مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج

مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج


آموزشگاه بازیگری هیلاج یا مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج در محله کریمخان زند منطقه ۶ قرار دارد و یکی از بهترین آموزشگاه های سینمایی استان تهران میباشد که فیلمسازی بصورت جامع و در رشته های مختلف بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی و … توسط اساتید سرشناس کشوری آموزش داده میشود.

معرفی مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج

مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و امیرشهاب رضویان مدیریت موسسه فیلمسازی هیلاج یا آموزشگاه بازیگری هیلاج را بر عهده دارد. تولید فیلم تنها بخشی از فعالیت‌های موسسه هیلاج است و بخش دیگر آموزش فیلمسازی و بازیگری و زیرمجموعه‌های این دو شاخه است.

اساتید مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج

اساتید مجموعه بنا به زمان ها و دوره های مختلف ممکن از دوچار تغییراتی باشند که موارد ذکر شده بعنوان اساتیدی می‌باشند که تا بحال افتخار همکاری با ما را داشته اند.

پانته‌‌آ بهرام، رضا بهبودی، امیرشهاب رضویان، سیامک صفری، هانیه توسلی، محمودرضا رحیمی، رامبد جوان، سعید قطبی‌زاده، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مرتضی اسماعیل‌کاشی، سعید آرمند و سجاد افشاریان و … .

هنرجویان سرشناس: صبا گرگین‌پور، شفق شکری، سعید اشتیاقی، حامد رجبی، عبدالرضا پارسا و … .

زمان دوره ها و هزینه کلاس های بازیگری هیلاج (آخرین بروزرسانی ۱۱ تیر ۹۹)

دوره های آموزشی بصورت ۲ مرتبه ثبتنام در سال و طول هر دوره ۱۰ تا ۱۲ ماه است. در خلال آن نیز کلاس های تک درس هم برای افرادی که زمان مناسب برای شرکت در کلاس ها را ندارند برگزار میشود.

  • هزینه دوره های بزرگسال تا نیمه اول سال ۹۹ مبلغ بین ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان در ۱۰ تا ۱۲ ماه
  • کلاس نمایش خلاق کودک ( در ۲ دوره ۷ تا ۱۱ سال ) ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان – ۸ جلسه در ماه ( ۴ جلسه حضوری و ۴ جلسه مجازی )
  • کلاس نمایش خلاق نوجوان ( در ۲ دوره ۷ تا ۱۱ سال ) ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان – ۸ جلسه در ماه ( ۴ جلسه حضوری و ۴ جلسه مجازی )
  • کلاس کارگردانی جناب آقای رضوی در ۱۲ جلسه یک ساعت و نیم بصورت آنلاین با شهریه ۴۸۰ هزار تومان
  • کلاس استوری برد جناب آقای فرهاد فروتنیان جناب آقای رضوی در ۱۲ جلسه یک ساعت و نیم بصورت آنلاین با شهریه ۴۸۰ هزار تومان

کلاس های تک درس: همچنین آموزشگاه اقدام به برگزاری کلاس‌های تک‌ درس در دروس مختلف برای افرادی که زمان مناسب برای شرکت در کلاس ها را ندارند و یا بدنبال پرداخت هزینه کمتر آموزشی هستند مینماید که با حضور اساتید مختلفی چون حسن حسندوست آموزش تدوین، سعید عقیقی آموزش فیلمنامه‌نویسی، کیوان علیمحمدی و امید بنکدار آموزش کارگردانی خلاق و مرتضی اسماعیل کاشی آموزش بازیگری خلاق برگزار می‌شود. هزینه این دوره ها بسته به میزان ساعتی که برگزار میشود که برای اطلاعات بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل شود. دقت داشته باشید که هنرجوهایی که تمایل به استفاده از آموزش های تک درسی دارند همزمان فقط در یکی از دروس جامع میتوانند شرکت کنند و پس از پایان دوره امکان حضور در کلاس تک درس دیگر می‌باشد. البته امکان استفاده از کارگاه های آموزشی دیگر بصورت همزمان ممانعتی ندارد.

ارتباط با ما

  • تلفن تماس: ٨٨۵١٨۵١۵ – ۸۸۵۱۵۱۱۲ – ٠٩٣٣٢٣١٩۵١٠
  • آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، کوچه مهاجر، پلاک ۲۲

همچنین میتوان به آموزشگاه بازیگری کارنامه – کارگاه آزاد بازیگری امین تارخمدرسه فیلم سازی مسعود کیمیایی و آموزشگاه سینمایی استاد سمندریان اشاره کرد که از بهترین آموزشگاه های سینمایی محسوب میشوند.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *