اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی

با اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی، زبانتان را تقویت کنید

ترکیه کشوری است که طی سال‌های اخیر به یک مقصد محبوب برای گردشگری و کار ایرانیان تبدیل شده است. شما برای تجربه بهتر از سفر به این کشور و آشنایی با فرهنگ و سنت‌های آن، نیاز به یادگیری زبان ترکی استانبولی دارید. یکی از روش‌های کارآمد برای یادگیری ترکی استانبولی، استفاده از اپلیکیشن‌های خودآموز این زبان است. در این صفحه از ایران آموزشگاه می‌خواهیم ۵ اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی

پنج اپلیکیشن برتر برای تقویت زبان ترکی استانبولی

هر فردی با در نظر گرفتن علایق، اهداف و سطح آموزشی خود به سراغ انتخاب یک اپلیکیشن می‌رود. بعضی از برنامه‌های آموزش ترکی استانبولی گرامر را به شما آموزش داده و بعضی دیگر هم تمرکز آموزشی خود را برای دایره لغات گذاشته‌اند. در ادامه قصد داریم چند اپ پرکاربرد یادگیری ترکی استانبولی را برای اندروید و iOS به شما معرفی کنیم.

۱. اپلیکیشن Babbel یکی از برترین اپلیکیشن‌ها برای تقویت زبان ترکی استانبولی است

در بال علاوه بر اینکه می‌توانید دستور زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید، می‌توانید با نحوه مکالمه و طرز صحیح ادای کلمات آشنا شوید. دوره‌های بابل در سطوح مختلفی قرار دارند تا زبان آموزان امکان رشد داشته داشته باشند. یکی از امکاناتی نیز که در اختیارتان قرار می‌گیرد، تشخیص صدا و بررسی تلفظ درست لغات است و درواقع اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به حضور فرد دیگری و تنها کار با اپلیکیشن بتوانید مهارت‌های خود را افزایش دهید.

از جمله خصوصیات اپلیکیشن بابل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سهولت استفاده
  • دروس کوتاه
  • آموزش فرهنگ و زبان ترکی به شکل همزمان

اپلیکیشن ماندلی

۲. ماندلی یک اپلیکیشن کاربردی موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی است

اپ ماندلی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه مبلغی را پرداخت کنند، زبان ترکی استانبولی را فرا بگیرند. دوره‌های آموزشی متنوعی در اپلیکیشن ماندلی وجود دارد که باعث می‌شود مهارت‌های چهار گانه شما از جمله شنیداری و محاوره‌ای ارتقا پیدا کند. البته لازم به ذکر می‌باشد که اپ ماندلی سیستم حق اشتراکی هم دارد و شما با خرید آن می‌توانید به دوره‌ها و امکانات به مراتب بیشتری دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر خدمات مذکور شما می‌توانید به جدول رتبه‌بندی نیز دسترسی داشته باشید که طبق میزان پیشرفت و امتیازاتی که کسب کرده‌اید، جایگاهی را برای شما در نظر می‌گیرد. به این ترتیب با مشاهده‌ جدول مد نظر می‌توانید مشاهده کنید که در چه جایگاهی قرار دارید و برای تمرین بیشتر، انگیزه بگیرید.

۳. اپلیکیشن Busuu دوره‌های آموزشی مخصوصی برای توریست‌ها دارد

سومین اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، Busuu است. در بین اپلیکیشن‌های با محوریت آموزش زبان ترکی استانبولی، busuu شاید تنها اپلی باشد که دوره‌های آموزشی مخصوص توریست‌ها دارد. این اپلیکیشن به شما یاد خواه داد که در زمان سفر به کشور ترکیه، چه اصطلاحاتی را استفاده کنید. حالت گردشگری این برنامه به شما اصطلاحاتی در رابطه با رزرو هتل، سفارش غذا از رستوران، پرسیدن آدرس و سایر موارد را آموزش خواهد داد. امکان دانلود این اپلیکیشن هم برای سیستم عامل اندروید و هم Ios وجود دارد.

۴. با اپلیکیشن TurkishClass 101 ترکی استانبولی را با دروس صوتی و ویدیویی یاد بگیرید

اپلیکیشن TurkishClass 101 را می‌توان مناسب افرادی دانست که به دنبال یادگیری زبان ترکی استانبولی از طریق دروس صوتی و ویدئویی هستند. در حقیقت خبری از بازی یا پازل برای یادگیری زبان نیست؛ بلکه با استفاده از ویدیوها و فایل‌های صوتی به شما چگونگی استفاده از اصطلاحات و واژه‌های زبان ترکی استانبولی آموزش داده می‌شود.

اصولا فایل‌های صوتی و تصویری از بازه‌ در حدود بین ۳ تا ۱۵ دقیقه برخوردار هستند و شما می‌توانید با گوش دادن به فایل‌های صوتی یا تماشای فایل‌های ویدئویی، تمرینات ارائه شده را حل و پاسخ درست برای سوالات بیابید. بهتر است بدانید که این اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی برای آیفون نیز منتشر شده و در دسترس قرار دارد.

ضمنا اپلیکیشن TurkishClass 101 به شما چهار نوع حساب کاربری ارائه خواهد داد که البته امکان استفاده از نسخه‌ آزمایشی ۷ روزه را نیز خواهید داشت. این حساب‌ها شامل مدل پایه، حساب پریمیوم، حساب پریمیوم پلاس و حساب مخصوص موبایل می‌شوند.

۵. ممرایز با بازی‌های گوناگون؛ یک اپلیکیشن جذاب موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی

آخرین اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی که می‌خواهیم به آن بپردازیم، ممرایز است. این اپ مملو از بازی‌ها و پازل‌هایی است که فرایند یادگیری ترکی استانبولی را برای شما تسهیل می‌کند. چنین امکاناتی باعث می‌ود تا زبان آموزان بدون اینکه خسته شوند با انگیزه‌ای مضاعف به بهترین وجه به یادگیری ترکی استانبولی بپردازند. اگر علاقه مند به شرکت در کلاس های حضوری هستین براحتی میتوانید با شرکت در بهترین کلاس ترکی استانبولی، سطح زبان خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرید.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

ایران آموزشگاه؛ مرجع معرفی آموزشگاه‌های ترکی استانبولی

استفاده از اپلیکیشن موبایل برای تقویت زبان ترکی استانبولی می‌تواند در زمینه آموزش کلمات، اصطلاحات و گرامر این زبان بسیار کاربردی باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خصوص استفاده از این برنامه‌ها بدانید این است که شما باید تا حدی به انگلیسی تسلط داشته باشید. مجموعه ایران آموزشگاه بانک جامع اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور است. از طریق مجموعه ما می‌توانید به دوره‌های آنلاین و لیست مراکز آموزش زبان ترکی کشور به همراه مشخصات کامل آن‌ها دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن‌های ترکی استانبولی در زمینه دایره لغات کدام موارد هستند؟

اپ‌هایی مانند Clozemaster ،Drops ،Tobo Turkish و Blarma از برترین اپلیکیشن‌های زبان ترکی استانبولی به منظور گسترش دایره لغات هستند.

چه اپلیکیشنی برای گردشگران مناسب است؟

اپلیکیشن Busuu بر روی لغات روزمره و همینطور اصطلاحات پرکاربرد سفر تمرکز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *