دوره های حضوری آرایشگری

ارتقای مهارت آرایشگری با شرکت در دوره های آرایشگری حضوری

رونق بازار کار آرایشگری مردانه و زنانه باعث شده است تا طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان، به فراگیری تکنیک‌های مختلف آرایش و پیرایش رو بیاورند. آموزشگاه‌های فراوانی با پشتیبانی از انواع دوره‌های کاربردی، شرایط مناسبی را برای ارتقای مهارت‌های آرایشگری به وجود می‌آورند. در میانِ انواع روش‌های آموزشی، دوره های آرایشگری حضوری به دلیل آموزش عملی و برخورداری آموزشگاه‌ها از بهترین امکانات آموزشی، محبوبیت بیشتری دارند. علاقه‌مندان به ارتقای مهارت‌های آرایشگری در شاخه‌های مختلف، با ثبت نام در این دوره‌ها، مسیر ورود خود به بازار کار پررونق این رشته را هموار می‌کنند. بر همین اساس در این مطلب از ایران آموزشگاه به انواع دوره‌های حضوری آرایشگری می‌پردازیم.

دوره های حضوری آرایشگری

چرا باید در دوره‌ های آرایشگری حضوری شرکت کنیم؟

آموزشگاه‌های فراوانی دوره‌های مختلف آرایش زنانه و مردانه را ارائه می‌دهند. این مراکز باتکیه‌بر تجهیزات پیشرفته و روش‌های متنوع برگزاری کلاس‌ها به‌صورت خصوصی و عمومی، کیفیت آموزش هنرجویان را ارتقا می‌دهند. دوره‌های حضوری آرایشگری به دلیل مزایایی که دارند، مورد استقبال طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان و آرایشگران برای ارتقای مهارت‌های آرایشگری خود هستند.

به‌طورکلی مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره های آرایشگری حضوری عبارت‌اند از:

  • بهره‌‌مندی از تجارب استادان به‌صورت مستقیم
  • استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای ارتقای مهارت‌ها
  • تمرین و تکرار عملی بر روی مدل‌های مختلف
  • رفع نواقص و ایرادات با استفاده از حضور مداوم در کلاس
  • برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر به دلیل ثابت بودن زمان کلاس‌ها
  • امکان تشکیل کلاس‌ها به‌صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی
  • تنوع بیشتر دوره‌ها برای ارتقای مهارت‌ها
  • وجود تعداد بالای مراکز آموزشی برای یادگیری حضوری تکنیک‌های آرایشگری

دوره های حضوری آرایشگری

دوره آموزش آرایشگری شامل دوره‌های مردانه و زنانه می‌شود

دوره های آرایشگری بسیار گسترده هستند. این دوره‌ها متناسب با نیاز علاقه‌مندان برای آموزش سرفصل‌های زیباسازی، اصلاح و ترمیم بخش‌های مختلف صورت به کار می‌روند و شامل دوره‌های مردانه و زنانه می‌شوند. معمولا بهترین دوره آموزش آرایشگری طیف متنوعی از تکنیک‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن و کاملا به‌صورت کاربردی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از سوی دیگر دوره‌های حضوری به دلیل مزایای بیشتر نسبت به دوره‌های آنلاین طیف وسیع‌تری از آموزش تکنیک‌های آرایشی را در برمی‌گیرند.

دوره های حضوری آرایشگری مردانه

انواع دوره های آرایشگری حضوری مردانه

دوره های آرایشگری حضوری مردانه، یکی از پرتقاضاترین دوره‌ها در بین مهارت‌های آرایشگری است. علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها با کسب مهارت در زمینه تکنیک‌های مختلف کوتاهی مو، پاکسازی صورت، میکروپیگمنتیشن، کوتاهی موی کودک و … به طور کامل آشنا می‌شوند.

انواعی از مهم‌ترین دوره های آرایشگری حضوری مردانه عبارت‌اند از:

  • دوره پداگوژی: تربیت استادان و مدرسان برای انتقال مفاهیم آرایشگری مردانه
  • گریم سینمایی و چهره‌پردازی: آموزش پایه‌ای تمام مباحث گریم در سینما و آشنایی متریال‌ها و ابزارهای روز دنیا
  • ترمیم موی سر آقایان: کاشت مو برای نواحی خالی
  • متعادل‌سازی چهره مردانه: آموزش متعادل‌کردن بینی، چشم، گونه‌گذاری، انعکاس نور روی چهره و اثرات فیزیکی آن
  • پیرایشگری مردانه درجه ۲: شناخت تخصصی ابزار مرتبط با پیرایشگری، آشنایی با انواع تکنیک‌های مو و اصلاح صورت
  • بهداشت کار ناخن مردانه: از پرکاربردترین دوره های آرایشگری حضوری برای از بین بردن آلودگی‌های ناخن، مراقبت از ناخن دست و پا و فرم‌دهی اصولی به ناخن‌ها
  • پیرایشگری مردانه درجه ۱: پیتاژ مو با قیچی، ایجاد سایش در مو، ویتامینه‌کردن مو و …
  • کوتاهی موی کودک: آموزش روش‌های سرگرمی کودک و انواع مدل‌های مخصوص او
  • میکروپیگمنتیشن مو: آشنایی با لایه‌های پوست سر، اصول تعیین رنگ و انواع پیگمنت
  • آرایش و گریم کودک: آشنایی با ابزار گریم، مشاوره و پذیرش کودک، گریم خشک و چرب، آموزش انواع گریم‌های پسرانه و دخترانه
  • کراتینه و احیای مو: انواع متدهای صاف کردن مو و اجرای تمامی متدها بر روی مدل
  • گریم داماد: آشنایی با آناتومی صورت، کار با انواع وکس و موم‌های مو بر و …
  • پیرایشگری مردانه: تکنیک‌های مورد نیاز برای آرایش مردانه
  • کاشت ابرو: روش جراحی FUT، تکنیک کات کردن و کاشت کردن و …
  • پیرسینگ: آموزش تکنیک‌های جراحی ساده برای سوراخ‌کردن بخش‌های مختلف بدن
  • پاکسازی پوست: آموزش روش‌های میکرودرم، میکرونیدلینگ، پلکسر و …
  • تاتو بدن: شناخت انواع پوست و آموزش تاتو به‌صورت تک‌بعدی، دو بعدی و سایه زنی

مراجعه به سالن‌های زیبایی برای آموزش حضوری آرایشگری

مراجعه به سالن‌های زیبایی؛ روش مناسب آموزش حضوری آرایشگری

انتخاب بهترین مرکز برای شروع دوره های آرایشگری حضوری با توجه به تعدد بالای این مجموعه‌ها، موضوعی سخت و زمان‌بر است. یکی از بهترین روش‌ها برای شروع دوره‌های حضوری آرایشگری، مراجعه به سالن‌های زیبایی و شرکت در دوره‌هایی است که این مراکز ارائه می‌‌دهند.

طیف متنوعی از بهترین آرایشگران در سالن‌های زیبایی فعالیت می‌کنند که استفاده از تجربه آن‌ها و شروع آموزش‌ها از این سالن‌ها، کیفیت مناسبی از انتقال مفاهیم را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای ثبت نام در این مراکز از لیست سالن های زیبایی متنشرشده در سایت ایران آموزشگاه کمک بگیرید.

دوره های حضوری آرایشگری

دوره‌های آرایشگری حضوری زنانه و بازار کار پررونق آن

دوره‌های آموزش آرایشگری زنانه، یکی از پرتقاضاترین و محبوب‌ترین دوره های آرایشگری حضوری است. بازار کار پررونق مهارت‌های آرایشگری زنانه، تعداد فراوانی از افراد را به شرکت در این دوره‌ها ترغیب می‌کند. آرایشگری زنان یک مهارت هفت‌گانه است که هر کدام از این مهارت‌ها تکنیک‌های مختلفی دارند.

علاقه‌مندان به تسلط کامل به انواع تکنیک‌های آرایشگری زنانه، باید متناسب با کاربرد هر یک از آن‌ها در دوره‌های مخصوصی شرکت کنند. برای ثبت نام در این دوره‌ها باید با هر یک از آن‌ها آشنا بود؛ بنابراین جدول زیر شناخت کاملی از انواع دوره های آرایشگری حضوری زنانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پداگوژی آموزش گریم سینمایی و چهره‌پردازی میکرونیدلینگ
کوتاهی موی کودک کاتالوگ‌ خوانی رنگ مو فی کانتور
کرم‌سازی شیدینگ ابرو فی اسکالپ یا میکروپیگمنتیشن
فی ریمووال یا پاک کردن تاتو تاتو صورت میکروبلیدینگ ابرو
مانیکور، پدیکور و پارافین تراپی کراتینه مو و احیای مو میکروپیگمنتیشن
آرایش و گریم کودک طراحی با حنا بافت مو و دردلاک
فیبروز ابرو و هاشور ابرو براشینگ مو میزامپلی خودآرایی
لیفت و لمینت مژه لیفت ابرو اکستنشن ابرو
صاف‌کردن مو آرایش عروس اصلاح ابرو (دپیلاسیون)
تاتو بدن (تاتو سه‌بعدی) کاشت ابرو رنگ مو و مش مو
اکستنشن مو کوتاهی مو زنانه شینیون مو
کاشت ناخن پیرسینگ بدن، لب، ناف، بینی، زبان و گوش اکستنشن مژه
آرایشگری پایه (آرایشگری مقدماتی) پاکسازی پوست گریم و میکاپ (متعادل‌سازی چهره)

دوره های حضوری آرایشگری

ویژگی‌های بهترین دوره های آرایشگری حضوری

انتخاب یک دوره حضوری آرایشگری در میان تبلیغات فراوان و تعدد بالای مراکز آموزشی، یک موضوع تخصصی است. علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های حضوری آموزش آرایشگری می‌توانند با بررسی برخی پارامترها، بهترین دوره را برای شروع آموزش خود انتخاب کنند. بر همین اساس در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دوره های آرایشگری حضوری می‌پردازیم.

      ۱. استفاده از مدرسان باتجربه

اولین عامل در انتخاب بهترین دوره های آرایشگری حضوری، توجه به مدرسانی است که در این دوره‌ها تدریس می‌کنند. آرایشگری مهارتی چندوجهی است که برای آموزش هر یک از تکنیک‌های آن، به تخصص بالایی نیاز است. دوره‌های برتر معمولا از مربیانی استفاده می‌کنند که تجربه بالایی در زمینه آموزش دارند.

۲. ارائه مدرک معتبر

علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های حضوری آرایشگری، باید دوره‌هایی را انتخاب کنند که پس از شرکت در آن‌ها و پایان کلاس‌ها به آن‌ها مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای داده شود. این مدرک شرایط حضور مستمر و پردرآمد فراگیران را در بازارهای کار داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

۳. استفاده از بهترین سرفصل‌های آموزشی

توجه به سرفصل‌های آموزشی از دیگر موضوعاتی است که علاقه‌‌مندان به شرکت در دوره های آرایشگری حضوری باید به آن توجه کنند. سرفصل‌های آموزشی آرایشگری مردانه و زنانه باید بر اساس کاربردهای آن‌ها در بازار کار تدوین شده باشند و به تمام نیازهای مشتریان در آن زمینه خاص پاسخ بدهند.

۴. برخورداری از بهترین تجهیزات برای آموزش عملی

یک دوره معتبر آرایشگری حضوری برای ارتقای مهارت هنرجویان و افزایش کیفیت آموزشی، آموزش‌های تئوری را در کنار آموزش‌های عملی ارائه می‌دهد. بهترین دوره های آرایشگری حضوری معمولا متناسب با نوع آموزش از بهترین مواد، مجهزترین دستگاه‌ها و پیشرفته‌ترین امکانات برای آموزش علاقه‌مندان استفاده می‌کنند. روش آموزش در این دوره‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که هنرجویان بتوانند آموزه‌های خود را به‌صورت عملی مورد ارزیابی قرار دهند.

۵. طول دوره مناسب

آموزش‌های اصولی آرایشگری معمولا در یک بازه زمانی مشخص انجام می‌شوند. بهترین دوره‌های آرایشگری حضوری نه خیلی کوتاه هستند و نه به دلیل دریافت هزینه‌های بیشتری، فرسایشی می‌شوند. طول دوره‌های آموزشی در یک دوره مناسب، مانع از عدم خستگی و طولانی‌شدن کلاس‌ها می‌شود و امکان برنامه‌ریزی مناسب برای شرکت در کلاس‌ را برای علاقه‌مندان به وجود می‌آورد.

۶. هزینه مقرون‌به‌صرفه

بهترین دوره های آرایشگری حضوری بدون توجه به فضای تبلیغاتی تعرفه‌های مناسب و متناسب با سطح هنرجویان دارد. معمولا دوره‌های آرایشگری مردانه در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار شده که نرخ شهریه هر یک از آن‌ها متناسب با طول دوره، دانش استاد، روش برگزاری خصوصی یا گروهی دوره و عواملی از این دست تعیین می‌شوند.

ایران آموزشگاه؛ بهترین مرجع پیدا کردن دوره های آرایشگری حضوری

تعداد زیادی از مراکز آموزشی وجود دارند که انواع دوره‌های حضوری را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهند. انتخاب مرکزی که دارای ویژگی‌های یک مجموعه معتبر باشد، موضوعی سخت و زمان‌بر است. ایران آموزشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی آموزشگاه‌های سراسر کشور، طیف متنوعی از مراکز آموزشی را به شما معرفی می‌کند. مجموعه ما با لیست‌کردن بهترین مراکز آرایشگری حضوری زنانه و مردانه، کار شما را برای پیداکردن بهترین مجموعه آسان می‌کند.

 

گالری تصاویر دوره های آرایشگری حضوری

۱ دیدگاه

  • سلام عرض ادب خواستم بدونم دوره فشرده اموزش درجه ۲و۱چند روزه است از شهرستان بیایم و با آموزش دوره درجه۲و۱دوره ارایشگری در اموزشگاه *** میتونیم بعد از اتمام دوره ارایشگاه تاسیس کنیم یا چند ماهی لازمه ارایشگاه درصدی کارکنم یا شاگردی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *