آموزشگاه هنرهای نمایشی اردیبهشت

آموزشگاه هنرهای نمایشی اردیبهشت

آموزشگاه هنرهای نمایشی اردیبهشت در اصفهان برگزار کننده دوره‌های بازیگری، کارگردانی، گویندگی و فن‌بیان و دوره های تخصصی بازیگری کودک در محدوده شهر اصفهان میباشد.

گروه تاتر نان و عروسک یکی از تخصصی ترین و فعال ترین گروههایی است که در رابطه با کودکان از سال ۱۳۸۲ به فعالیت و اجرای نمایش پرداخت؛

این گروه با عنوان گروه برگزیده نمایش در زمینه کودکان در ایران در جشنواره فجر در سال های ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ شناخته شده و شایان توجه است که نمایش های فراوانی را در داخل و خارج از کشور به روی صحنه برده و جوایز متعددی از جشنواره های مختلف جهان کسب کرده است.

آموزشگاه بازیگری اردیبهشت (آموزشگاه هنرهای نمایشی اردیبهشت) با هدف کشف و پرورش افراد مستعد در زمینه هنرهای نمایشی در پاییز سال ۱۳۸۸ در محدوده خیابان وحید با مدیریت آقای امید نیاز فعالیت خود را آغاز کرد.

دوره ی کامل رشته بازیگری در این آموزشگاه شامل چهار ترم میباشد که عبارتند از: دوره عمومی، مبانی بازیگری ۱ و ۲ و سر انجام بازیگری پیشرفته میباشد. اساتید ترم یک همگی از چهره ها و افراد با سابقه و تحصیل کرده میباشند و طبق هماهنگی به عمل آمده اساتید دیگری همچون صدرالدین شجره، رامبد جوان، محمد حاتمی، رضا فیاضی و … در ترم های بالاتر به جمع اساتید فعلی می پیوندند.

هنرجویان در هر ترم و پس از قبولی در آزمون پایان ترم، مجاز برای ورود و ثبت نام در ترم های بالاتر خواهند بود. هنرجویان در کلیه ی رشته ها پس از اتمام دوره مدرک پایان دوره دریافت خواهند کرد.

اساتید آموزشگاه

اساتید: محمد کربلایی – رادنوش مقدم – لیلا پرویزی – امید نیاز – مریم موحدیان – مائده طباطبائی نیا – یاسر خاسب – سعید محسنی – احمد اشرفیان – محمد حاتمی – کاملیا ریسمانچیان

پل ارتباطی

  • مدیر موسس: امید نیاز
  • آدرس: اصفهان، خیابان وحید، خیابان خاقانی، بن بست شمشاد (۳۷ )، پلاک ۴۰۷
  • شما میتوانید با شماره تلفنهای:
    ۹۵۰۱۵۵۰۶-۹ ۳۱۱ ۹۸ ۰۰
    ۳۶۲۶۳۶۵۷ ۳۱ ۹۸ ۰۰
    ۳۶۲۸۳۲۵۱ ۳۱ ۹۸ ۰۰
    ۹۸۲۸ ۸۷۶ ۹۱۳ ۰۰۹۸

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *