آموزشگاه آموزش آنلاین زبان اکسیر

بعد از ده ها سال تجربه برگزاری کلاس های زبان به صورت حضوری در آموزشگاه زبان اکسیر، امروز، با بالاترین کیفیت، استاندارد و میزان بازدهی، کلاس زبان آنلاین در دسترس شماست. آموزشگاه آنلاین زبان اکسیر با اجرای پلفترم برگزاری دوره های آنلاین (به اسم TelEx) افتخار می کند که توانسته است سرانجام سیستم جامع آموزشی و خوش نامِ اکسیر را، پس از سال ها فعالیت درخشان به صورت آنلاین نیز در دسترس عزیزان شهرستان ها، خارج از ایران، و درکل، در اِشِل جهانی اجرا کند. پلتفرم برگزاری دوره های آنلاین آیلتس آکادمی اکسیر، تِلِکس (TelEx: Tele Elixir) به معنای “اکسیر از راهِ دور” نام گرفت. در زیر به تفصیل، به تعریف و بررسی مزایا، و مقایسه آن با دوره های حضوری می پردازیم.

تعریف کلاس آنلاین زبان به صورت Live:

آموزش آنلاین زبان شامل دوره هایی است که متقاضیان یادگیری زبان عمومی بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس در زمان و مکانی خاص، و بدون نیاز حضور فیزیکی استاد، عینا با همان سیلابس درسی زبان خوانده و مهارت های زبانی خود را تقویت می کنند. در این مدل کلاس های لایو آکادمی اکسیر، باید سر ساعت خاص درست مثل کلاس حضوری آنلاین شد و در کلاس با داشتن وبکم و میکروفون شرکت کرد. این دوره های روی پلتفرم Live آکادمی اکسیر برگزار می شود.

تعریف کلاس های صورت مولتی مدیای زبان و آیلتس (دانلود / کتاب و DVD)

پلتفرم TelEx بستری برای فعالیت های آکادمی اکسیر است. نوعی از دوره های ما، دوره های مولتی مدیاست که در آن ها زبان آموز با تماشای آموزش ها، مطالعه و تمرین کرده و با ارتباط به پشتیبان دوره های تلکسی، مشکلاتش را برطرف کرده و به هدف خود نزدیک می شود. دوره های مولتی مدیا روی پلتفرم تلکس را می توان دانلود کرد یا به صورت کتاب و DVD سفارش داده و در منزل دریافت کرد.

مهارت های آموزشی داده شده کلاس های آنلاین زبان

هر چهار مهارت، یعنی ریدینگ، رایتینگ، لیسنینگ، و اسپیکینگ در این کلاس های آنلاین زبان آموزش داده شده، و همچنین دوره های تخصصی مثل آمادگی آیلتس نیز برای سطوح بالاتر در پلتفرم TelEx موجود و قابل ارایه است. دوره آنلاین مکالمه نیز روی پلتفرم لایو اکسیر قابل اجرا است.

دوره های حرفه ای تر مولتی مدیا روی پلتفرم تلکس

آموزش های آنلاین پلتفرم تلکس گسترده است و علاوه بر دوره های تخصصی مثل آزمون IELTS، وارد زبان عمومی در فضای آکادمیک نیز می شود: دوره آنلاین گرامر انگلیسی (iGram)، دوره آنلاین لغات انگلیسی (iVocab)، و دوره آنلاین لهجه و تلفظ انگلیسی (iPhone) به همراه دوره آنلاین آیلتس تلکس در خدمت شماست!

با استفاده از این دروس پایه ای، مو را از ماست می کشیم! اکسیر را سر بکشید و بر آزمون آیلتس چیره شوید!

مزایای شرکت در کلاس های آنلاین زبان اکسیر

  • طرح درس و مباحث عینا مثل دوره حضوری زبان است؛
  • با توجه به ترافیک و مشکلات رفع و آمد، کلاس زبان آنلاین کار را برای شما ساده می کند؛
  • با توجه به زمانی که در رفت و آمد از دست می دهید، دوره آنلاین گزینه بهتری است؛
  • کلاس زبان آنلاین، مکان خاصی لازم ندارد و می توانید روی تخت خواب، پشت میز، سوار مترو، یا در باغ و بوستان در آن شرکت کنید.
  • تمام محتوا در اختیار شما قرار می گیرد؛
  • از کرونا در امان می مانید! J

سوالات متداول کلاس زبان آنلاین اکسیر – تلکس

کلاس آنلاین چگونه است؟

در پلتفرم برگزاری دوره های لایو آکادمی اکسیر که بر بستر آخرین نسخه Adobe Connect برگزار می شود، زبان آموزان می توانند در صورت صدور اجازه استاد، تصویر یکدیگر را ببیند، صدای یکدیگر را بشنوند، و یک تخته سیاه نیاز برای نوشتن و کشیدن مطالب وجود دارد. قابلیت ارسال و پخش فایل های صوتی، تصویری و غیره و همچنین ضبط کلاس به صورت ویدیویی نیز وجود دارد. . کلاس زبان آنلاین امروز با بالاترین کیفیت در آموزشگاه آنلاین زبان اکسیر در دسترس شماست.

فرق کلاس آنلاین زبان با حضوری چیست؟

تنها فرق این دو کلاس، محدودیت مکانی است. طرح درس، ساعت ها، اساتید و کیفیت هیچ تفاوتی ندارد.

دوره های آنلاین آیلتس از کی شروع می شود؟

باید صفحه “شروع دوره های آکادمی اکسیر” را ببینید که ساعات، روزها، سطوح و جزئیات این دوره ها در آنجا اعلام می شود.

دوره های آنلاین آیلتس  یا کلاس زبان آنلاین؟

هردو! اگر زبانتان ضعیف است و همچنین می خواهید برای آیلتس آماده شوید، و به صورت حضوری هم نمی توانید در کلاس ها شرکت کنید، قطعا دوره های آنلاین آکادمی اکسیر برای شما مناسب است.

از کجا شروع کنم؟

از یکی از طرق ممکن با آکادمی اکسیر در ارتباط باشید و با کمک کارشناسان ما، بعد از تعیین سطح آنلاین و دریافت مشاوره، دوره خود را شروع کنید.

آدرس وبسایت:

ExirAcademy.org

تلفن تماس: ۰۲۱۲۶۷۰۹۹۱۷

پاسخگوی واتسپ: ۰۰۹۸۹۰۳۳۴۵۵۸۹۲

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *