آموزشگاه زبان تمدن (وندایی)

آموزشگاه زبان تمدن (وندایی)

آموزشگاه زبان تمدن (وندایی) کار خود را از سال ۱۳۸۳ با هدف تحول در آموزش زبان های خارجی آغاز کرد. کلاس های آموزشی در مقاطع مختلف، با حضور دانش آموزان برگزار می شد. در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ همزمان با اوج گیری بیماری کرونا، در راستای حمایت از مدافعین سلامت، کلیه کلاس ها، در تمامی مقاطع تحصیلی از حالت حضوری به حالت مجازی تبدیل شد.

در این مدت، آموزشگاه زبان تمدن (وندایی) تمام سعی خود را بر آن داشته تا کلاس های مجازی، با همان کیفیت کلاس های حضوری و با پیشرفته ترین امکانات روز دنیا برگزار شود و تا این لحظه، در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

تجربه برگزاری آنلاین کلاس های آموزشی، راه های نوینی پیش روی مدیران آموزشگاه قرار داد. هم اینک امکانات متعدد آموزش آنلاین در اختیار شماست تا بتوانید به راحتی زبان مورد علاقه تان را بیاموزید و از تجربه آموزش آنلاین لذت ببرید.

از دوره های آموزشی چه خبر؟

آموزشگاه زبان تمدن (وندایی) در حال حاضر در چهار رشته به آموزش زبان می پردازد که عبارتند از، زبان انگلیسی، زبان ترکی استانبولی، زبان آلمانی و زبان فرانسوی. در هر یک از این رشته ها، آموزگارانی زبده و با تجربه دور هم جمع شدند تا یک برنامه جامع آموزشی تدوین کنند.

دوره ای که در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به سطح بالایی از دانش و مهارت رسانده؛ همچنین راه را برای آموزش سایر زبان ها نیز باز کند؛ چرا که شما بهترین متد آموزش زبان را یاد گرفته اید و می توانید آن را روی هر زبان دیگری نیز به کار ببرید.

همچنین، وجود دوره های آموزش غیر حضوری (مجازی) باعث شده تا شما بتوانید بدون صرف هزینه های اضافی از قبیل رفت و آمد و… به راحتی و در خانه خودتان به آموزش بپردازید و از زمان های آزادتان برای ارتقای سطح دانش زبانی خودتان استفاده کنید.

آموزش در چه سطوحی انجام می شود؟

در آموزشگاه زبان تمدن (وندایی) ابتدا دانش آموزان در یک آزمون تعیین سطح شرکت می کنند. سپس متناسب با سطحی که دارند وارد دوره آموزشی متناسب با خودشان می شوند و از آن جا به ادامه آموزش می پردازند.

به طور کلی شش سطح وجود دارد که به ترتیب از مبتدی به پیشرفته عبارتند از A1، A2 که برای دانش آموزان مبتدی است. سطح B1 و B2 که برای دانش آموزان متوسط است و سطح C1 و  C2 که برای دانش آموزان سطح پیشرفته می باشد.

Figure 2_ آموزش زبان های خارجی

در همه این سطوح آموزشی، اساتیدی مجرب و کارکشته آماده اند تا شما را برای رسیدن به سطوح بالاتر یاری کنند. تنها کافی است به موسسه مراجعه کرده و روند ساده ثبت نام را انجام دهید.

برای پیوستن به آموزشگاه زبان تمدن (وندایی)، چگونه اقدام کنیم؟

 شما می توانید به صورت حضوری به آدرس استان البرز، شهرک بنفشه، بلوار ۲۲ بهمن، پلاک ۳، موسسه آموزشی تمدن مراجعه کنید و یا اگر فرصت مراجعه حضوری را ندارید می توانید با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۸۰۱۱۰۴ و یا ۰۲۶۳۲۸۶۱۶۸۱ تماس برقرار کنید تا کارشناسان موسسه شما را راهنمایی کنند.

همچنین، امکان ثبت نام آنلاین نیز فراهم شده تا شما بتوانید از خانه خودتان هم در دوره ها ثبت نام کرده و در زمان ارزشمندتان صرفه جویی کنید.

اطلاعات تماس آموزشگاه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *