شهریه کلاس فرانسه

شهریه کلاس فرانسه؛ دغدغه اصلی علاقه‌مندان به این زبان

فرانسوی یکی از زبان‌های محبوب دنیا است که طرفداران خاص خود را دارد. در کشور ما نیز بسیاری از افراد برای مهاجرت یا صرفا برای سرگرمی، علاقه دارند که این زبان زیبا و شیرین را یاد بگیرند. اما یکی از دغدغه‌های اصلی علاقه‌مندان به این زبان این است که شرکت در دوره‌های آموزش زبان فرانسوی تا چه اندازه برای آن‌ها هزینه دارد؟ شهریه کلاس فرانسه با توجه به روش برگزاری و مدت زمان دوره می‌تواند متغیر باشد. در این صفحه از ایران آموزشگاه، ما قصد داریم تا شما را با هزینه شرکت در کلاس‌های مختلف زبان فرانسه و عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کلاس‌ها آشنا کنیم.

شهریه کلاس فرانسه

کلاس زبان فرانسه چه محلی است؟

کلاس فرانسه محلی برای یادگیری دستور زبان و لغات این زبان شیرین و کسب مهارت برای برقرار کردن ارتباط با استفاده از زبان فرانسه است. شما در کلاس زبان با شرکت در فعالیت‌های مختلف، به کمک استاد و سایر همکلاسی‌ها مهارت‌های خود را تقویت می‌کنید. شهریه کلاس فرانسه معمولا به گونه‌ای تعیین می‌شود که تمامی اقشار علاقه‌مند بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند و زبان مورد علاقه خود را به کمک جدیدترین متدهای آموزشی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن یاد بگیرند.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کشور کجاست؟

برای مشاهده آموزشگاه های زبان فرانسه وارد صفحه زیر شوید.

در انتهای صفحه به معرفی مراکز آموزش فرانسه در کل کشور پرداخته ایم اما در مطلبی مجزا به معرفی چندتا از بهترین کلاس های زبان فرانسه پرداخته ایم. برای مشاهده بر روی آن کلیک کنید.

معرفی دوره ها و آموزشگاه های مرتبط برای زبان فرانسه در ایران:

اگر دنبال یک کلاس فرانسه معتبر در تهران میگردید بهتر است صفحه لیست کلاس فرانسه تهران را نیز مشاهده کنید. چرا کلاس فرانسه در تهران؟! خب مشخص است چون تهران یکی از شهرهایی است که مراکز معتبر زیادی در ان فعالیت دارند و در این بین بسیاری از این مراکز کلاس های آنلاین نیز برگزار میکنند. همینطور امکان برگزاری کلاس های آخر هفته برای شهرستانی ها را نیز دارند. یعنی با در اخیار قرار دادن پانسیون میتوانید اخر هفته ها برای آموزش به تهران بروید.

 

شهریه کلاس فرانسه

شهریه کلاس فرانسه به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزش زبان فرانسوی باشید، احتمالا این سوال برای شما نیز به وجود آمده است که چه عومالی می‌تواند شهریه کلاس فرانسه را تحت‌تاثیر قرار دهد؟ کلاس فرانسه نیز درست مانند سایر کلاس‌های زبان به شیوه‌های مختلف و در دوره‌هایی با مدت زمان متغیر برگزار می‌شود. قیمت هر یک از این دوره‌ها با دیگری متفاوت است. شما برای یادگیری زبان فرانسه باید به سراغ انتخاب کلاسی بروید که با بودجه و برنامه زمانی شما متناسب باشد.

مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه کلاس فرانسه عبارتند از:

  • روش برگزاری کلاس‌ها (آنلاین یا حضوری)
  • مدت زمان دوره آموزشی
  • سابقه آموزشگاه و تجربه اساتید
  • موقعیت جغرافیایی
  • خصوصی یا گروهی بودن کلاس زبان
  • سطح دوره آموزشی

شهریه کلاس فرانسه

شهریه کلاس فرانسه چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال که هزینه کلاس فرانسه چقدر است، ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که شما برای یادگیری این زبان نباید تنها به قیمت کلاس‌ها توجه کنید و باید به سابقه و تجربه اساتید آموزشگاه نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. همان‌طور که اشاره کردیم شهریه کلاس فرانسوی به عوامل مختلفی مانند روش برگزاری کلاس، خصوصی یا گروهی بودن، سطح دوره، سابقه اساتید و آموزشگاه و … بستگی دارد.

به عنوان مثال، شما برای شرکت در دوره‌های خصوصی آموزش زبان فرانسه، باید هزینه بیشتری را نسبت به کلاس‌های نیمه‌خصوصی یا گروهی پرداخت کنید. از طرف دیگر، سطح شما در زبان فرانسه نیز می‌تواند از عوامل مهم تعیین‌کننده شهریه کلاس فرانسه باشد. در جدول زیر، با هزینه تقریبی برای شرکت در کلاس‌های زبان فرانسه به صورت آنلاین آشنا می‌شویم. توجه داشته باشید که شهریه کلاس‌های حضوری معمولا نزدیک به ۱۰ تا ۳۰% بیشتر است.

سطح تعداد ترم گروهی نیمه خصوصی خصوصی (جلسه‌ای)
A1 ۵ ۸۵۰۰۰۰ ۱۶۰۰۰۰۰ ۳۵۰۰۰۰
A2 ۵ ۸۷۰۰۰۰ ۱۶۸۰۰۰۰ ۳۶۰۰۰۰
B1 ۵ ۸۹۰۰۰۰ ۱۷۲۰۰۰۰ ۳۷۰۰۰۰
B2 ۵ ۹۱۰۰۰۰ ۱۷۷۰۰۰۰ ۳۸۰۰۰۰

 

شهریه کلاس های حضوری زبان فرانسه

هزینه آموزش زبان فرانسه بصورت حضوری چقدر است؟

به طور کلی، شهریه کلاس فرانسه حضوری نسبت به دوره‌های آنلاین و غیرحضوری بیشتر است. زیرا شما در دوره‌های حضوری وارد محیط آموزشگاه می‌شوید و از امکانات آن استفاده می‌کنید. فراهم کردن این امکانات برای آموزشگاه هزینه‌هایی را در بر دارد که شما برای استفاده از آن‌ها باید شهریه بیشتری را پرداخت کنید. اگر به دنبال پیدا کردن یک آموزشگاه زبان فرانسه مناسب و معتبر هستید، می‌توانید در وبسایت ما به صفحه بهترین آموزشگاه فرانسه مراجعه کنید.

شهریه کلاس آنلاین فرانسه

هزینه آموزش زبان فرانسه بصورت آنلاین چقدر است؟

کلاس‌های آنلاین برای افرادی که شاغل هستند و دغدغه‌های فراوانی دارند، بهترین گزینه برای یادگیری زبان فرانسه به شمار می‌روند. شما با شرکت در این دوره‌ها نه تنها در وقت، بلکه در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید. معمولا شهریه کلاس فرانسه آنلاین نزدیک به ۱۰ تا ۳۰% نسبت به شهریه کلاس‌های حضوری کمتر است. در نتیجه اگر قصد دارید که هزینه‌های خود برای یادگیری زبان را کاهش دهید، می‌توانید به سراغ کلاس‌های آنلاین آموزشگاه‌های معتبر بروید.

قیمت کلاس زبان فرانسه در شهرستان‌ها چقدر است؟

اگر ساکن شهر تهران نیستید و قصد دارید بدانید که شهریه کلاس فرانسه در شهرستان شما چقدر است، باید اشاره کنیم که به طور کلی هزینه شرکت در کلاس‌های زبان در شهرستان‌ها نسبت به استان تهران کمتر است. موقعیت جغرافیایی یکی از عوامل موثر بر هزینه کلاس فرانسه است و شما برای شرکت در این کلاس‌ها در شهرهای مختلف باید شهریه متفاوتی را پرداخت کنید.

کلاس رایگان فرانسه

آیا کلاس رایگان فرانسه هم وجود دارد؟

اگر به دنبال یک روش رایگان برای یادگیری زبان فرانسه هستید، احتمالا نتوانید آموزشگاهی را پیدا کنید که تمام دوره‌های آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. معمولا برخی از آموزشگاه‌ها برای جذب زبان‌آموز بخشی از دوره‌های خود را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند تا بتوانند توجه آن‌ها را جلب کنند. البته این مورد هم بیشتر در مورد کلاس‌های آنلاین و بسته‌های آموزشی صدق می‌کند. اگر به دنبال روش‌های رایگان برای یادگیری زبان فرانسه هستید، بهتر است به سراغ استفاده از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب بروید.

شهریه کلاس فرانسه

آموزشگاه زبان فرانسه را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید

فرانسوی زبانی شیرین و جذاب است که بسیاری از افراد به یادگیری آن علاقه دارند. نگرانی از بالا بودن هزینه شرکت در کلاس زبان فرانسه یکی از عواملی است که بسیاری از علاقه‌مندان را از یادگیری این زبان منصرف می‌کند. اما لازم است بدانید که شهریه کلاس فرانسه چندان زیاد نیست و راهکارهایی وجود دارند که می‌توانند باعث کاهش هزینه‌های شما شوند. ایران آموزشگاه مرجعی برای پیدا کردن بهترین کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است. شما می‌توانید برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه‌های زبان فرانسه کشور، می‌توانید در وبسایت ما به صفحه مربوط به این دسته‌بندی مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ

چه اپلیکیشن‌هایی برای یادگیری رایگان زبان فرانسه موجود است؟

اپلیکیشن‌های مختلفی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی فعالیت می‌کنند. دولینگو یکی از مشهورترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان است که شما می‌توانید برای یادگیری زبان فرانسه از آن استفاده کنید.

شرکت در کلاس‌های حضوری بهتر است یا کلاس‌های آنلاین؟

انتخاب روش برگزاری کلاس بیشتر به روحیات و شرایط زندگی شما بستگی دارد. اگر فرد پرمشغله‌ای هستید و قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های خود را دارید، شرکت در کلاس زبان فرانسه آنلاین می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

شهریه کلاس فرانسه چه ارتباطی با مدت زمان دوره دارد؟

هر چه تعداد جلسات دوره آموزش فرانسه بیشتر باشد، شهریه آن نیز بیشتر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *