آکادمی زبان های خارجی نوبل

آکادمی زبان های خارجی نوبل


آکادمی زبان های خارجی نوبل در شهرک غرب بهترین آموزشگاه زبان در شمال تهران با درجه کیفی آموزش خوب در زمینه دپارتمان زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی میباشد. دپارتمان زبان انگلیسی شمال بخش های آموزشی مکالمه، آیلتس EILTS، تافل TOFEL، بازرگانی، دوره PTE میباشد.

دوره های زبانی آکادمی زبان های خارجی نوبل

آکادمی زبان های خارجی نوبل شرایط ذکر شده را در تمام دوره های زبان اعمال میکند:

  1. در آکادمی نوبل همه کلاس ها ۱ تا ۴ نفره میباشد هر جلسه (نود دقیقه).
  2. در همه دوره ها زبان آموزان از حضور اساتید توانمند، متخصص و با تجربه بهره مند می شوند.
  3. دوره ها به اقتضای سبک طراحی آنها زود بازده میباشد.
  4. برگزاری کلاس ها در سانس هاس مختلف ۱٫۵ ساعته از ۷ صبح تا ۱۰ شب صورت می گیرد.
  5. استارت کلاس ها در همه سطوح در اول، دهم و بیستم هر ماه انجام می پذیرد.
  6. عدم محول کردن تکالیف کتبی به زبان آموزان و جایگزینی آنها با تکالیف شنیداری به سبکی خاص از نکات قابل توجه در دوره هاست که حتی از عهده پر مشغله ترین افراد به خوبی بر آمده و تاثیر دو چندانی در ارتقای وضعیت آنان دارد.
  7. نظر سنجی از همه کلاس ها توسط سوپروایزرین و ارتباط نزدیک بین مشاوران و زبان آموزان برای دریافت بازخورد و انعکاس نکات در کلاس ها از امور جاری در همه دوره هاست.
  8. به جای دوره های گروهی ترمیک طولانی مدت که هر سطح را به ۵ الی ١٠ ترم به مدت هر ترم حداقل یک ماه تقسیم می کنند، در دوره زبان آلمانی آکادمی نوبل هر سطح بین ٢۵ الی ۴٠ جلسه با کیفیتی بسیار بالاتر از دوره های ترمیک ارائه می شود.
  9. در این شکل آموزش علی رغم اینکه زبان آموز در یک کلاس VIP آموزش می بیند، از لحاظ شهریه آموزشی مبلغی مقرون به صرفه پرداخت می کند.

آدرس آکادمی زبان های خارجی نوبل: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، نرسیده به بلوار فرحزادی، نبش شکوفان یکم، پلاک ٢۴١

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۲۷۶۹

۲ دیدگاه

  • من با این مجموعه دوره داشتم اصلا کلاس های مناسبی ارائه ندادند و ابدا انعطافی وجود نداشت. پس از انصراف هم مبلغ واریزی برای جلسات باقی مانده را عودت نداده اند.

    • درود بر شما
      طبق قانون بعد از انصراف از سمت زبان آموزش هزینه پرداختی عودت داده نمیشود. مراکز طبق برنامه ریزی اقدام به ثبت نام و تشکیل کلاس مینمایند و سیستم آموزش را با انصراف افراد در حین آموزش مختل میشود. اصولا انتخاب، تحلیل و بررسی دوره و مرکز قبل از ثبتنام انجام میشود.
      سپاسگزار از اظهار نظر شما
      ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *