کلاس طراحی لباس در تهران

بهترین آموزشگاه طراحی لباس تهران

در این صفحه از سایت ایران آموزشگاه به معرفی بهترین آموزشگاه طراحی لباس تهران میپردازیم. این مراکز بصورت تخصصی در زمینه انجام آموزش دوره های طراحی لباس زنانه، آموزش طراحی لباس مردانه، آموزش طراحی مد و آموزش استایلینگ در تهران مشغول هستند.

اگر اطلاعاتی از طراحی لباس ندارید و تفاوت آن را با خیاطی نمیدانید بهتر است به صفحه ” مشخصات “دوره طراحی لباس” مراجعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات چند تا از بهترین کلاس های طراحی لباس تهران را بدست آورید.

آموزشگاه طراحی لباس تهران

لیست مراکز تخصصی طراحی لباس تهران

برای مشاهده لیست معتبرترین مراکز آموزش خیاطی وارد صفحه ” کلاس خیاطی تهران ” شوید.

 

آموزشگاه طراحی مد و لباس میر

  • اینستاگرام: meer_fashionclub
  • واتساپ: کلیک کنید
  • تلفن: ۰۹۱۲۴۸۹۰۹۷۱
  • آدرس: تهران، شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب پمپ بنزین اسدی، ساختمان اسدی، پلاک ۱۹۰۷، طبقه اول، واحد ۲
  • نوع فعالیت: « رسمی »

آموزشگاه طراحی لباس میر، به عنوان اولین آکادمی برگزارکننده کالج های یکساله طراحی لباس و فشن در تهران شناخته شده است. تمامی سرفصل های آموزشی در آکادمی میر، منطبق با سرفصل های بین المللی تنظیم شده است که این خود نشان دهنده ی آموزش اصولی صفر تا صد طراحی لباس محسوب میشود.

از ویژگی های برجسته ما برگزاری دوره هایی خاص نظیر:

  • طراحی لباس مخصوص کودک
  • طراحی لباس مخصوص نوجوان
  •  مولاژ
  • پرتفولیو دیجیتال
  • و …

برای مشاوره با شماره درج شده در آگهی و یا از طریق راه های ارتباطی مندرج در آگهی، تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر + ویدیوبستن

جدول مراکز طراحی لباس تهران

نام
آدرس

آموزشگاه طراحی مد و لباس میر

  • آدرس: تهران، شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب پمپ بنزین اسدی، ساختمان اسدی، پلاک ۱۹۰۷، طبقه اول، واحد ۲
  • تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۹۰۹۷۱

آموزشگاه طراحی لباس پیشکسوتان تهران

مرکز آموزش طراحی لباس مرکز بین المللی صنعت و معدن تهران

  • آدرس: تهران، سازمان برنامه شمالی (مراجعه با هماهنگی قبلی)
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش تهران

آموزشگاه طراحی لباس گمارش

  • آدرس: تهران، میدان انقلاب، کارگر جنوبی، کوچه مهدی زاده، پلاک ۱
  • تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۳۲۱۴

آموزشگاه طراحی لباس فنان تهران

دپارتمان طراحی مد و پوشاک مجتمع فنی تهران

  • آدرس: تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، بین خیابان رازان شمالی و آزیتا، جنب بانک ملت، پلاک ۸۳
  • تلفن تماس: ۲۲۲۲۲۸۱۶۰۲۱

آموزشگاه طراحی لباس طرحستان تهران

آموزشگاه طراحی لباس طراحان مد تهران

آموزشگاه طراحی لباس صاحو استایل تهران

موسسه بین المللی فشن و مد گاتامد تهران

آموزشگاه خیاطی اعتماد تهران

آموزشگاه طراحی لباس آینده برتر تهران

  • آدرس: تهران، تهران نو، خیابان امامت، نرسیده به میدان امامت، نبش خیابان عبدالعظیمی، پلاک ۱۰۱، واحد ۲
  • تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۱۶۳۳۳۸۰۲۱۷۷۱۵۱۲۷۳

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن تهران

  • آدرس: تهران، بزرگراه آیت الله کاشانی، لاله شمالی
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۱۴۶۱۳۷

آموزشگاه طراحی مد شهرتاش تهران

  • آدرس: تهران، بزرگراه ستاری، هگمتانه یکم، صارمی، محقق سعید 
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۶۶۸۸۱۳

موسسه تصویرگران پویا اندیش تهران

آکادمی بین المللی هنر پارس تهران

  • آدرس: تهران،  آزادی، والعصر، علیخانی
  • تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۴۰

هزینه کلاس طراحی لباس در تهران

در جدول زیر لیست قیمت کلاس های طراحی لباس آورده شده است.

دوره قیمت

آموزش آنلاین طراحی لباس

۱۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش خصوصی طراحی لباس

۱۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش آنلاین جمینی

۶.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش خصوصی جمینی

۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش آنلاین مارولوس

۶.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
آموزش خصوصی مارولوس ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش کلو تری دی

۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش خصوصی کلو تری دی

۱۵.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
آموزش طراحی لباس مبتدی ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
آموزش طراحی لباس پیشرفته ۹.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

آموزش طراحی لباس مبتدی تا پیشرفته

از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
دوره نرم افزار طراحی لباس ۴.۵۵۰.۰۰۰ هزار به بالا

آموزش طراحی و دوخت لباس شب و عروس

 ۹.۱۰۰.۰۰۰ تومان

آموزشگاه طراحی لباس تهران

کلاس طراحی لباس؛ گزینه‌ای برای پیشرفت شغلی و کسب درآمد

بسیاری از خانم‌ها و حتی آقایانی که به خیاطی و طراحی علاقه دارند، وارد حوزه طراحی لباس می‌شوند. اما برای تبدیل شدن به یک طراح لباس حرفه‌ای، باید درباره همه نکات مهم و تکنیک‌های حرفه‌ای در این زمینه اطلاعات داشته باشید. پیشنهاد ما به علاقه‌مندان این حوزه، شرکت در کلاس طراحی لباس است. در این کلاس‌ها می‌توانید تمام مفاهیم مهم مربوط به طراحی لباس را به صورت حرفه‌ای و کامل آموزشی ببینید. همچنین با شرکت در این کلاس‌ها، شانستان برای پیشرفت و استخدام در کارگاه‌ها و شرکت‌های طراحی لباس افزایش پیدا خواهد کرد. در این صفحه قصد داریم تا به صورت کامل شرایط شرکت در این کلاس‌ها و موارد آموزشی آن‌ها را توضیح دهیم. برای این منظور، با ما همراه باشید.

کلاس طراحی لباس در تهران

نکات مهم درباره کلاس‌های طراحی لباس در تهران

متقاضیان شرکت در کلاس‌های طراحی لباس در تهران، همواره بهتر است در کلاس‌های آموزشی از آموزشگاه‌های برتر شرکت کنند. تنها در این صورت است که می‌توانند مفاهیم را به صورت جامع یاد بگیرند و در زمینه طراحی لباس پیشرفت کنند. در ادامه با برخی از نکات مهم در حوزه این کلاس‌ها آشنا می‌شویم.

امکان شرکت در کلاس‌ها به صورت آنلاین و آفلاین

آموزشگاهی که قصد انتخاب آن را برای شرکت در کلاس طراحی لباس دارید، باید امکان شرکت در کلاس را به دو صورت آنلاین و آفلاین فراهم کرده باشد. به عنوان مثال، ممکن است در شهری دور مانند اصفهان قرار داشته باشید و بخواهید در دوره آموزشی یک آموزشگاه برتر در شهر تهران شرکت کنید. در این موقعیت، امکان حضور در کلاس مورد نظرتان را ندارید. به همین خاطر، یک آموزشگاه طراحی لباس خوب باید امکان شرکت در کلاس‌ها را به صورت آنلاین نیز فراهم کرده باشد.

با شرکت در کلاس آموزشی به صورت آنلاین، دیگر نگرانی از بابت حضور به موقع در کلاس و رفت‌وآمد نخواهید داشت. بلکه می‌توانید به راحتی و در هر شهر و حتی سفری که باشید، به راحتی در کلاس مورد نظرتان شرکت کنید.

۱. امکان شرکت در کلاس به صورت دوره قابل دانلود

برخی از آموزشگاه‌ها امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی را به صورت دوره قابل دانلود و کاملا آفلاین فراهم کرده‌اند. به این معنی که متقاضیان کلاس طراحی لباس می‌توانند به راحتی و بعد از ثبت نام در دوره آموزشی، محتوا را دانلود و از آن استفاده کنند.

معمولا دوره‌هایی که به صورت محتوای قابل دانلود ارائه می‌شوند، در پایان هر دوره یک آزمون بزرگ دارند. متقاضیان شرکت در دوره می‌توانند بعد از به اتمام رساندن دوره‌های آموزشی، در این آزمون شرکت و در صورت قبولی، مدرک قبولی را دریافت کنند.

شرکت در کلاس های طراحی لباس تهران

۲. امکان برگزاری کلاس به صورت نیمه‌خصوصی و خصوصی

یکی از نکاتی که در زمان انتخاب آموزشگاه برای شرکت در کلاس طراحی لباس باید به آن توجه داشته باشید، شرایط برگزاری کلاس است. برخی از کلاس‌های آموزشی به صورت نیمه‌خصوصی و برخی دیگر به صورت خصوصی برگزار می‌شوند.

کلاس‌های آموزشی که به صورت نیمه‌خصوصی برگزار می‌شوند، معمولا تعداد هنرجوی بین ۳ تا ۲۰ نفر دارند. این در حالی است که کلاس‌های آموزشی خصوصی، ممکن است نهایتا پنج هنرجو داشته باشند. از نظر کیفیت آموزش، کلاس‌های آموزشی نیمه‌خصوصی به دلیل تعداد بیشتر هنرجو کیفیت نسبتا پایین‌تری نسبت به کلاس‌های خصوصی دارند. در مقابل، کلاس‌های خصوصی هزینه بالاتری دارند. در نهایت، این شما هستید که با توجه به نیاز و شرایط خود، کلاس مناسب را انتخاب می‌کنید.

۳. فراهم کردن امکان تهیه همه تجهیزات و لوازم مورد نیاز

برخی از آموزشگاه‌های آموزش طراحی لباس، همه تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای آموزش هنرجویان را فراهم می‌کنند و در زمان شروع کلاس‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. اگر نمی‌خواهید بعد از ثبت نام در کلاس مورد نظرتان، دنبال تجهیزات و لوازم مورد نیاز بگردید، توصیه می‌کنیم در چنین آموزشگاه‌هایی ثبت‌نام کنید.

بهترین کلاس طراحی لباس تهران

بهترین آموزشگاه طراحی لباس تهران

اگر می‌خواهید در بهترین کلاس آموزش طراحی لباس تهران شرکت کنید، پیشنهاد ما به شما، انتخاب بهترین آموزشگاه‌های موجود در این حوزه است. بهترین آموزشگاه طراحی لباس تهران ویژگی‌هایی دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

۱. آموزش کامل مفاهیم

متقاضیان شرکت در کلاس طراحی لباس، بهتر است در زمان انتخاب بهترین آموزشگاه به آموزش کامل مفاهیم در این مجموعه توجه داشته باشند. در حال حاضر، آموزشگاه‌های بسیار زیادی امکان شرکت در کلاس طراحی لباس را فراهم کرده‌اند. اما تنها آموزشگاه‌های برتر هستند که سرفصل‌ها را به صورت کامل و بدون هیچ نقصی ارائه می‌دهند.

۲. جامع بودن سرفصل‌ها

نکته بعدی که درباره بهترین آموزشگاه ارائه دهنده کلاس طراحی لباس وجود دارد، جامع بودن سرفصل‌های آن است. یک آموزشگاه برتر، سرفصل‌های آموزشی را به گونه‌ای ارائه می‌دهد هیچ موضوعی از قلم نیفتد و هنرجو بتواند تمام مفاهیم مهم را به صورت کامل یاد بگیرد. اگر می‌خواهید تمام سرفصل‌ها و مفاهیم مهم مربوط به طراحی لباس را یاد بگیرید، توصیه می‌کنیم در بهترین آموزشگاه در این حوزه ثبت نام کنید.

۳. معتبر بودن مدرک پایان دوره

یک آموزشگاه طراحی لباس برتر، باید مدرکی که در پایان دوره آموزشی به شما اعطا می‌کند، مدرکی معتبر باشد. بسیاری از آموزشگاه‌ها مدرک پایان دوره‌ای که اعطا می‌کنند، چندان معتبر نیست. در حالی که تنها نام برخی از آموزشگاه‌ها اعتبار دارد و با در اختیار داشتن مدرک آن‌ها می‌توانید به راحتی در عنوان شغلی دلخواه خود پذیرفته شوید.

بهترین کلاس طراحی لباس در تهران

۴. برخورداری از اساتید مجرب

یک آموزشگاه کلاس طراحی لباس باید همواره اساتید برتر و مجربی داشته باشد. اگر می‌خواهید سرفصل‌های آموزشی را توسط افراد باتجربه و متخصص در این حوزه یاد بگیرید، توصیه می‌کنیم حتما در آموزشگاه‌های برتر در حوزه طراحی لباس و دوخت ثبت نام کنید.

شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که فرق میان یک استاد برتر و باتجربه با یک استاد معمولی چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که اساتید حرفه‌ای و معتبر می‌توانند همه نکات مهمی که در گذر زمان و با تجربه خود آموخته‌اند را به شما منتقل کنند. در حالی که یک استاد معمولی، تجربه چندانی در این حوزه ندارد و نمی‌تواند مفاهیم را آن‌طور که باید و شاید به هنرجو منتقل کند.

۵. معتبر بودن آموزشگاه

یکی از مواردی که در زمان انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس طراحی لباس باید به آن توجه کنید، معتبر بودن مجموعه است. آموزشگاه‌هایی که شناخته شده نیستند، معمولا مدرک پایان دوره نامعتبری دارند یا اعتبار مدرک آن‌ها ناچیز است. همچنین ممکن است استادانی که در این آموزشگاه‌ها مشغول به کار می‌شوند، از تجربه و دانش کافی برخوردار نباشند. اما زمانی که یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده باشد، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

۶. توجه به تعداد هنرجویان

یک آموزشگاه کلاس طراحی لباس تعداد محدودی هنرجو را برای آموزش در هر کلاس در نظر می‌گیرد. برخی از آموزشگاه‌ها به هیچ عنوان به این نکته توجه نمی‌کنند و به معمولا تعداد هنرجویان از ظرفیت واقعی کلاس بیشتر می‌شود. در نتیجه، راندمان و بازدهی کلاس افت خواهد کرد. این در حالی است که اگر می‌خواهید به صورت کامل همه مفاهیم مهم را یاد بگیرید، باید به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی کلاس طراحی لباس خوب

ویژگی های یک کلاس خوب طراحی لباس

هنرجویانی که قصد شرکت در کلاس طراحی لباس را دارند، باید با ویژگی‌های یک کلاس آموزشی خوب آشنا باشند. از جمله به کیفیت بالای آموزش، توجه به خواسته‌ها و سوالات هنرجویان، ارائه کامل محتوا و سرفصل‌های آموزشی، وجود نظم و انضباط کامل در کلاس و ارائه پروژه‌های عمل در کنار تئوری اشاره کرد.

۱. کیفیت بالای آموزشی

یکی از ویژگی‌های کلاس طراحی لباس خوب، سطح بالای آموزشی است. یک کلاس آموزشی خوب همواره راندمان بالایی دارد. به این معنی که هنرجویان می‌توانند تمام مفاهیم را به راحت‌ترین شکل ممکن یاد بگیرند و بلکه آن‌ها را به صورت کامل درک کنند.

۲. توجه به سوالات هنرجویان

نکته‌ای که درباره کلاس طراحی لباس خوب وجود دارد، توجه به سوالات هنرجویان است. استادی که در یک کلاس درس خوب قرار دارد و مفاهیم را تدریس می‌کند، باید به همه سوالات هنرجویان پاسخگو باشد و بتواند مشکل آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند.

ویژگی کلاس طراحی لباس خوب تهران

۳. ارائه کامل سرفصل‌ها و مفاهیم آموزشی

اگر قصد شرکت در کلاس آموزشی طراحی لباس خوب را دارید، باید کلاس را انتخاب کنید که همه مفاهیم را به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی ارائه دهد. همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، این اتفاق معمولا در آموزشگاه‌های برتر رخ می‌دهد.

۴. نظم و انضباط کامل در کلاس درس

یک کلاس طراحی لباس خوب باید دارای نظم و انضباط خاصی باشد. در صورتی که قوانین مشخصی برای کلاس در نظر گرفته نشود، سطح کیفی آموزش افت خواهد کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا نتوانید به صورت کامل مفاهیم را یاد بگیرید.

۵. انجام پروژه‌های عملی در کنار آموزش تئوری

طراحی لباس یک رشته عملی و پرطرفدار است. اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای وارد این حوزه شوید و در نهایت در عنوان‌های شغلی معتبر شرکت کنید، باید کار را به صورت عملی نیز یاد بگیرید. به همین خاطر است که در یک کلاس طراحی لباس خوب، مفاهیم در کنار آموزش تئوری، به صورت عملی نیز به هنرجویان آموزش داده می‌شوند.

هزینه کلاس طراحی لباس در تهران

هزینه کلاس طراحی لباس در تهران

به عنوان یک هنرجو که قصد شرکت در کلاس طراحی لباس در شهر تهران را دارد، باید کمی درباره هزینه شرکت در این کلاس بدانید. به طور کلی، هزینه شرکت در این کلاس‌ها با توجه به مفاهیم آموزش داده شده، لوازم و تجهیزات ارائه شده به هنرجویان و حتی نوع آموزشگاه متفاوت است. به همین خاطر، ابتدا باید آموزشگاه مورد نظر خود و دوره‌ای که قصد شرکت در آن را دارید، انتخاب و سپس درباره هزینه شرکت در آن کلاس سوال کنید.

 هزینه خدمات طراحی لباس تهران

هزینه خدمات طراحی لباس در قم

در جدول زیر لیست قیمت خدمات طراحی لباس آورده شده است.

نوع خدمات قیمت
هزینه طراحی لباس فرم معمولی ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
هزینه طراحی لباس فرم حرفه‌ای و اختصاصی ۲.۰۰۰.۰۰۰  تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
 هزینه طراحی یک تی شرت به صورت گرافیکی ۱.۵۰۰.۰۰۰  تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان
هزینه طراحی تیشرت مدرن ۱.۸۰۰.۰۰۰ هزار به بالا
هزینه دوخت لباس عروس ماهی ساده ساتن از ۵.۰۰۰.۰۰۰ تا ۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه دوخت لباس عروس ساتن با دامن فون از ۶.۰۰۰.۰۰۰ تا ۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه دوخت لباس عروس ساتن کارشده با دانتل از ۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان به بالا
هزینه دوخت لباس عروس سنگ دوزی شده از ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ به بالا
هزینه دوخت لباس عروس تور از ۴.۵۰۰.۰۰۰۰ تا ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
هزینه طراحی لباس داماد از ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان تا ۳.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

 

آموزش صفر تا صد طراحی لباس تهران

آموزش از طریق کلاس آنلاین طراحی لباس در تهران

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، در حال حاضر بسیاری از آموزشگاه‌ها امکان شرکت در کلاس طراحی لباس را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند. اگر شما نیز قصد شرکت در این کلاس‌ها را دارید، لازم است آموزشگاهی را انتخاب کنید که چنین دوره‌ای را ارائه می‌دهد.

آموزش مبتدی تا پیشرفته طراحی لباس تهران

آموزش طراحی لباس مبتدی تا پیشرفته انجام می‌شود؟

در بسیاری از آموزشگاه‌های موجود در شهر تهران، می‌توانید در دوره‌های طراحی لباس از مبتدی تا پیشرفته شرکت کنید. به زبان دیگر، مهم نیست که چقدر دانش در این حوزه دارید؛ آموزشگاه‌ها می‌توانند تمام مفاهیم را به صورت کامل به شما آموزش دهند.

دانشگاه طراحی لباس تهران

بهترین دانشگاه طراحی لباس در تهران

در شهر تهران برخی دانشگا‌ه‌ها و آموزشکده‌های فنی امکان شرکت در دوره‌های آموزش طراحی لباس را فراهم کرده‌اند. از جمله برخی از این مراکز آموزشی می‌توان به دانشگاه‌های الزهرا، فنی و حرفه‌ای دختران تهران و فنی حرفه‌ای شریعتی اشاره کرد.

مدرک معتبر طراحی لباس تهرن

مدرک فنی حرفه‌ای طراحی لباس در تهران

بسیاری از آموزشگاه‌ها در پایان دوره و کلاس طراحی لباس، به هنرجویان خود مدرک معتبر از فنی و حرفه‌ای برای این حوزه اعطا می‌کنند. با در اختیار داشتن این مدرک، به راحتی می‌توانید در مراکزی که به طراح لباس حرفه‌ای نیاز دارند، مشغول به کار شوید و در حوزه خود پیشرفت کنید.

بازار کار رشته طراحی لباس تهران

آیا رشته طراحی لباس بازار کار دارد

اگر برای شما نیز این سوال مطرح شده است که آیا با شرکت در کلاس طراحی لباس می‌توانیم وارد بازار کار شویم یا خیر، باید بگوییم که همه‌چیز به خود شما بستگی دارد. اگر در همه جلسات شرکت کرده و تمام مفاهیم را به صورت تئوری و عملی به خوبی یاد گرفته باشید، شانس بالایی برای اشتغال به کار و کسب درآمد مناسب خواهید داشت.

دوره های طراحی لباس تهران

مشاهده دوره‌های طراحی لباس در تهران در سایت ایران آموزشگاه

اگر قصد شرکت در کلاس طراحی لباس را در شهر تهران دارید، کافی است از خدمات ایران آموزشگاه در این حوزه استفاده کنید. در وب‌سایت ما لیست کاملی از برترین مجموعه‌ها و آموزشگاه‌های ارائه دهنده این کلاس را آماده کرده‌ایم که می‌توانید همین حالا آن را به همراه جزئیات هر کلاس مشاهده کنید.

سرفصل‌های دوره آموزش طراحی لباس تهران

سرفصل‌های دوره آموزش طراحی لباس تهران شامل صفر تا صد طراحی انواع لباس و پارچه است. این سرفصل‌ها مطابق با استانداردهای جهانی بوده و هنرجویان علاوه بر آموزش طراحی لباس با مارکتینگ و بازاریابی نیز آشنا خواهند شد که در آینده شغلی آنها تأثیر زیادی دارد. سرفصل‌های دوره طراحی لباس با هم ارتباط زیادی دارند و نمی‌توان آنها را به‌صورت جداگانه درس داد. این سرفصل‌ها شامل موارد زیر است:

  • نحوه طراحی اندام و فیگورشناسی
  • آشنایی با رنگ‌های تخصصی پارچه
  • آموزش نحوه به کار بردن رنگ‌ها در لباس
  • پرورش خلاقیت و ایده‌پردازی
  • آشنایی با اکسسوری‌های پارچه
  • آموزش رسم الگوی انواع لباس
  • آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی لباس

بهترین آموزشگاه طراحی لباس در تهران با مدرک معتبر

داشتن مدرک در کنار مهارت و تجربه می‌تواند در موفقیت شما برای طراحی لباس تأثیر داشته باشد؛ بنابراین ممکن است شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در کنار آموزش به دنبال گرفتن مدرک آن نیز باشید. مدرک طراحی لباس نشان‌دهنده توانایی شما و همچنین آموزش در این حوزه است و این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید سریع‌تر در بازار کار مشغول به کار شوید.

مدرک طراحی لباس در تهران از طرف سازمان‌های فنی و حرفه‌ای، ارشاد و صنعت، معدن و تجارت صادر می‌شود که هر کدام دارای اعتبار است. مدرکی که از طرف این سازمان به هنرجویان داده می‌شود قابل ترجمه بوده و می‌توانند از آن برای گرفتن ویزای بسیاری از کشورهای خارجی استفاده کنند.

ثبت‌نام در کلاس طراحی لباس تهران

اولین قدم برای شرکت در دوره طراحی لباس تهران، این است که یک آموزشگاه با مدرک معتبر را پیدا کنید. البته برای انتخاب آموزشگاه باید به چند فاکتور دقت داشته باشید که در متن به آن پرداختیم. در ادامه باید در آموزشگاه ثبت‌نام کنید که روش ثبت‌نام در آموزشگاه‌ها متفاوت است و ممکن است به‌صورت حضوری یا اینترنتی باشد.

نحوه برگزاری کلاس طراحی لباس در تهران

کلاس‌ها طراحی لباس در تهران به سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شود. شما بسته به شرایط خود می‌توانید در هر یک از این دوره‌ها ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام در این دوره باید بدانید که محتواهای آموزشی در این سه دوره مشابه است و تفاوت آنها در تعداد هنرجویان و هزینه کلاس‌ها است. کلاس خصوصی طراحی لباس در تهران هزینه بیشتری و تعداد هنرجویان کمتری دارد.

مدت زمان دوره آموزش طراحی لباس در تهران

مدت زمان دوره آموزش طراحی لباس در تهران شش تا هشت ماه است. این دوره به دو صورت فشرده و عادی برگزار می‌شود که دوره فشرده مدت زمان کمتری نسبت به دوره عادی دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید سریع‌تر طراحی لباس را یاد بگیرید می‌توانید در دوره فشرده طراحی لباس تهران ثبت‌نام کنید.

چگونه در طراحی لباس موفق باشم؟

شما وارد هر شغل و کاری که شوید قطعاً دوست دارید به‌مراتب بالای موفقیت دست پیدا کنید. اما رسیدن به موفقیت چیزی نیست که بتوانید آن را یک شبه به آن برسید. در مرحله اول لازمه موفقیت در هر کاری داشتن علاقه است، در واقع این علاقه باعث می‌شود تا شما وقت و تمرکزتان را روی کارتان بگذارید.

در مرحله دوم باید پشتکار داشته باشید. وقتی وارد مسیر یادگیری می‌شوید باید تمام فکر و ذهن و انرژی‌تان صرف آن شود تا بتوانید به موفقیت برسید. پس از علاقه و پشتکار چیزی که به موفقیت شما در این رشته کمک می‌کند، آموزش اصولی است. شما باید تکنیک‌های آموزشی و استاندارد را زیر نظر اساتید مجرب بگذرانید.

آموزش اصولی به شما کمک می‌کند تا بتوانید طی مدت زمان کوتاه‌تری صفر تا صد طراحی لباس را یاد بگیرید. پس برای آموزش تخصصی یک آموزشگاه معتبر پیدا کنید و در کلاس‌های آن ثبت‌نام کنید.

اهمیت رشته طراحی لباس

شیک‌پوشی یکی از موضوعاتی است که در تمام طول تاریخ مورد توجه اقوام و ملل مختلف بوده است. با گذر زمان و تغییراتی که در فرهنگ‌ها ایجاد شده سبک لباس پوشیدن نیز دچار تغییر و تحول شده است. طراحی لباس یکی از حوزه‌های تخصصی است که در آن نحوه پوشاندن اندام‌ها مختلف بدن با لباس انجام می‌شود.

با آموزش و تمرین در این رشته شما می‌توانید یک طراح لباس حرفه‌ای و مطرح شوید و حتی می‌توانید برند خود را داشته باشید؛ بنابراین رشته طراحی لباس را می‌توان جزو رشته‌هایی شمرد که هیچ‌وقت از زندگی انسان‌ها قابل حذف نیست بلکه دائماً در حال پیشرفت است.

سوالات متداول شما

آیا می‌توان با شرکت در کلاس طراحی دوخت مدرک فنی حرفه‌ای دریافت کرد؟

بله. بسیاری از آموزشگاه‌ها چنین امکانی را فراهم کرده‌اند.

آیا دوره‌های متفاوت برای طراحی لباس حرفه‌ای و مبتدی وجود دارند؟

برخی آموزشگاه‌ها دوره‌های متفاوت و برخی آموزشگاه‌های دیگر دوره‌های کامل و صفر تا صد برای این منظور ارائه می‌دهند.

امکان شرکت در کلاس طراحی لباس به صورت آنلاین در تهران وجود دارد؟

بله. آموزشگاه‌های زیادی این امکان را فراهم کرده‌اند.

مشاهده باقی سوالاتجمع کردن متن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *