آموزشگاه موسیقی نی نوا

آموزشگاه موسیقی نی نوا

خداوند متعال انسان‌ها را از نعمت شنوایی برخوردار کرده است تا به زیباترین اصوات گوش بسپارند. همه انسان‌ها لایق شنیدن صداهای گوش‌نواز هستند و تفاوتی ندارد که این صدای انسان دیگری باشد یا صدای تولیدی از هر وسیله دیگری باشد. در واقع حکمت وجود موسیقی ارتباط آن با نفس انسان است.

موسیقی در دنیای امروز به زندگی انسان‌ها گره خورده و بر ابعاد مختلف حیات انسان‌ها تأثیر گذاشته است. می‌توان با اطمینان گفت کمتر کسی پیدا می‌شود که با موسیقی سر‌ و کار نداشته باشد. انسان‌ها ذاتاً زیبایی‌ها را دوست دارند؛ صوت و موسیقی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گوش سپردن به موسیقی از هر نوع آن بسیار خوشایند است. هر نوع موسیقی طرفداران خاص خود را دارد که هم به موسیقی و هم به موسیقی‌دان و آرتیست مورد علاقه خود عشق می‌ورزند‌. همین عوامل این رشته هنری را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین رشته‌ها تبدیل کرده است و آموزش این رشته را برای بسیاری از مردم جذاب کرده است.

امروزه درک اهمیت موسیقی و نقش پر‌رنگ آن در زندگی انسان‌، انگیزه آموزش موسیقی را در افراد علاقه‌مند افزایش می‌دهد و روز ‌به ‌روز به این افراد علاقه‌مند به فراگیری دانش موسیقی افزوده می‌شود. آموزش موسیقی، مقدمه‌ای برای آینده‌ای روشن در عرصه این هنر شیرین و پرطرفدار است. در همین راستا آموزشگاه موسیقی نی نوا زمینه‌ای برای افراد علاقه‌مند و پرشور فراهم آورده است تا استعداد آنها کشف شده و خود را در مسیر رشد قرار دهند.

معرفی آموزشگاه نی نوا

آموزشگاه موسیقی نی نوا فعالیت خود را با هدف کشف استعدادهای برتر و همچنین آموزش، رشد و ترقی علاقه‌مندان به هنر موسیقی آغاز کرده ‌است. این آموزشگاه با اساتید مجرب خود در حوزه‌های مختلف موسیقی در راستای خدمت به هنر موسیقی کشور و پیشرفت آن، به آموزش اصولی افراد علاقه‌مند اقدام می‌نماید.

آموزشگاه موسیقی نی نوا دارای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این آموزشگاه تحت مدیریت آقای علی خواجه‌ای، آموزش اصولی و نوین را سرلوحه کار خود قرار داده و برای آینده درخشان افراد علاقه‌مند و بااستعداد را زمینه‌سازی می‌کند.

فعالیت‌های آموزشگاه موسیقی نی نوا

آموزشگاه موسیقی نی نوا فعالیت‌های آموزشی خود را در رشته‌های زیر برنامه‌ریزی و به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

  • موسیقی ایرانی: آموزش تار، سه‌تار، شورانگیز، تنبور، کمانچه، آواز سنتی، سنتور، تنبک، دف، نی، ویولن ایرانی، آواز پاپ و … از جمله آموزش‌های مربوط به این رشته هستند.
  • مبانی نظری موسیقی ایرانی: تئوری موسیقی ایرانی، وزن‌خوانی، سلفژ ایرانی، درک ریتم، دیکته موسیقی، تجزیه تحلیل ردیف موسیقی ایرانی، تاریخ موسیقی ایرانی، سازشناسی و فلسفه هنر توسط اساتید مجرب آموزشگاه نی نوا آموزش داده‌ می‌شود.
  • موسیقی غربی: آموزش‌های این رشته شامل پیانو، ویولن، گیتار، فلوت، آواز کلاسیک، آواز پاپ، هنگ درام، کاخن و … است. مبانی نظری موسیقی غربی نیز مانند تئوری موسیقی، سلفژ گفتاری، سلفژ آوازی، دیکته موسیقی، هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون، تاریخ موسیقی، سازشناسی و فلسفه موسیقی در این آموزشگاه تدریس می‌شوند.
  • موسیقی کودک (اُرف): خلاقیت در موسیقی کودک تلفیق موسیقی و نقاشی کودک آموزش‌های مربوط به این رشته هستند‌.
  • دوره‌های تربیت مربی موسیقی کودک: آموزشگاه نی نوا علاوه بر آموزش موسیقی، دوره‌های تربیت مربی موسیقی کودک میز برگزار می‌کند. بسیاری از افراد علاقه‌مند به موسیقی دوست دارند دانش موسیقی خود را به اشتراک گذاشته و به‌عنوان یک مربی موسیقی فعالیت کنند‌. آموزشگاه نی نوا این هدف را برای افراد زمینه‌سازی می‌کند.
  • برگزاری مستر کلاس موسیقی ایرانی و موسیقی غربی و دوره‌های تخصصی موسیقی زیر نظر استاد‌های مطرح کشور.
  • دوره‌های کنکور موسیقی: موفقیت در کنکور هنر و موسیقی از مهم‌ترین لازمه‌های موفقیت در عرصه موسیقی است. بسیاری از چهره‌های سرشناس کشور در زمینه موسیقی، کنکور موسیقی را با رتبه خوبی پشت سر گذاشته‌اند‌. دوره‌هایی که توسط آموزشگاه موسیقی نی نوا و با اساتید خبره این آموزشگاه برگزار می‌شود، افراد را آماده شرکت در کنکور موسیقی می‌کند‌‌. این دوره‌ها حاوی مطالب آموزشی جامع و مفیدی است که لازمه کسب رتبه خوب در کنکور موسیقی هستند‌.

اطلاعات تماس آموزشگاه

  • نوع مجوز: با مجوز رسمی
  • نام مدیریت: علی خواجه ای
  • آدرس وبسایت:
  • آدرس اینستاگرام:
  • تلفن تماس: ۰۷۱۳۶۳۴۱۸۳۲
  • تلفن واتساپ: ۰۹۹۳۰۹۳۲۱۶۷
  • آدرس آموزشگاه: شیراز بلوار معالی آباد روبروی خیابان دوستان جنب داروخانه دکتر معتمدی ساختمان قصر یک طبقه سوم واحد ۱۲

۱ دیدگاه

  • یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی با مدیریت خوب و تجربه کافی برای اداره یک مرکز هنری که آموزش را سر لوحه اهداف خود قرار داده است
    مدرس ها خوب کاردان و با اخلاق در محیطی بسیار هنری و دلنشین رفتاری بسیار محترمانه به هنرجوها و مراجعه کننده ها در واقع متفاوت ترین آموزشگاهی که تا الآن دیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *