هزینه خدمات سالن زیبایی تهران

قیمت خدمات سالن زیبایی

در حال حاضر سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه زیادی در کشور آماده ارائه خدمات هستند. در این میان، هرکدام از این آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی نرخ خاص خود را برای ارائه خدمات در نظر گرفته‌اند. با توجه به این موضوع، این سوال مطرح می‌شود که قیمت خدمات سالن زیبایی کشور در سال جدید چقدر است و چرا نرخ خدمات آرایشگاه زنانه کشور برای برخی از مراکز بیشتر از تعرفه است؟ برای پاسخ به این سوالات و اطلاع از نرخ انواع خدمات در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه، این مطلب را از دست ندهید.

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه کجاست؟

آرایشگاه زنانه به فضایی گفته می‌شود که در آن می‌توانید خدمات مربوط به مو را به صورت نیمه تخصصی دریافت کنید. این مجموعه‌ها به مراتب هزینه کمتری را سالن‌های زیبایی از بانوان دریافت می‌کنند. معمولا در آرایشگاه‌های زنانه میکاپ آرتیست‌ها، هیر استایلیست‌‌ها و متخصص‌های شینیون حضور ندارند. البته در برخی مواقع، برخی از آرایشگاه‌ها متخصصان ناخن را استخدام می‌کنند.

آرایشگاه‌های زنان معمولا ساعات بیشتری آماده ارائه خدمات هستند و در بازه‌های زمان کوتاهی هم نوبت‌دهی را انجام می‌دهند. در نتیجه، برای دریافت خدمات از این مجموعه‌ها نیازی به رزرو نوبت از چند هفته قبل ندارید.

سالن‌های زیبایی مراکزی هستند که در آن‌ها می‌توان خدمات گسترده‌تری را نسبت به آرایشگاه‌های زنانه دریافت کرد. از جمله این خدمات می‌توان به انواع خدمات مو از جمله رنگ، استایل، کوتاهی و شینیون اشاره کرد. همچنین در این مراکز می‌توانید برای دریافت خدماتی مانند مانیکور، پدیکور، گریم تخصصی، میکاپ تخصصی، ماساژ حرفه‌ای و سایر خدمات اقدام کنید. این مراکز به خدمات خود را به مراتب با کیفیت بالاتری نسبت به آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌دهند. همچنین برای دریافت خدمات از آن‌ها باید از چند هفته قبل نوبت رزرو کنید. البته این موضوع بسته به شرایط زمانی و نوع مرکز هم دارد.

قیمت خدمات سالن زیبایی در کشور به مراتب از آرایشگاه‌های زنانه بیشتر است. این معمولا به دلیل استفاده از نیروی ماهرتر و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر رخ می‌دهد. در نتیجه، اگر بودجه محدودی ندارید و کیفیت بالای خدمات برای شما مهم است، سالن‌های زیبایی گزینه معقول‌تری برای دریافت خدمات خواهند بود.

بهترین سالن های زیبایی در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های سالن های زیبایی وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفیسالن های زیبایی در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین سالن های زیبایی پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای سالن های زیبایی در ایران:

وارد مطلب زیر شوید

اگر دنبال یک سالن زیبایی خدمات زیبایی را به صورت حرفه ای در کشور انجام میدهد هستید بهتر است صفحه لیست بهترین سالن های زیبایی تهرانرا نیز مشاهده کنید. چرا سالن زیبایی در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند، در این بین در کنار خدمات آموزش های بسیار ارزنده ای داده میشود، همچنین  بسیاری از این مراکز امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اختیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

هزینه خدمات سالن زیبایی در تهران

لیست قیمت سالن‌های زیبایی و آرایشگاه زنانه کشور در سال جدید

انواع خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی زنانه

تعرفه ارائه خدمات

خدمات مربوط به اصلاح، شیو و واکس صورت از ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان
خدمات مربوط به پاک‌سازی صورت بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان
بوتاکس مو حدودا ۹۵۰ هزار تومان
انواع خدمات مربوط به رنگ مو از ۳۰ تا ۹۰۰ هزار تومان
انواع خط لب و چشم از ۵۰ هزار تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
خدمات مربوط به کاشت ناخن از ۱۰۰ هزار تا ۴۵۰ هزار تومان
خدمات مربوط به مانیکور و پدیکور از ۱۰۰ هزار تا ۳۵۰ هزار تومان
انواع اپیلاسیون از ۲۵ تا ۴۰۰ هزار تومان

هزینه خدمات وی آی پی در تهران

قیمت خدمات سالن‌های زیبایی vip کشور

یکی از سوالاتی که همواره درباره دریافت خدمات از سالن‌های زیبایی vip در کشور مطرح می‌شود این است که چرا هزینه دریافت این خدمات از مجموعه‌های دیگری وی آی پی به مراتب بیشتر از سالن‌ها و آرایشگاه‌های معمولی است؟ پاسخ به این سوال در سه مورد استفاده از متریال عالی، برخورداری از اپراتورهای تخصصی و ارائه خدمات رفاهی خاص به مشتریان خلاصه می‌شود.

۱. استفاده از متریال عالی؛ دلیلی برای افزایش نرخ خدمات آرایشگاه زنانه کشور

مراکز آرایشی VIP به دلیل استفاده از متریال باکیفیت، به مراتب هزینه بیشتری را از بانوان دریافت می‌کنند. متریال باکیفیت قیمت بالاتری نسبت به لوازم معمولی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا سالن آرایشگاهی در صورت استفاده از این متریال، تعرفه بیشتری را برای ارائه خدمات در نظر بگیرند.

۲. استفاده از اپراتورهای متخصص

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا در حال حاضر سالن‌های آرایشگاهی VIP هزینه بیشتری را از مشتریان خود دریافت کنند، استفاده از اپراتورهای متخصص است. سالن‌ها و آرایشگاه‌های معمولی از اپراتورهای تازه‌کار و کم‌تجربه استفاده می‌کنند که این افراد برای ارائه خدمات هزینه کمی را از شما دریافت می‌کنند. اما در مراکز وی آی پی، اپراتورهای مجربی وجود دارند که به کیفیت بالای کار خود شناخته می‌شوند و همواره میزان رضایت‌مندی از آن‌ها بالا است. در نتیجه، این افراد برای ارائه خدمات هزینه بیشتری را از شما دریافت خواهند کرد.

۳. خدمات رفاهی خاص‌تر برای مشتریان

از جمله دیگر دلایلی که باعث شده است تا مراکز آرایشگاهی وی آی پی تعرفه بالاتری را نسبت به مراکز معمولی در نظر بگیرند، ارائه خدمات خاص‌تر است. در رابطه با این موضوع، هر مجموعه آرایشگاهی خدمات خاص خود را ارائه می‌دهد و با توجه به خدمات ارائه شده هزینه متفاوتی را از دیگران دریافت می‌کند.

هزینه خدمات سالن زیبایی تهران

چرا قیمت خدمات سالن‌های زیبایی با هم تفاوت دارد؟

عوامل مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا هر سالن زیبایی تعرفه جداگانه‌ای را برای ارائه خدمات در نظر بگیرد. از جمله این دلایل می‌توان به محل قرارگیری سالن، خدمات ارائه شده، نوع خدمات درخواستی، امکاناتی که سالن در اختیار مشتری قرار می‌دهد، کیفیت کار و استفاده از متریال با درجه کیفیت متفاوت اشاره کرد.

قیمت خدمات سالن زیبایی کشور بستگی به محل قرارگیری آن دارد. به زبان ساده‌تر، سالنی که در بخش پایین شهر قرار دارد، به مراتب هزینه کمتری را از سالنی دریافت می‌کند که همان خدمات را ارائه می‌دهد، اما در بخش بالای شهر قرار دارد.

تنوع بالای خدمات ارائه شده از جمله دیگر دلایل برای تفاوت نرخ خدمات آرایشگاه زنانه کشور است. مجموعه‌ای که خدمات متنوعی از جمله انواع روش‌های اپیلاسیون، پدیکور و مانیکور را ارائه می‌دهد، ممکن است تعرفه‌ای که برای ارائه خدمات در نظر می‌گیرد، به مراتب بیشتر از مجموعه‌های دیگر باشد.

هزینه خدمات سالن زیبایی تهران

قیمت خدمات سالن زیبایی کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد

آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی که به صورت مجاز تحت نظارت اتحادیه آرایشگران فعالیت می‌کنند، باید طبق تعرفه اعلام شده بابت خدمات خود هزینه دریافت کنند. با این حال، قیمت خدمات سالن زیبایی کشور می‌تواند با توجه به شرایط مشتری، نوع خدمات ارائه شده و نوع مواد مورد استفاده تغییر کند.

پرسش و پاسخ

آیا موقعیت قرارگیری سالن در تعرفه آن تاثیرگذار است؟

بله. نرخ خدمات آرایشگاه زنانه کشور در پایین‌شهر به مراتب کمتر از مناطق گران‌قیمت کشور است.

آیا دریافت هزینه بیشتر از نرخ اتحادیه مجاز است؟

ممکن است مشتری برای دریافت خدمات شرایط خاصی داشته باشد و مجموعه مجبور شود از تکنیک‌ها و مواد دیگری استفاده کند. در این صورت امکان افزایش قانونی تعرفه وجود دارد.

آیا نرخ خدمات آرایشگاه زنانه کشور دقیق و ثابت است؟

خیر. قیمت خدمات سالن زیبایی کشور به صورت میانگین است و امکان تغییر از سمت اتحادیه آرایشگران وجود دارد.

انواع روش‌های اپیلاسیون کدام هستند؟

معمولی زیر بغل، گیاهی زیر بغل، معمولی شکم، گیاهی شکم، معمولی کمر، گیاهی کمر، معمولی باسن، گیاهی باسن، کل بدن معمولی و کل بدن گیاهی.

چند نوع روش کاشت ناخن وجود دارد؟

کاشت ناخن هلویی، کاشت ناخن پا، کاشت بیبی بومر ناخن دست، کاشت پلی ژل، کاشت ناخن با فرمر و کاشت ناخن با تیپ.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *