آموزشگاه موسیقی رشت و گیلان

_

معتبرترین آموزشگاه موسیقی در رشت 🎵

_

آموزشگاه موسیقی در رشت و شهرهای حومه یکی از پر طرفدار ترین مراکز آموزشی در بین جوانان است. کلاس های موسیقی رشت از فعال ترین بخش های آموزشی استان رشت و دیگر مناطق استان است و آموزش موسیقی همیشه جزو اولویت های مهم مردم رشت است.

کلاس های موسیقی رشت باعث شده هر ساله تعداد زیادی از جوانان و کودکان برای آموزش ساز به آموزشگاه موسیقی مراجعه نمایند. ( برای مشاهده لیست مراکز آموزش موسیقی کشور کلیک کنید)

دوره ها آموزش موسیقی عبارتند از کلاس آموزش گیتار، پیانو، ویلن، هنگ درام، تنبک، دف، فلوت، کالیمبا، ساز دهنی، سه تار، و انواع سازهای ایرانی و جهانی، آواز، سلفژ، آهنگسازی و دیگر رشته های موسیقی را شامل میشود.

آموزشگاه موسیقی آرش رشت

آموزشگاه موسیقی آرش در خرداد ۱۳۸۳ توسط آقای رضا محمدی تاسیس گردید. این مجموعه با داشتن سالها سابقه ی تدریس موفق و نوازندگی در کنسرت های متعدد و صدا و سیما شروع به فعالیت نمود.
یکی از اهداف بنا نهادن این مجموعه تربیت هنرجویان و پرورش استعداد های ناب و جوان در زمینه ی نوازندگی حرفه ای و تدریس موسیقی بوده است که برگزاری کنسرت های بسیار متعدد و حرفه ای به خصوص در زمینه ی گیتار و صداسازی نشان دهنده ی همین موضوع است.

جدول لیست کلاس موسیقی در رشت

نام آموزشگاه
آدرس مراکز آموزش موسیقی

آموزشگاه آزاد موسیقی آرش رشت

آموزشگاه موسیقی ملودی رشت

  • آدرس: رشت، فلکه گاز، روبروی کیوسک بانک شهر
  • تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۴۷۱۳۷۴

آکادمی موسیقی اوای ایرانی رشت

آموزشگاه موسیقی آوای سرو شمال

  • آدرس:رشت، گلسار، خیابان ۱۴۹، پلاک ۱۰
  • تلفن تماس: ۰۹۳۵۶۴۵۱۰۵۰

آموزشگاه آزاد موسیقی آونگ رشت

آموزشگاه آزاد موسیقی چشم انداز فردا رشت

آموزشگاه موسیقی زیباکناری رشت

آموزشگاه آزاد موسیقی شیدا رشت

آموزشگاه آزاد موسیقی صبا رشت

آموزشگاه آواز سنتی پیانت

  • آدرس: رشت، سبزه میدان، ورودی استاد سرا، بن بست مهتاب، ساختمان درافشان، طبقه ی دوم، واحد۸
  • تلفن تماس: ۰۹۱۱۹۳۴۰۵۹۴۰۹۱۱۹۳۴۰۵۹۴

آموزشگاه موسیقی خورشید

آموزشگاه موسیقی گلشن

آموزشگاه موسیقی پرنیان

  • آدرس: رشت، خیابان بیستون، ابتدای بلوار معلم، ساختمان پرنیان، طبقه سوم، مرکز آموزش موسیقی پرنیان
  • تلفن تماس: ۰۱۳۹۱۰۱۳۱۰۱۰۱۳۳۲۵۳۶۷۵۰

آموزشگاه موسیقی واله رشت

  • آدرس: رشت، بلوار لاکان، کوچه واله ۷
  • تلفن تماس: ۳۳۴۷۱۶۶۵

مرکز مشاوره بصیرت

  • آدرس: رشت، خیابان امین الضرب، کوی اعتماد، انتهای بن بست شهید ربانی
  • تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۸۲۴۲۱۷

در صورت تمایل برای معرفی مرکز آموزشی خود در لیست زیر با واتساپ ایران آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

معیار انتخاب یک آموزشگاه موسیقی خوب در رشت

_

موسیقی از زمان‌های بسیار قدیم، همیشه نقشی حیاتی در بخش‌های مختلف زندگی انسان، از سرگرمی تا آموزش و حتی سلامتی داشته است.

برای همین نمی‌توان نقش آن را نادیده گرفت. موسیقی، یک زبان جهانی است که ارزش ذاتی آن، بر جنبه‌های مختلف زندگی روزمره ما تاثیر می‌گذارد.

بهترین راه برای یادگیری این هنر روح‌نواز، ثبت‌نام در آموزشگاه موسیقی در رشت است. این کار سبب می‌شود تا بتوانید موسیقی موردعلاقه خود را از پایه و به شکلی اصولی یاد بگیرید و در آن حرفه‌ای شوید. با ما همراه باشید تا در مورد کلاس موسیقی در رشت، بیشتر صحبت کنیم.

آموزشگاه موسیقی چیست؟

آموزشگاه موسیقی به آموزشگاهی گفته می‌شود که در آن موسیقی‌ها و سازهای مختلف به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

هزینه و قیمت کلاس موسیقی در رشت چقدر است؟

دقت کنید که هزینه کلاس موسیقی در رشت نسبت به هر ساز و دوره انتخابی متفاوت است. مثلا ممکن است شما آموزش ساز گیتار را در کلاس گروهی یا اینکه خصوصی بردارید که مسلما با هزینه کلاس آموزش پیانو و ویلن در کلاس های گروهی و خصوصی فرق دارد.

در کل میتوان گفت هزینه کلاس های موسیقی در رشت از حدودا ۱۵۰ تومان تا ۲۰ تومان است.

مدت کلاس موسیقی در رشت چقدر است؟

یک فرد برای اینکه بتواند در یکی از رشته‌های موسیقی، حرفه‌ای شود، باید چندین سال از عمر خود را صرف یادگیری و تمرین موسیقی مورد علاقه خود کند. مدت هر دوره از کلاس، بین دو تا سه ماه است.

در کلاس های موسیقی رشت چه چیزی آموزش میدهند؟

اصولا حوزه فعالیت یک کلاس موسیقی در زمینه آموزش سازهای مختلف چون:

پیانو، آموزش ویولا، آموزش گیتار، آموزش هنگ درام، آموزش درام، آموزش درازم، آموزش گیتار الکتریک، آموزش آواز پاپ و سنتی، آموزش تنبور، آموزش ساز دهنی، آموزش تنبک و سازهای کوبه ای و … است.

حال که با خدمات کلاس های موسیقی آشنا شدید به معرفی چند تا از بهترین آموزشگاه های موسیقی رشت میپردازیم.

شاخه‌های مختلف موسیقی چیست؟

موسیقی دارای شاخه‌های متنوعی است که در ادامه آن‌ها را به‌صورت فهرست‌وار معرفی می‌کنیم.

  • امبینت
  • بلوز
  • کلاسیک
  • کمدی
  • کانتری
  • دنس
  • الکترونیک
  • اکیپریمنتال
  • فولک
  • هیپ‌هاپ
  • جز
  • متال
  • پاپ
  • عصر جدید
  • پانک
  • راک
  • آر اند بی
  • موسیقی منطقه‌ای

بهترین کلاس موسیقی رشت کجاست؟

بهترین کلاس موسیقی رشت مرکزی است که بتواند صادقانه بهترین خدمات را داده و اصل کار خود را ارائه خدمات درست به همشهریان خود قرار دهد. همانطور که مشاهده کردید تعدادی از بهترین مراکز آموزش موسیقی را ابتدای مطلب به شما معرفی نمودیم. همینطور در بخش دوم معرفی به لیست کامل آموزشگاه های موسیقی رشت که به تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت رسیده است اشاره نمودیم. کلاس های موسیقی نامبرده شده طبق بازخوردها و نظرات کاربران در سال جدید جزو برترین های رشت می‌باشند.

آموزش موسیقی کودکان در رشت

یکی از مهمترین دوره هایی که آموزشگاه های موسیقی برگزار میکنند کلاس های موسیقی کودکان و نوجوانان است.

آموزشگاه های موسیقی کودکان در رشت برگزار کننده دوره های آموزش موسیق در سنین خردسال، کودک و نوجوان هستند و برای سنین مختلف آموزش های مختلفی برگزار میکنند.

یکی از روش های معروف در آموزش موسیقی به کودکان آموزش به روش ارف است. در این نوع آموزش که به روش بازی و سرگرمی است کودکان با انواع سازها آشنا شده و باث میشود تا ساز مورد علاقه خود را بهتر پیدا کنند.

آموزش موسیقی بزرگسال در رشت

آموزش موسیقی به بزرگسالان در تمام آموزشگاه های موسیقی رشت انجام میشود. بزرگسالان از سنین نوجوان تا جوان و بزرگسال میتوانند در هر رشته و ساز مورد علاقه خود اقدام به آموزش نمایند.

آموزش آنلاین موسیقی در رشت

یکی از پر کاربردترین روش های یادگیری موسیقی، آموزش آنلاین موسیقی در رشت است. بسیاری از آموزشگاه های معرفی شده در این شهر دوره های آموزشی بصورت آنلاین را نیز برگزار میکنند تا روند آموزش به ساده ترین شکل ممکن انجام شود.

گاهی اوقات افراد به دلایل مختلف مثل دوری راه یا مشغله زیاد، نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری موسیقی شرکت کنند. با گسترش اینترنت و فضای مجازی، شرایط مناسبی برای برگزار کلاس‌های آنلاین فراهم شده است.

از این‌رو بسیاری از آموزشگاه‌ها و موسیقی‌دان‌ها، کلاس آموزش آنلاین موسیقی در رشت برگزار می‌کنند تا افراد بتوانند ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرند.

پکیج آموزش موسیقی

این پکیج شامل یکسری کتاب‌ها و جزوات آموزش موسیقی به همراه فایل‌های صوتی و تصویری مربوط به آن است که به صورت یک بسته در اختیار افراد علاقه‌مند به موسیقی که امکان حضور در کلاس موسیقی در رشت به.صورت حضوری و آنلاین را ندارند، قرار می‌گیرد.

فضای آموزشی مناسب و آموزشگاه موسیقی در رشت

یک آموزشگاه موفق برای هنرجویان خود باید فضایی را آماده کند که منطبق با حال و هوای موسیقی و ساز باشد. چنین فضایی باعث می‌شود که هنرجویان اشتیاق و ذوق بیشتری برای یادگیری موسیقی داشته باشند و سریع‌تر پیشرفت کنند.

همچنین کلاس موسیقی در رشت باید از امکاناتی چون، سیستم صوتی مناسب، میز و صندلی راحت، سازهای مختلف و … برخوردار باشد. این امکانات سبب می‌شود تا افرادی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند، به راحتی بتوانند، دروسی را که یاد گرفته‌اند، تمرین کنند و مهارت‌های خود را در این زمینه ارتقا دهند.

معروف ترین کلاس های موسیقی در رشت چیست؟

سازهای مختلفی برای آموزش در کلاس های موسیقی وجود دارد اما پر طرفدار ترین کلاس ها شامل موارد زیر است:

  • کلاس گیتار در رشت
  • کلاس پیانو در رشت
  • کلاس ویلن در رشت
  • کلاس هنگدرام در رشت
  • کلاس کالیمبا در رشت
  • کلاس خوانندگی در رشت
  • کلاس آواز سنتی در رشت
  • کلاس سلفژ در رشت
  • و …

آموزش ساز دهنی در رشت

ساز دهنی یکی از سازهای محبوب بادی محسوب میشود که علاوه بر کوچک بودن صدای بسیار زیبایی دارد. ساز دهنی یکی از سازهایی است که سالهاست مورد استفاده علاقمندان ایرانی و خارجی قرار میگیرد. ساز دهنی یکی از سازهای پرطرفداری است که در آموزشگاه های موسیقی رشت آموزش داده میشود.

آموزش کالیمبا در رشت

ساز کالیمبا یکی از محبوب ترین سازهای است که امروزه جوانان به آن علاقمند شدند. کالیمبا یکی از سازهای موسیقی بومیان آفریقا است. کالیمبا از خانواده‌ سازهای تیغه‌ای خودصدا است. این ساز کوچک شباهت ظاهری به پیانو دارد.

این ساز در انواع مختلف بفروش میرسد که پرفروش ترین آنها چوبی و کریستالی است. ساز کالیمبا در کلاس های موسیقی رشت آموزش داده میشود.

آموزش هنگ درام در رشت

هنگ درام نیز مثل سازهای معرفی شده چند سالی است طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. نام این ساز هنگ درام یا هند پن است. این ساز فولادی بوده و با دست نواخته میشود.

فرکانس های خاص و دلنواز هنگ درام  چنان حال خوشی به انسان میدهد که خیلی ها شکل این ساز را استوانه ای، بیضی یا بشقاب پرنده نامیده اند.

این ساز با دست نواخته میشود و ساز بشدت استاد محوری است و برای آموزختن آن بهتر است به یکی از کلاس های موسیقی رشت مراجعه کنید.

آموزش سه تار در رشت

ساز سه‌تار از سازهای زهی و مضرابی موسیقی ایرانی است که با ناخن انگشت اشارهٔ دست نواخته میشود. سه تار یکی از اصیل ترین سازهای ایرانی محسوب میشود که بسیاری از استادان ایرانی به آن تسلط دارند.

مدل های مختلفی از ساز سه تار وجود دارد که از آن جمله میتوان به معروف ترین مدل ها مانند مفاخری، جزایری، ملکشاهی، صادق محمدی، حرفه ای و برقی اشاره کرد.

ساز سه تار در اکثر کلاس های موسیقی رشت آموزش داده میشود.

ویدیوی معرفی مراکز موسیقی

  • مشاهده ویدیوی معرفی آموزشگاه

سوالات متداول

آموزشگاه های موسیقی رشت در ایام کرونا باز هستند؟

تمامی مراکز آموزشی بجز در روزهای تعطیل رسمی یا تعطیلی های موقتی که بدستور وزارت بهداشت انجام میشود باز هستند و طبق پروتکل های بهداشتی بصورت خصوصی یا تعداد پایین و یا حتی بصورت آنلاین در حال برگزاری کلاس ها هستند.

هزینه کلاس موسیقی در رشت چقدر است؟

هزینه کلاس نسبت به دوره و ساز انتخابی از ۱۷۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

هزینه کلاس موسیقی نسبت به هر ساز موسیقی متفاوت است اما هزینه های آموزش در سال جدید از ۱۷۰ هزار تومان برای هر جلسه شروع میشود. همینطور هزینه آموزش در آموزشگاه هایی که مجوز هنری درجه ۱ دارند بیشتر است.

بهترین ساز برای شروع موسیقی کودکان چیست؟

برای انتخاب ساز در کودکی نظرات مختلفی وجود دارد. بهترین روش تشخیص، شرکت در کلاس های ارف است. در این کلاس ها کودک با انواع سازها آشنا میشود. در کل میتوان گفت بهترین سازها بلز، پیانو، گیتار و ویلن است. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

بهترین ساز برای کودکان

مدت دوره آموزش موسیقی در رشت چند وقت است؟

این مسئله کاملا بستگی به هوش و علاقه کودک و همینطور ساز انتخابی دارد. اما سازهای ساده حداقل ۶ ماه تا ۱ سال آموزش نیاز دارند.

اپدیت مطالب قبل از ۱۴۰۱

برترین مراکز آموزش موسیقی رشت و گیلان

این فهرست شامل بهترین آموزشگاه های موسیقی رشت و گیلان شامل بهترین کلاس موسیقی رشت، بهترین کلاس آواز رشت، بهترین کلاس پیانو رشت، بهترین کلاس ویلن رشت، بهترین کلاس گیتار رشت و دیگر سازهای تخصصی، بهترین کلاس های سلفژ و آموزش سبک های موسیقی آوازی چون سنتی، پاپ و دیگر خدمات آموزشی کلاس های موسیقی در استان گیلان است.

همچنین به معرفی بهترین آموزشگاه های موسیقی کودک رشت و برگزار کنندگان بهترین کلاس ارف یا موسیقی کودک به روش ارف میپردازیم. شما علاقمندان به شرکت در کلاس های موسیقی در محدوده استان گیلان میتوانید نزدیکترین مرکز آموزشی به محل زندگی خود را بنا به نیاز خود انتخاب نموده و در کلاس های آن شرکت نمایید.

بهترین کلاس موسیقی رشت کجاست؟

بهترین کلاس موسیقی رشت، مرکزی است که بتواند صادقانه بهترین خدمات را داده و اصل کار خود را ارائه خدمات درست به همشهریان خود قرار دهد. همانطور که مشاهده کردید تعدادی از بهترین مراکز آموزش موسیقی را ابتدای مطلب به شما معرفی نمودیم. همینطور در بخش دوم معرفی به لیست کامل آموزشگاه های موسیقی رشت که به تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت رسیده است اشاره نمودیم. کلاس های موسیقی نامبرده شده طبق بازخوردها و نظرات کاربران در سال جدید جزو برترین های رشت می‌باشند.

آموزش موسیقی کودکان در رشت

یکی از مهمترین دوره هایی که آموزشگاه های موسیقی برگزار میکنند کلاس های موسیقی کودکان و نوجوانان است. آموزشگاه های موسیقی کودکان در رشت برگزار کننده دوره های آموزش موسیقی در سنین خردسال، کودک و نوجوان هستند و برای سنین مختلف آموزش های مختلفی برگزار میکنند. یکی از روش های معروف در آموزش موسیقی به کودکان آموزش به روش ارف است. در این نوع آموزش که به روش بازی و سرگرمی است کودکان با انواع سازها آشنا شده و باث میشود تا ساز مورد علاقه خود را بهتر پیدا کنند.

آموزش موسیقی بزرگسال در رشت

آموزش موسیقی به بزرگسالان در تمام آموزشگاه های موسیقی رشت انجام میشود. بزرگسالان از سنین نوجوان تا جوان و بزرگسال میتوانند در هر رشته و ساز مورد علاقه خود اقدام به آموزش نمایند.

آموزش آنلاین موسیقی در رشت

یکی از پر کاربردترین روش های یادگیری موسیقی، آموزش آنلاین موسیقی در رشت است. بسیاری از آموزشگاه های معرفی شده در این شهر دوره های آموزشی بصورت آنلاین را نیز برگزار میکنند تا روند آموزش به ساده ترین شکل ممکن انجام شود.

شهریه کلاس موسیقی در رشت چقدر است؟

هزینه کلاس موسیقی در رشت نسبت به هر ساز موسیقی متفاوت است اما هزینه های آموزش در سال جدید از ۱۷۰ هزار تومان برای هر جلسه شروع میشود. همینطور هزینه آموزش در آموزشگاه هایی که مجوز هنری درجه ۱ دارند بیشتر است.

۱۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *