آموزش تاتو در ترکیه

تجربه آموزش‌هایی نوین با شروع آموزش تاتو در ترکیه

ترکیه از کشورهای پیشرو در زمینه مد، فشن و ارائه جدیدترین تکنیک‌های آرایشی و زیبایی است. آموزشگاه‌های این کشور با تدوین جدیدترین سرفصل‌های آموزشی برای آموزش تاتو بدن، سطح نوینی از تسلط به تکنیک‌های آرایش دائم را ارائه می‌دهند. اساتید آموزشی این دوره‌‌ها در دوره‌های تخصصی آموزش تاتو صورت در اروپا و آمریکا دوره دیده‌اند و از تسلط کافی در اجرای سبک‌های مختلف تاتو برخوردار هستند. با توجه به ضرورت به‌روزرسانی تکنیک‌‌های اجرای سبک‌های متنوع تاتو بدن، شروع آموزش تاتو در ترکیه می‌تواند سود بالایی را نصیب آرایشگران حرفه‌ای کند.

آموزش تاتو در ترکیه

آموزشگاه‌های تاتو در ترکیه چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

مراکز آموزشی ترکیه برای ارائه مطالب آموزشی خود رویکرد اختصاصی را دنبال می‌کنند. دوره‌های این مراکز با هدف اجرای انواع سبک‌های تاتو در نقاط مختلف بدن برگزار می‌شوند و هنرجویان در این دوره‌ها به مهارت مطلوبی از ارائه تکنیک‌ها دست پیدا می‌کنند. هنرجویان برای شرکت در این دوره‌ها نیازی به تجربه قبلی ندارند و دوره‌ها از سطوح مبتدی آغاز می‌شوند و تا تسلط کامل به اجرای انواع تکنیک‌ها ادامه دارند. بر همین اساس در ادامه به مهم‌ترین خدمات مراکز آموزش تاتو در ترکیه اشاره می‌کنیم.

۱. اجرای تکنیک‌های تاتو بدن بر اساس سرفصل‌های بین‌المللی

سرفصل‌های آموزشی مجموعه‌های آموزشی ترکیه بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی تدوین شده‌اند. این سرفصل‌ها در سطوح مختلف و توسط برترین اساتید آموزشی به فراگیران ارائه می‌شوند. همچنین برای یادگیری طرح درس‌ها هیچ نیازی به خرید تجهیزات نیست و آموزشگاه‌های ترکیه جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند.

بر همین اساس سرفصل‌های آموزش تاتو در آموزشگاه‌های ترکیه عبارت‌اند از:

  • اصول طراحی روی کاغذ
  • اصول طراحی روی پوست مصنوعی
  • تکنیک‌های طراحی روی بدن
  • استانداردهای طراحی آبرنگی
  • آموزش تکنیک شیدینگ
  • آموزش طراحی سه‌ بعدی
  • فرایند طراحی رنگی
  • مراقبت‌های قبل و بعد از تاتو
  • آموزش طرح ژئومتریک
  • آموزش طرح دات ورک
  • آموزش طرح تری بال
  • آموزش طرح مائوری
  • شناخت انواع سوزن‌ها و رنگ‌ها

۲. آموزش‌هایی تخصصی باتکیه‌بر مهارت‌های عملی

هدف اصلی مراکز آموزش تاتو بدن در ترکیه، افزایش تسلط هنرجویان برای ارائه انواع سبک‌های تاتو است. به همین دلیل برترین مراکز آموزشی این کشور تمرکز اصلی خود را بر ارائه آموزش‌های عملی محور قرار داده‌اند و هنرجویان ضمن یادگیری دانش تئوری درباره شرایط پوستی و اقدامات مراقبتی، اصول کار با دستگاه تاتو و کاربردهای انواع جوهرها برای رنگ‌های پوست مختلف را آموزش می‌بینند

۳. ارائه مدرک‌ بین‌المللی برای ورود به بازار کار جهانی

مهم‌ترین مزیت شرکت در آموزشگاه‌های معتبر تاتو در ترکیه، بهره‌مندی از اعتبار بالای این مراکز و اخذ مدرک‌ بین‌المللی است. با استفاده از اعتبار مدرک اعطایی توسط آکادمی‌های آرایشگری ترکیه به راحتی می‌توانید شانس خود را برای ورود به بازر کار جهانی در کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی افزایش دهید.

آموزش تاتو در ترکیه

معرفی چندتا از مراکز آموزش تاتو ترکیه

ترکیه یکی از اصلی‌ترین مراکز آموزش مهارت‌های آرایشگری در اروپا است که می‌توان طیف متنوعی از آموزشگاه‌های تاتو را در آن پیدا کرد. بااین‌حال هر کدام از این مراکز رویکرد متفاوتی دارند و در صورت تمایل به شروع آموزش تاتو در ترکیه، بهتر است پیش از انتخاب آن‌ها از کیفیت خدمات آموزشی‌شان مطمئن باشید. جدول زیر به شما برای انتخاب بهترین آموزشگاه تاتو در کشور ترکیه کمک می‌کند.

نام مجموعه آموزشی

شهر

İstanbul Tattoo House استانبول
TATTOO Mix (dövmeci) استانبول
Grimm Tattoo Istanbul استانبول
Tattoom Academy استانبول
inka tattoo studio آنتالیا
Cleopatra INK Tattoo & Piercing Lara Studio آنتالیا
MY İNK TATTOO PİERCİNG KUNDU LARA آنتالیا
Galaxy Tattoo & Piercing Studio

آنتالیا

هزینه آموزش تاتو در ترکیه

تعرفه خدمات آموزشی در ترکیه مقدار ثابتی نیست. این موضوع به عوامل متنوعی مانند تجربه استادان، موقعیت مکانی، اعتبار مدرک بین‌المللی، طول دوره آموزشی، روش برگزاری دوره، تعداد نفرات حاضر در دوره، تخصصی بودن سبک‌های آموزشی، نوسانات ارزی و کیفیت اسکان بستگی دارد.

آموزش تاتو در ترکیه

انواع کلاس‌های آموزش تاتو در ترکیه

دوره‌های آموزش تاتو در ترکیه به‌صورت کاملا تخصصی و به‌صورت گروهی یا خصوصی برگزار می‌شوند. برترین آکادمی‌های آرایش دائم در ترکیه برای افزایش کیفیت آموزش‌ها و تنوع در دوره‌های برگزار شده، انواع دوره‌های آموزش تاتو ابرو شامل میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ و فیبروز، تکنیک‌های تاتو خط چشم و اکستنشن مو و کاشت مژه را نیز پشتیبانی می‌کنند. همچنین آموزش انواع سبک‌های تاتو به‌صورت کاملا تخصصی در این دوره‌ها ارائه می‌شوند.

برخی از محبوب‌ترین سبک‌ها عبارت‌اند از:

  • سبک تاتو آمریکایی سنتی (Old school)
  • سبک واقع‌گرایی Realism))
  • سبک آبرنگی Watercolor))
  • سبک تاتو تریبال (Tribal)
  • سبک تاتو آمریکایی مدرن (New School)
  • سبک تاتو سنتی مدرن (Neo Traditional)
  • سبک تاتو ژاپنی (Japanese)
  • سبک تاتو سیاه قلم (Blackwork)
  •  سبک تاتو مصور(Illustrative)
  • سبک تاتو چیکانو (Chicano)

آموزش تاتو در ترکیه

 برای آموزش زبان ترکی چطور به ترکیه سفر کنیم؟

برای شروع آموزش تاتو در ترکیه باید به زبان ترکی استانبولی تسلط کامل داشته باشید؛ زیرا زبان انگلیسی در این کشور خیلی رایج نیست. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پیش از شروع یادگیری تکنیک‌های تاتو به ساختار زبان ترکی و مکالمه روان به این زبان مسلط شوید. برای انتخاب دوره‌های برتر آموزش زبان ترکی می‌توانید از صفحه بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی در سایت ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

آموزش تاتو در ترکیه

ایران آموزشگاه؛ راهنمای علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های تاتو

با توجه به نوسانات ارزی و افزایش هزینه‌های شرکت در دوره‌های آموزش تاتو در ترکیه، بسیاری از علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های این مهارت، ترجیح می‌دهند در آموزشگاه‌های داخلی شرکت کنند. ایران آموزشگاه برترین سایت کتگوری اطلاعات آموزشگاه‌های سراسر کشور است.

مجموعه ما با ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی معتبر و با توجه به کیفیت آموزشی آن‌ها، برترین دوره‌های آموزش تاتو را به شما معرفی می‌کند. این دور‌ه‌ها با استفاده از جدیدترین سرفصل‌های جهانی برگزار می‌شوند و از کیفیت یکسانی با دوره‌های خارجی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه‌ تاتو متناسب با شرایط خود، از لیست منتشرشده در سایت ما کمک بگیرید.

پرسش‌و‌پاسخ

بهترین شهرهای ترکیه برای آموزش تاتو چه شهرهایی هستند؟

در بیشتر شهرهای ترکیه آموزشگاه‌های معتبری وجود دارند؛ اما استانبول و آنتالیا مراکز معتبرتری را در خود جای داده‌اند.

برای شروع یادگیری تاتو در ترکیه چند سال باید داشته باشیم؟

محدودیت سنی برای دوره‌ها وجود ندارد؛ اما بازه اصلی هنرجویان بین ۱۸ تا ۳۵ سال هستند.

هزینه دوره‌ها به را باید به چه صورت پرداخت کنیم؟

شهریه کلاس‌ها با استفاده از پروتکل‌های تعیین‌شده برای هر مرکز و با ارز لیر پرداخت می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *