موسسه زبان نوآوران راه ابریشم

موسسه زبان نوآوران راه ابریشم


معرفی موسسه زبان نوآوران راه ابریشم (دفتر مرکزی)

راه ابریشم با هدف پیاده سازی سیستم های علمی و آموزشی به دانش‌آموزان و دانش پژوهان در سراسر ایران و به جهت ایجاد فرصت های جدید برای پیشرفت های آموزشی و علمی منطبق با استانداردهای جهانی و متناسب با الگوی رفتاری و آموزشی زبان آموزان ایرانی مشغول به فعالیت است.

مؤسسه نوآوران راه ابریشم دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و نشر کتاب است؛ در انجمن‌ TESOL آمریکا و IATEFL انگلستان عضو می باشد و همچنین با مراکز بین المللی نظیر Frisby College، Cambridge، Wimbledon School، British Council و Pearson همکاری میکند و توانسته است کلیه خدمات آموزشی در زمینه آموزش زبان انگلیسی از برگزاری دوره های تربیت مدرس و دوره های تخصصی مدرسین تا دوره های آموزشی زبان آموزان را ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات دقیق از دوره ها، هزینه هر دوره و نام اساتید و نیز درخواست نمایندگی با شماره های ذکر شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

پل ارتباطی

  • آدرس: تهران، پاسداران، میدان هروی، گلستان پنجم، مکران جنوبی، پلاک ۲۰/۱
  • تلفن تماس:  ۲۶۷۵۴۸۱۶ – ۲۶۷۵۴۸۳۷ – ۲۶۷۵۴۵۰۸

برای کسب اطلاعات دقیق از دوره ها و ساعت آموزشی بهترین کلاس زبان محدوده پاسداران و نیز اطلاع از هزینه هر دوره و نام اساتید با شماره های ذکر شده در آگهی تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاهده چندتا از بهترین آموزشگاه های زبان به بخش مقالات آموزشی مراجعه کنید. سوالات خود را در بخش نظرات انتهای متن، گفتگوی آنلاین سایت (آیکون شناور پایین سمت چپ)، و همینطور بخش تماس با ما برای ما ارسال کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *