مجتمع آموزشی گلدونه

انتخاب پیش دبستانی در اصفهان

پیش دبستانی مقطع بسیار مهمی برای شروع تحصیلی کودکان به حساب می‌آید، از این رو انتخاب پیش دبستانی خوب و مناسب برای آینده آموزشی و تحصیلی کودکان بسیار حائز اهمیت است.

چگونه بهترین پیش دبستانی در اصفهان را بیابیم؟ مراکز پیش دبستانی بسیاری در سطح شهر اصفهان وجود دارند که خدمات و آموزش‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، انتخاب پیش دبستانی مناسب از بین این مراکز متعدد مشکل به‌نظر می‌رسد. علی رغم این که مقطع پیش دبستانی در کشور ما اجباری نشده است و بسیاری از افراد و مسئولین هنوز بر این باور هستند که آموزش‌های پیش دبستانی اهمیت و تاثیر چندانی در رشد دانش آموزان و جامعه ما نمی‌گذارد، اما متخصصین و کارشناسان عقیده‌ای برخلاف این دارند.

سال‌ها است که کشورهای توسعه یافته بر آموزش باکیفیت در مقطع پیش دبستانی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ چرا که تحقیقات ثابت کرده است که آموزش با کیفیت در دوره پیش دبستانی سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای برای آینده جامعه و کشور است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جستجو برای یافتن بهترین پیش دبستانی در اصفهان و ثبت نام فرزندتان در آن مرکز ایده‌ هوشمندانه‌ای برای سرمایه‌گذاری اجتماعی و تحصیلی فرزند شماست.

چگونه بهترین پیش دبستانی در اصفهان را بیابیم؟

بهترین پیش دبستانی در اصفهان باید خدمات و آموزش‌های زیر را ارائه دهد:

کلاس پرورش حواس

کلاس پرورش حواس به کودک کمک می‌کند تا درک بهتری نسبت به جهان پیرامونش داشته باشد و بتواند در کلاس یا محیط‌های دیگر مطالب را بیاموزد. آشنایی با حواس پنچ‌گانه لامسه، بینایی، شنوایی، چشایی و بویایی به کودک می‌آموزد در برابر هر محرک باید از کدام احساس بهره ببرد و چگونه اتفاقات اطرافش را بهتر تشخیص دهد و در نتیجه واکنش بهتری در مقابل آن داشته باشد.

پرورش حواس دستاوردهای مهمی را برای نوآموز در پی دارد، مانند: تقویت حافظه دیداری، تقویت دقت، توجه و تمرکزو تقویت حافظه شنیداری. برگزاری کلاس پرورش حواس یکی از معیارها برای گزینش بهترین پیش دبستانی در اصفهان است.

 کلاس تقویت دست ورزی

با ورود کودکان به کلاس اول، مهم‌ترین مهارتی که باید بیاموزند و آن را به طور ویژه ارتقا دهند، مهارت نوشتاری است. نوشتن حروف الفبا و پس از آن کلمات و جملات مختلف، حتی ریاضیات هم نیاز به نوشتن دارد و اگر ماهیچه‌های انگشتان و دست کودک تقویت نشده باشد و نتواند به راحتی مداد در دست بگیرد و روی کاغذ نگارش کند، با مشکل رو به رو خواهد شد. کلاس‌های دست ورزی بر تقویت انگشتان دست تمرکز دارد و به نوآموز کمک می‌کند توازن و تعادل بدنی‌اش را حفظ کند و هماهنگی چشم و دست قوی سازد. مجموعه‌ای را به عنوان بهترین پیش دبستانی در اصفهان می‌‌توان انتخاب کرد که کلاس‌های دست ورزی را برگزار کند.

مهارت‌های زندگی

آموزش مهارت‌های زندگی یکی از باارزش‌ترین آموزش‌های پیش دبستانی است چرا که مهارت‌های زندگی مرتبط‌ترین آموزش به زندگی روزمره است و بیشترین کاربرد را در زندگی فردی نوآموز دارد، مهارت‌هایی از قبیل: همدلی، روابط بین فردی، مقابله با استرس، خود آگاهی، تفکر خلاق، ارتباط موثر، مقابله با هیجانات فردی، تفکر انتقادی، تصمیم‌گیری و حل مسئله بخشی از مهارت‌های فردی می‌باشند. این مهارت‌ها در تمام مراحل زندگی به کمک نوآموز می‌آید. در انتخاب پیش دبستانی برای فرزندتان از برگزاری کلاس‌ در این زمینه مهارت‌های زندگی در مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

کلاس‌ها و امکانات آموزشی متنوع و نوین

خدماتی مانند کلاس نقاشی یا انجام کاردستی یا شعرخوانی را در اغلب مراکز پیش دبستانی می‌توان یافت، اما امکانات آموزش‌هایی که یک مرکز را تبدیل به بهترین پیش دبستانی اصفهان می‌کند، ارائه کلاس‌ها و امکانات آموزشی متفاوتی است که توانمندهای ویژه‌ای را به کودکان ببخشد و بتوانند در آینده از آن بهره ببرند، مانند کلاس‌ رباتیک، آزمایشگاه‌های شیمی و زیست شناسی. پیش دبستانی‌های پیشرو در آموزش‌های نوین و کاربردی بهترین انتخاب برای فرزند مستعد و تیزهوش شماست.

یافتن پیش دبستانی با تمام این امکانات

پیش دبستانی خوبی که تمام امکانات مذکور را داشته باشد و کادر مجرب و آموزش دیده‌ای آن را سرپرستی کنند به تعداد محدودی در کشور وجود دارد، برای معرفی می‌توان از مجتمع آموزشی گلدونه نام برد که در آموزش‌های نوین و طبق متد استاندارد جهانی در ایران پیشرو بوده است، این مجتمع آموزشی پژوهش محور در مرکز پیش دبستانی خود تمام امکاناتی که در بالا اشاره کردیم را ارائه می‌کند، تمام این مزایای منحصر به فرد این مرکز را به بهترین پیش دبستانی اصفهان تبدیل کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *