بهترین مسکن تتو چیست

مشکل درد تاتو را با استفاده از مسکن‌ها رفع کنید

هرچند که با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از جدیدترین ابزارها، دیگر تاتو مانند گذشته دردناک نیست، اما همچنان بسیاری از افراد نگران درد تاتو هستند. اگر نمی‌توانید درد تاتو را تحمل کنید، می‌توانید از انواع مسکن‌ها برای کاهش درد استفاده کنید تا در مراحل انجام تاتو دچار مشکل نشوید. مسکن‌ها می‌توانند درد تاتو را به‌خوبی کاهش بدهند. برای آشنایی با انواع مسکن برای تاتو با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین مسکن‌ها برای تاتو

بهترین مسکن‌ها برای تاتو

برخلاف آنچه تصور می‌شود، بیشتر مسکن‌های تاثیری بر روی تاتو ندارند و تنها درد را کاهش می‌دهند. افرادی که دوره‌های آموزش آرایش دائم را گذرانده باشند، می‌دانند که مسکن‌های مناسب کیفیت تاتو را کاهش نمی‌دهد و باعث تغییر رنگ تاتو نمی‌شوند. در ادامه برترین مسکن‌های مناسب برای تاتو را باهم بررسی می‌کنیم.

پماد ضددرد Super Numb

یکی از بهترین مسکن‌هایی که می‌توان برای تاتو استفاده کرد، پماد ضددرد Super Numb است. این پماد را باید قبل از انجام مراحل تاتو بر روی پوست بدن و نواحی مورد نظر قرار داد. پماد ضددرد Super Numb یک محصول آمریکایی است که در ساخت آن از ۵% لیدوکائین استفاده می‌شود. برای استفاده از این پماد باید محل مورد نظر را به‌خوبی تمیز و چربی‌زدایی کنید. بعد از چربی‌زدایی لازم است که یک لایه قوی از پماد را بر روی محل مورد نظر قرار دهید. پس از حدود ۳۰ دقیقه این پماد عمل می‌کند و تا حدود  ساعت نیز تاثیرات خود را حفظ می‌کند.

پماد بی‌حس‌کننده DR NUMB؛ یک مسکن عالی برای تاتو

یکی دیگر از بهترین مسکن‌ها برای تاتو، پماد بی‌حس‌کننده DR NUMB است. در ساخت این پماد از ۶ درصد  لیدوکائین و ۴ درصد پریلوکائین استفاده شده است که به‌خوبی درد را کاهش می‌دهند. پماد بی‌حس‌کننده DR NUMB را اگر به مدت ۱ ساعت بر روی پوست خود قرار دهید، حداقل ۳ ساعت درد تاتو را احساس نخواهید کرد. نکته بسیار مهم درباره استفاده از این پماد این است که نباید هرگز این پماد را بروی زخم‌های پوست قرار داد. در واقع اگر خراشی بر روی پوست شما وجود دارد، هرگز نباید این پماد را بر روی پوست خود قرار دهید.

پماد بی‌حس‌کننده درد تتو

پماد بی‌حس‌کننده TKTX

اگر در یکی از دوره‌های معتبر آموزش تاتو بدن شرکت کنید، قطعا با پماد بی‌حس‌کننده TKTX آشنا خواهید شد. بسیاری از تاتو آرتیست‌های حرفه‌ای پماد بی‌حس‌کننده TKTX را به‌عنوان برترین مسکن برای تاتو می‌شناسند و همواره این محصول را به افراد پیشنهاد می‌دهند. برای استفاده از این پماد باید محل موردنظر را به‌خوبی پاک کنید و سپس یک لایه ۲.۵ میلی‌متری از این پماد را به مدت ۴۰ دقیقه بر روی آن قرار دهید. بسته به شرایط محیط و جنس پوست شما، این پماد ۳ تا ۴.۵ ساعت درد تاتو را از بین می‌برد.

پماد بی‌حس‌کننده Deep Numb؛ یک مسکن قوی برای تاتو

اگر از افراد باتجربه در زمینه تاتو و آرایش دائمی بخواهید که یک مسکن کارآمد را برای تاتو معرفی کنند، قطعا بارها با نام پماد بی‌حس‌کننده Deep Numb روبرو خواهید شد. پماد بی‌حس‌کننده Deep Numb یکی از بهترین مسکن‌های تاتو است که علاوه بر تاتو برای کاهش درد در هنگام اپیلاسیون، لیزر، پیرسینگ و سوراخ کردن پوست استفاده می‌شود. پماد بی‌حس‌کننده Deep Numb توسط یک شرکت چینی تولید می‌شود و قیمت مناسبی در سراسر کشور دارد.

کرم بی‌حس‌کننده  SXYAN

کرم بی‌حس‌کننده SXYAN نه‌تنها برای تاتو، بلکه برای انجام تمام آرایش‌های دردناک از جمله میکروبلیدینگ و پیرسینگ کاربردی است. این کرم بی‌حس‌کننده دارای یک پایه شیمیایی حاوی ۵% لیدوکائین است. برای استفاده از این پماد باید یک لایه ضخیم از این کرم را بر روی ناحیه موردنظر قرار دهید و سپس آن نقطه را با استفاده سلفون بپوشانید. اثرگذاری این پماد حدود ۳ ساعت است. ناگفته نماند که برای استفاده از پماد، نباید هیچ‌گونه زخمی بر روی پوست شما وجود داشته باشد.

رفع درد تتو

به یک تاتو آرتیست حرفه‌ای تبدیل شوید

تاتو و آرایش دائمی از پردرآمدترین حرفه‌های صنعت زیبایی هستند و می‌توانند موفقیت شغلی شما را تضمین کنند. ما در ایران آموزشگاه برترین‌ دوره‌های آرایش دائمی و تاتو را به شما معرفی می‌کنیم تا در یک آموزشگاه تاتو صورت و بدن معتبر این فنون را یاد بگیرید. بنابراین همین‌ حالا می‌توانید برترین دوره‌ها را در وب‌سایت ما پیدا کنید. لازم به ذکر است که تمام دوره‌های معرفی‌شده از سوی ایران آموزشگاه، از معتبرترین و باکیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی در سراسر کشور هستند که توسط اساتید باتجربه هدایت می‌شوند.

قبل از تاتو چه قرصی بخوریم؟

اگر شما هم از درد تاتو می‌ترسید حتماً تا حالا به راه‌حل‌های آن برای اینکه چیکار کنید تا درد تاتو کمتر بشه هم فکر کردید. راه‌حل‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با رعایت آنها درد تاتو کم کنید. یکی از راهکارهایی که ممکن است به شما بگویند، خوردن قرص‌های مسکن است. اما باید به شما بگوییم که خوردن مسکن‌ها باعث می‌شود تا خونتان رقیق شده و روند خال‌کوبی طولانی‌تر شود. علاوه بر این اگر خونریزی شما زیاد باشد، رنگ تاتو را کم می‌کند و شما دیگر یک تاتو پررنگ و زیبا نخواهید داشت؛ بنابراین ۲۴ ساعت قبل از تاتو هیچ‌گونه قرص مسکنی مصرف نکنید.

خوردن مسکن بعد از تاتو آیا در کاهش درد کمک می‌کند؟

خوردن مسکن بعد از تاتو هم باعث می‌شود تا التهاب محل تاتو کم شود و هم درد آن را تسکین می‌دهد. تاتوهای ریزتر با خطوط باریک‌تر در زمان کوتاه‌تری بهبود پیدا می‌کنند اما تاتوهای بزرگ ممکن است روند بهبودی طولانی‌تری داشته باشند. شما برای کاهش التهاب تاتو می‌توانید از قرص ایبوپروفن و برای کاهش درد آن از نوافن، استامینوفن یا ژلوفن استفاده کنید.

چیکار کنیم موقع تاتو درد نداشته باشیم؟

تاتو را با استفاده از سوزن‌های ریزی که وارد پوست می‌شود انجام می‌دهند بنابراین نمی‌توانیم درد آن را انکار کنیم. زیرا چه بخواهیم چه نخواهیم تاتو زدن درد دارد. حالا ممکن است آستانه درد بعضی افراد بیشتر و بعضی دیگر کمتر باشد. اگر به‌خاطر درد تاتو از زدن آن فراری هستید باید چند نکته به شما بگوییم که با رعایت کردن آن می‌توانید تا حد زیادی دردش را کمتر کنید.

  • اول اینکه پیش یک تاتو آرتیست حرفه‌ای بروید، کسی که زمان کمتری را صرف زدن تاتو کرده و درد کمتری تحمل کنید.
  • تاتو را در نزدیکی عصب‌ها، تاندون و استخوان‌های دست و بدن نزنید. سعی کنید محل‌هایی که چربی بیشتری دارند را برای تاتو انتخاب کنید.
  • قبل و موقع تاتو آب زیادی بخورید که این کار باعث هیدراته شدن پوستتان می‌شود و درد را کم می‌کند.
  • هنگام تاتو به نحوه کار نگاه نکنید زیرا ممکن است باعث شود تا شما از ترس آن هم که شده بیشتر احساس درد کنید.
  • حواس خودتان را پرت کنید و به چیزهای مثبت فکر کنید تا درد این کار را راحت‌تر تحمل کنید.

کپسول ابی رنگ مسکن و کپسول سبز رنگ مسکن برای کاهش درد تاتو

کپسول ابی رنگ مسکن یا کپسول سبز رنگ مسکن؟ برای کاهش درد تاتو کدام را بخورم؟ کپسول ابی رنگ مسکن در واقع همان نوافن است که در بازار بدون نسخه می‌توانید تهیه کنید. قرص سبز رنگ مسکن هم ژلوفن است که حتماً اسم آن را تاکنون زیاد شنیده باشید. هر دو این کپسول را می‌توانید بعد از تاتو برای کم شدن درد تاتو بخورید؛ اما در خوردن آنها بهتر است زیاده‌روی نکنید چون درد تاتو حداکثر بعد از یک هفته تمام می‌شود.

پماد بی حس کننده قوی برای تاتو چیست؟

پمادها یکی از رایج‌ترین مواردی هستند که برای کم کردن درد تاتو از آنها استفاده می‌شود. بهترین پماد بی حس کننده آن است که روی پیگمنت‌های تاتو تأثیر نگذاشته و رنگ آن را از بین نبرد. افرادی که پوست حساس دارند می‌توانند از پماد بی حس کننده قوی برای تاتو استفاده کنند. چند مورد از بهترین پمادها بی‌حسی برای تاتو در زیر به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از داروخانه‌ها تهیه کنید.

  • پماد بی‌حسی ژله‌ای آلفا
  • پماد بی‌حسی ساستین (بلو ژل)
  • پماد بی‌حسی نانو بروز اورجینال
  • پماد بی‌حسی تی کی تی ایکس قرمز
  • بی‌حسی کوییک دو بیوتاچ
  • بی‌حسی ژله‌ای بِلات (‌ bellot)
  • پماد بی‌حسی دکتر نامب (Dr.numb)
  • پماد بی‌حسی مورچه‌ای تی (E.T)
  • پماد بی‌حسی عقرب
  • پماد بی‌حسی تاتو جی پرو J-PRO

سوالات متداول

آیا مسکن تاتو کیفیت رنگ را کاهش می‌دهد؟

با استفاده از مسکن‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، به‌هیچ‌وجه کیفیت رنگ تاتو کاهش پیدا نمی‌کند.

چگونه باید از مسکن‌های تاتو استفاده کرد؟

برای استفاده از مسکن‌های تاتو باید محل موردنظر بر روی پوست را به‌خوبی تمیز کرد و سپس مسکن را ۲۰ الی ۴۰ دقیقه بر روی آن ناحیه قرار داد. هرچند که دستور عمل کامل استفاده از مسکن‌‌های تاتو در این مطلب ذکر شده است.

۱ دیدگاه

  • سلام آقا هستم ۳۲ساله بیکار و مدرک فنی حرفه ای آرایشگر و پیرایشگر درجه ۲ را دارم، میتوانم با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی ۲۰۰میلیون تومان یا بیشتر وام بگیرم؟ لطفا جواب بدید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *