جدیدترین مدل آرایش امسال

اهمیت انتخاب جدیدترین مدل آرایش امسال در خاص و زیبا شدن چهره

آرایش کردن فرآیندی است که تقریبا برای تمامی خانم‎ها اهمیت بالایی دارد. سالانه سبک‎های متفاوتی از میکاپ در صنعت مد معرفی می‎شوند که هر یک از جذابیت‌های خاص خود برخوردار هستند. در سال جدید نیز مدل‎های بسیار متفاوت و زیبایی از میکاپ ارائه شده که اجرای هر کدام می‎تواند به شکل متفاوتی چهره بانوان را زیباتر کند. در واقع یکی از بهترین رازها برای داشتن آرایشی متفاوت و زیبا آشنایی با ترندهای سال جدید است. برای مثال هر‎ سال نوع جدیدی از سبک سایه و خط چشم به دنیا معرفی می‌شود و طرفداران متعددی نیز پیدا می‎کند. اگر قصد شناخت ترندهای میکاپ و جدیدترین مدل آرایش امسال را دارید، این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

جدیدترین مدل آرایش امسال

ترندترین و جدیدترین مدل آرایش امسال چیست؟

سال جدید مثل هر سال دیگری با تغییر و تحولاتی در زمینه میکاپ همراه خواهد بود. این تحولات در شاخه‌های متفاوتی اتفاق می‎افتد و باعث می‎شوند که بانوان ظاهری خاص و خیره‎کننده‌ای را پیدا کنند. از مهم‎ترین تغییراتی که در مدل‎های آرایشی رخ می‎دهد می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی‎های متفاوت چشم
  • میکاپ متفاوت لب
  • ارائه انواع رژ گونه مانند رژگونه هلویی
  • سبک‎های جدید آرایش ابرو
  • استفاده از رنگ‎های جریانی و زیبا و …

با فرا رسیدن سال جدید هر بانویی به دنبال تغییر ظاهر خود است. از این رو استفاده از جدیدترین مدل آرایش امسال می‎تواند گزینه خوبی برای ایجاد تغییری جذاب در چهره باشد. در سال جدید ترفندها و روش‎های متفاوتی برای میکاپ صورت به دنیا ارائه شد که برای مثال می‎توان به سبک‎هایی نظیر آرایش باربی، گرانج، بلو میکاپ و … اشاره کرد. در ادامه تصمیم داریم موضوع جدیدترین مدل آرایش امسال را مورد بررسی قرار دهیم و سبک‎های ترند میکاپ در سال جدید را معرفی کنیم.

آرایش اسموکی

آرایش اسموکی

۱. آرایش شیک چشم اسموکی

آرایش اسموکی یکی از سبک‎های جذاب آرایش است که در سال‎های اخیر مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. این سبک از آرایش در سال جدید نیز ترند است و بسیاری از زنان مشهور نیز میکاپ اسموکی را به کار می‎برند. در نظر داشته باشید که به‎کارگیری سبک اسموکی به رنگ رژلب ملایم یا نود نیاز دارد.

آرایش کره ای

آرایش کره ای

۲. آرایش کره ‏ای مدرن و باکلاس

یکی از سبک‎های آرایش که طرفداران بسیار زیادی در بین بانوان ایرانی دارد و بسیار هم مدرن است، آرایش کره‏ای می‎باشد. اگر توجه کرده باشید این نوع میکاپ به هیچ عنوان غلیظ نبوده و یک آرایش روشن و ملایم به شمار می‎آید. خط چشم‎های کره‎ای نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می‎گیرد. به طور کلی میکاپ کره‎ای ظاهری ظریف و جوان را به چهره شما می‎بخشد.

آرایش باربی

آرایش باربی

آرایش باربی

۳. میکاپ پرطرفدار باربی

شاید جدیدترین مدل آرایش امسال که علاقمندان متعددی نیز به خود اختصاص داده، میکاپ باربی باشد. از زمانی که فیلم باربی در سال گذشته منتشر شد، این سبک از میکاپ مورد توجه بسیاری از خانم‌ها خصوصا دختران جوان قرار گرفت. میکاپ باربی نوعی آرایش عروسکی و ملایم به شمار می‎آید؛ چنانچه به رنگ صورتی علاقمند هستید، این آرایش گزینه موردپسندی برای شما خواهد بود.

آرایش اسپرسویی

آرایش اسپرسویی

۴. آرایش اسپرسویی مناسب خانم‏های خاص

اگر به استایل قهوه‌ای علاقه دارید، سال جدید به نوعی سال شما است. چرا که سبک‌های آرایشی متفاوتی با این تم در سال جدید به دنیا معرفی شده که هر یک از زیبایی‌های ویژه خود برخوردار هستند. یکی از این سبک‌های آرایش، میکاپ اسپرسویی نام دارد.

این سبک تقریبا شبیه به آرایش لاته است که در سال ۲۰۲۳ طرفداران زیادی داشت و هنوز هم سبکی جذاب برای میکاپ می‌باشد. در آرایش اسپرسویی از رنگ‌ قهوه‌ای  تیره جهت آرایش چشم و همچنین رژلب قهوه‌ای برای میکاپ متفاوت لب‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید آرایش اسپرسویی را به شکل ملایم‌تری نیز اجرا کنید. برای این کار لازم است میکاپ خود را با یک ریمل قهوه‌ای و البته یک خط باریک قهوه‌ای در بخش خارجی چشم خود خلاصه کنید.‎‎‎‎‎

آرایش گرانچ

۵. میکاپ گرانج ملایم نوستالژی دهه ۹۰

سال جدید سالی برای افراد علاقه‌مند به سبک‎های آرایشی قدیمی مثل دهه ۹۰ میلادی است. از سبک‎های متفاوت میکاپ که طرفداران متعددی در دهه ۹۰ داشت می‎توان به میکاپ گرانج اشاره کرد. این نوع آرایش از سبک میکاپ خوانندگان راک الهام گرفته شد. در آرایش گرانج پوست حالتی روشن و رنگ‎پریده به خود می‎گیرد، دور چشم‎ها تیره شده و از رژ لب نیز پررنگ نیز استفاده می‎شود.

این مدل میکاپ حالتی وحشی، ماکسیمال و نامرتب دارد، اما در مقایسه با گرانج دهه ۹۰ ملایم‎تر است. اگر قصد دارید آرایش گرانج را به شکل ملایم‎تر اجرا کنید، می‌توانید به جای رژلب‌های تیره رنگ، رژلب‎‌های صورتی و هلویی را به کار ببرید. البته آرایش چشم شما باید به سبک دهه ۹۰ وحشی و تیره باقی بماند.

آرایش لایت

۶. ایجاد ظاهری خاص با میکاپ لایت

اگر به دنبال اجرای جدیدترین مدل آرایش امسال هستید، آرایش لایت انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌آید. میکاپ لایت یکی از سبک‌هایی است که جهت اجرای آن از رنگ‌های مکمل و ملایمی استفاده می‌شود. در میکاپ لایت استفاده از رژگونه پررنگ، رژلب تیره، خط چشم بلند و همچنین سایه چشم چند رنگ جایی ندارد. در این سبک هر یک از اقلام آرایشی باید براساس فرم صورت مورد استفاده قرار بگیرد. اینکه چطور آرایش لایت کنیم بسیار مهم است و باید با اصول انجام شود.

 

آرایش آبی سرد

آرایش آبی سرد

۷. بلو میکاپ سرد و خواستنی

با توجه به تعدد سبک‌های میکاپ، انتخاب بهترین و جدیدترین مدل آرایش امسال کار دشواری به شمار می‎‎آید. اما یکی از سبک‎هایی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، بلو میکاپ است. رنگ آبی یکی از رنگ‎هایی قابل توجه در سال جدید است. این رنگ در قالب سایه چشم، خط چشم و همچنین ریمل مورد استفاده قرار می‎گیرد. این رنگ برای افرادی که چشمان قهوه‌ای رنگ دارند، انتخاب ایده‏‎آلی می‎باشد. اجرای سبک بلومیکاپ چهره‎ای معصوم و جوان را به وجود می‎آورد و جذابیت شما را دوچندان می‌کند.

آرایش دخترانه ملایم

آرایش دخترانه ملایم

۸. میکاپ دخترانه ملایم

برای اجرای جدیدترین مدل آرایش امسال به‎کارگیری سبک دخترانه ملایم نیز جذاب خواهد بود. در این سبک از آرایش از رنگ‎های ملایم برای میکاپ لب و از رنگ‎های جیغ برای اجرای خط و سایه چشم استفاده می‌شود. میکاپ دخترانه ملایم از خصوصیات جذابی برخوردار است.

این خصوصیات عبارت‎اند از:

  • ایجاد گونه‎های گلگون
  • ابروهای پرپشت و نرم
  • براقی لب‌ها
  • عروسکی شدن مژه‎ها
  • خط چشم‎های کشیده

آرایش برنزه

آرایش برنزه

۹. جوان‏تر شدن چهره با آرایش برنزه فانتزی

میکاپ برنزه فانتزی نوعی آرایش متفاوت و مدرن می‎باشد که در چند سال گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده است. برای اجرای این سبک آرایشی باید از رنگ‎های طلایی و برنزه استفاده کنید که چهره‎ای درخشان برای خود به وجود بیاورید. اگر به دنبال اجرای جدیدترین مدل آرایش امسال هستید، آرایش برنزه فانتزی انتخابی شیک برای شما خواهد بود. میکاپ صورت باید با چهره سازگار باشد تا جذابیتی دوچندان به چهره بدهد. پس بهتر است سالن مورد نظر خود را از بین لیست سالن های زیبایی کل کشور انتخاب کنید.

انتخاب جدیدترین مدل آرایش امسال تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد

بسیاری از بانوان برای آرایش صورت خود زمان و هزینه زیادی را در آرایشگاه‎ها صرف می‎کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از خانم‎ها هستید، می‎توانید با استفاده از توانایی خود و شناخت جدیدترین مدل آرایش امسال میکاپ مورد علاقه خود را اجرا کنید.

ترندترین میکاپ‌های سال جدید در همین صفحه از سایت ایران آموزشگاه به شما کمک می‌کند که علاوه بر ایجاد ظاهری شیک و تماشایی برای خود، در هزینه و زمان نیز صرفه‌جویی کنید. ما لیست آکادمی های آرایش کل کشور برا به شما معرفی میکنیم تا جدیدترین انواع سبک‎های آرایشی امسال در سایت ما، براساس انتخاب برترین و معتبرترین صنایع مد جهان معرفی شده و جذابیت چهره شما را چندبرابر می‌کند.

سوالات متداول

چه فاکتورهایی در انتخاب مدل آرایش مهم هستند؟

در انتخاب مدل آرایش شما باید به عواملی مانند فصل، نوع پوست، رنگ چشم، مدل چشم، رنگ لباس، مدل لب‎ها، گرد یا کشیدگی صورت، رنگ و اندازه مو، سبک پوشش و حتی نوع مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید، دقت داشته باشید.

نحوه صحیح اجرای سایه یخی چشم به چه شکل است؟

برای اجرای سایه چشم یخی کافی است که یک سایه چشم براق روی پلک خود بکشید و یا یک خط باریک از سایه سفیدرنگ در گوشه داخلی چشمان خود ایجاد کنید. استفاده از سایه یخی باعث درخشان‌تر شدن و روشن‌تر شدن چشم‎های شما می‎شود، به ویژه اگر زیر نور قرار داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *