آموزش بلوند کردن مو بدون دکلره

آموزش بلوند کردن آسان مو بدون دکلره در سریع ترین زمان

یکی از بهترین راهکارها برای بلوند کردن موها استفاده از دکلره است. با‌این‌حال در برخی موارد بانوان به دلیل حساسیت‌های پوستی یا ضعیف بودن ریشه‌های مو تمایلی به استفاده از دکلره ندارند. بر همین اساس در این صفحه از ایران آموزشگاه نکات اساسی آموزش بلوند کردن مو بدون دکلره را بررسی کرده‌ایم و در انتها فیلم آموزشی را قرار داده‌ایم.

در مقاله از پیش منتشر شده ای یک مدل تکنیک رنگ مو بدون دکلره را خدمت شما ارائه داده ایم که میتواند برای شما مفید باشد.

مزایای روشن کردن مو بدون دکلره

مزایای روشن کردن موها بدون دکلره

زمانی می‌توانید موهای خود را بلوند کنید که موهای شما به رنگ پایه روشنی برسند. در غیر این صورت رنگساژ رنگ مورد نظر را بر روی مو به وجود نمی‌آورد. با توجه به آسیب‌های دکلره کردن مو مانند آسیب شدید به فولیکول مو، تغییر حالت همیشگی موها و ایجاد تاول و زخم در پوست سر استفاده از روش‌هایی مفید برای بلوند کردن مو بدون دکلره راهکاری مناسب برای بانوان حساس است.

از جمله مهم‌ترین بلوند کردن مو بدون دکلره عبارت‌اند از:

  • بدون ایجاد آسیب‌های پوستی
  • عدم آسیب به ریشه مو و سوزاندن آن‌ها
  • عدم تغییر حالت مو پس از ۴ بار رنگ مو

اگر به دنبال یک مرکز رنگ موی مطمئن هستین که کار دقیق و دلخواهتان را به شما ارائه دهد. پیشنهاد میکنم حتما یک سر به صفحه بهترین مرکز خدمات رنگ مو بزنید. قطعا سالن مورد نظر خود را خواهید یافت.

 

نکات آموزش بلوند کردن مو بدون دکلره

بانوانی که به دنبال رنگ کردن موی سر خود بدون استفاده از دکلره هستند، می‌توانند از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده کنند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و کاربردهای خودشان را دارند که متناسب با سطح مهارت خود از آن‌ها استفاده کنید. بر همین اساس در ادامه به آموزش بلوند کردن مو بدون دکلره با استفاده از روش‌هایی کاربردی می‌پردازیم.

۱. رساندن مو به پایه ۸ دکلره با فرمول چهار مرحله‌ای

رایج‌ترین و کاربردی‌ترین روش روشن کردن موها بدون استفاده از دکلره، به‌کارگیری روش چهار مرحله‌ای است. این روش کاربرد فراوانی برای موهای تک رنگ و یکدست دارد؛ بنابراین در صورت داشتن رنگ‌های تیره یا دو رنگ برای استفاده از این روش حتما باید موهای خود را به رنگ یکسانی برسانید.

به‌طورکلی مراحل استفاده از فرمول ۴ مرحله‌ای رنگ برای رساندن مو به پایه ۸ دکلره عبارت‌اند از:

  • مصرف رنگ مو سه صفر: با ترکیبی از اکسیدان ۱۲ درصد
  • به‌کارگیری روشن‌ترین رنگ سری S: با ترکیبی از اکسیدان ۱۲ درصد
  • انجام رنگساژ اولیه: بعد از دو روز استراحت به موها و با ترکیبی از رنگ موی C8 و M10 و واریاسیون بنفش یا صورتی
  • انجام رنگساژ ثانویه: بعد از دو روز استراحت با ترکیب‌های ۲/۳ تیوپ رنگ مویM10 ، ۱/۳ تیوپ رنگ موی C8، واریاسیون صورتی و اکسیدان رنگساژ ثانویه را انجام دهید

۲. استفاده از ترکیبات طبیعی

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای روشن کردن مو بدون دکلره استفاده از ترکیباتی طبیعی مانند قهوه، دارچین، بابونه، حنا و آبلیمو است. البته این مواد تنها می‌توان چند درجه تغییر در رنگ موهای مشکی ایجاد کرد و نمی‌توان مو را به پایه ۸ دکلره رساند.

نکات آموزش بلوند کردن مو بدون دکلره

روشن کردن مو بدون دکلره را تخصصی آموزش ببینید

در صورت اجرای نادرست روش‌های بلوند کردن موها، احتمال آسیب رساندن به موها وجود دارد. ما در این صفحه از ایران آموزشگاه فیلم آموزش بلوند کردن مو بدون دکلره را قرار داده‌ایم تا قدم به قدم با پیروی از مراحل آن موهای خود را به درجه روشنی دلخواه برسانید. البته اگر از کیفیت نهایی کار اطمینان ندارید، بهتر است این فرایند را به آرایشگران متخصص بسپارید. همچنین تعداد بالایی از برترین آرایشگران کشور در سایت ما معرفی شده‌اند و می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *