پودر کاشت ناخن چیست؟

انواع پودر کاشت ناخن

در این بخش می‌خواهیم شما را با انواع این پودرها و کاربرد هر یک از آن‌ها آشنا کنیم. اصولا در دوره کاشت ناخن به کارآموزان، روش‌های مختلف استفاده از این پودر را آموزش می‌دهند.

پودرهای ناخن فول کاور

پودرهای فول کاور

پودرهای فو‌ل‌کاور به پودرهایی گفته می‌شوند که صدف ناخن را کاملا می‌پوشانند و طیف رنگی کوناگونی دارند. این پودرها در مرکز کاشت ناخن در تهران استفاده می‌شوند و  برای کسانی که می‌خواهند تمام ناخن‌شان را با رنگ مورد نظرشان بپوشانند، گزینه مناسبی است.

پودر آبنباتی یا شیشه‌ای

پودر آبنباتی یا شیشه‌ای

 پودرهای شیشه‌ای با طیف رنگی متنوع‌شان بسیار محبوب هستند و به این دلیل که کل صدف ناخن را نمی‌پوشانند، در انواع کاشت‌های ناخن مانند فول‌گلس و آکواریومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پودر کلییر از انواع پودر کاشت ناخن

پودر کلییر یکی از کاربردی‌ترین پودرها برای کاشت ناخن است که هنگام کار کاملا بی‌رنگ است و  بعد از ترکیب با لیکوئید و قرار گرفتن روی ناخن‌ها، صدف ناخن را با یک لایه رنگی نمی‌پوشاند. این پودر کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای اصلی آن محکم کردن ناخن‌های شکننده و کاور کردن آن‌ها است. یعنی اگر می‌خواهید فقط ناخن مستحکم‌تر شود و طاهر طیعی داشته‌باشد، می‌توانید از این پودر استفاده کنید.

کاربرد دیگر این پودر استفاده در کاشت‌ها‌ی فول‌گلس، آمبره و آکواریومی است. کاشت فول‌گلس به کاشت‌هایی می‌گویند که ظاهرشان شیشه‌ای است. در کاشت‌های آمبره هم ناخن‌کار اصولا پودر کلییر را روی مواد آمبره می‌ریزد و سوهان‌کشی می‌کند که باعث طبیعی‌تر شدن جلوه نهایی کار می‌شود.

پودر کلییر

کاشت آکواریومی نیز مانند کاشت‌های شیشه‌ای است و نشستن پودر کلییر روی آن باعث جذاب‌تر شدن کار می‌شود.

پودر صورتی طبیعی

 پودرهای صورتی طبیعی یکی دیگر از انواع پودرهای شفاف هستند که صدف ناخن را کاملا پنهان نمی‌کنند و باعث جذاب‌تر شدن دیزاین ناخن می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید پودرهای صورتی طبیعی دقیقا چه رنگی هستند، کافی است به ناخن‌های خودتان نگاه کنید. این رنگ صورتی ملایمی که ناخن‌هایتان به‌صورت طبیعی دارد، همان رنگ پودر صورتی است که در کاشت استفاده می‌شود. البته اگر به دنبال پودری با رنگ طبیعی و تناژ نزدیک به پوست هستید، می‌توانید از ترکیب آن با لیکوئید استفاده کنید. کافی است تناژ رنگی مورد علاقه‌تان را انتخاب نمایید. از این پودرهای صورتی برای کاور طبیعی ناخن و فرنچ ثابت استفاده می‌شود. در کاور کردن ناخن از آنجایی که رنگ پودر، طبیعی است، اصولا ناخن‌کاران ترجیح می‌دهند برای اکستنشن از آن استفاده کنند تا ظاهر طبیعی ناخن حفظ شود. در فرنچ ثابتی که با تیپ و پودر انجام می‌شود هم می‌توان برای رنگ بیس فرنچ از این پودر استفاده کرد.

پودر هلویی از انواع پودر کاشت ناخن

پودر هلویی یکی از پودرهای بسیار جذاب و محبوب است که بر عکس پودر صورتی طبیعی و پودر کلییر می‌تواند تمام ناخن را به شکلی کاور کند که بافت صدف ناخن به هیچ وجه مشخص نشود. بسیاری از ناخن‌کاران حرفه‌ای از این پودر برای کاور ناخن و فرنچ ثابت استفاده می‌کنند چرا که طیف رنگی بسیار متنوعی دارد و بدون استفاده از لاک می‌توان ناخن‌هایی بسیار زیبا و طبیعی داشت.

پودرهای اکلیلی

پودرهای اکلیلی یا شاین یکی از جذاب‌ترین و زیباترین انواع پودر کاشت ناخن هستند و در میان بانوان جوان محبوب است. درون این پودرها، اکلیل‌های ریزی وجود دارد که شما را از لاک‌های اکلیلی بی‌نیاز می‌کند.

کاشت ناخن نئون

انواع پودر کاشت ناخن نئون

پودرهای نئون از انواع پودرهای فانتزی و بسیار جذاب هستند که برای دیزاین‌ها بلک‌لایت استفاده می‌شوند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

پودر کاشت حرارتی

پودرهای حرارتی از جدیدترین انواع پودر کاشت ناخن هستند که با قرار گرفتن در مجاورت هوای سرد و گرم تغییر رنگ می‌دهند و طیف رنگی بسیار متنوع و زیبایی ایجاد می‌کنند. همین امر سبب شده که این پودرها محبوبیت زیادی داشته‌باشند.

پودر کاشت دیپ

پودرهای کاشت دیپ اساسا بدون نیاز به لیکویید و سوهان‌کشی هستند و همین موضوع باعث کاربردی بودن این پودرها شده است. این پودرها رنگ‌های بسیار زیاد و متنوعی دارند و در انواع مختلف حرارتی، نئون و کلیر تولید می‌شوند. ناخن‌کاران حرفه‌ای در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه از این پودرهای برای کاشت ناخن استفاده می‌کنند.

کلام پایانی

پودرهای کاشت ناخن انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها با کاربردهای متنوع‌شان توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند. علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به سلیقه و علاقه خودشان انواع پودرهای فول‌کاور، شیشه‌ای، نئونی، حرارتی و … را انتخاب و طرح‌هایی که دوست دارند را روی ناخنشان پیاده کنند.

 

سوالات متداول

پودرهای فول کاور چگونه هستند؟

پودرهای فو‌ل‌کاور به پودرهایی گفته می‌شوند که صدف ناخن را کاملا می‌پوشانند و طیف رنگی کوناگونی دارند.

انواع پودر کاشت ناخن نئون چیست؟

پودرهای نئون از انواع پودرهای فانتزی و بسیار جذاب هستند که برای دیزاین‌ها بلک‌لایت استفاده می‌شوند و طرفداران خاص خودشان را دارند.

۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *