آموزشگاه نقاشی ایکاروس

آموزشگاه نقاشی ایکاروس


آموزشگاه نقاشی ایکاروس

آموزشگاه نقاشی ایکاروس در غرب تهران محدوده محله صادقیه یکی از بهترین آموزشگاه های نقاشی در غرب تهران محسوب شده و برگزار کننده کلاسهای نقاشی و طراحی در سبک های عمدتا رئالیستی و هایپر رئالیستی با تکنیک و روش آموزش متفاوت، نقاشی رنگ روغن، طراحی سیاه قلم با مداد و ذغال، نقاشی پاستل و نقاشی مداد رنگی در خدمت هنرجویان علاقمند میباشد.

علاوه بر فعالیت آموزشی، برگزاری نمایشگاه از آثار هنرجویان و ارائه صدها مطلب آموزشی در زمینه نقاشی و طراحی و معرفی هنرمندان در سایت آموزشگاه بصورت مستمر صورت میپذیرد. همچنین تهیه و توزیع آموزش تصویری طراحی بصورت لوح فشرده با مجوز وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، از فعالیتهای آموزشگاه محسوب میگردد.

دوره های آموزشی آموزشگاه نقاشی ایکاروس

دوره‌های آموزشی با توجه به تغییر و تحولات تکنیکی در عرصه هنر جهانی و دریافت تازه‌ترین و به روزترین رخدادهای تکنیکی و فنی حال حاضر جهان، برنامه‌ریزی و به روز می‌شود. با نگاهی به خروجی این متد و مشاهده کیفیت آثار تولید شده توسط هنرجویان، نقش کاربردی و موثر این نگرش «تحول محور» در سیستم آموزشی آموزشگاه کاملا عیان می‌شود. جهت مشاهده آثار هنرجویان به بخش آثار هنرجویان مراجعه کنید.

تلفن تماس آموزشگاه: ۰۲۱۴۴۰۲۲۲۶۵

آدرس آموزشگاه ایکاروس: فلکه دوم صادقیه، خیابان اعتمادیان شرقی، روبروی مرکز تصویر برداری آرین، پلاک ۱۵، طبقه سوم، واحد ۹

۳ دیدگاه

  • بهترین کلاس نقاشی واقعا من در این آموزشگاه یاد گرفتم که چطوری از پس مدل هایی که برای نقاشی انتخاب میکنم بر بیام خدا قوت استاد مهویس و مرسی که این آموزشگاه را داری

  • یکی از بهترین و ماندگارترین خاطرات هنری را در این آموزشگاه گذراندم. واقعا جو خوب و آرام و مسئولیت پذیری استاد در آموزسگاه ایکاروس حال منو خوب کرد و هنوز هم نقاشی میکنم به لطف آموزشهای عالی استاد مهویس در ایکاروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *