آموزشگاه زبان کودکان و نوجوان فرهنگ پژوه

آموزشگاه زبان کودکان و نوجوان فرهنگ پژوه


آموزشگاه زبان کودکان و نوجوان فرهنگ پژوه

آموزشگاه زبان کودکان و نوجوان فرهنگ پژوه در غرب تهران بلوار فردوسی غرب قرار دارد و مشغول به آموزش ویژه زبان در رده سنی کودک و نوجوان از ۴ تا ۱۱ سال و نیز نوجوانان از ۱۱ تا ۱۸ و نیز بزرگسالان از ۱۸ به بعد است.

فناوری در جهان با سرعت خیره کننده ای در حال پیشرفت است. اولین و مهمترین  پیامد این پیشرفت پیوسته فناوری در حوزه های مختلف حرکت به سوی تخصصی سازی مشاغل، فعالیت های علمی و امور تجاری است. بنگاه های تجاری و علمی موفق در جهان بخش اعظمی از پیشرفت خود را مدیون شبکه سازی های حرفه ای و علمی در حوزه تخصصی خود می دانند چرا که در یک شبکه سالم اقتصادی هر یک از بازیگران، خدمات قابل رقابت خود را ارائه می کنند و از طریق ارتباطات درون شبکه ای نیازهای تخصصی و خدماتی خود را تامین می کنند.

آموزشگاه زبان کودکان و نوجوان فرهنگ پژوه در غرب تهران با هدف فراهم کردن شرایط سهل و آسان برای پیوند بین بنگاه های تجاری، شرکت ها، مؤسسات آموزشی و خدماتی و نیروی انسانی متخصص در حوزه های پایین دستی خدمات زبان های خارجی تاسیس شده است. کلیه خدمات ارائه شده در بهترین کلاس زبان کودک غرب تهران در راستای هدفمند سازی و انسجام بخشی شبکه عرضه و تقاضا و ایجاد بستری مناسب برای ارائه و تأمین نیازها از سوی بنگاه های اقتصادی، شرکت ها، موسسات آموزشی و خدماتی  این حوزه آغاز به کار کرده است.

آموزشگاه زبان ویژه کودکان و نوجوانان

  • از ۴ تا ۱۲ ساله
  • به روش جالی فونیکس
  • مدارک از دانشگاه کمبریج
  • دوره های کودکان: از ۴ تا ۱۱ سال
  • دوره های نوجوانان: ۱۱ تا ۱۸ سال
  • دوره های بزرگسالان: ۱۸ سال به بالا

ارتباط با ما

  • نام مدیر: منصور کدیور
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۱۲۸۷۰۹
  • بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی شمالی، کوچه پنجم غربی، پلاک ۴

۶ دیدگاه

  • درود خیر در بخشی از ماده قانونی آموزش زبان های خارجی هم آمده (ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی )واز لحاظ سنی ۴ تا ۲۰ سال آموزش توسط صاحبان مجوز مرکز آموزشی مد نظر بوده است و فنی و حرفه ای در رابطه با آموزش مهارت های مشاغل و کسب و کار و حرفه مقرر شده است و ۲۰ سال به بالا وزارت علوم و تحقیقات و فنی آوری مرجع صدور مجوز آموزش عالی و تخصصی جهت موسسات آزاد آموزش عالی می باشد )جواب آن دوست که کامل توضیح ندادند

  • سلام من از ۴ سالگی تا ۱۱ سالگی تو ابن آموزشگاه بودم و مدرک کمبریج هم گرفتم و به نطرم بهترین جا برای اموزش زبانه من از ۹ سالگی تونستم تو سطح نوجوانان درس بخونم و با اینکه سن یه کودک رو داشت با بچه های ۱۵،۱۶ ساله درس میخوندم و همه اش بخاطر اقای کدیور و خانوم عیدی هستش

  • سلام
    نکات مهم برای دریافت مجوز آموزشگاه زبان انگلیسی

    آموزش و پرورش طبق قانون ۴۸۳ شورای انقلاب فرهنگی فقط میتونه به آموزشگاه‌های مجوز بده که کتابهای آموزش و پرورش رو طبق سرفصل مصوب آموزش و پرورش درس میدن فقط برای تجدیدی و تقویتی و کنکور و غیره.

    برای دریافت مجوز برای آموزش دوره های مکالمه و آیلتس و تافل که برای بزرگسال هست فنی و حرفه ای دوره هایی رو تحت عنوان آموزشگاه گردشگری تعریف کرده که می تونید از اونا مجوز آموزشگاه گردشگری بگیرید و فعالیت کنید دوره هایی که دقیق برای مکالمه یا رایتینگ و ریدینگ تعریف شدن.

    ضمنا میتونید از آموزشگاه های زبان که از آموزش و پرورش مجوز دارن و کتاب های غیر درسی آموزش و پرورش رو که طبق سرفصل آموزش و پرورش نیستن درس میدن شکایت کنید چون باید اونا رو به آموزشگاه شما معرفی کنن.

    فنی و حرفه ای اصلا مثل آموزش و پرورش نیستن و خیلی قانونی عمل میکنن و خیلی زود بهتون مجوز میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *